Hei!
Olen suomalainen, yli 30 vuotta asunut täällä Pohjois-Saksassa, hoitaen asiakkaiden ostamien autojen/m-pyörien/työkoneiden osalta esim. tulkkaukset yms.
Päiväpalkkani on alk. 100e. Mahdollisuus yöpyä luonani (30e/yö), jos olemme Hampurissa. Hoidan kaikki asiat autojen yms. osalta alusta loppuun asti, käsittäen myös kilpi/vakuutusasiat.
Ohessa yhteystietoni:
Email: [email protected]
Puhelin: 358 505887773 (Suomi kännykkä), 49 1775233948(Saksa kännykkä), 49 40 76969861(Saksan kiinteä kotinumero)
Otahan yhteyttä, niin hoidan asiasi kokemuksella sekä pienillä kuluilla.
Ystävällisin terveisin
Markku Isoniemi, 21077 Hamburg
AUTOJEN YMS.TUONTI SAKSASTA/HOLLANNISTA
3
377
Vastaukset 3
- Ittukunonvaikeaakertoa
Päiväpalkka alkaen 100€. Mitä tuo sisältää? Kuinka monta tuntia tuolla saa palveluasi?
- TOBIJUSTUS
Hei Kiitos mailistasi.Sinun nimimerkkisi kertoo jotain sinusta.Alk 100 e tarkoittaa,että olen myyjään/myyjiin yhteydessä,puhelimella,maililla,osaksi myös faxeilla,josn tarvetta on.Tiedot saatuani myyjältä/myyjiltä,olen asiakkaaseeni kontaktissa,puhelimella ja maililla,ja myös tekstiviestein,jos tarvetta on.Hyvää illan jatkoa sinulle sopivan valikoitu nimimerkki.Yst.terv.Markku Isoniemi,Hampuri.Ps.Olet kyselijä,joka ei tunnu käyttävän omaa etu/sukunimeään.
- 1236yyxx
hei Markku Isoniemi,
tämä kanava ei mielestäni sovellu mailivaihtoon. Manostuskin on kielletty.
terveisin Nimimerkki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.993141Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt492551Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.501351Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3351150- 411091
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154921Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi11901Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?587402 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk53704- 38675