En ole tähän ikään oppinut vissiin vieläkään täysin mun omia rajoja ja sanomaan miltä musta tuntuu. Ikää on 40 ja elämänkokemustakin löytyy... kiltteydessä on paljon hyvää mutta myös pahaa... olenko pikkumainen jos haluaisin kehuja puolisoltani, ulkonäöstä ym. Hänen ei turhasta tarvitse jauhaa sillä olen hyvässä kunnossa ja varsin soiva peli. Mutta ei enää mitään sanoja mulle. Parikymppiset isoilla tisuilla saavat kyllä mainintoja.... hei mitä mieltä?
Ihanat muut naiset
4
200
Vastaukset
- Idiioottimies
Unelmien Urpon olet itse valinnut!
Rupesi vähän harmittaa sun puolesta
Mun mielestä se on vähän junttimaista kehua nuoria naisia vaimolleen.
- tygh
Mä en ole kehunut avopuolisoa varmaan viimeiseen viiteentoista vuoteen eikä naiskumppani sitä enää odotakkaan, ei se siitä enää kaunistu tai nuorru ja ikää on 45v. Oli aikoinaan viehättävä ja mun mielestä seksikäskin nainen mutta ikä tekee tehtävänsä ja kova työ elämä. Totta kai nuoret isorintaiset naiset saa munkin huomioni mutta en niistä puhu naiskumppanille, tietäähän tuo että niitä vilkuilen tai katselen mutta ei ole siitä mitään kumpempaa sanonut enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1124805Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071942- 1381373
- 1021198
- 901172
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate1811019Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g651000- 44949
Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll27939IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57851