Tuli erottua pitkästä suhteesta puoli vuotta takaperin. Siinä muutama viikko meni uppotuessa töihin ja liikkumiseen. Iltaisin ennen nukkumaanmenoa oli tietysti se pahin hetki. Päivä kerrallaan kuitenkin alkoi tottua siihen, ettei kukaan oo vieressä. Kuukauden päästä jo nautti, kun ei pitänyt kysellä menoja toiselta. Ei ollut enää tilitysvelvollinen kenellekään. Sai tehdä ihan mitä halusi. Tai olis ainakin saanut.
Reilun kuukauden päästä alkoi tulla naispuolisilta tutuilta ja osin tuntemattomiltakin kyselyä voinnista. Tuli suoraakin tarjoutumista yökylään, seksiin ja lohduttamaan. Olis kai pitäny joihinkin tarttua, mut tuntu ettei nyt vielä jaksa mitään. Vaikka kyllä sitä seksiä teki mieli. Tarjoajien joukossa oli tuttujen naisystäviäkin. Ihmetytti koko tilanne. Jatkoin työntekoa ja liikuin edelleen tosi paljon. Jossain vaiheessa huomas, että taidan olla aika loppu. Pidin muutaman viikon lomaa heti keväällä, matkustelin ja liikuin ystävien kanssa. Oli niin perhanan hienot kelitkin, jopa auringosta sai uutta energiaa. Mutta koko ajan oli suojamuuri päällä. Painoin naiset taka-alalle. Halusin vaan kyhnöttää illat kotona, ihan omassa rauhassa. Parasta.
No juu, kesähän jatkui ihan uskomattoman hienona. Tuli käytyä ahkerasti terasseilla ja baareissa. Samalla alkoi pikkuhiljaa kaivata toisen ihmisen läheisyyttä. Heinäkuun puolivälin tienoilla tuli suora seksitarjous vanhalta petikumppanilta, 15 vuoden takaa. Ai että olin iloinen. Juteltiin viesteillä ja puhelimessa. Kaikki tuntu natsaavan ja alettiin jo miettiä päivää millon hoidetaan toisiamme. Mainitsin useampaan kertaan kaipuutani toisen ihmisen lähelle, puhuin hellyydenosoituksista, silittelystä, halailusta, hyväilystä. Mimmiä ei sellaset niin kiinnostanu. Lopulta se tokas: ”hommaa itelles koira, jota halailet. Ala ny tulla panemaan mua sieltä jo!” Koira? Hmm. Ei huono ajatus. Mutta kun pakettiin ei kuulunu hellyyspuoli ollenkaan, neuvoin kyselemään munansa muualta. On se sen jälkeen kosiskellu vielä ja lupaili hellyyttäkin, mut en mä lähteny. Kun se ei sais siitä puolesta kuitenkaan mitään. Tapaus toi mieleen vuosia sitten yökerhossa tapaamani nelikymppisen naisen, joka katseli mua koko illan. Tuli sitten narikassa sanomaan, että ”voisitko tulla makaamaan mun päälle, ei oo pakko tehdä mitään, kunhan vaan makaat mun päällä ja saan tuntea toisen ihmisen lähelläni”. Silloin en tajunnut mitä se tarkoitti. Nyt tajuan, liiankin kipeesti.
Kesä jatkui riennoilla. Tapasin yhtenä iltana vanhemman naisen, jolla oli niin tissit esillä, etteivät jääneet huomaamatta. Nappasin naisen matkaan ja lähdettiin taksilla sen kämpille. Ajattelin, että perhana, oon yli kolmekymppinen ja nyt se tapahtuu. Eka yhden yön suhde. Taksilta sisälle oli 200m matka. Kävelin naisen perässä ja oli jo vähän laskuhumala päällä. Katoin sitä ja tajusin, ettei oo mitään kipinää. Ainoo mitä puhuttiin koko matkan aikana: ”mä en sitten ilman kumia anna” johon mä totesin ”kumi käy mulle”. Just ennen rappukäytävää totesin sille, että mun on lähdettävä kotiin, sori, aikainen aamu. Oli kyllä silleen todella mukava nainen, että halas mua lujaa ja sanoi toivovansa, että vielä nähdään. Kävelin siitä kotiin, ei menny ku reilu tunti.
