Mieskaveri Ei halua julkaista parisuhdestatusta

Suspicious_mind

facessa. Ja puhelimessa ollessaan kuulin kun kertoi minusta niin keskustelukaveri(mies) nauroi, että montako morsianta sillä (mieskaverillani) nyt on. Päättelin, että en olekaan ainoa, vaikka mies on sanonut rakastavansa ja joka päivä rakkaaksi sanoo, ja aamua iltaa ja päivällä laittaa watsapp-viestejä työstään, mutta enää ei tykkää mun kuvista tai julkaisuista facessa.
Seksi sille kelpaa, se ei ole kuitenkaan ehdottelemassa tapaamisia, minä olen aina aloitteentekijä. Rakkauden tunnustuksessa mies oli aloitteentekijä, liekö ollut humalassa, viestin laittoi.
Ai niin, ollaan tunnettu 3 kk ja tapailtu toista kuukautta. Mikä muu kuin joku toinen nainen voi olla syynä, ettei halua parisuhdetta julki? niin ja juuri tällä viikolla kuulemma kaverilleni kuulemma tuli kylään lomalle miesvieras läntisestä naapurist, lapsuuskaveri, jota vierasta en voi tavata, mieskaverini ei ole kutsunut minua kylään luokseen tapaamaan kaveriaan,mieskaverini asuu aika lähellä minua. Olen tavannut kyllä pari sisartaan ja yhden tenavistaan, kuulemma kertonut minusta äidilleenkin. Jotain on tekeillä. Vai onko?

15

749

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ToinenSamanlainen_

Seurustellaankohan me saman miehen kanssa... Ihan sama juttu mulla, tosin sillä erotuksella, että minusta ei ole kerrottu kellekään kaverille tai sukulaiselle. Ja joku nainen ainakin viestittlee hänelle ahkerasti, jotta ainoa en minä todellakaan ole.

• Suspicious_mind

Pohjois-pohjanmaalla tämä

• Ppq

Hmm. Mikä isompi kaupunki on lähin?

• Yksvaanmonista

Onko joku nivala? Pyörittää useita ja on lapsia.

• Totuushelpottaa

Eikö tommosta asiaa voi kysyä suoraan? Tieto helpottaa vaikka voi tuntua ikävältä.
      Toki siinä voi käydä hyvinkin, niin kuin mulle kun kysyin toisesta, että mut jätettiin heti ja haukuttiin vainoharhaiseksi sekopääksi. Oikeassa olin kumminkin asian suhteen. Mutta tyytyväinen etten valehtelija petturin kanssa enempää aikaani haaskannut. Ihan liikaa kumminkin. Pelailkoot epävarmana pelejään ja leikkikööt monilla persoonillaan vedätysleikkejään.
      Toiselle pitää vain sanoa ja luvata sen verran vähän minkä pystyy pitämään.

• EpäterveKIlpailija

Eikö valinta ole teidän ? Henkiseti aikuinen tekee päätökset itse havaittuaan epärehellisesti toisen toimivan . Te mahdollistatte vedätyksen suostumalla jatkamaan .

• Äläunohdainkivääriä

Kyllä, valnta on.meidän, mutta pelkkä epäily ja intuitio asioiden tilasta ei riittävä syy päättämään suhteen orasta.

• Suspicious_mind

Parisuhteen status-pyyntö on pend i ng-tilassa, mies ei ole siihen reagoinut. Eilen kävi näyttämässä miesvierasta minulle mun.pihassa, 3 minuutin tapaaminen, kun kärtin vastausta, miksei voitu tavata kun vieras on kotonaan. Hänen luo minulla ei ole asiaa ???? Mitä ihmeen.kummaa?
      Tänä vk o nloppuna en istu kotons odottamassa viestejä, lähden kulkemaan ja yöelämään.

• gherouhhwoo

Ihmetyttää koko tuo homma että jotain facebookeja ym pitää käyttää ja rääpiä omia asioitaan julkisiksi ja ihan vapaaehtoisesti. Olisi asia erikseen jos vaikka poliisi pitäisi kirjaa ihmisistä, mutta että ihmiset itse haluavat asettaa itselleen kaulapannan, ja kulkea virtuaalisessa kaulapannassa jossa muu maailma pääsee seurailemaan ja arvostelemaan toisten ihmisten olemista ja elämistä, ja vielä siten että seurattava ei itse edes tiedä kuka tai ketkä asioitasi kyttäävät.

Itselläni ei edes ole facebookia, eikä tule. Itselleni on kunnia-asia, että en juurikaan löydy somesta tai mistään, eikä minusta tietoni kuulu muille kuin viranomaisille ja niillekin lain määräämissä puitteissa (kuten henkilöllisyys, väestörekisterit jne.)
      Jos jakaisin tietojani, kuviani ja asioitani, olisin sitä mieltä, että jokaisesta postauksesta pitää sitten servereiden ylläpitäjien maksaa minulle rahallista korvausta.
      Ilmaiseksi en alkaisi omaa elämääni "myymään" mihinkään someen.

• Ollakkovaieiolla

Sama täällä...Kummallisia nyky päivän miehet.Tän kans tutustuttu 5 kuukautta sitten tapailtu nyt säännöllisesti n.4 kk.Tutustuttanut lapsiin ja äitiin mutta ei kavereihin. Eikä puhettakaan että miteenkään ilmoittais suhteesta mitenkään esim.facebookissa. Tehdään kyllä yhdessä pidempiä reissujakin ja kuljetaan yhdessä yleisillä paikoilla mutta seurustelu suhdetta ei myönnä.Edellinen yritys toisen kans oli n.Puol vuotta eikä kertaakaan kutsunut kotiinsa saatikka esitelyt kenellekkään.Heräsi epäilys varatusta miehestä jota ei kyllä myöntänyt olevansa mutta epäilys oli liian suuri ja suhde katkesi.

• yksityisyystaattu

Miksi se pitäis julkistaa se parisuhdestatus, minäkin pidin hiljaisuutta kun seurustelin, en kertonut kun parhaalle kaverille että tapailen yhtä naista.

• tykkäänrauhasta

Mikä ihmeen tarkoitus on levitellä kaikkea yksityisyyteen viittaavaa jossakin naamakirjassa, mä olen useasti kieltänyt muijaa laittamasta meidän lomakuvia tai mun naamaani jonnekin näytille.

• etkötajuu

Ei halua sitoutua.

• Suspicious_mind

Voipi olla, vaikka s24:ssä haki elämänkumppania, sanoo minua rakastavansa, mutta mitäpä ei mies tekisi taatakseen säännöllisen panon, paitsi sitoudu.

• Suspicious_mind

Ah, mieskaverin miesfrendi on yhä kyläilemässä, minä en ole koko aikana ollut tervetullut mieskaverini taloon.
      Se frendi on siellä melkein 2 viikkoa ja meidän suhdetyngän pitäisi jaksaa, rakastuneen naisen pitäisi jaksaa olla sivussa ja laiminlyöty. En tiedä mitä ajatella.
      Onko siellä Brokeback mountain?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1604
    2. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      97
      1143
    3. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      15
      1070
    4. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      30
      1050
    5. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      164
      997
    6. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      30
      923
    7. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      105
      914
    8. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      55
      849
    9. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      130
      831
    10. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      30
      818
    11. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      187
      776
    12. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      727
    13. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      684
    14. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      48
      668
    15. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      13
      627
    16. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      597
    17. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      86
      580
    18. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      578
    19. Miksi et voi avata...

Meidän yhteyttä?
      Ikävä
      41
      530
    20. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      517
    Aihe