Bailaustaidot miehen tärkein ominaisuus

viinamies

Jotta mies voisi tutustua ja hurmata naisia, pitää hänellä olla bailaustaidot kunnossa. Jos mies ei osaa yökerhossa hurmata naisia juhlintataidoillaan, ei hän pääse mihinkään kontaktiin naisen kanssa.

Jos sensijaan em. taidot ovat kunnossa, voi mies tutustua lukemattomiin naisiin. Sieltä sitten yleensä löytyy se kumppani oli mies minkälainen hulttio tahansa.

23

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ei todellakaan.

      • Tässä kohdassa sanoisin, että kokkaustaidot. Mä näen miehen silloin jo melkein ydinfyysikkona.


      • viinamies

        Jos mies kokkailee yksikseen kotona ei siellä paljoa naisia tavata oli miten hyvä kokki tahansa.
        Sensijaan kun mies osaa bailata yökerhossa, tapaa mies paljon naisia.


      • viinamies kirjoitti:

        Jos mies kokkailee yksikseen kotona ei siellä paljoa naisia tavata oli miten hyvä kokki tahansa.
        Sensijaan kun mies osaa bailata yökerhossa, tapaa mies paljon naisia.

        Aina voit kertoa naiselle, että tämmöstä ois listalla.


      • viinamies

        Mille naiselle? Jos bailaustaidot eivät ole kunnossa eikä käy yökerhossa, ei tapaa mitään naisia joilla kertoisi yhtään mitään.


      • viinamies kirjoitti:

        Mille naiselle? Jos bailaustaidot eivät ole kunnossa eikä käy yökerhossa, ei tapaa mitään naisia joilla kertoisi yhtään mitään.

        Panet kyltin ovelle, ns. ravintolapäivä. Tai esittelet taitojasi jossain miesten instagramkokkiryhmässä. Tai supiset siellä baarissa tuon naisen korvaan, mutta ei sinun sen kummemmin kyllä tarvitse osata bailata.

        Ilmotat vaan heti, että ois ruokaa tarjolla...
        kun vähänkin saumaa siihen.


    • d1231d23213f

      pötyä. yökerhoissa käynti on turhaan. naisen voi löytää sattumalta mistä tahansa. kannattaa panostaa oman elämän laatuun eikä stressata turhia joistain naisista.

      • 123d123123d13f

        voin rehellisesti sanoa näin 30 vuotiaana että olen tuhansia kertoja käynyt yökerhoissa enkä ole kertaakaan pannut ketään sieltä saamaani naista.


      • 12d1231d23

        suurin syy mun elämän pilluttomuudelle on aina ollut se että muut miehet syrjäyttää minut kilpailussa ja huomion saamisessa. saatan istua yksin jossain penkillä ja jos jonkun yksinäisen naisen kanssa on silmäpeliä niin joku toinen mies kyynärpää taktiikalla singahtaa ja vie sen naisen huomion pois minusta vaikka olisin ollut ensin. en viitsi panon takia tapella verissä päin jonkun miehen kanssa elämästä ja kuolemasta. helpompi lähteä pois.


      • viinamies

        Ei siellä yökerhossa käyminen riitä jos ei osaa bailata kunnolla. Muilla miehillä on ollut paremmat juhlintataidot kuin sinulla ja he ovat vieneet kaikki naiset.


      • 123d123d123

        eli toisin sanoen muilla miehillä on isompi haba. minä oikeasti pelkään muita miehiä koska lapsuudessa muut pojat olivat niin väkivaltaisia minua kohtaan. tuli paljon iskuja päähän kasvoihin, kampituksia ja väkivaltaa. sillä tavoin minusta kasvoi pelkuri enkä uskalla enää lähteä haatamaan. miehillä on myös tapana liittoutua keskenään minua vastaan, eli yhden miehen voitto ei riitä vaan hällä on takanaan useampi mies. en ole mikään rambo tappelussa enkä iso muskelinen tony halme, ja siksi olen aina se pilluton luuseri jolle muut naureskelee.


    • Muuten hyvä mut öh, kuka haluaa jonkun viinaa lipittävän ja joka viikonloppu "bailaavan" muijan?: P Ainakaan jos haluaa oikeaa suhdetta:)

      • viinamies

        Ei muunlaisia naisia olekaan tarjolla.


      • viinamies kirjoitti:

        Ei muunlaisia naisia olekaan tarjolla.

        Meinasin lisätä että viinamiehelle varmaan sopiva;D Mutta ei niille jotka ei muutenkaan juo :)


      • viinamies

        Ei ole muunlaisia naisia kuin bailaavia ja juovia naisia. Joko mies opettelee bailaamaan ja iskee tälläisen naisen tai sitten on yksin.


      • viinamies kirjoitti:

        Ei ole muunlaisia naisia kuin bailaavia ja juovia naisia. Joko mies opettelee bailaamaan ja iskee tälläisen naisen tai sitten on yksin.

        Jaahas..mä olen sitten varmaan miäs kuten muutkin freesit siskot jotka ei rellestä : p


    • Tuo aloitus on niin typerä ettei voi muuta kuin nauraa Haha haa

      • joo,viinamiehellä on aina näitä viina ja bailaus juttuja:)


    • Paskat..

      Niitä bilekunkkuja näkee kadulla nakit silmillä. :D

    • Viinamies

      Kyllä se muuten pitää paikkansa. Pitää mennä yökerhoon, pyytää naisia tanssimaan ja bailata ja pitää juoda kunnolla ja siten niitä naisia isketään. Jos ei tanssi eikä juo niin ei kukaan halua nurkassa istuvaa tylsää miestä joka ei osaa pitää hauskaa.

      • viinamies

        Mieluiten miehellä pitäisi olla vielä iso kaveripiiri mukana jonka kanssa bailataan. Silloin naiset näkevät että mies on suosittu myös muiden miesten piirissä. Yksin bailaava mies on aina epäilyttävä.


    • Lsksjs

      Eikös viinanjuonti ollut se tärkein? Hämmentävän ristiriitaista viestiä tulee nyt.

      • viinamies

        Viinanjuonti on olennainen osa bailaamista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1809
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1187
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      73
      1083
    4. 45
      1075
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      939
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      880
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      833
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      818
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      35
      779
    Aihe