Turha sitä onnruman miehen mitään yrittää. Naisille ei kelpas kuotenkaan.
https://www.mirror.co.uk/lifestyle/sex-relationships/relationships/most-popular-man-plenty-fish-13090694
Tämän näköistä miestä naiset haluavat
127
2073
Vastaukset
Siis jos jotkut haluavat tuollaisen miehen ei tarkoita että KAIKKI naiset haluavat :) Ei toi nyt niin ihqu picku ole..
- 12121212121212
No minkä näköinen mies tuossa ikäluokassa ( -45v) sitten on?
Aina kun naisilta kysyy niin kyllä sieltä tulee pitkälti tuo sama mies eri ikäisenä ja eri tavalla stailattuna. 12121212121212 kirjoitti:
Aina kun naisilta kysyy niin kyllä sieltä tulee pitkälti tuo sama mies eri ikäisenä ja eri tavalla stailattuna.Hmm,mä oon ehkä vähän huono vastaa tohon koska mä nyt muutenkin ajattelen vähän eri tavalla. En osaa sanoa, koska se riippuu tilanteesta,ajasta. Hitto,ihmisillä on erinlaisia pärstiä,kuka tahansa voi olla komea,kässäätkö? Mä en ole ikinä ollut niitä jotka "ja sit miehellä täytyy olla tän mallinen leuka..ja jykevät leukaperät..ja sit ton ja ton väriset silmät ja..ja.." Toi kuvan mies on sellanen perus komea(?) joka varmaan uppoaa moniin naisiin mutta mulla tuli vähän kylmiä väreitä,varsinkin se rööki kuva oli uh,anto negatiivisia viboja..Pointti oli,vaikka monet naiset ehkä kuolaavat juuri tuota lookkia niin osa ei! :)
ja mä olen edelleenkin sitä mieltä että varmasti monessa pelokkaassa pikku ätmissä asuu seksikäs tiikeri sisällä jos sen vaan vapauttaisi.12121212121212 kirjoitti:
Aina kun naisilta kysyy niin kyllä sieltä tulee pitkälti tuo sama mies eri ikäisenä ja eri tavalla stailattuna.Mitä sitten?
- 12121212121212
peppupupu kirjoitti:
Hmm,mä oon ehkä vähän huono vastaa tohon koska mä nyt muutenkin ajattelen vähän eri tavalla. En osaa sanoa, koska se riippuu tilanteesta,ajasta. Hitto,ihmisillä on erinlaisia pärstiä,kuka tahansa voi olla komea,kässäätkö? Mä en ole ikinä ollut niitä jotka "ja sit miehellä täytyy olla tän mallinen leuka..ja jykevät leukaperät..ja sit ton ja ton väriset silmät ja..ja.." Toi kuvan mies on sellanen perus komea(?) joka varmaan uppoaa moniin naisiin mutta mulla tuli vähän kylmiä väreitä,varsinkin se rööki kuva oli uh,anto negatiivisia viboja..Pointti oli,vaikka monet naiset ehkä kuolaavat juuri tuota lookkia niin osa ei! :)
ja mä olen edelleenkin sitä mieltä että varmasti monessa pelokkaassa pikku ätmissä asuu seksikäs tiikeri sisällä jos sen vaan vapauttaisi.No linkkaa pari seksikästä miestä.
Joku kuvan miehen ikäinen ja suurin piirtein oman ikäisesi.
"Pointti oli,vaikka monet naiset ehkä kuolaavat juuri tuota lookkia niin osa ei! :)"
Tyylikysymyksiä. Entäpä jos kuvan mies olisi stailattu haluamallasi tavalla?
"ja mä olen edelleenkin sitä mieltä että varmasti monessa pelokkaassa pikku ätmissä asuu seksikäs tiikeri sisällä jos sen vaan vapauttaisi."
Varmasti joku nainen jossain haluaisi vapauttaa sen tiikerin. Mutta juuri sinä haluat pidemmän, isomman ja itsevarmemman miehen ;) peppupupu kirjoitti:
Hmm,mä oon ehkä vähän huono vastaa tohon koska mä nyt muutenkin ajattelen vähän eri tavalla. En osaa sanoa, koska se riippuu tilanteesta,ajasta. Hitto,ihmisillä on erinlaisia pärstiä,kuka tahansa voi olla komea,kässäätkö? Mä en ole ikinä ollut niitä jotka "ja sit miehellä täytyy olla tän mallinen leuka..ja jykevät leukaperät..ja sit ton ja ton väriset silmät ja..ja.." Toi kuvan mies on sellanen perus komea(?) joka varmaan uppoaa moniin naisiin mutta mulla tuli vähän kylmiä väreitä,varsinkin se rööki kuva oli uh,anto negatiivisia viboja..Pointti oli,vaikka monet naiset ehkä kuolaavat juuri tuota lookkia niin osa ei! :)
ja mä olen edelleenkin sitä mieltä että varmasti monessa pelokkaassa pikku ätmissä asuu seksikäs tiikeri sisällä jos sen vaan vapauttaisi.Juu, jos ei ole tiettyä miestyyppiä ( niin kun ei mullakaan ole), niin se voi olla melkein "kuka" vaan jonka kokee tyyppinä miellyttäväksi. On niin erilaisia kivan näköisiä lärvejä...ei pysty kans profiloimaan yhteen kahteen tyyppiin.
Ulkonäöltään miellyttävän näköisiä miehiä on maailma turvoksissa...tulvii yli äyräiden, mutta korvienväliltä harvoin osuu yksiin...hankalempaa on olla henkisesti hyvännäköinen. :D- 12121212121212
Wwuwuw kirjoitti:
Mitä sitten?
Sitä että kaikilla naisilla on aika lailla identtinen miesmaku. Kaikki haluavat eri lailla stailatun variantin samasta miehestä.
Miesten naismaku vaihtelee huomattavasti enemmän, mikä ei ole yllättävää koska miehet ovat muutenkin yksilöllisempiä kuin laumamaisesti ajattelevat naiset. - Naisasialooser11
Wwuwuw kirjoitti:
Mitä sitten?
Sitä sitten, että naiset ovat kaavamaisia elukoita joiden"miesmaku"on sama.
- 12121212121212
LadyZorro kirjoitti:
Juu, jos ei ole tiettyä miestyyppiä ( niin kun ei mullakaan ole), niin se voi olla melkein "kuka" vaan jonka kokee tyyppinä miellyttäväksi. On niin erilaisia kivan näköisiä lärvejä...ei pysty kans profiloimaan yhteen kahteen tyyppiin.
Ulkonäöltään miellyttävän näköisiä miehiä on maailma turvoksissa...tulvii yli äyräiden, mutta korvienväliltä harvoin osuu yksiin...hankalempaa on olla henkisesti hyvännäköinen. :DMitä oikein horiset? Sinun suosikkimiehesihän oli edesmennyt Paul Walker:
https://peopledotcom.files.wordpress.com/2018/07/paul-walker.jpg
Kun otetaan huomioon että tässä kuvassa on käytetty filtteriä, eihän noissa ole muuta eroa kuin silmien väri.
https://i2-prod.mirror.co.uk/incoming/article13090807.ece/ALTERNATES/s810/2_SWNS_POF_BACHELOR_01.jpg - haukotus
12121212121212 kirjoitti:
Sitä että kaikilla naisilla on aika lailla identtinen miesmaku. Kaikki haluavat eri lailla stailatun variantin samasta miehestä.
Miesten naismaku vaihtelee huomattavasti enemmän, mikä ei ole yllättävää koska miehet ovat muutenkin yksilöllisempiä kuin laumamaisesti ajattelevat naiset.Sä sitten jaksat hokea tuota samaa mantraa päivät pääksytysten vuodesta toiseen.
Äärettömän tylsä tyyppi.....
Ei ihme ettei kukaan nainen jaksa ruveta kanssasi mihinkään seurusteluntapaiseen. 12121212121212 kirjoitti:
Mitä oikein horiset? Sinun suosikkimiehesihän oli edesmennyt Paul Walker:
https://peopledotcom.files.wordpress.com/2018/07/paul-walker.jpg
Kun otetaan huomioon että tässä kuvassa on käytetty filtteriä, eihän noissa ole muuta eroa kuin silmien väri.
https://i2-prod.mirror.co.uk/incoming/article13090807.ece/ALTERNATES/s810/2_SWNS_POF_BACHELOR_01.jpgPaul olikin komeista komein. Tuo toinen ukko ei ole yhtään samanlainen, ihan eri maailmasta. No thanks. :)
https://image.citycdn.fi/01/39/04/45/3af36dde54a16ef07c570e1ff13cc1cc.jpeg
Tämä on enempi mun makuun, kun toi nappisilmä. Tai se Alan ah ihana Walker. <3
https://static.standard.co.uk/s3fs-public/thumbnails/image/2017/02/17/10/alan-walker.jpg
Mä taidan tosiaan tykätä enemmän ns. tavallisista miehistä kumminkin, vaikkei se sinuun uppoakaan. :)12121212121212 kirjoitti:
No linkkaa pari seksikästä miestä.
"Pointti oli,vaikka monet naiset ehkä kuolaavat juuri tuota lookkia niin osa ei! :)"
"ja mä olen edelleenkin sitä mieltä että varmasti monessa pelokkaassa pikku ätmissä asuu seksikäs tiikeri sisällä jos sen vaan vapauttaisi."
Varmasti joku nainen jossain haluaisi vapauttaa sen tiikerin. Mutta juuri sinä haluat pidemmän, isomman ja itsevarmemman miehen ;)Mä just syön mutta etsinpä muutaman miehen sen jälkeen,varmana järkytytte;) Tekis melkein mieli sanoa Adolf..Adolf oli komea mies..ainakin se yks kilahtais taas;D
Naisasialooser11 kirjoitti:
Sitä sitten, että naiset ovat kaavamaisia elukoita joiden"miesmaku"on sama.
Sitä sitten, että niin ovat miehetkin.
Ei naisten tarvitse olla joka asiassa miehiä parempia, tai "hyveellisempiä", vaikka usein ovatkin..12121212121212 kirjoitti:
Miesten naismaku vaihtelee huomattavasti enemmän, mikä ei ole yllättävää koska miehet ovat muutenkin yksilöllisempiä kuin laumamaisesti ajattelevat naiset.Ei pidä alkuunkaan paikkaansa.
Jos katsoo miltä "trophy wifet" , eli palkintovaimot näyttävät, niin nuohan ovat kuin toistensa kopioita..LadyZorro kirjoitti:
Paul olikin komeista komein. Tuo toinen ukko ei ole yhtään samanlainen, ihan eri maailmasta. No thanks. :)
https://static.standard.co.uk/s3fs-public/thumbnails/image/2017/02/17/10/alan-walker.jpg
Mä taidan tosiaan tykätä enemmän ns. tavallisista miehistä kumminkin, vaikkei se sinuun uppoakaan. :)Paulista löytyy parempikin kuva. Aivan ihana... :P''
http://cdn04.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2009/01/walker-shirtless/paul-walker-shirtless-12.jpg
Kaikki kohillaan...- Naisasialooser11
Wwuwuw kirjoitti:
Sitä sitten, että niin ovat miehetkin.
Ei naisten tarvitse olla joka asiassa miehiä parempia, tai "hyveellisempiä", vaikka usein ovatkin..Oletko tosiaan noin tyhmä, että ei mene yksinkertainen asia jakeluun? Kuinka monta kertaa minun pitää sanoa sinulle, että se mitä miehet tekevät tai eivät tee ei ole mikään puolustus.
Olet kuin viisivuotias joka änkyttää pahojaan tehdessään, että kun tuo toinenkin teki.
Ja naisen kuuluu olla joka asiassa miestä hyveellisempi ja korkeamoraalisempi. Mies on pahis, nainen on hyveellinen enkeli ja nainen joka ei tuota tehtäväänsä täytyä pitäisi mielestäni polttaa elävältä.
