Mitä sketsihahmoa palstahahmot muistuttavat

laitellaanlinkkejä

Tämä haastateltava voisi olla helmiä.sioille:

https://www.youtube.com/watch?v=aK89ndzFuu8

Piti etsiä se peteliuksen esittämä lettipäinen kulttuurisihteeri tms. joka olisi yuo pitkätukka-68, mutta en löytänyt.

Tämäkin aika hauska :D

63

861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämähän_hauska_juttu
    • hyi_helkattti_yöks
    • hihheli
    • deittti_ilmoitus
    • Röh Röh. :D

    • sama_mies
      • osaavitsejäkertoa

        Paitsi että tolla on paremmat jutut.


    • Muuska_nuikkune
    • housut_korvissa
    • mitensenytnoin
      • pitkätukka-68

        Toi vois olla melkeen minä. Ei mullakaan ulko-ovi enää kunnossa ole (kuka vaan pääsis sisälle).


    • pipit.pojilla.on
    • onkelmanaon



      • saanko.luvan

    • lailalöileiloo
    • näinsemeneejoo
    • naisenlogiikkaa
    • aikamiespoika

      Peris on vähän niinku Tankki täyteen ohjelman Juhana

    • Niille_sijoilleen_helmet
    • Tarkka_asia_tämäkin
    • äsookoonuutisia
    • hippijunttirunkkari
    • kukavoittaa
    • iltanaurut

      Ihan hauskojan ne.

    • Jaksakaa_katsoa-loppuun
    • vaihtaisivaimonsulkiin
    • historian_havinaa
    • Nää oli tosi hauskoja,sai taas nauraa kiitti:D Mä yritin etsiä sopivia mutta en oikein löytänyt..joten,täs vois olla vibat kun jänkkää näillä palstoilla..asiamies=sinä--hörhö=palstatyyppi :D
      https://www.youtube.com/watch?v=gMM-ZzdHsIs

      • hauskojaohjelmia

        Olipa helppo tunnistaa tuo hahmo.


      • hauskojaohjelmia kirjoitti:

        Olipa helppo tunnistaa tuo hahmo.

        joo,mä yritin ettiä sitä sosiaalisukeltajaa mutta ei löytynyt enää:) joskus tulee tollanen fiilis kun jänkkää palstalla ^_^ harmi ettei enää tehdä samanlaista viihdettä,on vaan vamma putoukset etc..


      • tietoisku
        peppupupu kirjoitti:

        joo,mä yritin ettiä sitä sosiaalisukeltajaa mutta ei löytynyt enää:) joskus tulee tollanen fiilis kun jänkkää palstalla ^_^ harmi ettei enää tehdä samanlaista viihdettä,on vaan vamma putoukset etc..

        Lähetä pierusi vocaroon kautta? Ja ryppyreikä aijaan.


    • pitkätukka-68
      • pitkätukka-68

        Onks pönttis punapää? Sit taisin rakastua.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Onks pönttis punapää? Sit taisin rakastua.

        Trollikkakin on punapää..sinkkujakin vielä kumpainenkin, mun tietääksein..

        Käväsin tanssitunnilla..
        https://youtu.be/EOhCgy9i31k


      • pitkätukka-68
        Wwuwuw kirjoitti:

        Trollikkakin on punapää..sinkkujakin vielä kumpainenkin, mun tietääksein..

        Käväsin tanssitunnilla..
        https://youtu.be/EOhCgy9i31k

        Trollikastakin diggaan, mut moi amerikkalaiset valmiiksnauretut ei kiinnosta.
        Joskus olen sanonut, et ehkä on hyvä et Seinfeld on valmiiksnaurettu, koska en mä ainakaan tietäis muuten missä kohdassa pitäis nauraa.

        En kyllä ole yrittänytkään katsoa sitä ku pari kertaa.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Trollikastakin diggaan, mut moi amerikkalaiset valmiiksnauretut ei kiinnosta.
        Joskus olen sanonut, et ehkä on hyvä et Seinfeld on valmiiksnaurettu, koska en mä ainakaan tietäis muuten missä kohdassa pitäis nauraa.

        En kyllä ole yrittänytkään katsoa sitä ku pari kertaa.

        Vai ei Mad tv uppoa... Seinfeldkin oli aikoinaan huippu.


      • pitkätukka-68
        Wwuwuw kirjoitti:

        Vai ei Mad tv uppoa... Seinfeldkin oli aikoinaan huippu.

        Juu ei, mut mut britti V.I.P. (Very Important Pennis, eli Dennis Pennis) toimii tyhmyydessään kympillä.





      • pitkätukka-68
        Wwuwuw kirjoitti:

        Anan ja Pönttiksen tapaaminen..
        https://youtu.be/yAe7OJCKmao

        Leikillä ottaa sitten vaan..

        Arvaas mitä mukle kävi äsken?


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Arvaas mitä mukle kävi äsken?

        Kävit Narniassa?

        Kompastuit maton reunaan ja tipahdit akvavitixin taikaliemipataan?
        (Mulle kävi kerran niin).


      • pitkätukka-68
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kävit Narniassa?

        Kompastuit maton reunaan ja tipahdit akvavitixin taikaliemipataan?
        (Mulle kävi kerran niin).

        Vähän arkisempaa. Heräsin ulkona kun polliisit herätti. Toi mut kotiin.. :(


      • Ananias.Palstamäki
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Vähän arkisempaa. Heräsin ulkona kun polliisit herätti. Toi mut kotiin.. :(

        Siis palstan kiintiöalkoholisti?

        Nyt kun Dissi on pois kuvioista ja Genio on juonut rahansa, niin edes yksi sankari örveltää.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Vähän arkisempaa. Heräsin ulkona kun polliisit herätti. Toi mut kotiin.. :(

        Kävelet sä unissas?


    • Ohhoh, mä oon niin kipeänä ja kuumeessa, mutta pakko nauraa näille kaikille. :'D
      Voihan vihniäinen :'D

      (yskintää)

      • Ananias.Palstamäki

        En löytänyt youtubesta pätkää jota etsin, olen ajatellut että Pönttöneidissä olisi samaa.

        Pätkä on Markku Pölösen tekemästä sarjasta "Karjalan kunnailla", siinä Maria Sid pesee pyykkiä laiturilla ja putoaa siitä järveen. Harmi että se on poistettu...


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        En löytänyt youtubesta pätkää jota etsin, olen ajatellut että Pönttöneidissä olisi samaa.

        Pätkä on Markku Pölösen tekemästä sarjasta "Karjalan kunnailla", siinä Maria Sid pesee pyykkiä laiturilla ja putoaa siitä järveen. Harmi että se on poistettu...

        Karjalan kunnailla oli kyllä hyvä sarja, tuli sitä seurattua :)


      • Ananias.Palstamäki
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Karjalan kunnailla oli kyllä hyvä sarja, tuli sitä seurattua :)

        Ihan hyvähän se oli, katselin itsekin sitä toisinaan. En tosin seurannut sitä(kään) aktiivisesti, telkkari ei ole mun juttuni.


    • helmiä_sioille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe