Niin, millaiset parit valitsisitte? Myös varattuja palstanaisia/miehiä saa käyttää valinnassa, mitäs tulevat sinkut palstalle pyörimään niin se pitää sitten kestää kilahtamatta jos leikillisesti paritetaan.
Itse valitsisin ihan vain viihteen ja katsojalukujen vuoksi:
1. Ananias ja trollikka
- tuon parin todennäköisesti lyhyestä yhteiselosta ei varmaan drramankaarta puuttuisi, takuulla liimaisi katsojat tv:n ääreen
2. Wuppis ja konnakettu
- Myös näillä kipinöisi, erityisen kuuma tunnelma syntyisi maahanmuuttoasioista keskusteltaessa
3. 1212121212 ja misspönttöuuni
- Saisimme nähdä kuinka hyvin räiskähtelevä misspönttis sopeutuisi eloon aina asiansa rauhallisesti perustelevan ykskakkosen kanssa.
Sinkut palstan ensitreffit alttarilla
115
1310
Vastaukset
Ou ou ou .. Pistäisinkö sinut parikseni pistää.😱
Ikäväkseni se olisi sellainen hengissä selvityminen elämä, että kynsin repäisit itsesi maata myöten takaisin kotiosi kun roikun puntissasi.
En löydä palstalta sinulle yhtään parempaa ja suosikki namuissani olijalle pitää tarjota parasta ja täytyy tietenkin todellisuudessa itsensä sulkea pois.- trollikka
Johan Harmis valitsi itselleen pönttöuunin, koita nyt pysyä palstan kartalla ja ukkos kainalossa.
Minut ja Ananiaksen paritti... jotta pääsee kummastakin kiusanhengestä eroon, kun luultavasti pariskuntana päästettäisin ilmat pihalle toisistamme.
En myöskään usko ett pariskuntana Wuppis ja konnakettu ois oikein kuosissaan...
toisella ois puupalttoo... ja konnakettu raudoissa taas muutaman vuoden, miettimässä. - Ananias.Palstamäki
trollikka kirjoitti:
Johan Harmis valitsi itselleen pönttöuunin, koita nyt pysyä palstan kartalla ja ukkos kainalossa.
Minut ja Ananiaksen paritti... jotta pääsee kummastakin kiusanhengestä eroon, kun luultavasti pariskuntana päästettäisin ilmat pihalle toisistamme.
toisella ois puupalttoo... ja konnakettu raudoissa taas muutaman vuoden, miettimässä.Harmista kiinnostaa Pönttöneiti, mutta vanhanpojan syndrooma vaivaa. En usko että tuo kuvio etenee koskaan.
Mitä meihin tulee, niin en usko että mitään fyysisiä yhteenottoja (ainakaan riidan merkeissä) tulisi eteen. Molemmat ollaan toiminnan ihmisiä, ja totuttu sanomaan asiamme niin että tulemme ymmärretyiksi. Näin emme tuhlaa elämäämme joutaviin lässytyksiin vaan asiat rullaa jouhevasti eteenpäin.
En nyt rupea spekuloimaan sopisimmeko toisillemme, sanon vain etten näe mitään riskejä konflikteista. Pahimmassa tapauksessa toteaisimme hyvin pian molempien suusta että lopetetaan pelleily. - Kylänäio
Ananias nyt saa riidan aikaan milloin mistäkin
trollikka kirjoitti:
toisella ois puupalttoo... ja konnakettu raudoissa taas muutaman vuoden, miettimässä.Kuten kirjoitin tein valinnat puhtaasti viihteelliseltä kannalta, tv-formaattia tehdessä pitää ajatella ensisijaisesti katsojia, ja siis misspönttishän meni ykskakkoselle, noiden välisissä sananvaihdoissa palstalla olen ollut havaitsevinani hinoista hiiltymistä ainakin misspönttiksen puolelta ja sitähän katsojat odottaa, draamaa isolla deellä. No samasta syystä sulle valitsin anan, toki itsekin mielelläni tulisin sun leipomuksia maistelmaan mutta epäilen olevani liian joustava jotta siitä kunnon tv-draamaa syntyisi, lisäksi vähän pelkään että mahtaisiko sun tempperamentti kuitenkaan munkaan seurassa laimentua niin paras valinta sulle on kuitenkin ana tuollaista tv-sarjaa ajatellen, pistäis varmaan samalla mitalla takaisin sun tuiskahduksiin, siinä ovet paukkuis ja aitaa kaatuis kun teillä tulis erimielisyyttä.