On totta, että mies haluaa nuoren, kauniin ja moni myös isotissisen naisen ja siksi kynnelle kykenevien miesten naiset näyttävät samalta ,mutta se ei ole naiselle mikään puolustus kiinnostua samanlaisesta miehestä. Naisasialooser11 kirjoitti:
Oletko tosiaan noin tyhmä, että ei mene yksinkertainen asia jakeluun? Kuinka monta kertaa minun pitää sanoa sinulle, että se mitä miehet tekevät tai eivät tee ei ole mikään puolustus.
Olet kuin viisivuotias joka änkyttää pahojaan tehdessään, että kun tuo toinenkin teki.
Ja naisen kuuluu olla joka asiassa miestä hyveellisempi ja korkeamoraalisempi. Mies on pahis, nainen on hyveellinen enkeli ja nainen joka ei tuota tehtäväänsä täytyä pitäisi mielestäni polttaa elävältä.
On totta, että mies haluaa nuoren, kauniin ja moni myös isotissisen naisen ja siksi kynnelle kykenevien miesten naiset näyttävät samalta ,mutta se ei ole naiselle mikään puolustus kiinnostua samanlaisesta miehestä.Tottakai se on, tai sitten se ei pidä olla miehillekään hyväksyttävää...
Mistä sun pipin pään mielestä nyt milloinkin on kyse..Eivät ihmiset hyväksy kaksinaismoralismia.
Tosta enkelijutusta voisit jutustella nuuskan kanssa..sehän on sitä mieltä, että se on naisten keksintöä, mikä ei kyllä pidä paikkaansa. Voisin heittää aiheeseen liittyvän kirjasuosituksen, mutta ei heitetä helmiä sioille..12121212121212 kirjoitti:
No linkkaa pari seksikästä miestä.
Varmasti joku nainen jossain haluaisi vapauttaa sen tiikerin. Mutta juuri sinä haluat pidemmän, isomman ja itsevarmemman miehen ;)ha haa,täälä pari esimerkkiä mitkä musta on ollut/on hyvännäköisiä;) musta tuntuu ettei kovin moni pidä tota Kanea hirveenä hunksina..lol Tätä mä tarkoitin,jotkut meistä voi diggailla ihan erin näkösiä miehiä kun mitä media antaa ymmärtää..
bändihemmo,upeaa musaa btw http://regenmag.com/interviews/ludovico-technique-interview-music-for-haunted-people/
kane nuorempana http://prowrestling.wikia.com/wiki/File:Wwe_Kane_pose.png
steve buscemi nuorempana:D se oli söde mun mielestä vaikka oli mulkosilmät:)
en nyt sanois et mikään noista miehistä menee teidän "komea" kategoriaan: p- 12121212121212
LadyZorro kirjoitti:
Paulista löytyy parempikin kuva. Aivan ihana... :P''
http://cdn04.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2009/01/walker-shirtless/paul-walker-shirtless-12.jpg
Kaikki kohillaan...Vaikuttaisi olevan stereotyyppisen komea mies. V-mallinen yläkroppa tietysti, ja pituutta pitkälti yli 180cm.
Onnittelut, miesmakusi on sama kuin muillakin klooniarmeijan jäsenillä. - 12121212121212
peppupupu kirjoitti:
ha haa,täälä pari esimerkkiä mitkä musta on ollut/on hyvännäköisiä;) musta tuntuu ettei kovin moni pidä tota Kanea hirveenä hunksina..lol Tätä mä tarkoitin,jotkut meistä voi diggailla ihan erin näkösiä miehiä kun mitä media antaa ymmärtää..
bändihemmo,upeaa musaa btw http://regenmag.com/interviews/ludovico-technique-interview-music-for-haunted-people/
en nyt sanois et mikään noista miehistä menee teidän "komea" kategoriaan: pEttei tässä kuitenkin vaikuttaisi miesten status?
Raha ja status tutkitusti komistavat miestä.
Tuo "Kane" näyttää isolta ja vahvalta jännämieheltä. 12121212121212 kirjoitti:
Vaikuttaisi olevan stereotyyppisen komea mies. V-mallinen yläkroppa tietysti, ja pituutta pitkälti yli 180cm.
Onnittelut, miesmakusi on sama kuin muillakin klooniarmeijan jäsenillä.Jätä huomioimatta tahallasi miesmakuni muut miehet? Mulla kun on nuo kaksi muutakin kuvaa miehistä joiden ulkonäöstä pidän. Mitäs jos kommentoit niitä, etkä mene sieltä mistä rima on sulle matalin? Jokaisella on nk. hyvännäköinen arkkityyppi, joka taatusti osuu jonkun toisen makuun myös...mutta entäs ne muut joista et puhu mitään?
LadyZorro kirjoitti:
Jätä huomioimatta tahallasi miesmakuni muut miehet? Mulla kun on nuo kaksi muutakin kuvaa miehistä joiden ulkonäöstä pidän. Mitäs jos kommentoit niitä, etkä mene sieltä mistä rima on sulle matalin? Jokaisella on nk. hyvännäköinen arkkityyppi, joka taatusti osuu jonkun toisen makuun myös...mutta entäs ne muut joista et puhu mitään?
Puhut miesten laajoista naismauista, mutta ainane esimerkki mimmit on kuvissa niitä stereotyyppisiä typyjä sullakin. Vähemmän jos koskaan tipahtaa kuvaa mikä poikkeaisi kaavasta, todistaen sen miesten naismakujen laajuuden.
Mulla nyt kumminkin on oikeastikin laajempi miesmaku, kun sulla naismaku. Siitä et pääse yli etkä ympäri, klooniarmeijan naismaku mies.peppupupu kirjoitti:
ha haa,täälä pari esimerkkiä mitkä musta on ollut/on hyvännäköisiä;) musta tuntuu ettei kovin moni pidä tota Kanea hirveenä hunksina..lol Tätä mä tarkoitin,jotkut meistä voi diggailla ihan erin näkösiä miehiä kun mitä media antaa ymmärtää..
en nyt sanois et mikään noista miehistä menee teidän "komea" kategoriaan: pSteve Buscemi on minunkin makuun mulkosilmistä huolimatta, siinä on jotakin mikä viehättää. Ehkä just ne silmät..
- 12121212121212
LadyZorro kirjoitti:
Jätä huomioimatta tahallasi miesmakuni muut miehet? Mulla kun on nuo kaksi muutakin kuvaa miehistä joiden ulkonäöstä pidän. Mitäs jos kommentoit niitä, etkä mene sieltä mistä rima on sulle matalin? Jokaisella on nk. hyvännäköinen arkkityyppi, joka taatusti osuu jonkun toisen makuun myös...mutta entäs ne muut joista et puhu mitään?
Stereotyyppisen komea mies oli ykkösvalintasi. Se ratkaisee.
Ei asia muutu miksikään sillä että että pari muutakin on ihan komeita, joskaan ei yhtä komeita kuin stereotyyppisen komea mies. LadyZorro kirjoitti:
Steve Buscemi on minunkin makuun mulkosilmistä huolimatta, siinä on jotakin mikä viehättää. Ehkä just ne silmät..
Kuvakin vielä...on kyllä söpö kun mikä..
https://goo.gl/images/XqFWGm
Hyvin ois kelvannut/ kelpaisi edelleen ulkonäkönsä puolesta mieheksi mullekin..12121212121212 kirjoitti:
Stereotyyppisen komea mies oli ykkösvalintasi. Se ratkaisee.
Ei asia muutu miksikään sillä että että pari muutakin on ihan komeita, joskaan ei yhtä komeita kuin stereotyyppisen komea mies.Höpö höpö, hyvin tiedät että ei ole olemassa ykkösmiehiä ulkonäöllisesti, vaan tunteilla ne ykkösmiehet valitaan. Jos olisin nuori nainen ja mulla ois valinnvaraa valita Alan Walker tai Paul Walker, tulisi se olemaan mun valintani jonka kanssa olis henkisesti ja arvoilta enempi yhteistä. Epäilen, että se olis Alan. Mä pidän henkilökuvasta, jonka olen nähnyt mm. dokkarityngissä, vlogeissa.
- 12121212121212
LadyZorro kirjoitti:
Puhut miesten laajoista naismauista, mutta ainane esimerkki mimmit on kuvissa niitä stereotyyppisiä typyjä sullakin. Vähemmän jos koskaan tipahtaa kuvaa mikä poikkeaisi kaavasta, todistaen sen miesten naismakujen laajuuden.
Mulla nyt kumminkin on oikeastikin laajempi miesmaku, kun sulla naismaku. Siitä et pääse yli etkä ympäri, klooniarmeijan naismaku mies.Nyt ei olla hiekkalaatikolla.
Olen postannut kuvia minua miellyttävistä naisista, ja kuvat saivat murska-arvion jopa palstanaisilta. Yhtä postaamaani naista haukuttiin epämuodostuneeksi (iso nenä ja poikkeukselliset kasvojen piirteet), toista mieheksi.
Sitten on vartalo. Minä pidän lyhyistä, keskipituisista ja pitkistä. Naisten suosikki on aina pitkä. Minä pidän hoikista ja muodokkaista, naisten suosikki on aina raamikas. Minua miellyttää _normaalipainoinen_ tiimalasi, päärynä ja suora vartalo. Naisten suosikki on aina leveä- ja tasaharteinen.
Ei tässä ole juurikaan väittelyn aihetta. Minua miellyttävät monenlaiset naiset, sinua stereotyyppinen miesmuotti joka miellyttää muitakin naisia. Kun asia käy ilmi, linkkaat hätäpäissäsi miehiä jotka miellyttävät sinua _vähemmän_ kuin stereotyyppisen komea mies. - Naisasialooser11
Wwuwuw kirjoitti:
Tottakai se on, tai sitten se ei pidä olla miehillekään hyväksyttävää...
Mistä sun pipin pään mielestä nyt milloinkin on kyse..Eivät ihmiset hyväksy kaksinaismoralismia.
Tosta enkelijutusta voisit jutustella nuuskan kanssa..sehän on sitä mieltä, että se on naisten keksintöä, mikä ei kyllä pidä paikkaansa. Voisin heittää aiheeseen liittyvän kirjasuosituksen, mutta ei heitetä helmiä sioille..Ei tietenkään ole mikään puolustus, vajukki. Se on puolustus ihan yhtä vähän kuin jos murhaaja yrittäisi puolustautua sillä, että joku muukin on tehnyt murhan.
Et varmaan hyväksyisi mieheltäkään puolustuksena julkiselle itkemiselle sitä, että mutta kun naisetkin itkevät julkisesti eli olet siis kaksinaismoralisti. 12121212121212 kirjoitti:
Nyt ei olla hiekkalaatikolla.
Olen postannut kuvia minua miellyttävistä naisista, ja kuvat saivat murska-arvion jopa palstanaisilta. Yhtä postaamaani naista haukuttiin epämuodostuneeksi (iso nenä ja poikkeukselliset kasvojen piirteet), toista mieheksi.
Sitten on vartalo. Minä pidän lyhyistä, keskipituisista ja pitkistä. Naisten suosikki on aina pitkä. Minä pidän hoikista ja muodokkaista, naisten suosikki on aina raamikas. Minua miellyttää _normaalipainoinen_ tiimalasi, päärynä ja suora vartalo. Naisten suosikki on aina leveä- ja tasaharteinen.
