Mieskaveri Ei halua julkaista parisuhdestatusta

Suspicious_mind

facessa. Ja puhelimessa ollessaan kuulin kun kertoi minusta niin keskustelukaveri(mies) nauroi, että montako morsianta sillä (mieskaverillani) nyt on. Päättelin, että en olekaan ainoa, vaikka mies on sanonut rakastavansa ja joka päivä rakkaaksi sanoo, ja aamua iltaa ja päivällä laittaa watsapp-viestejä työstään, mutta enää ei tykkää mun kuvista tai julkaisuista facessa.
Seksi sille kelpaa, se ei ole kuitenkaan ehdottelemassa tapaamisia, minä olen aina aloitteentekijä. Rakkauden tunnustuksessa mies oli aloitteentekijä, liekö ollut humalassa, viestin laittoi.
Ai niin, ollaan tunnettu 3 kk ja tapailtu toista kuukautta. Mikä muu kuin joku toinen nainen voi olla syynä, ettei halua parisuhdetta julki? niin ja juuri tällä viikolla kuulemma kaverilleni kuulemma tuli kylään lomalle miesvieras läntisestä naapurist, lapsuuskaveri, jota vierasta en voi tavata, mieskaverini ei ole kutsunut minua kylään luokseen tapaamaan kaveriaan,mieskaverini asuu aika lähellä minua. Olen tavannut kyllä pari sisartaan ja yhden tenavistaan, kuulemma kertonut minusta äidilleenkin. Jotain on tekeillä. Vai onko?

15

591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ToinenSamanlainen_

      Seurustellaankohan me saman miehen kanssa... Ihan sama juttu mulla, tosin sillä erotuksella, että minusta ei ole kerrottu kellekään kaverille tai sukulaiselle. Ja joku nainen ainakin viestittlee hänelle ahkerasti, jotta ainoa en minä todellakaan ole.

      • Suspicious_mind

        Pohjois-pohjanmaalla tämä


      • Ppq

        Hmm. Mikä isompi kaupunki on lähin?


      • Yksvaanmonista

        Onko joku nivala? Pyörittää useita ja on lapsia.


    • Totuushelpottaa

      Eikö tommosta asiaa voi kysyä suoraan? Tieto helpottaa vaikka voi tuntua ikävältä.
      Toki siinä voi käydä hyvinkin, niin kuin mulle kun kysyin toisesta, että mut jätettiin heti ja haukuttiin vainoharhaiseksi sekopääksi. Oikeassa olin kumminkin asian suhteen. Mutta tyytyväinen etten valehtelija petturin kanssa enempää aikaani haaskannut. Ihan liikaa kumminkin. Pelailkoot epävarmana pelejään ja leikkikööt monilla persoonillaan vedätysleikkejään.
      Toiselle pitää vain sanoa ja luvata sen verran vähän minkä pystyy pitämään.

    • EpäterveKIlpailija

      Eikö valinta ole teidän ? Henkiseti aikuinen tekee päätökset itse havaittuaan epärehellisesti toisen toimivan . Te mahdollistatte vedätyksen suostumalla jatkamaan .

      • Äläunohdainkivääriä

        Kyllä, valnta on.meidän, mutta pelkkä epäily ja intuitio asioiden tilasta ei riittävä syy päättämään suhteen orasta.


    • Suspicious_mind

      Parisuhteen status-pyyntö on pend i ng-tilassa, mies ei ole siihen reagoinut. Eilen kävi näyttämässä miesvierasta minulle mun.pihassa, 3 minuutin tapaaminen, kun kärtin vastausta, miksei voitu tavata kun vieras on kotonaan. Hänen luo minulla ei ole asiaa ???? Mitä ihmeen.kummaa?
      Tänä vk o nloppuna en istu kotons odottamassa viestejä, lähden kulkemaan ja yöelämään.

    • gherouhhwoo

      Ihmetyttää koko tuo homma että jotain facebookeja ym pitää käyttää ja rääpiä omia asioitaan julkisiksi ja ihan vapaaehtoisesti. Olisi asia erikseen jos vaikka poliisi pitäisi kirjaa ihmisistä, mutta että ihmiset itse haluavat asettaa itselleen kaulapannan, ja kulkea virtuaalisessa kaulapannassa jossa muu maailma pääsee seurailemaan ja arvostelemaan toisten ihmisten olemista ja elämistä, ja vielä siten että seurattava ei itse edes tiedä kuka tai ketkä asioitasi kyttäävät.

      Itselläni ei edes ole facebookia, eikä tule. Itselleni on kunnia-asia, että en juurikaan löydy somesta tai mistään, eikä minusta tietoni kuulu muille kuin viranomaisille ja niillekin lain määräämissä puitteissa (kuten henkilöllisyys, väestörekisterit jne.)
      Jos jakaisin tietojani, kuviani ja asioitani, olisin sitä mieltä, että jokaisesta postauksesta pitää sitten servereiden ylläpitäjien maksaa minulle rahallista korvausta.
      Ilmaiseksi en alkaisi omaa elämääni "myymään" mihinkään someen.

    • Ollakkovaieiolla

      Sama täällä...Kummallisia nyky päivän miehet.Tän kans tutustuttu 5 kuukautta sitten tapailtu nyt säännöllisesti n.4 kk.Tutustuttanut lapsiin ja äitiin mutta ei kavereihin. Eikä puhettakaan että miteenkään ilmoittais suhteesta mitenkään esim.facebookissa. Tehdään kyllä yhdessä pidempiä reissujakin ja kuljetaan yhdessä yleisillä paikoilla mutta seurustelu suhdetta ei myönnä.Edellinen yritys toisen kans oli n.Puol vuotta eikä kertaakaan kutsunut kotiinsa saatikka esitelyt kenellekkään.Heräsi epäilys varatusta miehestä jota ei kyllä myöntänyt olevansa mutta epäilys oli liian suuri ja suhde katkesi.

    • yksityisyystaattu

      Miksi se pitäis julkistaa se parisuhdestatus, minäkin pidin hiljaisuutta kun seurustelin, en kertonut kun parhaalle kaverille että tapailen yhtä naista.

    • tykkäänrauhasta

      Mikä ihmeen tarkoitus on levitellä kaikkea yksityisyyteen viittaavaa jossakin naamakirjassa, mä olen useasti kieltänyt muijaa laittamasta meidän lomakuvia tai mun naamaani jonnekin näytille.

    • etkötajuu

      Ei halua sitoutua.

      • Suspicious_mind

        Voipi olla, vaikka s24:ssä haki elämänkumppania, sanoo minua rakastavansa, mutta mitäpä ei mies tekisi taatakseen säännöllisen panon, paitsi sitoudu.


    • Suspicious_mind

      Ah, mieskaverin miesfrendi on yhä kyläilemässä, minä en ole koko aikana ollut tervetullut mieskaverini taloon.
      Se frendi on siellä melkein 2 viikkoa ja meidän suhdetyngän pitäisi jaksaa, rakastuneen naisen pitäisi jaksaa olla sivussa ja laiminlyöty. En tiedä mitä ajatella.
      Onko siellä Brokeback mountain?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2012
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1537
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1448
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe