En ole tähän ikään oppinut vissiin vieläkään täysin mun omia rajoja ja sanomaan miltä musta tuntuu. Ikää on 40 ja elämänkokemustakin löytyy... kiltteydessä on paljon hyvää mutta myös pahaa... olenko pikkumainen jos haluaisin kehuja puolisoltani, ulkonäöstä ym. Hänen ei turhasta tarvitse jauhaa sillä olen hyvässä kunnossa ja varsin soiva peli. Mutta ei enää mitään sanoja mulle. Parikymppiset isoilla tisuilla saavat kyllä mainintoja.... hei mitä mieltä?
Ihanat muut naiset
4
198
Vastaukset
- Idiioottimies
Unelmien Urpon olet itse valinnut!
Rupesi vähän harmittaa sun puolesta
Mun mielestä se on vähän junttimaista kehua nuoria naisia vaimolleen.
- tygh
Mä en ole kehunut avopuolisoa varmaan viimeiseen viiteentoista vuoteen eikä naiskumppani sitä enää odotakkaan, ei se siitä enää kaunistu tai nuorru ja ikää on 45v. Oli aikoinaan viehättävä ja mun mielestä seksikäskin nainen mutta ikä tekee tehtävänsä ja kova työ elämä. Totta kai nuoret isorintaiset naiset saa munkin huomioni mutta en niistä puhu naiskumppanille, tietäähän tuo että niitä vilkuilen tai katselen mutta ei ole siitä mitään kumpempaa sanonut enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272451
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164