Ei tässä ole juurikaan väittelyn aihetta. Minua miellyttävät monenlaiset naiset, sinua stereotyyppinen miesmuotti joka miellyttää muitakin naisia. Kun asia käy ilmi, linkkaat hätäpäissäsi miehiä jotka miellyttävät sinua _vähemmän_ kuin stereotyyppisen komea mies.Hätäpäissäni?! Tuo oli jo loukkaus!! Miten pikkusieluisena sä mua pidät tai vatipäänä?😃
Mä aivan TOSISSANI sanon, että pidän linkkaamieni kuvien miesten ulkonäöstä ja sä alat tuubaamaan, että hätäpäissäni! Suksi nyt suolle jo. 😌
Jos sulle on ulkonäkö kriteeri yksi, mulle ei ole..eikä varsinkaan niin päin, että komein on mulle paras ja se täytys saada. Ei vaan se jonka koen omakseni, läheiseksi ja jota voin ihan oikeasti rakastaa ja tykätä miehenä ja ihmisenä.
Komeat jää rannalle ruikuttaa, kun sydämen valtaaja vie enemmän kauniilla kokonaisuudellaan...huomaa, että mies osaa olla mustavalkoinen, eikä tajua mitä on aito tunne yhteenkuuluvuudesta. Tai mikä naista miehessä kiinnostaa muu kuin ulkonäkö...se miten rakastettava se on..- 12121212121212
LadyZorro kirjoitti:
Hätäpäissäni?! Tuo oli jo loukkaus!! Miten pikkusieluisena sä mua pidät tai vatipäänä?😃
Mä aivan TOSISSANI sanon, että pidän linkkaamieni kuvien miesten ulkonäöstä ja sä alat tuubaamaan, että hätäpäissäni! Suksi nyt suolle jo. 😌
Jos sulle on ulkonäkö kriteeri yksi, mulle ei ole..eikä varsinkaan niin päin, että komein on mulle paras ja se täytys saada. Ei vaan se jonka koen omakseni, läheiseksi ja jota voin ihan oikeasti rakastaa ja tykätä miehenä ja ihmisenä.
Komeat jää rannalle ruikuttaa, kun sydämen valtaaja vie enemmän kauniilla kokonaisuudellaan...huomaa, että mies osaa olla mustavalkoinen, eikä tajua mitä on aito tunne yhteenkuuluvuudesta. Tai mikä naista miehessä kiinnostaa muu kuin ulkonäkö...se miten rakastettava se on..Vaan siinähän kävikin niin päin että pitkä ja raamikas mies vei.
Me tiedämme että naiset näkevät miehen kokonaisuutena = komeus saa luonteen tuntumaan paremmalta. Tutkimustenkin perusteella naiset parinvalinnassa alkeellisempana sukupuolena pitävät pitkää miestä älykkäämpänä, matalaäänistä miestä hauskempana, leveäharteista miestä luotettavampana, jne. On myös todistettua että raha ja status komistaa.
Miehet osaavat erottaa luonteen ja ulkonäön toisistaan. Naiset eivät osaa, koska kuten itsekin sanoit, naisille kokonaistunnesykkyrämykkyrä ratkaisee. - hätäpäissäsi
Nyt ei olla hiekkalaatikolla.
Ei tässä ole juurikaan väittelyn aihetta. Minua miellyttävät monenlaiset naiset, sinua stereotyyppinen miesmuotti joka miellyttää muitakin naisia. Kun asia käy ilmi, linkkaat hätäpäissäsi miehiä jotka miellyttävät sinua _vähemmän_ kuin stereotyyppisen komea mies.Niin ne jotka hätäpäissäsi postasit?
- mitäsiinäluki
Vaan siinähän kävikin niin päin että pitkä ja raamikas mies vei.
Me tiedämme että naiset näkevät miehen kokonaisuutena = komeus saa luonteen tuntumaan paremmalta. Tutkimustenkin perusteella naiset parinvalinnassa alkeellisempana sukupuolena pitävät pitkää miestä älykkäämpänä, matalaäänistä miestä hauskempana, leveäharteista miestä luotettavampana, jne. On myös todistettua että raha ja status komistaa.
Miehet osaavat erottaa luonteen ja ulkonäön toisistaan. Naiset eivät osaa, koska kuten itsekin sanoit, naisille kokonaistunnesykkyrämykkyrä ratkaisee."Tutkimustenkin perusteella naiset parinvalinnassa alkeellisempana sukupuolena "
Sanottiinko siinä tutkimuksessa "alkeellisempana sukupuolena"? 12121212121212 kirjoitti:
Vaan siinähän kävikin niin päin että pitkä ja raamikas mies vei.
Miehet osaavat erottaa luonteen ja ulkonäön toisistaan. Naiset eivät osaa, koska kuten itsekin sanoit, naisille kokonaistunnesykkyrämykkyrä ratkaisee.Ei ollut lyhyempää ehdokasta tarjolla ja miestä ei viitsi sahata lyhyempien mieliksi lyhyemmäksi. Mä en tiennyt miehen pituutta, ennen kun itse mittasin hänet kotonani.
Se on helppo syyllistää naiset miehen pituudesta tms. epäoleellisesta, koska se on kätevin tapa saada asiat näyttämään mustavalkoisille ja ehdottomille tosille.
Hyvin usein miehet on naisia pidempiä, varsinkin suomessa. Hyvin usein kumminkin lyhyemmilläkin miehillä on naiset, aivan tavallisilla miehillä. Miksei niustä puhuta koskaan, vaan tarkoituksella siirretään katse miehen pituuteen tms. Joka ei ole relevanttia, varsinkaan kun sama nainen on seurustellut myös lyhyiden kanssa.
Kyllä se hyvä luonne vaan saa näyttämään komeammalta, eikä toisinpäin. Kokonaisuus ratkaisee tottakai...se kokonaisuus on sitäkin, että mies tykkää sinustakin siis naisesta. Vähän sukulaissielu.LadyZorro kirjoitti:
Ei ollut lyhyempää ehdokasta tarjolla ja miestä ei viitsi sahata lyhyempien mieliksi lyhyemmäksi. Mä en tiennyt miehen pituutta, ennen kun itse mittasin hänet kotonani.
Se on helppo syyllistää naiset miehen pituudesta tms. epäoleellisesta, koska se on kätevin tapa saada asiat näyttämään mustavalkoisille ja ehdottomille tosille.
Hyvin usein miehet on naisia pidempiä, varsinkin suomessa. Hyvin usein kumminkin lyhyemmilläkin miehillä on naiset, aivan tavallisilla miehillä. Miksei niustä puhuta koskaan, vaan tarkoituksella siirretään katse miehen pituuteen tms. Joka ei ole relevanttia, varsinkaan kun sama nainen on seurustellut myös lyhyiden kanssa.
Kyllä se hyvä luonne vaan saa näyttämään komeammalta, eikä toisinpäin. Kokonaisuus ratkaisee tottakai...se kokonaisuus on sitäkin, että mies tykkää sinustakin siis naisesta. Vähän sukulaissielu.Ja otinhan minä lyhyemmän miehen mitä edellinen oli. 😃
203-191=?
Sitä ennen oli 172 cm kanssa n. 7-vuotta. Lyhyt ja hintelä. Siinä välissä erottuani tapasin treffeillä 168 cm miehen, tiesin miehen pituuden ja kumminkin pidin yhteyttä ja tapasinkin hänet. En vain ollut halukas menemään naimisiin ensitapaamisella. Enkä pitänyt hänen tavastaan pitää naisia reppanoina...kun itse ei älynnyt edes ruohonleikkurin terien tippuneen kun ruoho ei vielä viidennenkään kerran ajettua lyhene.
Ihan älytöntä äijää ei voi sietää kumminkaan.- 3932323
LadyZorro kirjoitti:
Ja otinhan minä lyhyemmän miehen mitä edellinen oli. 😃
203-191=?
Sitä ennen oli 172 cm kanssa n. 7-vuotta. Lyhyt ja hintelä. Siinä välissä erottuani tapasin treffeillä 168 cm miehen, tiesin miehen pituuden ja kumminkin pidin yhteyttä ja tapasinkin hänet. En vain ollut halukas menemään naimisiin ensitapaamisella. Enkä pitänyt hänen tavastaan pitää naisia reppanoina...kun itse ei älynnyt edes ruohonleikkurin terien tippuneen kun ruoho ei vielä viidennenkään kerran ajettua lyhene.
Ihan älytöntä äijää ei voi sietää kumminkaan."kun itse ei älynnyt edes ruohonleikkurin terien tippuneen kun ruoho ei vielä viidennenkään kerran ajettua lyhene. "
:´D 3932323 kirjoitti:
"kun itse ei älynnyt edes ruohonleikkurin terien tippuneen kun ruoho ei vielä viidennenkään kerran ajettua lyhene. "
:´DNiinpä, älä muuta sa. 🤣
Täytyy olla jo aika simppeli...mikähän tässä on kun ajan ja ajan. Piru kun tulee hiki, eikä vaan yhtään lyhene ruoho. Mä käänsin leikkurin ympäri ja näytin, kato ei oo teriä..mihin sä ajoit koneen kiinni. Kiveenhän ne oli karahtaneet ja rikki..tippunu koko kiinnitys nurtsille. Oli ehkä vähän rasittuneet terät ja kiinnitykset, mutta pitäähän nyt sentäs tajyta, että terät ne leikkaa..ei ite kone. 😃- 12121212121212
LadyZorro kirjoitti:
Niinpä, älä muuta sa. 🤣
Täytyy olla jo aika simppeli...mikähän tässä on kun ajan ja ajan. Piru kun tulee hiki, eikä vaan yhtään lyhene ruoho. Mä käänsin leikkurin ympäri ja näytin, kato ei oo teriä..mihin sä ajoit koneen kiinni. Kiveenhän ne oli karahtaneet ja rikki..tippunu koko kiinnitys nurtsille. Oli ehkä vähän rasittuneet terät ja kiinnitykset, mutta pitäähän nyt sentäs tajyta, että terät ne leikkaa..ei ite kone. 😃Miehen siis tarvitsee olla kävelevä työkalupakki?
Nainen voi leikata itse nurmikkonsa jos ei ole varaa palkata ulkopuolista hoitamaan rutiinitehtäviä. 12121212121212 kirjoitti:
Miehen siis tarvitsee olla kävelevä työkalupakki?
Nainen voi leikata itse nurmikkonsa jos ei ole varaa palkata ulkopuolista hoitamaan rutiinitehtäviä.Ei kävelevä kalupakki, muttei ihan ääliökään. Pitää nyt lapsenkin tajuta, että jos ei ruoho lyhene on joku häikkä. Yleensä vielä sekin, että kun kone muuten toimii moitteettomasti eikä nurmi lyhene, terät tarkastetaan. Mä osaan kyllä vaihtaa ne terät itsekin.
Emmä miestä siihin tarvi. 😏
Itse hän oli ominpäin menny mun pois paikalta ollessa ajelemaan nurmea. En pyytänyt tekemään niin.- päivänparas
Oletko tosiaan noin tyhmä, että ei mene yksinkertainen asia jakeluun? Kuinka monta kertaa minun pitää sanoa sinulle, että se mitä miehet tekevät tai eivät tee ei ole mikään puolustus.
On totta, että mies haluaa nuoren, kauniin ja moni myös isotissisen naisen ja siksi kynnelle kykenevien miesten naiset näyttävät samalta ,mutta se ei ole naiselle mikään puolustus kiinnostua samanlaisesta miehestä.Pikkukakkonen; " Miesten naismaku vaihtelee huomattavasti enemmän, mikä ei ole yllättävää..."
Naisasialooseri; "On totta, että mies haluaa nuoren, kauniin ja moni myös isotissisen naisen.."
Tosiaan joo miesten naismaku vaihtelee todella paljon :D Naisasialooser11 kirjoitti:
Ei tietenkään ole mikään puolustus, vajukki. Se on puolustus ihan yhtä vähän kuin jos murhaaja yrittäisi puolustautua sillä, että joku muukin on tehnyt murhan.
Et varmaan hyväksyisi mieheltäkään puolustuksena julkiselle itkemiselle sitä, että mutta kun naisetkin itkevät julkisesti eli olet siis kaksinaismoralisti.Miehet saavat itkeä julkisesti niin paljon kuin lystäävät. Samoin kuin nauraa. Murha taas on aina rikos riippumatta tekijän sukupuolesta.
