Nelikymppiset miehet

viinamies

Kun katselee nelikymppisiä tuttuja miehiä on heitä kahdenlaisia.

Toisilla miehillä on perhe ja lapsia. He ovat niitä jotka nuorena joivat ja bailasivat. Nyt he nauttivat tämän elämän tuloksista. Tulevaisuudessa heistä tulee ehkä isovanhempiakin.

Toiset miehet ovat yksin vailla perhettä. He eivät nuorena alistuneet juomaan ja bailaamaan. Nyt he kärsivät tästä ja heidän tulevaisuutensa on pelkkää yksinäistä vanhuutta.

33

766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Biff667

      No ehkä jotkut vain haluavat olla rauhassa. Ei yksinäisyydestä ole pakko kärsiä vaikka yksin olisikin.

    • naiset.tietää

      ehkä ne sitten on vain parempia miehiä ja komeampia koska jos varattu 40v mies menee baariin ystävien kanssa tai näyttää mallia miten naisia isketään niin ei hän itsekkään tiedä naiset vaan tulee juttusille ja pyytää tanssimaan ja haluaisivat siitä miehekseen ehkä heistä huokuu ja jos sanoo jotakin niin naiset hulluna häneen eli hänestä saa heti vaikutelman että on hyvä rakastelija komea ja hyvä aviomies ja hyvä isä tuleville lapsille ja snkkumiehistä huokuu vastenmielisyys ja inho ja naisia rupeaa etomaan jos sinkkumies sanoo jotakin ja kamala pelkotila jos sinkkumies katsoo pitempään häntä eli varatuissa tai eronneissa on sitä jtakin ja sinkkumiehiltä se puuttuu

    • kaikysyäsaa

      Montako kertaa päivässä jaat tämän saman asian palstalle? Etkö kyllästy toitottamaan samaa levyä?

      • sanoasaa

        kertaus on opintojen äiti


      • JossainMuualla
        sanoasaa kirjoitti:

        kertaus on opintojen äiti

        Ja pitkästymisen isosisko.


    • Kaisanoasaa

      Kävin jo baareissa kaksikymppisenä juomassa viinaa mutta naiset anto pakit heti. Ruma ei saa naista viinalla

    • laskin

      Näinhän se nähtiin jo 473 viestiketjua sitten.

    • Heh, sä kattelet miehii!

    • mkjhn

      Ne nelikymppiset miehet, jotka minun nuoruudessani joivat ja bailasivat, tekevät sitä samaa edelleen. Heillä on ollut joitain lyhyitä avoliittoja, ehkä pari lastakin eri naisten kanssa. Mitään vakiintunutta perhe-elämää he eivät vietä, eivätkä ole koskaan viettäneet.

      Kohtuukäyttäjillä, joilla jo nuorena oli elämä hallinnassa, sen sijaan on ne perheet ja lapset. Tämä ryhmä on se kaikkein yleisin minun tuttavapiirissäni. Siihen kuuluu myös sellaisia miehiä, jotka käyttivät/käyttävät alkoa hyvin vähän, tai ei ollenkaan.

      On joku vanhapoikakin, jonka tunnen. Hän oli nuorena niin arka ja eristäytyvä, ettei tietenkään uskaltanut tehdä tyttöihin tuttavuutta, kuten ei kaverimielessä toisiin poikiinkaan.

    • 43-Sinkkumies

      Tosiaan en käynyt baareissa nuorena. Urheilin ja tein muuta- Nyt olen sitten sinkku ja perheetön. Veljeni ryyppäsi minunkin edestä ja kävi baareissa ja on perheellinen.
      Ajattelin nuorena että kyllä joku kiltin miehen haluaa joka ei pahemmin ryypiskele, olin todella väärässä. Kyllä minä seurustelin vähän aikaa kolmen naisen kanssa aikaa mutta koska en juonut olin aika tylsä kun olin vaan kotona kun muut oli juhlimassa ja naiset sitten jätti.

      • viinamies

        Suhteessakin on hyvä juoda viinaa niin pysyy nainen tyytyväisenä eikä lähde lätkimään.


    • hienoahienoa

      Myös kaikki kiusaajamiehet/-pojat saavat kenet tahansa tytön/naisen itselleen. Siksi moni mies harrastaakin kiusaamista. Itse en onneksi sellainen ole.

    • eryjwrjwjwjtwtj

      Ei se viina vaan biletys, jota voi tehdä selvänäkin. Moni väliinputoaja on ottanut nuorena muttei ole pariutunut.

      • viinamies

        Bailaustaidot ovat miehen tärkein ominaisuus. Kun osaa bailata niin tapaa paljon naisia. Kun tutustuu isoon joukkoon naisia, löytyy sieltä lopulta kumppani vaikka olisi millainen hulttio.

        Jos bailaustaidot eivät ole kunnossa, ei tutustu naisiin.

        Opiskelun yms. sijasta kannattaa nuorena kuluttaa aikansa bailaustaitojen kehittämiseen. Kukaan ei ole seppä syntyessään. Kun aloittaa yökerhoissa ja bileissä bailaamisen jo teini-iässä on parikymppisenä jo taidot kunnossa. Jos lähtee vasta parikymppisenä yökerhomaailmaan etsimään kumppania, on edessä kivinen tie.


      • mjhbn
        viinamies kirjoitti:

        Bailaustaidot ovat miehen tärkein ominaisuus. Kun osaa bailata niin tapaa paljon naisia. Kun tutustuu isoon joukkoon naisia, löytyy sieltä lopulta kumppani vaikka olisi millainen hulttio.

        Jos bailaustaidot eivät ole kunnossa, ei tutustu naisiin.

        Opiskelun yms. sijasta kannattaa nuorena kuluttaa aikansa bailaustaitojen kehittämiseen. Kukaan ei ole seppä syntyessään. Kun aloittaa yökerhoissa ja bileissä bailaamisen jo teini-iässä on parikymppisenä jo taidot kunnossa. Jos lähtee vasta parikymppisenä yökerhomaailmaan etsimään kumppania, on edessä kivinen tie.

        Tottakai sosiaalisuus edesauttaa kumppanin löytämisessä.
        Eihän sellainen, joka eristäytyy huoneeseensa läksyjensä kanssa, voi ketään löytääkään. Eristäytyminen on tässä se avainsana. Ei kukaan (nainen tai mies) lähde erakkoa väkipakolla mukaansa raahaamaan.


      • viinamies

        Sosiaalisuus = bailaaminen.
        Ihmiset ovat sosiaalisia kun ollaan yökerhossa ryyppäämässä.
        Jos ei juo eikä osaa pitää hauskaa yökerhossa, ei pääse mukaan sosiaaliseen elämään eikä tapaa naisia.

        Yökerhojen ulkopuolella ihmiset eivät ole sosiaalisia.


      • amused
        viinamies kirjoitti:

        Bailaustaidot ovat miehen tärkein ominaisuus. Kun osaa bailata niin tapaa paljon naisia. Kun tutustuu isoon joukkoon naisia, löytyy sieltä lopulta kumppani vaikka olisi millainen hulttio.

        Jos bailaustaidot eivät ole kunnossa, ei tutustu naisiin.

        Opiskelun yms. sijasta kannattaa nuorena kuluttaa aikansa bailaustaitojen kehittämiseen. Kukaan ei ole seppä syntyessään. Kun aloittaa yökerhoissa ja bileissä bailaamisen jo teini-iässä on parikymppisenä jo taidot kunnossa. Jos lähtee vasta parikymppisenä yökerhomaailmaan etsimään kumppania, on edessä kivinen tie.

        "Opiskelun yms. sijasta kannattaa nuorena kuluttaa aikansa bailaustaitojen kehittämiseen" jep ja sitten iloisena tehdä jotain tylsää matalapalkkasta paskahommaa, mutta millään muulla ei ole väliä kunhan saa sitä pillua edes joltain? Onneksi en ole teikäläisten kengissä..


    • tälläinenkertomus

      Minulle tuli selväksi nelikymppisenä mitä naiset haluavat (sillä törkeydellä ei ole rajaa), ollaan mukamas niin herkkiä ja tunteellisia. Muutamaa naista olen aikani passannut ja sitten kun tultiin raskaaksi tai ainakin niin väitettiin, mutta sitten alkoi se naimisiin kinuaminen. Kun vain muistutti joskus puhutusta avioehdosta niin siinä se oli ja muutaman viikon päästä oltii pääsyyllisiä aborttiin. Näin siinä kävi.
      Edelleen olen sinkku, viisikymppiä tuli juuri täyteen. Oman perheen perustamisen olen haudannut jo aikapäiviä sitten. Useilla kavereilla on perhe ja ei heitäkään enään useasti tapaa.
      On se erikoista miten perheen perustaminen jää kun toisella on oma (velaton) asunto. Ei voi mitään.

      • asuntoomistus

        Täytyy kyllä sanoa että omistusasunnon osto vähän päälle parikymppisenä oli virhe. Se tuli kyllä jo sitten kolmekymppisenä maksettuakin. No eipä ole enää juuri asumiskuluja.

        Naiset haluavat avioon miehen kanssa jolla on omistusasunto. Avioehdosta ei puhettakaan koska se ei sovi rakkauteen.

        Kyllä sen tajuaa tyhmempikin mies mikä tuossa on takana.


      • miehentörkeys
        asuntoomistus kirjoitti:

        Täytyy kyllä sanoa että omistusasunnon osto vähän päälle parikymppisenä oli virhe. Se tuli kyllä jo sitten kolmekymppisenä maksettuakin. No eipä ole enää juuri asumiskuluja.

        Naiset haluavat avioon miehen kanssa jolla on omistusasunto. Avioehdosta ei puhettakaan koska se ei sovi rakkauteen.

        Kyllä sen tajuaa tyhmempikin mies mikä tuossa on takana.