Oi, kiitos :) Meistä ei vaan tv-formaattiin ehkä sais riittävästi katsojia kiinnostavaa matskua, minä kun luulen että luonteiden puolesta kumpainenkin ollaan aika sopeutuvaisia niin tuskin saataisiin isoja riitoja aikaiseksi, ihan turhaan kyttäis katsojat sitten tv:n äärellä.
Harmaaritari kirjoitti:
Oi, kiitos :) Meistä ei vaan tv-formaattiin ehkä sais riittävästi katsojia kiinnostavaa matskua, minä kun luulen että luonteiden puolesta kumpainenkin ollaan aika sopeutuvaisia niin tuskin saataisiin isoja riitoja aikaiseksi, ihan turhaan kyttäis katsojat sitten tv:n äärellä.
Ei se ole idea vaan persoonaallisuus on voittanut monta väkivaltaista paria. Käytännön ratkaisijana ne kyttäisi. Tulisi kyllä opettavainen ohjelma.
trollikka kirjoitti:
toisella ois puupalttoo... ja konnakettu raudoissa taas muutaman vuoden, miettimässä.En tiedä mitä oot oikein aloituksesta ymmärtänyt mutta ihan väärin. Mun ukko on aina ykkönen tahdoin vaan tuoda huomion kun yhtä-äkkiä sinkku mies näkee laps katraan vois enemäntä roikkua lahkeessa varsinkin.
Harmaanritari on oikeasti listan ykkösenä palstalta minun listalla. Konnakettu tulee toisena, salaperäisten hurvittelijaa kanssani kun vaihdettiin rooleja kun en tiedä kuka oli, niin en voi nimetä olisi ollut todellisuudessa lista ykkönen vain ainoastaan nikkejä pystyn.Harmaaritari kirjoitti:
Juu kyllä oli nuoruuskuvista kyse. Niin ei ihmeellinen niinkuin ei huulenikaa.
- sorivaan
Harmaaritari kirjoitti:
Minulla sammuisi ruutu jos te kaksi olisitte telkkarissa :D
- läpinäkyvää
valtakunta kirjoitti:
Juu kyllä oli nuoruuskuvista kyse. Niin ei ihmeellinen niinkuin ei huulenikaa.
"Niin ei ihmeellinen niinkuin ei huulenikaa."
No jos et tykkää huulistasi niin miksi ne pitää laittaa profiilikuvaan? sorivaan kirjoitti:
Ei se mitään kyllä se tekee hyvää vaan parisuhde kampaillijoille. Ei sinkuille vois olla ikävä katsella romantiikkaa. Mutta jos ne lapset on sit se olisi niin että roikkusin puntissa kun se henkinen kipu on kovin ja se on selvitymis viidakossa harmaaritarille,
Voisi olla liian iso hyppäys mun miehen kengiin .
Mutta onneksi minulla on vielä tuo kyllä se menee jo opiskeleen ja pelkään miten selviän.
Ymmärräthän kyllä tuo mies rakastaa ja todella ja teettää vauvoja vieläkin kyllä saan olla onnellisin nainen.läpinäkyvää kirjoitti:
"Niin ei ihmeellinen niinkuin ei huulenikaa."
No jos et tykkää huulistasi niin miksi ne pitää laittaa profiilikuvaan?Tykkään mutta ne ei ole ihmeelliset.💕
sorivaan kirjoitti:
Ehkä se on teettänyt niitä tarkoituksella.💕🌸💕🌸💕🧐 että muut miehet juoksee kun näkee mut laumassani.
Kuule, kaikki sammuttais telkkarin kun mun naama ilmestyisi ruutuun. Että laitetaan minut ohjaajaksi...kameran taakke piiloon.
Sinussa on vähän sama ongelma kuin meissä monessa muussakin, ollaan liian rauhallisia luonteita ollaksemme katsojaystävällisiä.
Harmaaritari kirjoitti:
Sinussa on vähän sama ongelma kuin meissä monessa muussakin, ollaan liian rauhallisia luonteita ollaksemme katsojaystävällisiä.