Oliko muuta?- Naisasialooser11
Se, että sinä puolustelet naisten tekemisiä sillä että kun miehetkin sitä ja tätä on ihan sama asia kuin jos se murhaaja puolustelisi että kun joku muukin on murhannut.
Eli se mitä miehet tekevät tai eivät tee, ei ole mikään puolustus naiselle. Se on ihan sama kuin jos viisi vuotias jäisi kiinni karkkivarkaudesta ja puolustelisi että kun kaverinikin varasti - p950412
LadyZorro kirjoitti:
Paul olikin komeista komein. Tuo toinen ukko ei ole yhtään samanlainen, ihan eri maailmasta. No thanks. :)
Mä taidan tosiaan tykätä enemmän ns. tavallisista miehistä kumminkin, vaikkei se sinuun uppoakaan. :)Mikään linkkaamasi miehen kuva ei ollut tavallisesta miehestä, vaan erittäin komeasta miehestä. Suomalainen tavismies voisi vain haaveilla Paul Walkerin, Colin Farrellin tai Colin Farrel-kaksoisolennon Brian Hallforthin kasvonpiirteistä. Tässä ketjussa ei ole nähty vielä yhtään taviksen näköisen miehen kuvaa.
p950412 kirjoitti:
Mikään linkkaamasi miehen kuva ei ollut tavallisesta miehestä, vaan erittäin komeasta miehestä. Suomalainen tavismies voisi vain haaveilla Paul Walkerin, Colin Farrellin tai Colin Farrel-kaksoisolennon Brian Hallforthin kasvonpiirteistä. Tässä ketjussa ei ole nähty vielä yhtään taviksen näköisen miehen kuvaa.
Ai ei nämäkään? Kyllä ne minustakin komeita ovat, mutta kumminkin tavallisia tavallisen mittapuulla. :)
Miksi pitäisi haaveilla toisten naamoista, kun voi keskittyä olemaan ihana ittenään? Kuten vaikka toi Alan Walker...ihmiset tykkää häenstä, koska hän on ittensä. Ei teeskentele ja ole muuta kuin on...vähän on ujoudestaan kuoriutunut ulos ja oppinut ihmisten kanssa supliikkiin. Mutta ei mitenkään överisti yli vetäen.LadyZorro kirjoitti:
Ai ei nämäkään? Kyllä ne minustakin komeita ovat, mutta kumminkin tavallisia tavallisen mittapuulla. :)
Miksi pitäisi haaveilla toisten naamoista, kun voi keskittyä olemaan ihana ittenään? Kuten vaikka toi Alan Walker...ihmiset tykkää häenstä, koska hän on ittensä. Ei teeskentele ja ole muuta kuin on...vähän on ujoudestaan kuoriutunut ulos ja oppinut ihmisten kanssa supliikkiin. Mutta ei mitenkään överisti yli vetäen.Jos tää nuori mies ei ole aivan tavallinen mies, kotikammaristaan löydetty ujohko nuori mies, niin mikä sitten on?
https://www.youtube.com/watch?v=MQ1xvJI0Qb4
Mikä on tavallisempi?LadyZorro kirjoitti:
Jos tää nuori mies ei ole aivan tavallinen mies, kotikammaristaan löydetty ujohko nuori mies, niin mikä sitten on?
Mikä on tavallisempi?Sikäli epätavallinen, että on niin omaittensä ja ihmisille kohtelias ja kiltti. Herttainen. Eikä öykkäri, pullistelua täynnä. Muuten kuten moni ikäisensä nuori mies, viihtyy kaverien kanssa, pelaa, kuuntelee ja nyt tekee musiikkia, viihtyy perheensä kanssa ja tekee tunnollisesti työnsä.
- p950412
Kyllä, Alan Walker on myös komea mies.
Ei ole sattumaa, että tavallisen näköisistä ei tule minkään sortin julkkiksia.
Googlen kuvahakukaan ei hakusanoilla "ordinary looking man" löydä kovinkaan tavallisen näköisiä miehiä. - tippaataaa
p950412 kirjoitti:
Kyllä, Alan Walker on myös komea mies.
Ei ole sattumaa, että tavallisen näköisistä ei tule minkään sortin julkkiksia.
Googlen kuvahakukaan ei hakusanoilla "ordinary looking man" löydä kovinkaan tavallisen näköisiä miehiä.sepi kumpulainen...
- 12121212121212
LadyZorro kirjoitti:
Jos tää nuori mies ei ole aivan tavallinen mies, kotikammaristaan löydetty ujohko nuori mies, niin mikä sitten on?
Mikä on tavallisempi?Muistakaamme OKCupidin tutkimus. Naisten silmissä:
<1% miehistä komeita
20% keskitasoa tai yli keskitasoa
80% keskitasoa rumempia
Kun nainen kuvittelee tavismiehen, hän kuvittelee top 10-20% miehen. Vasta top <1% miesmalli on naisen mielestä komistus.
Alan Walker on helposti 10% mies. Kyseessä ei ole edes mielipide, vaan miehen kasvonpiirteet ovat objektiivisesti hyvin maskuliiniset, symmetriset ja stereotyyppisen komeusihanteen mukaiset. Mutta koska kasvot eivät ole täydellistä miesmallitasoa, on Alan Walker naisten mielestä tavis.
Alan Walkerin naisvastine olisi kaunis, hoikka ja huoliteltu parikymppinen nainen joka ei kuitenkaan pärjäisi missikisoissa. 12121212121212 kirjoitti:
Muistakaamme OKCupidin tutkimus. Naisten silmissä:
<1% miehistä komeita
20% keskitasoa tai yli keskitasoa
80% keskitasoa rumempia
Kun nainen kuvittelee tavismiehen, hän kuvittelee top 10-20% miehen. Vasta top <1% miesmalli on naisen mielestä komistus.
Alan Walker on helposti 10% mies. Kyseessä ei ole edes mielipide, vaan miehen kasvonpiirteet ovat objektiivisesti hyvin maskuliiniset, symmetriset ja stereotyyppisen komeusihanteen mukaiset. Mutta koska kasvot eivät ole täydellistä miesmallitasoa, on Alan Walker naisten mielestä tavis.
Alan Walkerin naisvastine olisi kaunis, hoikka ja huoliteltu parikymppinen nainen joka ei kuitenkaan pärjäisi missikisoissa.1 % vasta komistus? Minusta mielumminkin se 1 % on niitä niin rumia, ettei päin ilkee katsoa. Eli käytännössä semmoisia ei tule suomessa edes vastaan.
Mjoo, Alan on komea vaikkei varmaankaan vastaa yleistä kauneusihannetta piirteiltään. Lohdullista ajatella, heh että minäkin olisin sinun mielestä ehkä kelvannut nuorena hänen tasoiselleen. x)
Olin ainakin hoikka, sopusuhtainen ja huolliteltu sen ajan mittapuun mukaan. Missiksi en olisi kelvannut, kun olen liian lyhytkin. Enkä klassisella tavalla kaunis ole ollut ikinä. Mutta malliksi on sinäminä lehteen houkuteltu, kanteen. En kuitenkaan tykännyt ajatuksesta, ei kiitos. Siihen aikaan kannessa vaihtui kasvot joka lehteen. Eikä kuvat olleet julkkiksista, kuten nykyään taitaa olla. :)
Minusta nämä tasot on erikoisia, kun kuitenkin irl vastaparina voi olla mitä vaan. Mullakin on vastaparina kropaltaan ihan yhtä nami mies, kun edesmennyt Paul Walker, kasvoiltaan rujompi..mutta mun silmään miellyttävä. :)
Ja itse en ole mikään ruusunen kumminkaan...enkä aseella ole pakottanut miestä matkaan.- kolmekybänen
Aina kun naisilta kysyy niin kyllä sieltä tulee pitkälti tuo sama mies eri ikäisenä ja eri tavalla stailattuna.Ei tuossa ikäluokassa ole hyvännäköisiä miehiä.
Ettei tässä kuitenkin vaikuttaisi miesten status?
Raha ja status tutkitusti komistavat miestä.
Tuo "Kane" näyttää isolta ja vahvalta jännämieheltä.ei,mua ei ikinä mitkään statukset kiinnosta varsinkaan jos fanittaa tollasta "julkkis" tyyppiä:) kane oli(on??) painija niinkuin varmaan arvasitte..sehän on kamalan ulkonäkökeskeinen jobi,vapaa paini..sehän sai koko ajan kuulla että se on helvetin ruma..ja läski. mutta jotenkin se karu naama vetos. toi bändi tyyppi on mun mielestä todella söde mut jos näyttäis tavallisille naisille,ne olis mitä hittoa?? ei varmana tykkäis..kukaan:)
on ollut muitakin vähän erin näköisiä mut nimet ei nyt tuu mieleen,palailen astioille kun muistan :)LadyZorro kirjoitti:
Steve Buscemi on minunkin makuun mulkosilmistä huolimatta, siinä on jotakin mikä viehättää. Ehkä just ne silmät..
Löysimpäs tän:D mä joudun käyttämään firefoxia ilman ad blockeria niin mun suomi24 sivut on yhtä teksti/mainos mössöä,mun on todella vaikeeta löytää tiettyjä viestejä pitkistä ketjuista,mutta muistin että sanoit että diggaat Buscemista myös!:) Eikös olekkin söde? Siinä miehessä on sitä charmia!
peppupupu kirjoitti:
Löysimpäs tän:D mä joudun käyttämään firefoxia ilman ad blockeria niin mun suomi24 sivut on yhtä teksti/mainos mössöä,mun on todella vaikeeta löytää tiettyjä viestejä pitkistä ketjuista,mutta muistin että sanoit että diggaat Buscemista myös!:) Eikös olekkin söde? Siinä miehessä on sitä charmia!
Kyllä vaan, siinä miehessä on jotakin käsittämätöntä seesteisyyttä ja rauhallisuutta. Silti hän ei ole koskaan tylsä. :)
- pidä.tunkkis
Ei kiinnosta tuollaiset pinnalliset miehet
Onko tuo Neiti Pönttiksen Eric Bana? Minusta hiukan samaa näköä ihan, kun olisi?
Itse en lähtisi tätä miestyyppiä tavoittelemaan, sillä ei iske mun makunystyröihin ollenkaan. Jäisi siis huomioimatta, jos miestä ettis.Ihan komea.
Naulapää muutens kuvittelee olevansa Colin Farrellin näköinen... Käy hyvin yhteen niiden muiden harha-ajatusten kanssa.- Naisasialooser11
Myönnät siis, että sinulla on sama miesmaku kuin kaikilla muillakin naisilla? Ja colin farrelhan on keski-ikäinen harmaantunut lerppa
Myönnät siis, että sinulla on sama miesmaku kuin kaikilla muillakin naisilla? Ja colin farrelhan on keski-ikäinen harmaantunut lerppa
Varmaan on mitä ulkonäön suhteen tulee..ainakin enemmistön naisten kanssa. So?
Ei mun nähdäkseni missitkään mitenkään vuosi vuodelta toisistaan eroa.Wwuwuw kirjoitti:
Että semmoista.. 😊
mähän sanoin etten seuraa näitä julkku/näyttelijä juttuja kun ei silleen kiinnosta:D colin farrell..ei se nyt niin vanha ole. enkä ole pahemmin nähnyt sen leffojakaan joten ei ihme: p onks tää nyt joku ihanne mies hahmo nykyään?
peppupupu kirjoitti:
mähän sanoin etten seuraa näitä julkku/näyttelijä juttuja kun ei silleen kiinnosta:D colin farrell..ei se nyt niin vanha ole. enkä ole pahemmin nähnyt sen leffojakaan joten ei ihme: p onks tää nyt joku ihanne mies hahmo nykyään?
