Sinkkuus on häpeä

häpeäisitte

Erityisesti miehille.

22

355

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123d1312d3

      haista kukkanen, olen onnellinen sinkku. nautin enemmän kuin kukaan muu. panen vain varattuja naisia kostoksi

      • yyasopimus

        Varatut naiset panee sinua kostoksi miehilleen.


      • Naisasialooser11

        Naiset eivät pane vaan mies panee ja naista pannaan. Nainen on se käyttöesine. Mutta edellisen kirjoittajan voisi kyllä varatun naisen mies hakata henkihieveriin siitä huolimatta.


      • yyasopimus
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Naiset eivät pane vaan mies panee ja naista pannaan. Nainen on se käyttöesine. Mutta edellisen kirjoittajan voisi kyllä varatun naisen mies hakata henkihieveriin siitä huolimatta.

        Varatut naiset panee kostoksi. Edelleenkin.


      • hämmästyttääkummastuttaa

        Panet varattuja naisia kostoksi.
        Mitä sä kostat ja kenelle?
        Sähän olet onnellinen sinkku, joka nauttii enemmän kuin kukaan muu. Mitä ihmeen syytä sulla sitten on jollekulle kostaa, ja kenelle ihmeessä noin onnellisen ihmisen pitää kostaa?


    • .. HöpönLöpön.. ;D

      #ItsestäänSelvyyksienToteaja

    • Itse suhtaudun sinkkuuteen varsin neutraalisti. Toki olis upeaa rakastaa suhteessa jotakuta erityistä (etenkin yhtä tiettyä) mutta osaan iloita siitä, että sinkkuna oleminen on mulle oikeastaan aika helppoa. Kai siinä on taustalla se, että olen aina tiedostanut oikean rakkauden olevan yhtä lailla muistakin kiinni, ei vain itsestäni. Eli jos/kun olen sinkku, en voi vaatia keneltäkään rakkautta minua kohtaan. Ainoa mitä voin tehdä, on rakastaa muita parhaani mukaan. Tämä rakkaus voi ilmetä lukemattomilla eri tavoilla, täysin tilanteesta riippuen - joskus sitenkin että muut eivät ymmärrä minun tehneen jotakin vain rakkaudesta heihin. Vahinkoa en toivo kenellekään, mutta toisinaan rakkauskin sattuu, eikä sille vaan voi mitään. Rakkauden varjopuolilta ei voi välttyä edes kuolemalla pois, mikäli menehtynyttä jää kaipaamaan yksikin toinen ihminen.

      Pysyn mielelläni sinkkuna niin kauan kunnes käy ilmi että joku nainen, jota olen oppinut tuntemaan ja alkanut jossain vaiheessa rakastamaan jollain erityisellä tavalla ja jonka kanssa haluaisin suhteeseen, tuntee samoin minua kohtaan.

    • Miksi?

      Ei mulla hävetä yhtään. :D

    • Haluaavapautta

      Ei todellakaan oo, sinkkuna on vapaa ja voi tehdä ihan mitä tahtoo.

      Parisuhteita on tässä jo usemman kerran kokeillut, useimmat on olleet kuin häkki, ja koskaan en ole ollut yhtä onnellinen kuin nyt taas vapaana ja sinkkuna.

    • pitkätukka-68
      • pitkätukka-68

        Tää on edelleen niin mun elämää.


      • pitkätukka-68

      • pitkätukka-68

      • Mulle kuuden ja puolen minuutin muna, kiitosta..

        Ja sen takiahan mulla on munakello.


    • Miten niin? Vähän turhan ronski yleistys.
      Joku viisas on joskus sanonut :- "Mielummin tyytyväisenä yksin, kuin huonossa parisuhteessa kaksin." Tämä fakta pätee miehille ja naisille.

      Sinkuilla on vapaus. Parissuhteessa on turvallisuus ja kumppanuus. Yksi ja sama kaava ei sovi kaikille, ihmiset ovat niin erilaisia.

    • SUN PÄÄN HEIKKOUS

      ehkäpä nussi ukon
      pesän ähki suukon
      ääh kukon pussien
      pesun hän isäukko
      onni hukku pesääs
      siisti helmeily erite
      esteri imi yhteisille
      esitelty mieli hiersi

    • Munmielipidenaisena

      No eikä ole..)😂

    • Naisasialooser11

      Aisuruus on häpeä miehelle.

      • aisuripoika

        tee tästä aiheesta oma ketju!


    • Vaimo ja lapset on jonkinlainen status-symboli..

    • Kurppa27

      Mutta ei ole häpeä. Miehet on rumia eikä rumuus ole häpeä-

    • viisvee

      sitten kun on komea mies niin sillä nainen vaikka muuta väittää, niin häpeä tulee kun luullaan padenmaksi mitä onkaan,

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      104
      2892
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      294
      2135
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      122
      2005
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      138
      1827
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1430
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      26
      1096
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      102
      1029
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1027
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      848
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      48
      846
    Aihe