Miten käyttäytyy ihastunut nainen, joka on saanut pakit kehonkielellä anneettuna? Toisin sanoen, ei ole saanut kohteeltaan huomiota.
Meikkaatteko enemmän? Yritätte tehdä mustasukkaiseksi?
Kertokaa naiset, miten toimitte kyseisessä tilanteessa.
Ihastunut nainen
4
381
Vastaukset
- Aivan.varmasti
No en. Yritän unohtaa ja antaa olla.
- jarppeli
Mutta jos tilanne on niiin, että ette voi antaa olla. Vältteletkö seuraa kenties jne?
- Ole_mies_ja_puhu
En kuvaamassasi tilanteessakaan välttele hänen seuraansa, vaan olen häneen yhteydessä kuten ennenkin toivoen, etten menetä hänen ystävyyttään. Omalla kohdallani kuvaamasi tilanne laukaisi tarpeen uudistua ulkoisestikin, muttei sen vuoksi, että tekisin hänet mustasukkaiseksi.
Kehonkieleen perustuvat pakit jättävät paljon kysymyksiä ja vastapuoli voi aikansa olla varsin hämillään teidän keskinäisestä suhteesta. Olisiko reilua jutella asiasta? - tuntematontilanne
Enpä osaa sanoa, olen aina saanut sen miehen jonka olen halunnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614188KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1122731Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452232Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291883- 241843
- 281556
- 171400
- 651310
- 1321270
- 311178