Taitaa olla takavuosin idoli.. En mäkään nyt tiedä kuka on ns pinnalla ja kuka ei..
Sovitaan vaikka näin.
Ja kun sä jäät meidän klooniarmeijan valinnoista syrjään, niin sä olet turhake, josta voi keittää vaikka liivatetta. Jep.- whaata
"ja naisen kuuluu tehdä kaikkensa todistaakseen, että näin ei ole. Nainen joka ei sitä pysty kohdaltaan todistamaan pitäisi mielestäni ristiinnaulita."
Siis mitä vittuva? - Naisasialooser11
Kyllä. luit ihan oikein.
- Kaisanoasaa
Naisille miehen ulkonäkö on tärkein ominaisuus.
- Naisasialooser11
Eikä siinä vielä kaikki, naiset myös ovat laumasieluja ja toistensa kopioita ja pitävät samanlaista miestä parhaimman näköisenä. Tuo ulkonäköasia olisi vielä pitkin hampain hyväsyttävissä jos jokaisella naisella olisi oma miesmaku. Toinen tykkää Timo Soinista ja toinen Tom Cruisesta..
Eikä siinä vielä kaikki, naiset myös ovat laumasieluja ja toistensa kopioita ja pitävät samanlaista miestä parhaimman näköisenä. Tuo ulkonäköasia olisi vielä pitkin hampain hyväsyttävissä jos jokaisella naisella olisi oma miesmaku. Toinen tykkää Timo Soinista ja toinen Tom Cruisesta..
Sä voisit keskittyä sen rantapallon pienentämiseen..
Ei herätä mitään tuntemuksia. Varmaan siksi kun ei muistuta ketään näistä:
https://pbs.twimg.com/profile_images/1121045603/jeremyirons-color-blue1_400x400.jpg
https://img.discogs.com/k982fn_f3TC-JJN8wycBDsSZoxo=/fit-in/300x300/filters:strip_icc():format(jpeg):mode_rgb():quality(40)/discogs-images/A-418507-1377528564-8223.jpeg.jpg
https://im.mtv.fi/image/1251136/landscape16_9/555/313/28022832fb0817d034c51963a6b4e1a9/ba/678619.jpgLadyZorro kirjoitti:
Tuo Don Johnson Bigbandin tyyppi oli noista myös mun makuun...👍
Joo,suht taviksen näköinen, luulisin, vähän jäävi arvioimaan fanina, mutta joku siinä naamassa ja olemuksessa vetoaa. Sellainen poikamaisuus? Etenkin musiikkivideoissa, kun on liikkeessä.
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Joo,suht taviksen näköinen, luulisin, vähän jäävi arvioimaan fanina, mutta joku siinä naamassa ja olemuksessa vetoaa. Sellainen poikamaisuus? Etenkin musiikkivideoissa, kun on liikkeessä.
Ehkä se tavallisuus loppuviimeksi...luulen vetoaa.
- Kaisanoasaa
Kaikki rumatkin naiset haaveilee julkkis miehistä koska ne on komeita ja niillä on rahaa. Samantasoinen ei naisille ole koskaan kelvannut. Siksi palstan naisetkin on aina yksin koska eivät saa sitä top 10 miestä.
En haaveile kenestäkään,mutta näytän kuvilla millainen turpa viehättää ilman julkisuuttakin. Julkkiksista vaan helposti löytyy luvallisia kuvia linkitellä...se status ei ole se juttu.
Eipä tarvitse ihmetellä sinkkunaisten suurta määrää suomessa kun tuokaan melkoisen komea mies ei tuntuisi yhdellekään palstanaiselle kelpaavan ketjun kommenttien perusteella. Varmaan siksi ei kelpaa kun on "tavis", hypergamiset palstanaiset kilvan linkkailee jotain näyttelijöitä ja poppareita mitkä vaan kelpais.
Aika noloa olis "naapurin matin"kuvaa etsiä ja googlettaa ja linkata palstalle, saati vielä jonkun läheisemmän tapauksen. Siksi on pakko tyytyä poppareihin ja julkkiksiin, kun alkaa miettiä kaikkia tunnettuja naamoja ja vartaloita ja niiden miellyttävyyksiä. Eli mitkä muistuttavat eniten niitä live-elämän tavis-tarmoja :)
Aika noloa olis "naapurin matin"kuvaa etsiä ja googlettaa ja linkata palstalle, saati vielä jonkun läheisemmän tapauksen. Siksi on pakko tyytyä poppareihin ja julkkiksiin, kun alkaa miettiä kaikkia tunnettuja naamoja ja vartaloita ja niiden miellyttävyyksiä. Eli mitkä muistuttavat eniten niitä live-elämän tavis-tarmoja :)
Oletko siis naapurin Matista kiinnostunut? Mitähän miehesi tuosta tuumaisi?
Harmaaritari kirjoitti:
Oletko siis naapurin Matista kiinnostunut? Mitähän miehesi tuosta tuumaisi?
Ei mitään, meidän naapurit on tällä hetkellä pelkästään naisia sekä mun vanhemmat toisina naapureina :D Se oli kuvaannollista. Tarkoitin, että en viitsi linkata kuvaa jostain tutusta naamasta joka miellyttää kuten vaikka miestäni vaan pitää tyytyä julkkiksiin. Tämän kyllä tajusitkin :)
Ei mitään, meidän naapurit on tällä hetkellä pelkästään naisia sekä mun vanhemmat toisina naapureina :D Se oli kuvaannollista. Tarkoitin, että en viitsi linkata kuvaa jostain tutusta naamasta joka miellyttää kuten vaikka miestäni vaan pitää tyytyä julkkiksiin. Tämän kyllä tajusitkin :)
En tajua nyt ollenkaan. Ensin olet naapurin Mattiin hurmaantunut ja nyt sanot ettei se olekaan naapuri? Muuttiko se pois ja jäit kaipaamaan? Mitä miestäsi miellyttävät naamat tähän kuuuluu? Olisko ne sitten niitä naapurin naisia? Ehkä ymmärrän tuon teidän kuvion kun mietin asiaa yön yli :D
Harmaaritari kirjoitti:
En tajua nyt ollenkaan. Ensin olet naapurin Mattiin hurmaantunut ja nyt sanot ettei se olekaan naapuri? Muuttiko se pois ja jäit kaipaamaan? Mitä miestäsi miellyttävät naamat tähän kuuuluu? Olisko ne sitten niitä naapurin naisia? Ehkä ymmärrän tuon teidän kuvion kun mietin asiaa yön yli :D
Joopa joo :D Täytyypä todeta, kun vähän oikein muistelin, että en ole koskaan vielä ihastunut naapuriin, missä olen sitten asunutkin, mutta nyt on pieni mahdollisuus näiden uusien naapureiden kohdalla, siellä sattuu olemaan sen verran ihania nelijalkaisia tapauksia.. Mutta jätetään tämä tähän, ettei tosiaan ne yöunet mene sulta kokonaan. Kun tuppaat noin kirjaimellisesti ottamaan ;) Mennään pian vaarallisille vesille :/
No mä en kovin vällää pyöreähköistä poskista, nenästä ja ruskeista silmistä. Hänen kasvoissaan ei ole muuta mistä pitäisin, kun parta. Mä tykkään partanaamoista..
Ei voi mitään, ei hän ruma ole. Ei vain sytytä mitenkään...LadyZorro kirjoitti:
No mä en kovin vällää pyöreähköistä poskista, nenästä ja ruskeista silmistä. Hänen kasvoissaan ei ole muuta mistä pitäisin, kun parta. Mä tykkään partanaamoista..
Ei voi mitään, ei hän ruma ole. Ei vain sytytä mitenkään...Ahaa, siis pyöreähköt posket tuossa kuvassa eivät sytytä:
https://i2-prod.mirror.co.uk/incoming/article13090813.ece/ALTERNATES/s615b/0_THP_CHPP_160818SLUG_0583JPG.jpg
Sensijaan joskus aiemmin maajussiketjussa kerroit ettei tuossa naamassa ole mitään vikaa:
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770px_wide/s3/2018-03/aapeli_thumb.jpg?itok=CF82Xrva
Siispä, nyt kyllä siis Lady narraa ja on narrannut. Saat anteeksi, semmoisiahan te naiset olette :DHarmaaritari kirjoitti:
Ahaa, siis pyöreähköt posket tuossa kuvassa eivät sytytä:
https://i2-prod.mirror.co.uk/incoming/article13090813.ece/ALTERNATES/s615b/0_THP_CHPP_160818SLUG_0583JPG.jpg
Sensijaan joskus aiemmin maajussiketjussa kerroit ettei tuossa naamassa ole mitään vikaa:
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770px_wide/s3/2018-03/aapeli_thumb.jpg?itok=CF82Xrva
Siispä, nyt kyllä siis Lady narraa ja on narrannut. Saat anteeksi, semmoisiahan te naiset olette :DEi ne tuolla alemmallakaan sytytä, mutta olen look a liken kanssa seukannut, se tyyppi joka toi ne mun kamat sinne työpaikalle älämölön kanssa. 🤣
Ehkä just siksi ne pyöreät posket ei nappaakaan, traumoja!
Josta sun kanssa juttelin aiemmin...mjoo. Mä tiedän nyt 42 vuotiaana jo makuni vähän paremmin, kun 18-19-vuotiaana. 😃- missäpyöreät
Harmaaritari kirjoitti:
Ahaa, siis pyöreähköt posket tuossa kuvassa eivät sytytä:
Siispä, nyt kyllä siis Lady narraa ja on narrannut. Saat anteeksi, semmoisiahan te naiset olette :DYlemmässä kuvassa ei ollut mitään pyöreitä poskia?
missäpyöreät kirjoitti:
Ylemmässä kuvassa ei ollut mitään pyöreitä poskia?
No niinpä, ei näkynyt ei mutta kun kyseessä rehellistä työtä tekevä tavismies ilman pooptähteyttä tai jännämiestaustaa alkaa naiset keksimään tekosyitä miksi ei kelpaa. Jännämiesrikollisilla pyyhkii hyvin, huomaa ihastuneet naiset taustalla:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201809032201178754_u0.shtmlLadyZorro kirjoitti:
Ei ne tuolla alemmallakaan sytytä, mutta olen look a liken kanssa seukannut, se tyyppi joka toi ne mun kamat sinne työpaikalle älämölön kanssa. 🤣
Ehkä just siksi ne pyöreät posket ei nappaakaan, traumoja!
Josta sun kanssa juttelin aiemmin...mjoo. Mä tiedän nyt 42 vuotiaana jo makuni vähän paremmin, kun 18-19-vuotiaana. 😃Niin, näin jälkeenpäin ei nappaa mutta nappasi kun oli jännän tasapainoton. No joo, meen nyt nukkumaan,m hyvä öitä Lady Z:lle vaikka sekoiletkin noissa miesvalinnoissa :D
missäpyöreät kirjoitti:
Ylemmässä kuvassa ei ollut mitään pyöreitä poskia?
Kaikista ylimmässä ekana näkyy tyypistä kuva, jossa on kollikissan posket. 😌
Semmonen kaitakasvo on jotenkin kivempi..jolla on sileä poskilihas tai matalempi poskipää..kun naamaturpea..Harmaaritari kirjoitti:
No niinpä, ei näkynyt ei mutta kun kyseessä rehellistä työtä tekevä tavismies ilman pooptähteyttä tai jännämiestaustaa alkaa naiset keksimään tekosyitä miksi ei kelpaa. Jännämiesrikollisilla pyyhkii hyvin, huomaa ihastuneet naiset taustalla:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201809032201178754_u0.shtmlTekeehän mun mieskin tavallista duunari duunia. Samanlainen potta päässäkin. Huomiokamppeet yllä.🤣
Että seli seli vaan taas.Harmaaritari kirjoitti:
Niin, näin jälkeenpäin ei nappaa mutta nappasi kun oli jännän tasapainoton. No joo, meen nyt nukkumaan,m hyvä öitä Lady Z:lle vaikka sekoiletkin noissa miesvalinnoissa :D
Nimenomaan ei napannut, kun se tasapainottomuus selvisi. Sehän ei pallinaamasta näy..aattelin että kun ei oo komee on pakko olla kiva. 🤣
Vitut oli...öitä.😃👍LadyZorro kirjoitti:
Kaikista ylimmässä ekana näkyy tyypistä kuva, jossa on kollikissan posket. 😌
Semmonen kaitakasvo on jotenkin kivempi..jolla on sileä poskilihas tai matalempi poskipää..kun naamaturpea..En ihan vielä mrnnykkää, pakko kommentoida.
