nuoruuskuvia jos uskallatte.
Laittakaa aijaalla
63
968
Vastaukset
En uskalla kokonaista kuvaa laittaa...
https://aijaa.com/xQPrNp
Vaan puolikkaan ja sekin on mustavalkokuvasta. Hyvät yöt samalla! ☺️peppupupu kirjoitti:
ootko sä oikeesti tuossa? koska sulla on aina noita naamakuvia;D nätti plikka :)
Juu, se on ikivanhasta valokuvasta tallennettu kuva. Ikää oli tuolloin 18-19 v. En pysty muistamaan, mutta juuri ja juuri aikuinen. Jossain opintokortissa oli etulehdessä kuvana.
En kyllä usko, että kukaan enää nykyään osaisi yhdistää minut nyt ja tuon naaman yhteen. Ikä on tehnyt tehtävänsä...😅
Joitakin vanhoja koulukamuja olen joskus tervehtinyt ja saanut hämmästyneen kysymyksen, anteeks mistä me tunnetaan!?😀
Mä tunnistan heudät vielä hyvin silmien seudusta ja nenäsuu linjasta, mutta minä vissiin olen muuttunut reilummin tai sitten kaikki ei tunnista yhtä helposti vanhoja tuttuja...tai ei halua muistaa, heh.- Sönkköfani
Ihana sönkkö<3
- IäkäsATM
LadyZorro kirjoitti:
Juu, se on ikivanhasta valokuvasta tallennettu kuva. Ikää oli tuolloin 18-19 v. En pysty muistamaan, mutta juuri ja juuri aikuinen. Jossain opintokortissa oli etulehdessä kuvana.
En kyllä usko, että kukaan enää nykyään osaisi yhdistää minut nyt ja tuon naaman yhteen. Ikä on tehnyt tehtävänsä...😅
Joitakin vanhoja koulukamuja olen joskus tervehtinyt ja saanut hämmästyneen kysymyksen, anteeks mistä me tunnetaan!?😀
Mä tunnistan heudät vielä hyvin silmien seudusta ja nenäsuu linjasta, mutta minä vissiin olen muuttunut reilummin tai sitten kaikki ei tunnista yhtä helposti vanhoja tuttuja...tai ei halua muistaa, heh.Haluaisitko tarjota minulle, vanhalle ätmille yhdynnän? Mä mielellään surffaisin niillä sun mudokkailla reisilläsi ;)
IäkäsATM kirjoitti:
Haluaisitko tarjota minulle, vanhalle ätmille yhdynnän? Mä mielellään surffaisin niillä sun mudokkailla reisilläsi ;)
Arvaappas kaksi kertaa? Muodokkaat reidet saa, kun kyykkää ja tanssii...tms. missä reisilihakset joutuu töihin. Kokeile, jos et usko! :D
LadyZorro kirjoitti:
Arvaappas kaksi kertaa? Muodokkaat reidet saa, kun kyykkää ja tanssii...tms. missä reisilihakset joutuu töihin. Kokeile, jos et usko! :D
Tai kokeile vaikka kyykkyhyppelyä. :)
LadyZorro kirjoitti:
Tai kokeile vaikka kyykkyhyppelyä. :)
Unohdin linkin, eli tämmästä. Tekee hyvää kenen vaan reisille.
https://www.youtube.com/watch?v=QvEotZc9lLU
- pelottaaa
En juskalla.
- idontunderstand
Miksi joku haluisi esitellä itseään TÄÄLLÄ?
- oletko.ruma
rumien rohkaisuryyppy
- YritetäänYmmärtää
Se on sitä huomiota, jota ei muualta saa.
- Sittenkiusataan
Trollit imee kaiken tiedon mielellään...laittakaa vaan.
- laurap
Palmer
https://aijaa.com/lRNBqb - viisvee
nuoruus kuvat kun on paperilla, tällä ikää,
sama täällä, tajusin että eihän mulla taida olla nuoruus kuvia koneella,pitäis eka skannata valokuvista ja siirtää.
- kovaheppu
Etunimi on peppu, sukunimi pupu.
- Arvatkaas
Kuvasta otettu kuva.
https://aijaa.com/rBclMg- viisvee
kuvasta päätellen 80 luvun nuori hyvännäköinen sopivasti laitettu ajan tyyliin.