Hellyyden kaipuu
15
418
Vastaukset
Ei kannata lähteä tuntemattomien matkaan. Tuolla on liikaa jännänaisia ja mustasukkaisia jännämiehiä.
Heh..Aloittajalla meni pupu pöksyyn:D
Olisit vain viettäny yötä sen luona..Kipinä tulee kun sille antaa aikaa. Nyt vaikuttaa olleen kovin suorituskeskeistä päämäärä tietoista meininkiä...- Paskapuhettaaa
Kukapa meistä ei olis auervaara.
- Viinamies--
Miehen pitää juoda viinaa ja käydä baareissa jos halua saada seksiä.
- gdfgfdgfdg
Mikä ihmeen YTM aloittaja on jos saa suoria seksiehdotuksia useilta naisilta?
Tuohan on jotain ihan utopistista 99%:lle miehistä.- tavallaan.traagista
Ap. vaikuttaisi olevan hyvän näköinen demiseksuaali. Hyvännäköiset miehet saavat kyllä seksiehdotuksia naisilta. Demiseksuaali ei kuitenkaan nauti yhden yön suhteista vaan vaatii syvän tunneyhteyden ennen seksiä. Ei demiseksuaalisuus ole ulkonäöstä kiinni. Hyvännäköiselle demiseksuaalilla ulkonäkö menee tavalaan hukkaan, koska hän ei halua pelkkää panemista, jota hyvännäköisille on tarjolla hyvin helposti.
- N49
Ap. ei välttämättä ole demiseksuaali. Pitkän "hyvän" suhteen jälkeen tulee tulee usein pitkä tauko, ennenkuin uskaltaa ottaa riski haavoittua uudelleen. Niin kävi minullekin.
Jossakin vaiheessa tulee niin voimakas kaipuu toisen ihmisen lähelle, että asialle on hyvä tehdä jotain... Lääkärin "määräyksestä" hän käski pitämään hauskaa ... ja olihan meillä.
Hän avasi silmäni. Elämä on lyhyt ja kannattaa nauttia siitä
- naisenavastaan
Ihana mies olet. Pidä tosta kiinni miten ajattelet. Toivottavasti sopiva nainen kävelee sua vastaan pian, jonka kans natsaa ettei ole homma pelkkää panemista. Äläkä kuuntele näitä palstan urpoja ätmejä tai dokaajia, vaan mene ton oman linjas mukaan. Läheisyys ja hellyys ilman seksiä on myös tosi tärkeää. Itsekin ollut tilanteessa jossa voisin sanoa kuten tuo kuvaamasi nelikypänen nainen... mutta enpä sanonut ääneen. Monet ei vaan tätä tajuu, miehistä varsinkaan. Toivottavasti kipinät heräilee sulle ja jollekin.
- Raha-on-kemia
Maksulliselta naiselta saa vähän iho kontaktia.
- en.ymmärrä
Kuka ihmeessä haluaa jotain huoraa
- Raha-on-kemia
en.ymmärrä kirjoitti:
AIka monikin haluaa koska miehen oma kurppa vaimo ei jaksa panna ja on myös lihonut niin rumaksi ettei miestä kiinnosta. Mielellään maksavat huoralle pari sataa että saa halailla ja seksiä.
- Ennehuoraakuin
en.ymmärrä kirjoitti:
Saa kunnon hoidot tulee halvemmaksi eikä jää roikkumaan
Olet aika poikkeuksellinen mies. Olet sinkku, saat paljon ehdotuksia naisilta ja sinulla on paljon ystäviä, joiden kanssa viettää vapaa-aikaa lisäksi et ole kiinnostunut yhden illan jutuista. Arvelisin, että tuollaisia on miehistä alle 1%.
Tuohon viimeiseen voin kyllä samaistua. Itse olen päättänyt, etten enää seksiä harrasta ellei nainen ole todella kiinnostava.- Vähänlogiikkaa
Olet mies30v, ja sitten tuli vastaan vanhapetikaveri/kumppani 15v takaa!? Ihanko totta? No ei tietenkään, mikään täällä ei ole totta!
- gfjhoiugl
Tämä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663095
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262173Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681749Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251617Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161351- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61236Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281200Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101157Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621041