Lady Z:an mielestä turpea naama:
https://i2-prod.mirror.co.uk/incoming/article13090807.ece/ALTERNATES/s810/2_SWNS_POF_BACHELOR_01.jpg
Joo'op, saa varmaan se Lady Z:an kotiinsa huolima könsikäs olla tarkkana naamansa kanssa, hypergaminen Lady Z lemppaa heti kartanolle jos posket levenee :(
Öitä taas, Lady Z on kyllä ollut mainiossa vedossa tänään :DHarmaaritari kirjoitti:
En ihan vielä mrnnykkää, pakko kommentoida.
https://i2-prod.mirror.co.uk/incoming/article13090807.ece/ALTERNATES/s810/2_SWNS_POF_BACHELOR_01.jpg
Joo'op, saa varmaan se Lady Z:an kotiinsa huolima könsikäs olla tarkkana naamansa kanssa, hypergaminen Lady Z lemppaa heti kartanolle jos posket levenee :(
Öitä taas, Lady Z on kyllä ollut mainiossa vedossa tänään :DOnhan se tommonen clooney george tyyppinen topakkaposkinen poika.😃
Nassussa on toppausta hiukan liikaa.😌
Öitä!Harmaaritari kirjoitti:
En ihan vielä mrnnykkää, pakko kommentoida.
Öitä taas, Lady Z on kyllä ollut mainiossa vedossa tänään :DHuomenta, jos nyt lopetetaan tämä kuka tykkää mistäkin kuvaleikki. Ja ihmisten arvostelu ja ollaan ihan asiallisia, niin oikeassa elämässä. Siis täällä hapekkaassa, missä eletään ja hengitellään, tehdään oikeasti asioita, niin täällähän hyvin pitkälle vaikuttaa ulkonäköä enemmän miten ihmisen kanssa kokee tulevansa juttuun ja toimeen.
On netissä hyvin helppoa huudella, en tykkää tuosta, ei toikaan tai juu juu vaan tämä jne. Arvostella ylipäänsä. Mutta oikeassa elämässä, ainakin itse olen huomannut että ei sitä noin karkeesti pysty jaottelemaan.
Tutustutaan ihmisiin, ollaan ihmisten kanssa tekemisissä. Hyvin paljon vaikuttaa se juuri kuinka ihmisen kanssa löytyy yhteinen sävel eli ajatusmaailmat ja ehkä elintavat yms. kohtaa. Helposti sitä huomaa tykkäävänsä ihan eri näköisestä ihmisestä, kun oli joskus ehdottomuuttaan kuvitellut olevan vilkaisemattakaan. Ihan oikeasti.
Tämmänen kuvien palvonta, mitä netissä helposti tehdään on aika kaukana kumminkin todellisuudesta. :DLadyZorro kirjoitti:
Huomenta, jos nyt lopetetaan tämä kuka tykkää mistäkin kuvaleikki. Ja ihmisten arvostelu ja ollaan ihan asiallisia, niin oikeassa elämässä. Siis täällä hapekkaassa, missä eletään ja hengitellään, tehdään oikeasti asioita, niin täällähän hyvin pitkälle vaikuttaa ulkonäköä enemmän miten ihmisen kanssa kokee tulevansa juttuun ja toimeen.
On netissä hyvin helppoa huudella, en tykkää tuosta, ei toikaan tai juu juu vaan tämä jne. Arvostella ylipäänsä. Mutta oikeassa elämässä, ainakin itse olen huomannut että ei sitä noin karkeesti pysty jaottelemaan.
Tutustutaan ihmisiin, ollaan ihmisten kanssa tekemisissä. Hyvin paljon vaikuttaa se juuri kuinka ihmisen kanssa löytyy yhteinen sävel eli ajatusmaailmat ja ehkä elintavat yms. kohtaa. Helposti sitä huomaa tykkäävänsä ihan eri näköisestä ihmisestä, kun oli joskus ehdottomuuttaan kuvitellut olevan vilkaisemattakaan. Ihan oikeasti.
Tämmänen kuvien palvonta, mitä netissä helposti tehdään on aika kaukana kumminkin todellisuudesta. :DJuuri näin, ei munkaan mies muistuta pätkääkään noita kolmea linkkaamaani, on reippaasti vanhempikin kahta noista, mutta silti naama miellyttää. Poikkesi täysin aikoinaan edellisistä ihastuksista ja ihanteista. Ainoa samankaltainen piirre oli silloinen laiha vartalo.
- 12121212121212
Juuri näin, ei munkaan mies muistuta pätkääkään noita kolmea linkkaamaani, on reippaasti vanhempikin kahta noista, mutta silti naama miellyttää. Poikkesi täysin aikoinaan edellisistä ihastuksista ja ihanteista. Ainoa samankaltainen piirre oli silloinen laiha vartalo.
Naisten silmissä normaalivartaloinen = laiha, hintelä. Jopa kovakuntoinen voi naisen silmissä olla luuviulunörtti, kuten kävi ilmi ketjusta johon linkkasin niitä Wanhan Ajan Työmiehiä jotka eivät olleetkaan elokuvien kulmikasleukaisia 185cm muskelikasoja.
Naisten silmissä normaalivartaloinen = laiha, hintelä. Jopa kovakuntoinen voi naisen silmissä olla luuviulunörtti, kuten kävi ilmi ketjusta johon linkkasin niitä Wanhan Ajan Työmiehiä jotka eivät olleetkaan elokuvien kulmikasleukaisia 185cm muskelikasoja.
No jos haluat nähdä Teemu Brunilan kulmikasleukaisena muskelikasana, niin miten vaan.
https://i.pinimg.com/236x/87/e4/60/87e46053d0d02b4bd9a11210ff0cf483--billy-idol-boss.jpg
Mun mies oli siis 20 v. sitten, alkaessamme seurustella suunnilleen yhtä laiha/hoikka. Itse asiassa laihempi kuin Teemu just tuossa kuvassa. Minä siis pidän nimenomaan tällaisista laihoista/hoikista, en lihaksikkaista. Mut ei mua sekään haittaa, että mies on lihonut tuosta ajasta kymmenen kiloa ja saanut vatsaa. En ole niin pinnallinen. Salilla se ei ole käynyt ikinä, enkä itsekään montaa kertaa elämässäni.
Mun makuun ne suomi-filmimiehet on vähän liian rotevia, vaikka muuten ihania onkin.LadyZorro kirjoitti:
Huomenta, jos nyt lopetetaan tämä kuka tykkää mistäkin kuvaleikki. Ja ihmisten arvostelu ja ollaan ihan asiallisia, niin oikeassa elämässä. Siis täällä hapekkaassa, missä eletään ja hengitellään, tehdään oikeasti asioita, niin täällähän hyvin pitkälle vaikuttaa ulkonäköä enemmän miten ihmisen kanssa kokee tulevansa juttuun ja toimeen.
Tämmänen kuvien palvonta, mitä netissä helposti tehdään on aika kaukana kumminkin todellisuudesta. :DHuomenta. Lady Z siis alkaa vetää takaisin kun huomasi hypergamiansa :D
Juuri näin, ei munkaan mies muistuta pätkääkään noita kolmea linkkaamaani, on reippaasti vanhempikin kahta noista, mutta silti naama miellyttää. Poikkesi täysin aikoinaan edellisistä ihastuksista ja ihanteista. Ainoa samankaltainen piirre oli silloinen laiha vartalo.
Niin, te vakiintuneina naisina ilmeisesti olette ymmärtäneet että ei voi saada kaikkea ja olette sitten "tyytyneet" nykyisiin miehiinne, jos saisitte kuitenkin vaihtaa ja takuut siitä että se poppari/näyttelijäkomistus pysyy vaihtaisitte sumeilematta.
- lopetasnyt
Harmaaritari kirjoitti:
Niin, te vakiintuneina naisina ilmeisesti olette ymmärtäneet että ei voi saada kaikkea ja olette sitten "tyytyneet" nykyisiin miehiinne, jos saisitte kuitenkin vaihtaa ja takuut siitä että se poppari/näyttelijäkomistus pysyy vaihtaisitte sumeilematta.
Taitaa rakkaus ja kiintymys olla sulle ihan vieraita asioita. Ei omaa kumppania tuosta vaan vaihdeta.
Harmaaritari kirjoitti:
Huomenta. Lady Z siis alkaa vetää takaisin kun huomasi hypergamiansa :D
En mä ole senkään vertaa hypergaminen, kun te miehet tällä palstalla. :)
Te ootte pahimpia mitä tulee hypergamiaan! :D
Mä en vaan jaksanut enää tuota kuka on komea ja kuka ei leikkiä, se on oikeasti aika lapsellista. Arvostelua...jos miettii ihan järjellä, eikä vaan huvilla. Mutta onhan teitä hoopoja joskus jonkun huudatettava. :DHarmaaritari kirjoitti:
En vaihtais kehenkään miestäni. Kukaan ei voi olla kuten hän, se on mun sydämen ja pään valloittanut vuosien aikana niin täydellisesti, että kukaan ei pysty samaan. Se on mun rakas elämäni loppuun asti, mun sydämessäni ja tunteissani.
LadyZorro kirjoitti:
En vaihtais kehenkään miestäni. Kukaan ei voi olla kuten hän, se on mun sydämen ja pään valloittanut vuosien aikana niin täydellisesti, että kukaan ei pysty samaan. Se on mun rakas elämäni loppuun asti, mun sydämessäni ja tunteissani.
No niinhän se tuntuu aina vähän hankala olevan, Te naiset olette siitä kummallisia että ei kiltti & kunnollinen mies kelpaa vaan tahdotte aina jollain tapaa haasteellisen miesprojektin itsellenne valita. No sun mies ei varmaan pahimmasta päästä ole mutta noin niin kuin yleensä mikä siinä semmoisessa miehessä joka olisi helppo kumppani on niin vastenmielistä? Semmoisesta kun pitää keksiä vikoja ihan väkisin, vaikkapa nyt ne pulleat posket mitä ei ollut siinä kuvassa, mutta jännämies saa näyttää vaikka miten rumalta niin se on aina kiehtova.
Harmaaritari kirjoitti:
No niinhän se tuntuu aina vähän hankala olevan, Te naiset olette siitä kummallisia että ei kiltti & kunnollinen mies kelpaa vaan tahdotte aina jollain tapaa haasteellisen miesprojektin itsellenne valita. No sun mies ei varmaan pahimmasta päästä ole mutta noin niin kuin yleensä mikä siinä semmoisessa miehessä joka olisi helppo kumppani on niin vastenmielistä? Semmoisesta kun pitää keksiä vikoja ihan väkisin, vaikkapa nyt ne pulleat posket mitä ei ollut siinä kuvassa, mutta jännämies saa näyttää vaikka miten rumalta niin se on aina kiehtova.
