käyttää vielä kerran sanoja "lol" ja "keittää" minä ammun itseni.
Jos peppupupu
40
597
Vastaukset
- veitömoumentpliiis
Elä pupu vielä kirjoita mitään....haluan kuulla, että kuuluuko laukaus läheltä....
- veitömoumentpliiis
peppupupu kirjoitti:
tsorgge,oli pakko..mitäköhän se ny tekee? mitä luulet? :D
Kuulostelin jo, että hiljaista oli... No päästiimpä yhdestä mielensäpahoittajasta taas...toivottavasti!
Olisin vaan niin toivonut, että tuosta naapurista ois kuulunut laukaus, ois eräs toisten elämään nenänsä tunkevasta nillittäjästä päässyt...harmi... veitömoumentpliiis kirjoitti:
Kuulostelin jo, että hiljaista oli... No päästiimpä yhdestä mielensäpahoittajasta taas...toivottavasti!
Olisin vaan niin toivonut, että tuosta naapurista ois kuulunut laukaus, ois eräs toisten elämään nenänsä tunkevasta nillittäjästä päässyt...harmi...Joo, ei sit kuulunut aseen ääntä:D Mä en ymmärrä miten joitakin voi ärsyttää tietyt sanat niin paljon? Voihan toi "keittää" tuoda mieleen tuon yhden napsahtaneen keittelijän mutta kai nyt muutkin saa keittää??: p vai pitäiskö käyttää tervaa&höyheniä?
Sä taidat sit inhota sun naapuria ihan kybällä hu? Sulla taitaa olla ihan aito kyttääjä siellä..sun pitäis järjestää sille joku jekku,seuraavan kerran kun tunkee sun mestoille;)- toistooooooo
peppupupu kirjoitti:
Joo, ei sit kuulunut aseen ääntä:D Mä en ymmärrä miten joitakin voi ärsyttää tietyt sanat niin paljon? Voihan toi "keittää" tuoda mieleen tuon yhden napsahtaneen keittelijän mutta kai nyt muutkin saa keittää??: p vai pitäiskö käyttää tervaa&höyheniä?
Sä taidat sit inhota sun naapuria ihan kybällä hu? Sulla taitaa olla ihan aito kyttääjä siellä..sun pitäis järjestää sille joku jekku,seuraavan kerran kun tunkee sun mestoille;)Toisto tekee joistain asioista ärsyttäviä. Jos naapurissa koira haukahtaa niin tuskin siitä kukaan ärsyyntyy, mutta jos räksyttää säännöllisesti niin sitten varmasti monikin.
:D lol keittääkö?
noh??:D minkä valitset aseeksi koska kohta lähtee!;D miksi "keittää" sana on pannassa? sehän oli keino päästä eroon epämiellyttävistä tyypeistä,varsinkin keskiajalla tykättiin keittää kaikenlaista tai kaataa kiehuvia nesteitä päälle: p trollolloooooooool..lollot joko nyt?;)
- jhgjhgfjhgfj
Anna mennä -kukaan ei kaipaa.
Kerrankin palstalla on nuori, kaunis sinkkunainen.- 5hfeoy
Siis naisena esiintyvä 6-kymppinen äijä, tarkoitat varmaan...
5hfeoy kirjoitti:
Siis naisena esiintyvä 6-kymppinen äijä, tarkoitat varmaan...
lol tuskimpa vaan urvelo : p
- juupajaapa
Sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningas.
- jaharvoin
On täällä vielä peppistä nuorempiakin, ja kauniita ;) Mutta ei rekattuina.
- peppu-pupu
lollolllol
Omg lol.
- 76547657
Really? Kun pp valittiin palstan kauneimmaksi, laitoit välittömästi tuon feikkikuvan, vaikka olet varattu.
76547657 kirjoitti:
Really? Kun pp valittiin palstan kauneimmaksi, laitoit välittömästi tuon feikkikuvan, vaikka olet varattu.
lady aina laittelee noita kuvia,so what??:) enkä mä kyllä ole mikään palstan kaunein,ehkä oudoin?: p
76547657 kirjoitti:
Täh?! Putosin kärryiltä, mun typsy pelaa tota peliä. Otin siitä intoutuneena Aloyn. Löytyi jopa naisen näköisenä, edellinen oli kuulemma miehen näköinen. Ei minusta, mutta joku puska kyseli.🤣
Horizon Zero Dawn on aika kiva peli, mäkin kokeikin sitä. Pleikkaa pelata vastoin kaikkia periaatteitani ..peppupupu kirjoitti:
oh em gee,yaaassss lollol ;D
Hell yeah little sister...🤣 lollol..rolfmao..