        Suurin osa miehistä on sellaisia että jos naisella on oma asunto niin naimisiin eikä avioehtoa.
        Tuttuni seurusteli miehen kanssa niin mies rupesi ruinaamaan että osan asunnosta pitäisi olla hänen nimissään. Kun kerran asui saman katon alla niin hänestä kuului ilman muuta osa asunnosta hänellekin. Kyse oli isosta omakotitalosta. Oli vähän liian läpinäkyvää miehen ”rakkaus” eli se tarina päättyi siihen.
        Parasta on että molemmilla on omaisuutta suunnilleen samalla tavalla.


    • elämäonn

      Tässä nelikymppisenä alkaa tosiaan vähitellen tajuamaan ettei sitä tule ikinä perhettä saatua. Isäukko oli päältä neljän kymmenen kun ite synnyin mutta siihen aikaan ei tarvinnut olla omaisuutta/statusta samalla lailla. Tosin kyllä sitä ite pentuna tuli otettua muttei oltua mikään bilettäjä, joten eipä se auttanut.

    • vitutuksen.syy

      En tiedä mut lapsellisen oloinen välimerkitön mies vituttaa.

      • wwerwerwerwer

        Jostain kumman syystä juuri tällä palstalla on jokunen kappale tapauksia jotka yrittävät olla "erikoisia" kirjoitustavallaan tai hymiöillään, provoiluahan sekin on koska varta vasten niin yrittävät ärsyttää.


    • Nykyään se tutustuminen käy deittipalstoilla...Kyllä tuo bailaaminen ja ryyppääminen ja seuran etsiminen baareista on melko old school juttuja.

    • hurmuriuros

      Aina ollut naisia riesaksi asti. Läskit ja tapiirinnäköiset olen saanut lopulta kauemmaksi heittelemällä kohti kiviä tai muuta irtorekvisiittaa.

      • No kyllä, se kiinnostus kohta loppuu, kun pappaikä lähestyy ja saat olla rauhassa.


    • 7470

      Poikamiesvuosien vaikutus.

      20v > kuukautta vaille 25v elin levotonta elämää johon kuuluivat alkoholi, tussun pyydystäminen, asuin- ja työpaikkojen vaihdot ja muutama valtakunnanin vaihtaminen.
      Tuli vaan mitta täyteen.
      Vielä kuitenkin muutama "pyrähdys".

      40v vaiheessa minulla oli perhe johon kuului vaimon lisäksi 2 lasta. 163m2:n omakotitalo josta korkeakorkoisimmat lainat oli maksettu. Vakaa, kohtuullisen hyväpalkkainen työpaikka ja asiat mallillaan.
      Seuranneet 34 vuotta ovat tuoneet kai luonnolliset muutokset. Sinappia olen vaihtanut, kuten myös asumismuotoa, mutta elämäni sulostuttaja on sama kuin vajaa 50 vuotta sitten.

      Lähdemme huomenna jokasyksyiselle "bailausreisulle" Espanjan asunnollemme jossa sielläkin on vauhti hiljentynyt ja kemia-avustua vähentynyt ja miedontunut. Vaimoltani se vähäinen loppui jo melkein 20 vuotta sitten.

      Omalla kohdallani olen hyvilläni, että vedin ajoissa "löysät" pois. Rauhoitti kummasti.

      • viinamies

        Sen vaimon kuitenkin taisit löytää bailaamisen avulla?

        Sitten kun vaimo on löytynyt voikin rauhoittua.


      • 7470
        viinamies kirjoitti:

        Sen vaimon kuitenkin taisit löytää bailaamisen avulla?

        Sitten kun vaimo on löytynyt voikin rauhoittua.

        Niin löyty! Olin kännissä ja arvelin, että kiinnostukseni kohde oli selvin päin ja arvelin saavani hänet kuskiksi koska olin autolla.
        Ei sillä riivatulla ollut ajokorttia joten ajelin itse kännissä riittävää varovaisuutta noudattaen uuden tuttavuuteni hänen kotiinsa, vanhempiensa talolle.
        Näin epätodennäköistä oli loppuikäni sitoutumiseni alku.


      • viinamies

        Kannattaa juoda siis viinaa ja bailata niin voi löytää vaimon ja saada oman perheenkin.

        Raittiit jäävät yksin.


    • sfe

      Mä nelikymppisenä ätminä oon täys ihmisjäte ja pariutuneet kaveritkin vaan häpee mua. Kun ei tässä elämässä oo enää mitään mielenkiinnon kohteita, niin oonpa ollut nyt parisen viikkoa syömättä. Ja oon juonutkin melkein pelkästään vaan vahvaa kahvia. Nyt on parina viime päivänä alkanut olla vatsavaivojen lisäksi kaikenlaisia hermosto-oireita ja oon melkein mennyt muutamaan kertaan tajuttomaks ihan vaan istuessa. Eiköhän tää tästä pian lopu, niin saa paremmat ihmiset enemmän tilaa elää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2003
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1702
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      248
      1640
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      56
      1598
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1438
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1373
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1197
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      284
      1194
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1183
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      41
      1097
    Aihe