- Arvatkaas
LadyZorro kirjoitti:
Mä tiiän tään, Ybis. ☺️👍
Eipä ole.
- Arvatkaas
viisvee kirjoitti:
kuvasta päätellen 80 luvun nuori hyvännäköinen sopivasti laitettu ajan tyyliin.
Oikealla vuosikymmenellä ollaan.
LadyZorro kirjoitti:
Ööööö, no sitten se on Wuhweli?😃
Onko eikö onko!?On..on..Tukka blondattuna.. 😊
Mul on ongelmia selainten kanssa...Wwuwuw kirjoitti:
On..on..Tukka blondattuna.. 😊
Mul on ongelmia selainten kanssa...Makee!! Ai sökin oot harrastanut blondaamista ja permiksiä? Se taus olla kova juttu 80-90 luvulla. Mulla oli kans vastaavanlaiset hiukset ysärillä. Ja roxette tukka tietysti kans.😃
Hyvä kuva susta!👍LadyZorro kirjoitti:
Makee!! Ai sökin oot harrastanut blondaamista ja permiksiä? Se taus olla kova juttu 80-90 luvulla. Mulla oli kans vastaavanlaiset hiukset ysärillä. Ja roxette tukka tietysti kans.😃
Hyvä kuva susta!👍Mulla onkin ongelmia kirjainten kanssa..kele...
LadyZorro kirjoitti:
Makee!! Ai sökin oot harrastanut blondaamista ja permiksiä? Se taus olla kova juttu 80-90 luvulla. Mulla oli kans vastaavanlaiset hiukset ysärillä. Ja roxette tukka tietysti kans.😃
Hyvä kuva susta!👍Mun päässä on ollut kaikki mahdolliset värit, leikkaukset, tyyli ja kampaukset..Kun kerran uutta tukkaa päästä pukkaa, niin kai sille saa jotain tehdäkin..he.
Wwuwuw kirjoitti:
Mun päässä on ollut kaikki mahdolliset värit, leikkaukset, tyyli ja kampaukset..Kun kerran uutta tukkaa päästä pukkaa, niin kai sille saa jotain tehdäkin..he.
Ihan sama homma täällä! Yhdessä välissä mulla oli kyllä liian tiuha tahti värjätä ja vaalentaa, meinas tulla pälvikaljuja kohtia kupoliin...piti vähän hidastaa tahtia.
Välllä kun ei vaalentunut kerralla, eiku uus kierros ja pidempään vetyperoksit päässä, kirveli päänahkaa...oli se aika meininkiä.
Ihan kalju en vielä ole ollut..ootko sä?LadyZorro kirjoitti:
Ihan sama homma täällä! Yhdessä välissä mulla oli kyllä liian tiuha tahti värjätä ja vaalentaa, meinas tulla pälvikaljuja kohtia kupoliin...piti vähän hidastaa tahtia.
Välllä kun ei vaalentunut kerralla, eiku uus kierros ja pidempään vetyperoksit päässä, kirveli päänahkaa...oli se aika meininkiä.
Ihan kalju en vielä ole ollut..ootko sä?En kyllä täys nutipäänä ole ollut. Joskus nuorena oli vähän sivuilta kalju ja sitten semmonen musta tupeerattu peikonpää..
Mä inhoon kirjottaa tällä firefoxilla,. Taas näit ensimmäisen maailman onkkelmii..- Naisasialooser11
Olitko nuori joskus 80 luvulla? Nyt olet vanha muumio ja ikäisesi miehet ovat komistuneet vanhetessaan.
- Naisasialooser11
Olitko muuten puhdas tuon kuvan aikaan vai jo käytetty?
Naisasialooser11 kirjoitti:
Olitko muuten puhdas tuon kuvan aikaan vai jo käytetty?
Röh röh röh..
- viisvee
naiset ovat tottuneet pelikuvaan,
- Kukahanseolisi
Kenenkähän naamaa siinä?:
https://aijaa.com/5EPT2Z- arvaan
Dissident?
- lihavihatipunen
Pujis?
Joku jolla on miehekäs leuka eli ei voi olla kukaan nk. ätmi. Pikkiksen mukaan he ovat leuattomia...
- Kukahanseolisi
LadyZorro kirjoitti:
Joku jolla on miehekäs leuka eli ei voi olla kukaan nk. ätmi. Pikkiksen mukaan he ovat leuattomia...
