pääministeri puoluetta vaikka sitä uhottiin kannatus laskee edelleen,homojen piiskaaminen taisi olla liikaa sittenkin vaikka puolueen moraali on hyväksyy melkein kaiken.Persujen kannatus nousee nyt on pakko alkaa nostamaan esiin todellisia kannatuslukuja,Ääniä on kadonnut vasureihin mutta onneksi persut ovat edellä .
Näyttää siltä että Vihreistä ei taida tulla
7
143
Vastaukset
- vihreä-möykky
Varokaa sitä putoavaa vihreää möykkyä
- Vihervassuli
ToukoPoukon on nyt piiskattava myös äänestäjiään kuntoon!
LiipaLiipa on jo onnistuneesti laskeutunut katutasoon tapaamaan äänestäjiään! - oam_
No sitä se nyt viellä puuttuiski ,että nuista myrkynvihreistä kaupunkilais pikkutyttöjenpuolueesta tulis pääministeripuolue. Kyllä se Reiniki pystyy tämän maan täyttämään kehitysmaalaisilla elintasopakolaisilla.,sitä en yhtään epäile.
Olen ennen äänestänyt sossuja ja kepua vähän niinkuin fiiliksen mukaan.Tästälähtien minun ääneni menee takuuvarmasti persuille,koska ne on ainoia puolue, joka on jyrkästi vastaan Suomen islamisaatiota. - Persuilleäänet
Niin varmasti monenmuunkin kun lukee noita kommetteja ei siellä vihervasureita ylistetä,toritapahtumissa yms sellaisissa kyllä siellä suurin osa on persujen äänestäjiä ja lisää tulee kokoajan .
- tosi-oudot-uuvatit
Siniset ja vihreät ovat Ylen poliittisia lempilapsia? Miksi?
- perskeles
Huvittavaa, että kovasti arvostelette vihreitä vähemmistöjen etujen ajajana, kun samanaikaisesti Tynkkynen on Facessa tumman urhonsa kanssa. Että onko vihreällä homolla ja persuhomolla eroa? Mikä teidän agendanne oikeasti on?
Homojen hakkaaminenn vei voimat!
Vihreistä ei tule pääministeripuoluetta, koska puheenjohtaja ei pääse vaalikentille vieroituksesta tarpeeksi ajoissa. Nykyinen 12%:n kannatus rojahtaa vielä ja alkoholilla itsensä päihdyttävä Li Andersson johtaa joukkonsa Vihreiden ohi. Alkoholin päihteenä äänestäjät vielä hyväksyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115317Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493412Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle923272Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku403166- 811857
450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271605Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311566Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1381264- 161169