Joo, ehkä ennalta arvattaviakin. Tietää jo miten toinen reakoi...
- siinä.muutamia
lady zorro ja harmaaritari ja valtakunta ja konnakettu ja ananias ja wuppis ja trollikka ja nuuskis ja peppupupu ja naisasialooserja aina norsu ja 12121212 ja pitkätukka ja lihavihatipunen mutta sopisi myöskin misspönttöuuni ja ananias ja nainen39 ja 1121212 ja sitten odotellaan kuka saisi ekana lapsia
Ai mulle Harmis? Mähän olen epänaisellisuuden ruumiillistuma, lyhyet hiukset, liian paksu, tuulipuku ja tatuoinnit!! Niin ja mä myös kiroilen, enkä ole neitsyt ja on lapsia ja on mieskin!! Ehdotan Pönttistä jatkoon. ☺️
LadyZorro kirjoitti:
Ai mulle Harmis? Mähän olen epänaisellisuuden ruumiillistuma, lyhyet hiukset, liian paksu, tuulipuku ja tatuoinnit!! Niin ja mä myös kiroilen, enkä ole neitsyt ja on lapsia ja on mieskin!! Ehdotan Pönttistä jatkoon. ☺️
Niin, ei tulis kunnon draamaa, kameramiehetkin tylsistyis kun joutusivat kuvaamaan meidän prisma-reissua.
LadyZorro kirjoitti:
sähän olet sitten sellainen "jännäjenna" jos sulla on tatuointikin!palstapoikien kauhistus:D mä luulen et me molemmat ollaan sellaisia että harmis saa kylmiä väreitä,ehkä?haha :D
peppupupu kirjoitti:
sähän olet sitten sellainen "jännäjenna" jos sulla on tatuointikin!palstapoikien kauhistus:D mä luulen et me molemmat ollaan sellaisia että harmis saa kylmiä väreitä,ehkä?haha :D
TV formaattia ajatellen te kumpikin oisitte ehkä liian jaärkeviä ja tylsiä ja minä supertylsä, ei tulis kunnon diiliä katsojien kanssa :D
Harmaaritari kirjoitti:
TV formaattia ajatellen te kumpikin oisitte ehkä liian jaärkeviä ja tylsiä ja minä supertylsä, ei tulis kunnon diiliä katsojien kanssa :D
mutta entäpä jos mä menisin tässä lookissa harmis hmm?;) laittaisin vielä huivin päälle,tulisikohan säpinää katsojiin..mutta mähän vain halusin leipoa sulle pullaa!:D meidän pitäisi vähän maustaa ohjelmaa..vallatonta draamaa ja kuumia tunteita;D
- Ananias.Palstamäki
peppupupu kirjoitti:
mutta entäpä jos mä menisin tässä lookissa harmis hmm?;) laittaisin vielä huivin päälle,tulisikohan säpinää katsojiin..mutta mähän vain halusin leipoa sulle pullaa!:D meidän pitäisi vähän maustaa ohjelmaa..vallatonta draamaa ja kuumia tunteita;D
Pieni talo preerialla tyyppinen romanttinen sarja voisi toimia.
Teette muutaman tyttölapsen ja elätte niukkaa mutta korkeamoraalista elämää luonnon armoilla. Harmaaritari kirjoitti:
Niin, ei tulis kunnon draamaa, kameramiehetkin tylsistyis kun joutusivat kuvaamaan meidän prisma-reissua.
Sulla olis kyllä vissiin ihan hyvät leukaperät, joten vois prismakierrosten välissä vähän leukailla...😉
peppupupu kirjoitti:
KertaGaiggisen jäNNä!!!! Niinhän ne väittää, että impulsiiviset valkoroskat ottaa tatuointeja ja lävistyksiä...vaan enemmän impulsiivisia tulee vastaan täysin leimattomissa ja reikiinnyttämättömissä.