Ei sitä tiedä. Onko sinusta tuolla liian pulleat posket sinun makuun?
pujotteIija kirjoitti:
Ei ainakaan tämä Pujis ole
Ei ole, onhan susta kuva nähty..
Se on tää Anananasa..- Kukahanseolisi
Wwuwuw kirjoitti:
Ei ole, onhan susta kuva nähty..
Se on tää Anananasa..Anananasa on tainnut julkaista kuvia vain paremmasta päästään.
Kukahanseolisi kirjoitti:
Ei sitä tiedä. Onko sinusta tuolla liian pulleat posket sinun makuun?
Heh, ei ole liian pulleat alaosastaan, yläosakin pitäisi nähdä. Sitten voisi varmasti vasta sanoa. 😀
Harmaaritarihan se kyselee selvästikin, kun tuommosta kysyt.😉
Näytä nyt loputkin, kun intouduit...
- kihi
Tästähän on varoiteltu. Älkää nyt hyvänen aika lähettäkö pedofiiliätmille mitään nuoruuskuvia.
Juuri nythän on uutisissa ja aamutelevisiossa huolestuttavia uutisia siitä kun nuoret ottavat itsestänsä nakukuvia ja lähettelevät näitä sitten "pokaystäville".On täällä pari miestä näyttänyt peppunsa ja enpä voi moittia..
Tosin olis kiva nähdä myös se "kylän paras perse"...: D- kihi
Wwuwuw kirjoitti:
On täällä pari miestä näyttänyt peppunsa ja enpä voi moittia..
Tosin olis kiva nähdä myös se "kylän paras perse"...: DNaiset yrittävät yllyttää miehiä -näitä viattomia ja kunnollisia-lähettelemään jännämieskuvia joille on mukava hekoitella tyttöjenillassa. Näkyihän siellä olevan yksi tällainen legendaarinen "kikkelikortti" elikkä torso. Naiset ovat sitten niin viimmeisen päälle ovelia, viisaita sekä jännänaisia.
Ne kaksi peppukuvaa olivat ennemminkin sellaisia kaksi roikkuvaa läskinpalaa (yhteensä neljä). Kysykää vaikka tyttöjeniltaan osallistuvilta. Meikäläinen ei lähettele piukeesta pyöreästä käteenmahtuvista karvapeitteisestä pähkinänsärkijästään mitään ilmaiskuvia.
Noh mies sanoo minut tunnistetaan siitä, joten en laita oon vielä samannäköinen.
Ja lapset on ihan mun näkösii niin tunnistaisi liikaa.Mä laitoin kuvan, joka on otettu joskus 30 vuotta sitten.. Siitä ei voi tunnistaa kuin silloiset frendit, etenkin kun on arskat silmillä..
- tiedetään
Trollit ei voi
Wwuwuw kirjoitti:
Mä laitoin kuvan, joka on otettu joskus 30 vuotta sitten.. Siitä ei voi tunnistaa kuin silloiset frendit, etenkin kun on arskat silmillä..
https://aijaa.com/NcT2SV
Noh tästä on jotain n 29v aikaan.
Multa löytyy niin vähän kuvia itsestäni.
Kyllä läheiset tunnistaisi koska tää kuva seisoo äitini pöydällä.Wwuwuw kirjoitti:
Mä laitoin kuvan, joka on otettu joskus 30 vuotta sitten.. Siitä ei voi tunnistaa kuin silloiset frendit, etenkin kun on arskat silmillä..
Ikävä kyllä mun nuoruus kuvista on liian vähän aikaan. Nuoruudessani minua ei ole erikseen kuvattu joten harva kuva on piilossa jossain häkkivarastossa. Ja sit niitä nolo kuvia runsaammin kyllä silloin kamera esillä ja etsittiin esiin.
Passikuva on sit niitä harvinaisii.Wwuwuw kirjoitti:
Kyllä minä vielä poistan tuon kuvan😁
Wwuwuw kirjoitti:
Tää on sit lapsuus kuva.😂
- Siitosenveljes
Tässäpä tämä kuva olisi...
https://aijaa.com/68xhMK
Se oli sitä tosivarhaisnuuren huliviliaikaa...
Ei tämä elämä aina ole käsille mennyt.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901999
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141691- 971643
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931326Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31146Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1731073- 64906
- 76880
- 53855
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123848