Ei mun miehestä mitään projektia saa, se on semmonen kun se on. Ei ole muuteltavissa. :)
Ideaalia on oppia pitämään ihmisestä sellaisena, kun se on ja kukaan alleviivaan KUKAAN, meistä tälläkään palstalla tai muuallakaan ei ole aina vain mukava ja pelkkää hyvää. Ihanaa ja autuutta kumppanille. Jokainen on joskus hankala tavalla tai toisella. Ei kannata uskotella itselleen olevansa täydellinen ihminen ja mies, saati kumppani. Mielumminkin kehityskelpoinen. :)
Semmonen täydellisyys on harhaa...k ja k on oma mielikuva, jokainen ihailee itseään hyvänä tyyppinä. Joku muu voi olla aivan toista mieltä siitä.Harmaaritari kirjoitti:
Höh, en voisi edes kuvitella seurustelevani julkisuuden henkilön kanssa, ei ole mitenkään haaveissa. Muutama sellainen on joskus vikitellyt ja saanut pakit, kun nimenomaan vierastan sitä julkisuutta ja tuon tyyppistä ammattia introverttinä luonteena. Kumppanini olen tavannut paljon aikaisemmin kuin näistä häiskistä tiesin mitään (paitsi Jeremy Irons, johon ihastuin 15vuotiaana Menneessä maailmassa) ja toki miestäni ennenkin oli kaukorakkauksia poppareihin ym. Kyse on vain siitä että noissa tyypeissä yhdistyy itseä miellyttävä, persoonallinen ulkonäkö, hyvä musiikki ja laulu/näyttelijäntaito. Sinusta tulee vähän sellainen vaikutelma, että olisit suhteessa mustasukkainen, jos nainen kuuntelisi mielimusiikkiaan, joissa laulaisi suosikkilaulajia, katselisi mieli-tv-sarjojaan, joissa näyttelisi lempinäyttelijöitä ja lopulta kieltäisi ne naiselta koska "nainenhan ottaisi varmasti laulajan/näyttelijän, jos vain hänet saisi, ja on vain tyytynyt minuun". En minäkään ole mustasukkainen jos mieheni kuuntelee (=katselee) mielellään vaikka Johanna Kurkelaa :D
Kun menee yksiin toisen kanssa, pitää itsestään selvänä, että kumppani muuttuu ja vanhenee suhteen aikana. Siinä vanhenemisessa huolettaa ainakin itseä aivan muut asiat kuin ulkonäön muuttuminen. Terveys tietysti ennen kaikkea. Ulkonäkö tulee siinä hyvin mitättömänä asiana. Kuten tuli jo suhteen alussakin. Tärkeää oli että ulkonäkö miellytti itseä riittävästi, muiden mielipiteillä taas ei ollut mitään väliä. Oikeastaan tarkemmin ajatellen oman miehen ulkonäkö on parantunut iän myötä, monelta osin.yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Höh, en voisi edes kuvitella seurustelevani julkisuuden henkilön kanssa, ei ole mitenkään haaveissa. Muutama sellainen on joskus vikitellyt ja saanut pakit, kun nimenomaan vierastan sitä julkisuutta ja tuon tyyppistä ammattia introverttinä luonteena. Kumppanini olen tavannut paljon aikaisemmin kuin näistä häiskistä tiesin mitään (paitsi Jeremy Irons, johon ihastuin 15vuotiaana Menneessä maailmassa) ja toki miestäni ennenkin oli kaukorakkauksia poppareihin ym. Kyse on vain siitä että noissa tyypeissä yhdistyy itseä miellyttävä, persoonallinen ulkonäkö, hyvä musiikki ja laulu/näyttelijäntaito. Sinusta tulee vähän sellainen vaikutelma, että olisit suhteessa mustasukkainen, jos nainen kuuntelisi mielimusiikkiaan, joissa laulaisi suosikkilaulajia, katselisi mieli-tv-sarjojaan, joissa näyttelisi lempinäyttelijöitä ja lopulta kieltäisi ne naiselta koska "nainenhan ottaisi varmasti laulajan/näyttelijän, jos vain hänet saisi, ja on vain tyytynyt minuun". En minäkään ole mustasukkainen jos mieheni kuuntelee (=katselee) mielellään vaikka Johanna Kurkelaa :D
Kun menee yksiin toisen kanssa, pitää itsestään selvänä, että kumppani muuttuu ja vanhenee suhteen aikana. Siinä vanhenemisessa huolettaa ainakin itseä aivan muut asiat kuin ulkonäön muuttuminen. Terveys tietysti ennen kaikkea. Ulkonäkö tulee siinä hyvin mitättömänä asiana. Kuten tuli jo suhteen alussakin. Tärkeää oli että ulkonäkö miellytti itseä riittävästi, muiden mielipiteillä taas ei ollut mitään väliä. Oikeastaan tarkemmin ajatellen oman miehen ulkonäkö on parantunut iän myötä, monelta osin."Sinusta tulee vähän sellainen vaikutelma, että olisit suhteessa mustasukkainen, jos ..:"
jahans, henkilöhyökkäys kykkistellen. No oikeasti minuä vähempää ei voisi olla mustasukkainen, pari hyvää juttua on sen vuoksi mennytkin kun en vaan osaa olla mustasukkainen ja kytätä, toisaalta kun te naiset olette semmoisia että teitä pitäisi ja vähän odotattekin sitä, muuten ei "rakasta tarpeeksi" niin varmaan pitäis olla just sellainen kuin oletat, en vaan osaa eikä ihminen perusluonnettaan voi muuttaa. No en sitten myöskään ala katselemaan yhtään jos nainen näyttää viihtyvän muiden seurassa paremmmin, se on sitten kyllä moro samantien ja sikälihän se on ongelmallista kun nainen saattaa kuvitella vain vähän härnäävänsä tai kokeilla houkutella sitä mustasukkaisuutta esiin mitä minussa ei näy niin se "moro, hyvää loppuelämää sulle" voi sitten tulla kyllä vähän yllätyksenäkin.Harmaaritari kirjoitti:
"Sinusta tulee vähän sellainen vaikutelma, että olisit suhteessa mustasukkainen, jos ..:"
jahans, henkilöhyökkäys kykkistellen. No oikeasti minuä vähempää ei voisi olla mustasukkainen, pari hyvää juttua on sen vuoksi mennytkin kun en vaan osaa olla mustasukkainen ja kytätä, toisaalta kun te naiset olette semmoisia että teitä pitäisi ja vähän odotattekin sitä, muuten ei "rakasta tarpeeksi" niin varmaan pitäis olla just sellainen kuin oletat, en vaan osaa eikä ihminen perusluonnettaan voi muuttaa. No en sitten myöskään ala katselemaan yhtään jos nainen näyttää viihtyvän muiden seurassa paremmmin, se on sitten kyllä moro samantien ja sikälihän se on ongelmallista kun nainen saattaa kuvitella vain vähän härnäävänsä tai kokeilla houkutella sitä mustasukkaisuutta esiin mitä minussa ei näy niin se "moro, hyvää loppuelämää sulle" voi sitten tulla kyllä vähän yllätyksenäkin."Henkilöhyökkäys"? :D Just. Tuossahan tuo vain tuli sun sanomana ilmi, että jos "viihtyy muiden seurassa" (= jonkun musiikin, elokuvan jne.) niin se on moro :D Aika selkeä syy, miksi suhteet ei kestä, koska kaikilla, naisilla ja miehillä on "idoleita", suosikkeja jne. vaikka eri taiteen alalta. Tai vaikka urheilun, eihän nainen saisi tietenkään penkkiurheiluakaan harrastaa, jos vaikka katsoo jotain urheilijaa vähän pidempään. Miehet ei sellaista tietenkään tee, katso naisurheilijoita sillä silmällä.. :D
Älä yleistä, mä en siedä mustasukkaisuutta juuri ollenkaan. Nykyinen mieheni ei ole mustasukkainen, mutta nuori mies, jonka kanssa olin 18-22v. oli sitä sairaalloisesti. Hänelle sai tosiaan selittää kaikki kauppakäynnit sekunti sekunnilta, tv:n katsomiset, biisien kuuntelemiset. Mitään aihetta mustasukkaisuuteen en antanut, todellakaan. Neitsyydenkin minulta "vei" :D Noh, hän sairastui skitsofreniaan, joten oli sen alkusoittoa varmaan, mutta silti. Painajaista se oli, ei koskaan enää sellaista. Onneksi ei ollut kuitenkaan väkivaltainen.yksinkertainen.blondi kirjoitti:
"Henkilöhyökkäys"? :D Just. Tuossahan tuo vain tuli sun sanomana ilmi, että jos "viihtyy muiden seurassa" (= jonkun musiikin, elokuvan jne.) niin se on moro :D Aika selkeä syy, miksi suhteet ei kestä, koska kaikilla, naisilla ja miehillä on "idoleita", suosikkeja jne. vaikka eri taiteen alalta. Tai vaikka urheilun, eihän nainen saisi tietenkään penkkiurheiluakaan harrastaa, jos vaikka katsoo jotain urheilijaa vähän pidempään. Miehet ei sellaista tietenkään tee, katso naisurheilijoita sillä silmällä.. :D
Älä yleistä, mä en siedä mustasukkaisuutta juuri ollenkaan. Nykyinen mieheni ei ole mustasukkainen, mutta nuori mies, jonka kanssa olin 18-22v. oli sitä sairaalloisesti. Hänelle sai tosiaan selittää kaikki kauppakäynnit sekunti sekunnilta, tv:n katsomiset, biisien kuuntelemiset. Mitään aihetta mustasukkaisuuteen en antanut, todellakaan. Neitsyydenkin minulta "vei" :D Noh, hän sairastui skitsofreniaan, joten oli sen alkusoittoa varmaan, mutta silti. Painajaista se oli, ei koskaan enää sellaista. Onneksi ei ollut kuitenkaan väkivaltainen.Ei vaan se että kyökkistelit maalailemalla musta kuvaa jonakin mustasukkaisen paskiaisena, nyt taas yrität kääntää asian ihan toiseksi. No onhan tuota vastaavaa ennenkin täällä harjoitettu ja täytyy myöntää etten tykkää kun se maalailtu kuva ei osu minuun pätkääkään. Väitänpä että meissä sinkuissa on vähemmän mustasukkaisuutta kuin parisuhteellisissa, niillä monesti se on just se liima jolla ne on parisuhteensa pitäneet.
Joo, ei kenenkään pidäkään sietää, jos naiset vähemmän sietäis ei tarvittais niitä turvataloja mutta jostain syytä ne mustasukkaisetr paskiaiset teitä naisia vaan puoleensa vetää. Minä muuten olen varmaan aikalailla samanluonteinen kuin tuo sun miehes etten pal välitä mutta jos minun luottamusta väärinkäytetään niin sitten se on se moro enkä jaksa edes alkaa keskustelemaan asiasta.Harmaaritari kirjoitti:
Ei vaan se että kyökkistelit maalailemalla musta kuvaa jonakin mustasukkaisen paskiaisena, nyt taas yrität kääntää asian ihan toiseksi. No onhan tuota vastaavaa ennenkin täällä harjoitettu ja täytyy myöntää etten tykkää kun se maalailtu kuva ei osu minuun pätkääkään. Väitänpä että meissä sinkuissa on vähemmän mustasukkaisuutta kuin parisuhteellisissa, niillä monesti se on just se liima jolla ne on parisuhteensa pitäneet.
Joo, ei kenenkään pidäkään sietää, jos naiset vähemmän sietäis ei tarvittais niitä turvataloja mutta jostain syytä ne mustasukkaisetr paskiaiset teitä naisia vaan puoleensa vetää. Minä muuten olen varmaan aikalailla samanluonteinen kuin tuo sun miehes etten pal välitä mutta jos minun luottamusta väärinkäytetään niin sitten se on se moro enkä jaksa edes alkaa keskustelemaan asiasta.En usko, että mustasukkaisuus olisi pitkän parisuhteen liima. Se voi olla ehkä muutaman vuoden kestävän suhteen liima joillakuilla (ei itsellä voisi olla eikä ollut silloinkaan), mutta kaikki pitkät suhteet jotka tiedän, ovat aika vapaita mustasukkaisuudesta. Jos mustasukkaisuutta on alussa ollut, se on vuosien mittaan haihtunut.
Minua ei ainakaan vetänyt mustasukkaisuus puoleensa, se alkoi ilmetä vasta ajan päästä, ei suinkaan heti. Se, miksi jäin turhan pitkään jumittumaan tällaiseen suhteeseen oli huoli tän itseäni vuotta vanhemman poikaystävän terveydestä. Tajusin jo silloin, että kaikki ei ole hänellä kotona, koska vainoharhaisuus alkoi levitä myös muihin asioihin kuin minuun. Jossain vaiheessa jutut olivat ihan päättömiä kaikenmaailman kekkonen elää-juttuja myöten.. Halusin saada tyypin hoitoon ja paranemaan, enkä jättää toista huonolla hetkellä, sairaana. Mutta sitten kun olisin saanut hänet jotenkin "turvaverkoston" pariin, oli pakko lähteä. Tunteet kun olivat kuitenkin aikoja sitten kuolleet. Se ei olisi ollut reilua enää häntäkään kohtaan.yksinkertainen.blondi kirjoitti:
En usko, että mustasukkaisuus olisi pitkän parisuhteen liima. Se voi olla ehkä muutaman vuoden kestävän suhteen liima joillakuilla (ei itsellä voisi olla eikä ollut silloinkaan), mutta kaikki pitkät suhteet jotka tiedän, ovat aika vapaita mustasukkaisuudesta. Jos mustasukkaisuutta on alussa ollut, se on vuosien mittaan haihtunut.
Minua ei ainakaan vetänyt mustasukkaisuus puoleensa, se alkoi ilmetä vasta ajan päästä, ei suinkaan heti. Se, miksi jäin turhan pitkään jumittumaan tällaiseen suhteeseen oli huoli tän itseäni vuotta vanhemman poikaystävän terveydestä. Tajusin jo silloin, että kaikki ei ole hänellä kotona, koska vainoharhaisuus alkoi levitä myös muihin asioihin kuin minuun. Jossain vaiheessa jutut olivat ihan päättömiä kaikenmaailman kekkonen elää-juttuja myöten.. Halusin saada tyypin hoitoon ja paranemaan, enkä jättää toista huonolla hetkellä, sairaana. Mutta sitten kun olisin saanut hänet jotenkin "turvaverkoston" pariin, oli pakko lähteä. Tunteet kun olivat kuitenkin aikoja sitten kuolleet. Se ei olisi ollut reilua enää häntäkään kohtaan... Eks Kekkonen Muka sit Elä?.. ;(
- einappaaei
Nainen on sidottu kuten mieskin luonnollisiin perusteisiin.
En usko että aloittajan mies on mikään ihanne kellekään.
Ruskeat silmät ovat jopa negatiivinen asia. Aina ne on ongelmallisia.
Terve pärjäävä nainen ei katso tuota miestä vaan pitää hänet, kuten kenet tahansa kadulla kävelijän ( tyhjänpäiväinen). Miestä kattellessa tarttee tulla hyväntuuliseksi ja sen tarttee myöskin saaha nainen tuntemaan olonsa kotoisaksi sen miehen seurassa...
https://youtu.be/oHkBQ6xpi04
Tavallisuus on aika jees..se tekee iloiseksi.Colin ja Brian, lookalike kuva...
https://goo.gl/images/m74FVz
https://www.google.fi/search?q=brian hallworth&client=ms-android-huawei&prmd=imvn&tbm=isch&tbo=u&source=univ&fir=lFQN6cLITrQUwM:,KtQtsaom-_FXsM,_;BcRthnur1rzEVM:,Mrz0zdKVkP2FGM,_;7AcEF5v7gqDwSM:,xz3hLtCQckOFwM,_;Ir3W57NWKExuQM:,ThxZTR2nOkUxsM,_;RA7Z5Yuo0xHEUM:,jk2HaxeAjkOR5M,_;Ks83RYAqxhlauM:,w21tW_lCwTiXTM,_;c3BSC0Mgh5jkwM:,jk2HaxeAjkOR5M,_;_p6XRVs0caxCQM:,TIUu9wdQMrxWnM,_;_lRXQnlYGVPIHM:,5gth6wxJP7O1GM,_;-P2LudzE2c53TM:,haWYymmhiPz9MM,_&usg=AFrqEzdby3jrQUgtmTMwIDWFGlFpnB6n6g&sa=X&ved=2ahUKEwi0zoiYtqDdAhUjiaYKHbgeAy0Q7Al6BAgJEAI&biw=360&bih=524
Ja sairaan pitkä linkki muuten...- so_what
Kyllä naisistakin mallin näköiset saa eniten yhteydenottoja
- Naisasialooser11
Se ei ole edelleenkään mikään puolustus.
Se ei ole edelleenkään mikään puolustus.
Tietysti on puolustus. Tasa-arvon aikana vanhalla virsun näköisellä miehellä ei ole oikeutta nuoreen kauniiseen naiseen, varsinkaan malliin. :)
- Eitälläistäkäänhaluta
Mitä minun pitäisi teidän mielestänne tehdä? Olen 20v, 164cm ja 110kg, eikä mieheni enää ole moneen kuukauteen halunnut läheisyyttä kanssani painoni takia... Ei varmaan ole miehiä jotka haluaisi?
- laihduta_
Mikä siinä laiduttamisessa on niin vaikeaa? Salille maras!
- p950412
Tässä keskustelussa ei ole nähty vielä enimmäistäkään oikeasti taviksen näköistä miestä. Lähes kaikki ovat esimerkkejä viihdemaailmasta, missä ulkonäöllä on kiistatonta merkitystä. Jos halutaan hakea taviksia, niin niitä pitää hakea jostain muualta, esimerkiksi urheilusta (missä naamalla ei ole paljoakaan merkitystä) tai politiikasta (silloin kun puolueen ideologiaan ei kuulu hyvä ulkonäkö).
Esimerkkejä oikeista taviksista: Matti Nykänen ja monet muut mäkihyppääjät. Seppo Räty. Juhani Tamminen. Mikael Junger. Antti Lindtman. Teuvo Hakkarainen. Juha Sipilä. Suomi on täynnä tuollaisia miehiä, ei Paul Walkerin, Colin Farrellin taikka Jeremy Ironsin näköisiä. Sellaisia on korkeintaan yksi kymmenestä. Edes Steve Buscemi ei ole taviksen näköinen, vaan persoonallisen, vaikka ei klassisen komea olekaan.Olenhan mäkin kertonut monet kerrat tykkääväni Simo Silmun ulkonäöstä, ennen kun hän joi itsensä rapakuntoon. Mutta kaikki on kusisukassa siitä, olen myös kertonut pitäväni pikkukakkosen Ramista, sukunimeä en muista. Silmälasipäinen, lyhyt ja hoikka mies. Samuli Edelmanista ja Palefacestakin joskus...ei nää kelpaa. Matti Nykänen oli nuorena jees, mutta sekin joi ittensä lerpuksi. Kinnuset isä ja poika jne jne..
Kake Randelin, edesmennyt Kari Tapio, Reijo Taipale ja onhan noita hyvännäköisiä miehiä suomessakin. Minä en vaan kauheasti suuren suurista ja pönäköistä miehistä tykkää, enempikin sirommista vaikka olis pituuttakin. Isot kaapit Tony Halmeet ei uppoa ei sitten kirveelläkään.LadyZorro kirjoitti:
Olenhan mäkin kertonut monet kerrat tykkääväni Simo Silmun ulkonäöstä, ennen kun hän joi itsensä rapakuntoon. Mutta kaikki on kusisukassa siitä, olen myös kertonut pitäväni pikkukakkosen Ramista, sukunimeä en muista. Silmälasipäinen, lyhyt ja hoikka mies. Samuli Edelmanista ja Palefacestakin joskus...ei nää kelpaa. Matti Nykänen oli nuorena jees, mutta sekin joi ittensä lerpuksi. Kinnuset isä ja poika jne jne..
Kake Randelin, edesmennyt Kari Tapio, Reijo Taipale ja onhan noita hyvännäköisiä miehiä suomessakin. Minä en vaan kauheasti suuren suurista ja pönäköistä miehistä tykkää, enempikin sirommista vaikka olis pituuttakin. Isot kaapit Tony Halmeet ei uppoa ei sitten kirveelläkään.Tämä Rami...
https://areena.yle.fi/1-3808737
Riku ja RamiLadyZorro kirjoitti:
Olenhan mäkin kertonut monet kerrat tykkääväni Simo Silmun ulkonäöstä, ennen kun hän joi itsensä rapakuntoon. Mutta kaikki on kusisukassa siitä, olen myös kertonut pitäväni pikkukakkosen Ramista, sukunimeä en muista. Silmälasipäinen, lyhyt ja hoikka mies. Samuli Edelmanista ja Palefacestakin joskus...ei nää kelpaa. Matti Nykänen oli nuorena jees, mutta sekin joi ittensä lerpuksi. Kinnuset isä ja poika jne jne..
Kake Randelin, edesmennyt Kari Tapio, Reijo Taipale ja onhan noita hyvännäköisiä miehiä suomessakin. Minä en vaan kauheasti suuren suurista ja pönäköistä miehistä tykkää, enempikin sirommista vaikka olis pituuttakin. Isot kaapit Tony Halmeet ei uppoa ei sitten kirveelläkään.Jason Momoa on poikkeus. :D
- noinsemenee
"Ideaalia on oppia pitämään ihmisestä sellaisena, kun se on ja kukaan alleviivaan KUKAAN, meistä tälläkään palstalla tai muuallakaan ei ole aina vain mukava ja pelkkää hyvää. Ihanaa ja autuutta kumppanille. Jokainen on joskus hankala tavalla tai toisella. "
Juust näin ladyzorro! - Kaisanoasaa
Palstan naiset on rumia eivätkä saa koskaan komeaa miestä.
- Rudel
80-Luvulla kaikki naiset olis halunnu markku keinäsen näköisen miehen itelleen..
- hienoahienoa
Hmmm...pitäisi siis kasvattaa erittäin lyhyet risu-pulisongit ja pulisonkeja n. tuplasti paksumpi goatee ja hiusten pitää olla sellaiset tuuheat ja renttumaisesti mielellään vähän häröpallona. Pitkiä hiuksia en kyllä aio kasvattaa, mutta tuon partaosaston voisin yrittää saada aikaiseksi. Osa noista partavaatimuksista jo löytyykin ja ei kauaa edes kestäisi saada tuota suositun miehen naamakarvoitusta kasvatetuksi.
- hienoahienoa
Tässä on normaalin näköisiä miehiä. Palstanaisten mielestä nämä miehet ovat varmaan alle keskitason näköisiä miehiä.
https://cdn.lifedaily.com/wp-content/uploads/2018/01/02-william-atchison-story.jpg
https://cbsnews3.cbsistatic.com/hub/i/r/2009/08/10/5b2edb65-a642-11e2-a3f0-029118418759/resize/620x465/9e63b887b14cbe2a5d81216e21d168cb/image5229733.jpg
https://wisdomroofing.com/wp-content/uploads/2018/05/Jako_Headshot.jpg
https://previews.123rf.com/images/warrengoldswain/warrengoldswain1108/warrengoldswain110800184/10142419-normal-bald-man-poses-for-portrait-in-studio.jpg
https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/1/590x/Steve-Webb-949211.jpg - maailmanruminätmi
Jos ei oo naamasta edes auttavasti komea, niin ei oo mitään mahkuja saada naista. Ei vaikka olis kaikki muut asiat viimesen päälle kunnossa.
- ccetop
Ulkonäkö a ja o
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291889Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651860Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3711687Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151219Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121091
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81046- 2851015
- 821011
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49968