76547657 kirjoitti:
Se on nk. avatar. Minusta hyvä.
- jhgjhfgjhgfj
peppupupu kirjoitti:
lady aina laittelee noita kuvia,so what??:) enkä mä kyllä ole mikään palstan kaunein,ehkä oudoin?: p
Olen 4v seurannut sen touhuja täällä. Elämä kovin tyhjää -äijä aina töissä, eikä sosiaalisia kontakteja kodin ulkopuolella. Flirttailee täällä jokaisen äijän kanssa. Säälin vaan sen miestä.
jhgjhfgjhgfj kirjoitti:
Olen 4v seurannut sen touhuja täällä. Elämä kovin tyhjää -äijä aina töissä, eikä sosiaalisia kontakteja kodin ulkopuolella. Flirttailee täällä jokaisen äijän kanssa. Säälin vaan sen miestä.
Mun mies istuu tossa vieressä ja kattelee mille nauran. Oota mä näytän sille tämän sun viestin....
Hetki..LadyZorro kirjoitti:
Mun mies istuu tossa vieressä ja kattelee mille nauran. Oota mä näytän sille tämän sun viestin....
Hetki..Noniin, jaaha vai silleen se sanoi ja pyöritti päätään. ☺️
Niinpä...peppupupu kirjoitti:
Täytyy siedättää ätmejä tavallisien naisten kuvilla ja avattarilla...ettei ne luule kaikkien olevan Shirly Karvasia..
- jazuli.narraaja
LadyZorro kirjoitti:
Hetki..Sulla miestäs ollu siinä... älä yritä.
- kjhgkjhgkj
LadyZorro kirjoitti:
Täytyy siedättää ätmejä tavallisien naisten kuvilla ja avattarilla...ettei ne luule kaikkien olevan Shirly Karvasia..
No sori sönkkö. Olen ehkä vaan kateellinen, koska en itse saanut lapsia. Toivottavasti et pahoittanut mieltäsi.
Anteeksi vielä. :( jazuli.narraaja kirjoitti:
Sulla miestäs ollu siinä... älä yritä.
Olipa hyvinkin, se ei ymmärrä miten mä jaksan palstoilla notkua. Sitä itteä ei kuulemma jaksaisi kiinnostaa enää, ei millään...mutta ei ole kieltänytkään minua olemasta, ihmetellyt vaan kuinka sä jaksat ja jaksaako kiinnostaa höpinät.
Pelaa likan kanssa sitä Horizon Zero Dawn peliä. Mäkin taidan mennä mukaan tai kattelemaan ainakin. Ensimmäinen pleikkapeli mikä muakin vähän kiinnostaa...koneita tuhotaan ja keräillään osia niistä jne.kjhgkjhgkj kirjoitti:
No sori sönkkö. Olen ehkä vaan kateellinen, koska en itse saanut lapsia. Toivottavasti et pahoittanut mieltäsi.
Anteeksi vielä. :(Höh, en pahoita mieltäni vaikka joskus ihmettelenkin joitakin kommentteja. Mun elämä on mulle hyvä näin, vaikkei se kaikille olisikaan mitään sisällöltään tällaisena. Ihan on tietoisia valintoja olla jossain ja olla olematta jossain. :)
Sulla on kumminkin sun oma elämä, se on tärkeä ilman lapsiakin. Ainutkertainen, se ei tule takas, kun se on mennyt. Niin mäkin opettelin hyväksymään lapsettomuutta joskus...mulla on kuitenkin mun elämä ja se elämä voi olla hyvä ja elämisen arvoinen lapsettomanakin. Usko pois.- eeeeeeeeeeeee
peppupupu kirjoitti:
No se nyt ei ole mikään kovin suuri kehu jos on tämän palstan "kaunein".
