Parisuhde. Kaipa se on sitten joku ihmisen alkukantainen tarve päästä siihen tavoitteeseen – siihen parisuhteeseen. Minä olen jo yli kolmenkymmenen. Olen ”seurustellut” joskus 20-vuotiaan tietämillä sen 4 kuukautta, sitä ennen 17-vuotiaana 2 kuukautta. Eli periaatteessa mulla ei ole seurustelukokemusta ollenkaan. Mistä tämä sitten johtuu, en tiedä. Tuolloin seurusteluaikoina olin mielestäni paremman näköinen ja suorastaan pursuin elämäniloa, verrattuna tähän hetkeen. Joiltakin miehiltä olen saanut suoraa palautetta siitä, että koska näytän tältä, mun kanssa olisi noloa seurustella (ah, ihanat miehet). Olen elänyt vuosia eteenpäin suurinpiirtein siinä uskossa, että olen liian ruma rakkauteen. Ehkä se on totuus, ehkä se on puoli totuutta. Mikä on taas johtanut siihen, että vuosien saatossa olen kasvattanut itselleni muurin, ja mun luonteenpiirteet on tulleet jollain tasolla paljon terävimmiksi, piikittelevimmiksi, sarkastisiksi – joku suojausmekanismi? En tiedä, mutta tiedostan tämän. Huomaan myös itsessäni mustasukkaisuuden piirteitä. Olin se, jolta kaverit vei aina ihastukset ja säädöt silmien edestä koska ”olin se rumin”, ja ehkä sitä kautta musta on tullut tällainen vinksahtanut. En kuitenkaan koe, että jonkun ihmisen pitäisi olla omistautunut vain minulle, mutta tietyissa tilanteissa koen, että ne ihmiset, joista on tullut itselle tärkeitä, hylkää – ja näin ollen suojausmekanismit herää heti. Kuitenkin huomaan luottavani tiettyihin ihmistyyppeihin melko helposti ilman mustasukkaisuuksia, joskus se on hyvä ja joskus huono asia.
Musta se on aika vitun säälittävää, että ihminen ei kykene rakentamaan itselleen edes yhtä kunnollista parisuhdetta elämänsä aikana. Okei, mulla on vielä aikaa, tuskin olen ainut ihminen, joka on aloittanut parisuhteensa vanhempana. Tähän päivään asti olen katsellut kateellisena toisten onnea ja iloa, tuntenut surua siitä, että en itse voi kokea samaa.
Mistä päästään siihen toiseen puoleen. Miksi mun pitäs olla parisuhteessa? Okei, parisuhteessa läheisyys ja hellyys on (ainakin toivottavasti) arjessa mukana koko ajan, sinkkuna sitä saa hyvin harvoin koska olen huono solmimaan mitään uusia tuttavuuksia ”siinä mielessä” eikä mieleinen tarjonta ole kovin suurta ollut. Toisaalta minä rakastan olla sinkku. Saan tehdä mitä lystää, olla kotona miten lystään, nukkua keskellä sänkyä ja mitä näitä nyt on. En myöskään ole koskaan halunnut lapsia tai naimisiin, ei ole sitäkään painolastia harteilla. Olen niiiin juurtunut tähän sinkkuuteeni, että uskoisin olevan melkoisen vaikeaa jossain vaiheessa tajuta, että ei ole enää ”minua” vaan on ”me”.
Kaksipiippuinen juttu, molemmissa on huonot ja hyvät puolensa. Lähiaikoina kuitenkin on kaivannut eniten sitä toisen läheisyyttä ja yhdessäoloa, ehkä tämä tästä helpottaa. Olen kuitenkin lähes varma, että tulen elämään koko elämäni sinkkuna... vaikka en haluaisikaan. Ehkä se on se mun rooli tässä elämässä. Surullista, mutta totta.
Liian ruma rakkauteen?
18
1866
Vastaukset
- hgghhgfgbfgvfg56
Sullahan on helppo tilanne, olen kateellinen, vaihtaisin oman tilanteeni tuohon.
LAIHDUTA- Jepulisjep
Samaa mieltä.
Ainut mitä naisen tarvii tehdä on treenata kroppaansa.
Minä miehenä olen jo atleettisessa kunnossa enkä edelleenkään saa naisia kiinnostumaan.. kadehdin naisia pariutumisen helppoudesta. Jepulisjep kirjoitti:
Samaa mieltä.
Ainut mitä naisen tarvii tehdä on treenata kroppaansa.
Minä miehenä olen jo atleettisessa kunnossa enkä edelleenkään saa naisia kiinnostumaan.. kadehdin naisia pariutumisen helppoudesta.En kyllä ole huomannut että se pariutuminen on helppoa.
- fdsfsfsdfsdf
AinaNorsu kirjoitti:
En kyllä ole huomannut että se pariutuminen on helppoa.