En tiiä niin, mimmosta mustetta se semmonen on tai metallia mikä luonnetta muuttaa. 🤣
Liian hillittömiä ollaan takuulla...peppupupu kirjoitti:
No joo, sä voisit kyllä olla riittävän "värikäs" hahmo, ja sitten jos laittasit niitä kevyempiä kamppeita se kyllä liimais kaikki K&K perhjeenisät ruudun ääreen, maikkari ei varmaan uskaltais ottaa riskiä vihaisten vaimojen palautteesta ja lähetysaikakin pitäis varmaan sitten laittaa myöhäisiltaan :D
LadyZorro kirjoitti:
Sulla olis kyllä vissiin ihan hyvät leukaperät, joten vois prismakierrosten välissä vähän leukailla...😉
Sä taisit kyllä enemmän pitää partaturilaista niin siihen en ehkä taipuis, sänki alkais kutittamaan ja ajasin pois siinä vaiheessa kun se ois vasta valmistumassa sun mieleiseks.
Harmaaritari kirjoitti:
Sä taisit kyllä enemmän pitää partaturilaista niin siihen en ehkä taipuis, sänki alkais kutittamaan ja ajasin pois siinä vaiheessa kun se ois vasta valmistumassa sun mieleiseks.
En nyt sanoisi enemmän, mutta minusta parta sopii miehen naamaan. Yleensä en ole vielä nähnyt partaa, mikä ei sopisi kantajansa naamaan. Tietysti hirmu epäsiisti parta on parturoitava.
Mutta yleensä karvat ei rumenna ketään miestä. Kyllä mä nahkanaamoistakin tykkään. 😊
Ei ole monellakaan ollut partaa tutustuttaessa, vasta myöhemmin jos on kasvatellut tai alkanut kasvaa...Harmaaritari kirjoitti:
Mutta kerros nyt oliko se aijaa kuva sun alakasvoista?☺️
- EdesUnissa
peppupupu kirjoitti:
you must be kidding me??:D mä en kyllä halua kenenkään komeroon ristiinnaulittuna ^_^
Yritä keittää NAL ensin. Jommankumman on tultava keitetyksi tässä Harmiksen viihdeformaatista. Tässä on yhdistetty Survivals ja Temptation Island formaatit.
LadyZorro kirjoitti:
Mutta kerros nyt oliko se aijaa kuva sun alakasvoista?☺️
Mikä aijaa kuva? En yhtään tiedä mistä puhut nyt :D
Harmaaritari kirjoitti:
Ääää, eläs narraa!!😏
Tunnusta pois, olitko se sinä vai etkö ollut? Tämä täytyy selvittää asap!EdesUnissa kirjoitti:
Yritä keittää NAL ensin. Jommankumman on tultava keitetyksi tässä Harmiksen viihdeformaatista. Tässä on yhdistetty Survivals ja Temptation Island formaatit.
Meille voi myydä sitten saippuat!👍
- ei.ole.ritarin.kuvia
LadyZorro kirjoitti:
Ääää, eläs narraa!!😏
Tunnusta pois, olitko se sinä vai etkö ollut? Tämä täytyy selvittää asap!Ritari on tehnyt selväksi mielipiteensä kuvien laittamisesta julkiseen jakoon.
LadyZorro kirjoitti:
Ääää, eläs narraa!!😏
Tunnusta pois, olitko se sinä vai etkö ollut? Tämä täytyy selvittää asap!Ei ole mitään selvitettävää :D
Harmaaritari kirjoitti:
Ei kai ny kukaan lumikolan kokoisia laittaisi?
No kyllä mäkin vähän ihmettelin, että eikö sitten puskutraktorin kauhaa olis löytynyt. Mutta lumikola saa kelpaa. :)
LadyZorro kirjoitti:
Eipä, eipä...EIPÄ! :D Ala laulaa...
Huuleni ovat sinetöidyt tässä asiassa :D
Harmaaritari kirjoitti:
Huuleni ovat sinetöidyt tässä asiassa :D
Niin näytti olevan. Siististi sinetöitynä.😏
Harmaaritari kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15393877/laittakaa-aijaalla
Katsokun tuolta se löyty.
Nuoren miehen alaleuka jota en kyllä sinun eikä kyllä ole mitenkään ihmeellinen ole.valtakunta kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15393877/laittakaa-aijaalla
Katsokun tuolta se löyty.
Nuoren miehen alaleuka jota en kyllä sinun eikä kyllä ole mitenkään ihmeellinen ole.Eikös tuolla nuoruuskuvista ollutkin kyse? Joo, ei ole kummoinen :D
Harmaaritari kirjoitti:
No joo, sä voisit kyllä olla riittävän "värikäs" hahmo, ja sitten jos laittasit niitä kevyempiä kamppeita se kyllä liimais kaikki K&K perhjeenisät ruudun ääreen, maikkari ei varmaan uskaltais ottaa riskiä vihaisten vaimojen palautteesta ja lähetysaikakin pitäis varmaan sitten laittaa myöhäisiltaan :D
pst..tarkoititko tätä lookkia?;D katos mitä mä löysin,tuleeko vanhat hyvät ajat mieleen?:D mä vaihdan tän kuvan takasin normaaliksi mutta aattelin verestää vähän muistoja haha mulla on kana kynimättä avaruus-palstan poikien kanssa,silloin kun oli tää niin vittuilivat vaan vaikka oli asia tietoa>: P noh..meneekö vellit sekasin k&k perhemiehiltä kun ruoska-peppis astuu kehään..siis alttarille haha.
EdesUnissa kirjoitti:
oi,tarkoitatko vähän niinkuin battle royal tyyliä??;) okay,im in..mä voitan tämän kisan,olenhan taistelija-pupu;) nal saattaa kyllä olla aika kova pala,mä kuvittelen sen sellaisessa hullu tiedemies lookissa,valmiina kahlitsemaan ^_^
- se.oli.siis
Harmaaritari kirjoitti:
Eikös tuolla nuoruuskuvista ollutkin kyse? Joo, ei ole kummoinen :D
harmaaritarin kuva, rivienvälistä voi lukea.
- ihan.selvää
se.oli.siis kirjoitti:
harmaaritarin kuva, rivienvälistä voi lukea.
Rivien välistä voi lukea että hän haluaisi antaa ymmärtää näin, mutta ei kehtaa suoraan valehdella että näin olisi.
Ei ole Harmaaritarin kuva. peppupupu kirjoitti:
pst..tarkoititko tätä lookkia?;D katos mitä mä löysin,tuleeko vanhat hyvät ajat mieleen?:D mä vaihdan tän kuvan takasin normaaliksi mutta aattelin verestää vähän muistoja haha mulla on kana kynimättä avaruus-palstan poikien kanssa,silloin kun oli tää niin vittuilivat vaan vaikka oli asia tietoa>: P noh..meneekö vellit sekasin k&k perhemiehiltä kun ruoska-peppis astuu kehään..siis alttarille haha.
No just tota. Tuosta nyt tulee mieleen vaikka mitä, jopa k&k miehelle semmoisia miellikuvia ettei kehtaa juylkiselle foorumille niitä edes kirjoittaa ;) huh huh, joo, ensitreffit alttarilla harmis valitsee peppupupun :) Avaruuspalstan pojat on ihan pösilöitä, taitaavat olla h...ja :D noh....menee, multa ainakin :D
Harmaaritari kirjoitti:
No just tota. Tuosta nyt tulee mieleen vaikka mitä, jopa k&k miehelle semmoisia miellikuvia ettei kehtaa juylkiselle foorumille niitä edes kirjoittaa ;) huh huh, joo, ensitreffit alttarilla harmis valitsee peppupupun :) Avaruuspalstan pojat on ihan pösilöitä, taitaavat olla h...ja :D noh....menee, multa ainakin :D
pst,löysimpäs nää;D mä arvasin että diggaat siitä latexi-bitch lookista;D mutta sehän olin mie,silloin aikoinaan..on mulla se puku vieläkin kaapissa:)
alko taas kuumenee inttely into kun oli toi sexy kuva,kumma asia..se pistää jotkut miehet jotenkin agressiivisiksi. ja kun oli maastopuku kuva mua kutsuttiin terroristiksi,jos tää pinkki söde kuva sais nyt mukavampia viboja haha ^_^ kato mä voin olla sun pinkki peppis pupun korvilla ja silti käyttää mun raippaa..valitseeko harmis silti peppupupun?;)
- Kaisanoasaa
Miks vitussa mä en pääse alttarille. Olenko liian ruma ätmi rumille naisille?
en usko että olet ruma: p mutta sä et kyllä oikein tee mitään asioiden eteen,oli niitä ehdotuksia aikaisemmin vaikka marttakerhon tytöt:)
- Ananias.Palstamäki
Nää on ihan huumorijuttuja, mutta kai sinäkin käsität ettei ole fiksua profiloida itseään ätmiksi?
Onko sulla statusta? Hartiat? Leuka? Pituutta? Rahhoo niin että selkä katkiaa? Matala basso ääni? Isot kädet ja saalistajan silmät?
Jos jotakin näistä puuttuu, täytyy mennä lähtöruutuun. Näin on mat: ti kukkarossa...LadyZorro kirjoitti:
Onko sulla statusta? Hartiat? Leuka? Pituutta? Rahhoo niin että selkä katkiaa? Matala basso ääni? Isot kädet ja saalistajan silmät?
Jos jotakin näistä puuttuu, täytyy mennä lähtöruutuun. Näin on mat: ti kukkarossa...No niin, heti kun ollaan menossa telkkariin mat-teoriat aina kiistävä lady Z:kin alkaa vaativaiseksi :D
Harmaaritari kirjoitti:
No niin, heti kun ollaan menossa telkkariin mat-teoriat aina kiistävä lady Z:kin alkaa vaativaiseksi :D
Eikun toistelen pikkis mantraa. Kyllä nää vielä saadaan aivopestyä, nekin ketä ei vielä ole aivopesty.
Että älä sinäkään saat😈na luule, että ilman noita voi olla muuta kuin pahimman luokan ätmi!! Näin on närhen munat.- 12121212121212
LadyZorro kirjoitti:
Eikun toistelen pikkis mantraa. Kyllä nää vielä saadaan aivopestyä, nekin ketä ei vielä ole aivopesty.
Että älä sinäkään saat😈na luule, että ilman noita voi olla muuta kuin pahimman luokan ätmi!! Näin on närhen munat.No mehän voisimme tehdä pikku harjoituksen.
Etsi massiivisesti rahaa ja statusta omaava pitkä, harteikas, jykeväleukainen, saalistajan silmät omaava mies josta yksikään nainen ei kiinnostu?
Takaan ettet löydä ainuttakaan.
Noilla spekseillä voit olla pörssihuijari, narsisti, kulttijohtaja, pedofiili, tms. Naisten suosio on silti taattu. 12121212121212 kirjoitti:
No mehän voisimme tehdä pikku harjoituksen.
Etsi massiivisesti rahaa ja statusta omaava pitkä, harteikas, jykeväleukainen, saalistajan silmät omaava mies josta yksikään nainen ei kiinnostu?
Takaan ettet löydä ainuttakaan.
Noilla spekseillä voit olla pörssihuijari, narsisti, kulttijohtaja, pedofiili, tms. Naisten suosio on silti taattu.Tuskin löytyy yhtään minkäänlaista miestä, josta joku nainen ei kiinnostuisi. Ne naiset ja miehet ei vaan joko kohtaa tai mies ei kelpuuta naista, jolle kelpais.
Muutenhan kaikilla miehillä olis nainen...jos miehet kelpuuttas aina sen joka niistä mitenkään tykkää semmosenaan. Hulluille löytyy aina joku hullu, ns. rumalle löytyy joku ns. ruma, ei nää alaryhmätkään jää ilman naista, koska jokaselle löytyy kyllä joku. Eri asia mikä kelpaa kullekin...
Niin se menee kaikilla muillakin, joillain on enemmän valinnanvaraa kun toisilla. Se ei silti tarkoita ettei jokainen kelpaa jollekin.LadyZorro kirjoitti:
Tuskin löytyy yhtään minkäänlaista miestä, josta joku nainen ei kiinnostuisi. Ne naiset ja miehet ei vaan joko kohtaa tai mies ei kelpuuta naista, jolle kelpais.
Muutenhan kaikilla miehillä olis nainen...jos miehet kelpuuttas aina sen joka niistä mitenkään tykkää semmosenaan. Hulluille löytyy aina joku hullu, ns. rumalle löytyy joku ns. ruma, ei nää alaryhmätkään jää ilman naista, koska jokaselle löytyy kyllä joku. Eri asia mikä kelpaa kullekin...
Niin se menee kaikilla muillakin, joillain on enemmän valinnanvaraa kun toisilla. Se ei silti tarkoita ettei jokainen kelpaa jollekin.Ja jos tasoista puhutaan, niin on vain yksi taso jokaiselle. Se taso parinmuodostuksessa on just se minkä pystyy saamaan. Ei enempää ei vähempää.
Jollain on sitten ominaisuuksia, mitkä houkuttelee enemmän kosijoita kuin toisilla. Mutta kosijoiden määrä ei ole oleellista, vaan se että jokaiselle löytyy kyllä joku joka tykkää...
Jos ei kelpaa,ei ole vaihtoehtoa kun muuntua halutummaksi ja lisätä kosijoiden kiinnostusta ja sitä kautta määrää...pallo on omissa käsissä. Ei kosijoiden..- 12121212121212
LadyZorro kirjoitti:
Tuskin löytyy yhtään minkäänlaista miestä, josta joku nainen ei kiinnostuisi. Ne naiset ja miehet ei vaan joko kohtaa tai mies ei kelpuuta naista, jolle kelpais.
Niin se menee kaikilla muillakin, joillain on enemmän valinnanvaraa kun toisilla. Se ei silti tarkoita ettei jokainen kelpaa jollekin."Muutenhan kaikilla miehillä olis nainen...jos miehet kelpuuttas aina sen joka niistä mitenkään tykkää semmosenaan. Hulluille löytyy aina joku hullu, ns. rumalle löytyy joku ns. ruma, ei nää alaryhmätkään jää ilman naista, koska jokaselle löytyy kyllä joku. Eri asia mikä kelpaa kullekin..."
Nyt ei ihan aukea logiikkasi.
Eli rumalle löytyy aina ruma, mutta se ruma ei välttämättä kelpaa.
Sinun argumenttisi kumoaa itsensä. Tuohan tarkoittaa sitä ettei jokaiselle rumalle löydy kumppania, koska osa rumista ei kelpuuta toista rumaa vaan on mieluummin ilman ellei saa vähintään keskitasoista.
"Tuskin löytyy yhtään minkäänlaista miestä, josta joku nainen ei kiinnostuisi. Ne naiset ja miehet ei vaan joko kohtaa tai mies ei kelpuuta naista, jolle kelpais."
Ai että kaikki rumat naiset kelpuuttaisivat ruman miehen, mutta rumalle miehelle ei kelpaa ruma nainen? Todistusaineisto kylläkin puhuu sen puolesta että naiset ovat nirsompi sukupuoli. - havaittu
12121212121212 kirjoitti:
"Muutenhan kaikilla miehillä olis nainen...jos miehet kelpuuttas aina sen joka niistä mitenkään tykkää semmosenaan. Hulluille löytyy aina joku hullu, ns. rumalle löytyy joku ns. ruma, ei nää alaryhmätkään jää ilman naista, koska jokaselle löytyy kyllä joku. Eri asia mikä kelpaa kullekin..."
Sinun argumenttisi kumoaa itsensä. Tuohan tarkoittaa sitä ettei jokaiselle rumalle löydy kumppania, koska osa rumista ei kelpuuta toista rumaa vaan on mieluummin ilman ellei saa vähintään keskitasoista.
"Tuskin löytyy yhtään minkäänlaista miestä, josta joku nainen ei kiinnostuisi. Ne naiset ja miehet ei vaan joko kohtaa tai mies ei kelpuuta naista, jolle kelpais."
Ai että kaikki rumat naiset kelpuuttaisivat ruman miehen, mutta rumalle miehelle ei kelpaa ruma nainen? Todistusaineisto kylläkin puhuu sen puolesta että naiset ovat nirsompi sukupuoli.Tuo on yllättävän yleistä... miehet jotka vinkuu kun ei ketään saa, edes sitä toista rumaa, ne ei todellisuudessa huoli rumaa naista kun sellaiseen sitten tulee mahkut.
12121212121212 kirjoitti:
"Muutenhan kaikilla miehillä olis nainen...jos miehet kelpuuttas aina sen joka niistä mitenkään tykkää semmosenaan. Hulluille löytyy aina joku hullu, ns. rumalle löytyy joku ns. ruma, ei nää alaryhmätkään jää ilman naista, koska jokaselle löytyy kyllä joku. Eri asia mikä kelpaa kullekin..."
Ai että kaikki rumat naiset kelpuuttaisivat ruman miehen, mutta rumalle miehelle ei kelpaa ruma nainen? Todistusaineisto kylläkin puhuu sen puolesta että naiset ovat nirsompi sukupuoli.Kyllä aukesi, nimenomaan jos kelpaa tasoisensa. Taso on just se mimmosille kelpaat. Jos ei kelpaa, ei se ole muiden vika että olet nirso.