- gpnionooononno
LadyZorro kirjoitti:
Hetki..No kyllä sekin on elämän koyhyyden merkki jos pyörii tällaisella palstalla ollessaan parisuhteessa, sama koskee fb:ia yms..
- jhgfjhgfjhgfj
LadyZorro kirjoitti:
Höh, en pahoita mieltäni vaikka joskus ihmettelenkin joitakin kommentteja. Mun elämä on mulle hyvä näin, vaikkei se kaikille olisikaan mitään sisällöltään tällaisena. Ihan on tietoisia valintoja olla jossain ja olla olematta jossain. :)
Sulla on kumminkin sun oma elämä, se on tärkeä ilman lapsiakin. Ainutkertainen, se ei tule takas, kun se on mennyt. Niin mäkin opettelin hyväksymään lapsettomuutta joskus...mulla on kuitenkin mun elämä ja se elämä voi olla hyvä ja elämisen arvoinen lapsettomanakin. Usko pois.Anteeksi vielä. En tosiaankaan tarkoittanut mitään pahaa. :(
- exactly
eeeeeeeeeeeee kirjoitti:
No se nyt ei ole mikään kovin suuri kehu jos on tämän palstan "kaunein".
No ei, etenkään jos muita ei ole edes nähty, pari korkeintaan epäslevissä filtteröidyissä kuvissa.
exactly kirjoitti:
No ei, etenkään jos muita ei ole edes nähty, pari korkeintaan epäslevissä filtteröidyissä kuvissa.
en tietenkään tiedä mutta luulen että olen aika erinäköinen kuin muut naiset täällä:) kaikki on nähnyt mun naturellitkin kuvat(ne södet josta ei pidetty) joten jos jonkun mielestä peppis on kaunis,hän vain diggaa mun lookkia.,mitäpä tuota ruotimaan.
jhgfjhgfjhgfj kirjoitti:
Anteeksi vielä. En tosiaankaan tarkoittanut mitään pahaa. :(
No äläs nyt liioittele sentäs tuota asiaa. Kyllä täällä saa olla eri mieltä ja kertoa näkemyksiään, kuulijalla on sitten valinnanvara miten asiaan suhtautuu. Mun lähtökohta on se, ettei kaikkien tarvikaan tajuta mun maailmankuvaani, tapaani elää tai ylipäänsä minua mitenkään. Eikä siinä ole mitään hirvittävää.
Joten ihan vapaasti saa olla kaikessa vastaan, jos sille tuntuu, kunhan ei oleta että se jotenkin mua muuttais. :D- jhgjhgfjh
LadyZorro kirjoitti:
No äläs nyt liioittele sentäs tuota asiaa. Kyllä täällä saa olla eri mieltä ja kertoa näkemyksiään, kuulijalla on sitten valinnanvara miten asiaan suhtautuu. Mun lähtökohta on se, ettei kaikkien tarvikaan tajuta mun maailmankuvaani, tapaani elää tai ylipäänsä minua mitenkään. Eikä siinä ole mitään hirvittävää.
Joten ihan vapaasti saa olla kaikessa vastaan, jos sille tuntuu, kunhan ei oleta että se jotenkin mua muuttais. :DEn ole kaikessa vastaan. :) Olen aina pitänyt sinua palstan ytninä. Siitä kateus, jota häpeän. :)
Sinulla on onnellinen parisuhde, rakastava mies, ja ihanat lapset. Toivottavasti ymmärrät, kuinka onnekas olet.
Yksinäinen ja onneton elämäni sai kirjoittamaan epäasiallisesti sinulle heikkona hetkenä. Toivon sinulle ja perheellesi koko sydämestäni kaikkea hyvää.
LMAO
OMG älä tee sitä!- Huohh
Terveisiä sairaalasta. Kädet toimii ja puhelin on mukana. Tosiaan ammuin itseäni eilen päähän kun peppupupu käytti taas sanoja lol ja keittää. Pistooli oli 22 joten eihän se tehonnut. Halvaannuin kuitenkin jaloistani. Kiitti pp.
ei saisi kyllä vitsailla tämmösillä..mutta voi..lepäät ihan siinä sängyllä niin mä KEITÄN sulle kahvia ja laitan LOLcatsit pyörimään : p
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663055
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252123Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671709Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251587Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161317- 281301
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61226Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281180Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621021