Hei!
Olen suomalainen, yli 30 vuotta asunut täällä Pohjois-Saksassa, hoitaen asiakkaiden ostamien autojen/m-pyörien/työkoneiden osalta esim. tulkkaukset yms.
Päiväpalkkani on alk. 100e. Mahdollisuus yöpyä luonani (30e/yö), jos olemme Hampurissa. Hoidan kaikki asiat autojen yms. osalta alusta loppuun asti, käsittäen myös kilpi/vakuutusasiat.
Ohessa yhteystietoni:
Email: [email protected]
Puhelin: 358 505887773 (Suomi kännykkä), 49 1775233948(Saksa kännykkä), 49 40 76969861(Saksan kiinteä kotinumero)
Otahan yhteyttä, niin hoidan asiasi kokemuksella sekä pienillä kuluilla.
Ystävällisin terveisin
Markku Isoniemi, 21077 Hamburg
AUTOJEN YMS.TUONTI SAKSASTA/HOLLANNISTA
3
378
Vastaukset 3
- Ittukunonvaikeaakertoa
Päiväpalkka alkaen 100€. Mitä tuo sisältää? Kuinka monta tuntia tuolla saa palveluasi?
- TOBIJUSTUS
Hei Kiitos mailistasi.Sinun nimimerkkisi kertoo jotain sinusta.Alk 100 e tarkoittaa,että olen myyjään/myyjiin yhteydessä,puhelimella,maililla,osaksi myös faxeilla,josn tarvetta on.Tiedot saatuani myyjältä/myyjiltä,olen asiakkaaseeni kontaktissa,puhelimella ja maililla,ja myös tekstiviestein,jos tarvetta on.Hyvää illan jatkoa sinulle sopivan valikoitu nimimerkki.Yst.terv.Markku Isoniemi,Hampuri.Ps.Olet kyselijä,joka ei tunnu käyttävän omaa etu/sukunimeään.
- 1236yyxx
hei Markku Isoniemi,
tämä kanava ei mielestäni sovellu mailivaihtoon. Manostuskin on kielletty.
terveisin Nimimerkki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70882
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22862- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha548781- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561