"Ainut mitä naisen tarvii tehdä on treenata kroppaansa."
Se tarkoitti sitten kun laihduttaa ja treenaa atleettiseksi.
- hc-ätmi28
Sinulla ei ole hätää. Vain me hc-ätmit olemme liian rumia rakkauteen
- pullukka31
Tiesin kyllä että peris234 ja DarkFear ovat, mutta teitä on enemmänkin? Se lohduttaa vähän.
- RumaÄtmi
Aloittaja tarkoittaa, että mies on liian ruma rakkauteen, eikä kelpuuta, kuin top-10 tason miestä.
Lisäksi aloittaja siis nainen kehuu sinkkuna olemisen ihanuutta.
Tietenkin kehuu, koska naiselle sinkkuus on itse valittu asia toisin, kuin rumalla miehellä, joka ei omasta halustaan ole sinkku.
Nainen voi helposti lopettaa sinkkuutensa muulloin vain, mutta ruma mies ei voi, koska ei kelpaa naiselle.- meitsit
Kaikki naisetkaan ei kelpaa, eikä kyseessä ole aina edes ulkonäkö. Jotkut ihmiset vaan on sellaisia ettei niitä halua kukaan parisuhteeseen.
- niins
meitsit kirjoitti:
Kaikki naisetkaan ei kelpaa, eikä kyseessä ole aina edes ulkonäkö. Jotkut ihmiset vaan on sellaisia ettei niitä halua kukaan parisuhteeseen.
Ei se ätmeissäkään ole yleensä ulkonäkö ongelmana vaan mt-ongelmat
- naisten.vika
niins kirjoitti:
Ei se ätmeissäkään ole yleensä ulkonäkö ongelmana vaan mt-ongelmat
Se on kierre. Ruumus -> Ei saa naista -> Hulluus
Mt-ongelmat eivät ole syy vasn seuraus Minä kuulin samallaista tillitystä olla epämielyttävän näköinen mutta kyllä löysi naisen sitkeydellään sinkkubileistä.
Kyllä se luonne ratkaisee, pitää olla rauhallinen, kiltti ja vastuullinen.
- Pillujen--asiantuntija
Yksikään nainen ei ole liian ruma saamaan rakkautta. Nainen voi aina kelpuuttaa omantasoisensa ruman miehen eli ruman ätmin mutta rumat naiset haluaa komean top 10 miehen. Naiset ei voi mitenkään hyväksyä että mies on ruma ja samantasoinen, en ymmärrä naisten itkua ollenkaan ettei ole saanut parisuhdetta aikaiseksi koska nainen voi koska tahansa laskea sitä rimaa ja kelpuuttaa ruma mies.
- Pillujen--asiantuntija
Turha tulla tänn palstalle kertomaan että olet muka liian ruma saamaan miestä. Et ole koskaan edes yrittänyt tutustua rumiin miehiin.
- ei.mitään
Mitä nainen rumalla miehellä tekisi?
- turhatulla
Turha miestenkään tulla kertomaan että ovat liian rumia saamaan naista. Ei ne ole koskaan edes yrittänyt tutustua aidosti rumiin naisiin.
- ihananainen
kerroin mkieheni parhaalle kaverille, siis sen mieskaverille, että miks muille naisille ostetaan kalliita ja hienoja lahjoja, mutta mulle ei. mä sanoin että mun pitäs vaatia enemmän. se mieskaveri sanoi, että kauniille naisille ostellaan kalliita lahjoja ja vertasi minun ulkonäköä johonkin kaupungin rumimpaan ja huorimpaan puliakkaan ja sanoi että olen sen näköinen. suutuin sille ja sanoin, että minua et vertaa mihinkään puliakkoihin ja löin luurin kiinni. mietin, että onko mieheni sanonut hänelle jotain sellaista minusta, kun ei ostele mulle mitään. miehethän puhuvat naisista keskenään kuin lihakimpaleista. täytyypä laittaa mies tilille onko puhunut, vai miksei ala lahjoja ja kukkia kuulua, että siitäkö onkin kysymys, että en oe kaunis hänen mielestään. jos ei sen takia ostele, niin otan eron. minun ulkonäköäni ei loukata tuolla tavoin. sitä ne ei saa anteeksi koskaan.
- kyllä.se.siitä
Oho! Välis käyttää välimerkkejä (väärin toki) yrittäessään esiintyä naisena.
- ihananainen
hän on loukannut ulkonäköäni ennenkin, ja sitten ihmettelee mistä suutuin. olen muutenkin epävarma ulkonäöstäni, niin sattuu. ei se mieskään mikään komistus ole eikä järjen jättiläinen, mutta en itse loukkaisi ketään sillä tavalla, olen hienotunteinen. jotkut miehet saavat jotain nautintoa loukkaavasta puheestaan. jos saisi loukkaavat puheet tallennettua, niin voisi nostaa syytteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237