Ihanpeestätuopukki

Pukkipahimmastapäästä

Mies ikipoikamies ja harrastaa avoimuutta niin että on avoin kaikille kuin jakorasia. Antaa armosta jokaiselle joka huomaa pyytää. Hieman kyllä aikataulujen kanssa säpinää kun eihän yksi pukki voi koko lammaslaumaa tyydyttää vaikka kovat halut onkin. Mikään ei ole niin kurjaa kuin olla yksi monista. Sen kyllä jokainen noista ns "hoidokeista" saa jossain vaiheessa tuntea. Kyllähän sen mononestakin merkistä tajuaa. Ei vastaa viesteihin eikä varsinkaan puheluihin. On mielissään jos ei häntä vaivata vaan saa antaa viisarinsa päättää kenen suuntaan milloinkin värähtää ja varsinkin sinne kenellä parhaat tarjottavat, Todella ihme häiskä ja vain omaa hyvää metsästää ja totisesti sitä naiset hänelle auliisti jakelee. Yhdeltä silloin sitä ja toiselta tätä eikä haittaa jos kolmas jää nuolemaan karvaita kyyneleitä. Tuon tyylin mies ei todellakaan ajattele muuta kuin itseään ja että häntä rakastetaan. Itse hän ei sitä taitoa omaa. Ei osaa rakastaa, osaa vaan pettää jokaista vuorollaan. Ja jos hieman kauemmin yhden kanssa niin herkästi kyllästyy ja jo vanha suola alkaa janottaa tai käy nappaamassa kapasta uutta verta haaremiinsa. Häntä oikein hyvin kuvaa laulun sanat: Vanha kulta mieles, uusi oven pieles ja oma kulta kainalossa:) Aivan samanlainen kuin joskus joku Lingren jota myös Auervaaraksi kutsuttiin.

7

677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 069018

      Kenestä puhut?

    • noitahuijareitäriittä

      mulla sellainen, täsmälleen samanlainen tapaus Lappeenrannan suunalta, oikestaan Lauritsalasta

    • Eikäykateeksi

      Ei ole Lauritsalan pukki ja jos joku kysyy ketä tarkoitan niin onhan noita Pertti Olavi Lindgrenejä varmaan joka kaupungissa ja useitakin. Se on luonne vika ja eniten tuon tyyppiset miehet itse tavoistaan kärsivät koska jatkuvaa draamaa mustasukkaisten naisten takia.

      • näinvaanon

        juuri näin, luonne vika ja ei siihen lääkitystä olekaan, kaikilla näillä pelimiehillä samat oireet.


    • vendeliin

      Suomalaiset miehet on niin p.... a kuin olla voi. Ei ihmetelle ollenkaan kuin joku suomalainen nainen seurustele muslimin kans.
      Itse ulkomaalaisena ei katso suomalais miehen päinkään

    • Otappaselvää

      Eipäs nyt mennä yleistämään. Sinulla ei varmaankaan ulkomaalaisena
      ole mitään käsitystä siitä suurimmasta joukosta kunnollisia perheenisiä joita Suomessa yhä on ja supisuomalaisia. Ylennät vaan omaa rotuasi. Et taidakkaan tietää mitä ne oman maalaisesi harrastavat silloin kun on pimee eikä ....h näe.

    • aahhhhhhhaaaaa

      Suurimmasta joukosta kunnollisia perheenisiä- aha haaa, kyllä suomalaiset harrasta jopa valossa kaikenlaista, laput silmiltä pois

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1890
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe