sunnuntain randomi

Tuli tossa mieleen kun toisella palstalla oli tällänen Ankkalinna hupailu..vois pistää sen tännekkin. Eli, mitä eri tasoja ankkalinnalaiset edustaisi(karhukopla on varmaan jännämiehiä haha) ja, mitä hahmoja palstalaiset olisivat,kuka on Iines entä Hannu,kolmen kopla Tupu,Hupu,Lupu? Heluna, Sepe?? :D
Mä varmaan olisin Milla Magia!:D

21

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikkukakkonen on Roope Ankka.

      Trollikka on Pikku Hiawatha.

      • Trollikka,pikku hiawatha?:D Mut eikös hän ole nainen??:)


      • peppupupu kirjoitti:

        Trollikka,pikku hiawatha?:D Mut eikös hän ole nainen??:)

        Mikä sä olisit elisakettu?:)


      • peppupupu kirjoitti:

        Trollikka,pikku hiawatha?:D Mut eikös hän ole nainen??:)

        Kyllä. Trollikka on nainen. Mutta sopii Pikku Hiawathan rooliin erinomaisesti.'

        Hiawathan piti aina saada näyttää isommilleen, että pärjää maailmassa. Halusi opetella ampumaan nuolilla, metsästämään ja saalistamaan. Pärjäämään itsekseen. Trollikassa on jotain samaa, kun aina joutunut (ehkä) kilpailemaankin veljiensä kanssa. Ja olemaan vähintäin yhtä hyvä kuin muut ja mieluummin parempi. Varsinainen pikku intiaani :) sitkee pirulainen :)


      • peppupupu kirjoitti:

        Mikä sä olisit elisakettu?:)

        Vaikee kysymys, en tiedä vielä. pitää kaivella noita rooleja muistista.

        Meinasin ensin ilmottautua Mummo Ankaksi, mutta ei muss ole mitään mummumaista. Ehkä sen verran, että katson hieman muitten perään, mutten jaksa ketään alkaa hyysäämään. Saati että alkaisin ruokkimaan koko porukkaa :)


      • peppupupu
        elisakettu kirjoitti:

        Kyllä. Trollikka on nainen. Mutta sopii Pikku Hiawathan rooliin erinomaisesti.'

        Hiawathan piti aina saada näyttää isommilleen, että pärjää maailmassa. Halusi opetella ampumaan nuolilla, metsästämään ja saalistamaan. Pärjäämään itsekseen. Trollikassa on jotain samaa, kun aina joutunut (ehkä) kilpailemaankin veljiensä kanssa. Ja olemaan vähintäin yhtä hyvä kuin muut ja mieluummin parempi. Varsinainen pikku intiaani :) sitkee pirulainen :)

        Toi on muuten totta, ja hiton hyvä kokkaamaan,mulla tulee aina nälkä kun luen hänen ruoka juttuja:D Okei,hahmojen ei tartte olla just samaa sukupuolta..mä mietin sua,kuulin et oot vähän vanhempi,ett mummo ankka mut sit tuli mieleen onko liian loukkaava. Mut mummohan on räväkkä tapaus! vaikka se on kokkaus hullu niin melkonen työmyyrä ja vielä nerokas. Sehän pärjää ihan ittekseen ja laittaa vähän tahtia muihinkin;)


      • peppupupu kirjoitti:

        Toi on muuten totta, ja hiton hyvä kokkaamaan,mulla tulee aina nälkä kun luen hänen ruoka juttuja:D Okei,hahmojen ei tartte olla just samaa sukupuolta..mä mietin sua,kuulin et oot vähän vanhempi,ett mummo ankka mut sit tuli mieleen onko liian loukkaava. Mut mummohan on räväkkä tapaus! vaikka se on kokkaus hullu niin melkonen työmyyrä ja vielä nerokas. Sehän pärjää ihan ittekseen ja laittaa vähän tahtia muihinkin;)

        Sori vaan Ana. Pertsa mut sä voisit olla Palle Pulppu!:D jos on lukenut pulppu tarinoita niin tietää että sillä on aika räiskähtelevä luonne,mutta jollakin tavalla hurmaa ihmiset ja saa naisiakin haha


      • peppupupu kirjoitti:

        Toi on muuten totta, ja hiton hyvä kokkaamaan,mulla tulee aina nälkä kun luen hänen ruoka juttuja:D Okei,hahmojen ei tartte olla just samaa sukupuolta..mä mietin sua,kuulin et oot vähän vanhempi,ett mummo ankka mut sit tuli mieleen onko liian loukkaava. Mut mummohan on räväkkä tapaus! vaikka se on kokkaus hullu niin melkonen työmyyrä ja vielä nerokas. Sehän pärjää ihan ittekseen ja laittaa vähän tahtia muihinkin;)

        En tiedä mitä "vähän vanhemmalla" tarkoitetaan. Minusta kun liikkuu nyt erinäisiä huhuja, mutta tietoa sitä vähemmän.

