Paskanpuhuminen seläntakana

NMVKSH

Olette te kovia tyyppejä kun käytte esimiehelle valittamassa työkaverista kun itse teette juuri niitä asioita mitä väitätte minun tehneen. Kasvakaa aikuisiksi ja sanokaa asia päin naamaa. Todella lapsellista touhua. Kiusaajia olette.

4

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyykyssä

Olen kokenut saman kohtalon. Se on aika traumatisoivaa ja vie motivaatiota työhön. On hirveää, joutua kuulusteluihin virheistä, joita muut ovat tehneet, mutta sinä ottanut puheeksi. Joillekin sallitaan se, mitä toisille ei. Organisaatio on sairas. Vannoo tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden nimiin, mutta käytännössä on suosikit, jotka saa puukottaa selkään seurauksitta. Kyllä sattuu.

• NMVKSH

Todellakin, nämä valittajat eivät pidä minusta ihmisenä koska olen kaunis, hiljainen ja mysteerinen. En ole mikään hölöttävä megafooni ämmä kuten he ovat. Olen kahden vaiheilla, lopetanko työskentelyn kokonaan organisaatiossa vai vaihdanko vaan takaisin entisiin hommiini. Se on varmaa että ko. Ihmiset ovat erittäin hankalia työkavereita ja en enää voi jatkaa heidän kanssaan. Siinähän työpaikka etsii sitten yhtä joustavan ja uskollisen työntekijän joka ei ole koskaan sairaana tilalleni.

• Ihmisyys_katoamassa

Paska työpaikka on kuin syöpä ja siitä paskasta työpaikasta voi saada oikeastikin itselleen syövän kun pinna on kireellä ihan kokoajan.

Ohje on että poistu paskasta työpaikasta heti jos haluat että elämäsi parantuu niin saat mielenrauhan siihen päälle. Vaihtoehtona työttömyyskin on parempi kuin huono työpaikka, sekin on jo nähty.

• NMVKSH

Se on kyllä totta. Toimeentulo vaan kärsii sitten kovin mutta ennemmin mieleni pidän terveenä. Työpaikan ilmapiiri on aivan läpimätä jossa ei osata kunnioittaa ollenkaan herkempiä ihmisiä. Sellaista kyllä on nykyään varmaan joka paikka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      46
      3240
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      509
      1972
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1940
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      83
      1837
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      18
      1532
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1448
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1366
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1329
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1242
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      113
      1178
    Aihe