        Mummo tietysti voisin olla siksi, että kaikki täällähän on melkein kun palstalapsia (hoivattavia ja valvottavia). Mutta huomaa että moni pitää mummojaan ja äitiään aika huonossa arvossa.

        Ai niin joo, taisin olla mummo jo edellisellä palstallakin. Ehkä jotkut roolit on vai sitten, ei oo kuin hypätä housuihin.

        Miksi Milla Magia Peppis?




      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin ja itsehän olisin toki Aku, kiltti & kunnollinen jota huono onni aina seuraa.

        Minusta Aku on paremminkin keskittynyt itseensä. Ja pirun kateellinen. Oletko sinä Harmis sellainen?



      • elisakettu kirjoitti:

        Minusta Aku on paremminkin keskittynyt itseensä. Ja pirun kateellinen. Oletko sinä Harmis sellainen?

        No kateellinen ja kateellinen, jos itselläs ois itara miljardöörisosetä joka hyppyyttää milloin missäkin ilman liksaa niin kai säkin olisit vähän edes kateellinen? Aku on on oikeastaan aika kiltti kun ei ryöstä ukkelin rahoja, se melkeinpä ansaitsis sen. Ta jos sulla ois serkku jolla menee aina kaikki ihan putkeen pelkällä munkilla? joo, kyllä Aku on ihan aiheesta vähän kateellinen.


      • peppupupu kirjoitti:

        tai Teppo Tulppu! haha hitto..jos sä oot Aku pertsa on niin Teppo ^_^ Käy sääliksi akua, sen paska tuuri ja lipevän Hannun keikarointi,Roopen orjuuttaminen,Iineskin lutkailee kaikkien kanssa ..mutta silti Aku ei ikinä anna periksi.
        Kuka olis ärsyttävä tylsä neropatti Mikki?? : p

        Joo, pertsa kävis kyllä tulpuksikin :D Joo, niinpä, ei oo heleppoo Akulla, uskomantonta mitä kaikkee se sietää Iinekseltä :D. Mikiksi kävis pikkukakkoseksikin palstalla kutsuttu 121212121212 kun vissiin ei mahdottoman isokoinen kaveri mutta nokkela.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No kateellinen ja kateellinen, jos itselläs ois itara miljardöörisosetä joka hyppyyttää milloin missäkin ilman liksaa niin kai säkin olisit vähän edes kateellinen? Aku on on oikeastaan aika kiltti kun ei ryöstä ukkelin rahoja, se melkeinpä ansaitsis sen. Ta jos sulla ois serkku jolla menee aina kaikki ihan putkeen pelkällä munkilla? joo, kyllä Aku on ihan aiheesta vähän kateellinen.

        Iineksestä tulikin mieleen kuka mahtaisi olla Hannu Hanhi? :-D


      • elisakettu kirjoitti:

        Minusta Aku on paremminkin keskittynyt itseensä. Ja pirun kateellinen. Oletko sinä Harmis sellainen?

        Aika monessa tarinassa on niin, että hahmo pääsee yli omista vajavaisuuksistaan.


    • naisasialoseri vois olla sepe susi..molemmat haaveilee sikojen keittämisestä lol

      • Nuuskis vois olla Touho :D Ei hönöllä tavalla,mutta touhollakin on viisaita ajatuksia ja kouhkaa sinne tänne :D


      • Mulle Sepestä tuli Konnakettu mieleen :)


    • Lisäaineissa

      Tongin ullakkoani ja löysin ittestäni vertailupohjaa hansuun. Tuohan pääasiassa veteli sikeitä puun alla, muistaakseni. Toimenpide, mitä jostakin syystä kovasti ja nykyään arvostan.

    • Kiva aloitus :)

      En osannut valita vain yhtä, joten valitsin kolme. Voisin olla jonkinlainen yhdistelmä Heimo Huimaa, Taikaviittaa ja Pelle Pelotonta... kaikissa on merkittävästi jotakin mitä näen itsessänikin mutta en kuitenkaan kokonaan pysty samaistumaan keneenkään heistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      104
      2942
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      312
      2240
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      125
      2075
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      152
      2039
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1450
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      28
      1173
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      115
      1113
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1057
    9. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      59
      1014
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      868
    Aihe