Kun jonkin tuotteen käyttäjäryhmiäkin määritellään, katsotaan ketkä niitä tuotteen käyttäjiä ovat. Ryhmitellään käyttäjäryhmät. Samoin tasotouhussa sinun " käyttäjäryhmiä" ovat ne joille kelpaat. Jotka " ostaisivat" sinut vertauskuva tuotteena.
Sinä voit määritellä pariskunnan eri tasoisiksi keskenään, mutta todellisuudessa he itse ovat tasonsa määritelleet ja kumppaninsa tason valitsemalla toisensa.
- 12121212121212
pönttöuuni on 25 , asuu perämetsässä ja ihannoi metsurijännämiehiä.
- Ananias.Palstamäki
Katosvaan, pikkukakkonenkin palstailemassa.
Lueskelin että joku yritti saada sinua ja nainen39veetä kimppaan. Sehän olisi hyvä diili teille kumpaisellekin, molemmat jaksavat vääntää aiheesta "asiapohjalta" vaikka tuomiopäivään asti. Siksipä teidät paritinkin, muotitietoinen kaupunkilaiskeikari ja temperamenttinen misspönttis vois liimata katsojia teeveen ääreen.
- mrandmrs
Harmaaritari kirjoitti:
Siksipä teidät paritinkin, muotitietoinen kaupunkilaiskeikari ja temperamenttinen misspönttis vois liimata katsojia teeveen ääreen.
Näenkin jo sieluni silmin, miten pikkukakkosta ajetaan kaulimen kanssa takaa kun neiti Pönttöuuni on kyllästynyt teoriatunteihin. Pikkukakkoselle ei jää kuin yksi haiven päähän kun Pohjois-Karjalan tyttö näytttää, että emäntä on tullut taloon. Pyöräyttää lopuksi miehen mattoon ja tyrkkää ulos tuulettumaan. Pikkukakkonen on liian keikari maanläheiselle pöntölle.
mrandmrs kirjoitti:
Näenkin jo sieluni silmin, miten pikkukakkosta ajetaan kaulimen kanssa takaa kun neiti Pönttöuuni on kyllästynyt teoriatunteihin. Pikkukakkoselle ei jää kuin yksi haiven päähän kun Pohjois-Karjalan tyttö näytttää, että emäntä on tullut taloon. Pyöräyttää lopuksi miehen mattoon ja tyrkkää ulos tuulettumaan. Pikkukakkonen on liian keikari maanläheiselle pöntölle.
Näin on näin...
https://www.stoori.fi/wp-content/uploads/2016/03/justiina.jpg?8d7dcf
Kyllä siinä pikkis äkkiä löytää ulos, vaikka saranapuolelta...onneksi on solakkaLadyZorro kirjoitti:
Näin on näin...
Kyllä siinä pikkis äkkiä löytää ulos, vaikka saranapuolelta...onneksi on solakkaVeikkaan kyllä että mispönttis on viehättävämpi olemukseltaan. Tuo siis vaihtuisi
https://imagecdn.clips4sale.com/accounts108/38007/clip_images/DAS01196.gif
tuohon:
https://cdn7.dissolve.com/p/D1338_8_719/D1338_8_719_1200.jpg
Ei paha vaihto, ruoska säilyisi :D- Ananias.Palstamäki
Harmaaritari kirjoitti:
Veikkaan kyllä että mispönttis on viehättävämpi olemukseltaan. Tuo siis vaihtuisi
tuohon:
Ei paha vaihto, ruoska säilyisi :DPönttöneiti on vähän rehevämpi pakkaus, mutta varmasti ruoskii alistuvia poikalapsia jos nämä eivät osaa pitää puoliaan.
- kilttikurppa
Harmaaritari kirjoitti:
Veikkaan kyllä että mispönttis on viehättävämpi olemukseltaan. Tuo siis vaihtuisi
tuohon:
Ei paha vaihto, ruoska säilyisi :DTuo ensimmäinenhän on juuri sellainen Jännä-Jenna jollaisista te palstamiehet oikeasti tykkäätte.
LadyZorro kirjoitti:
Näin on näin...
Kyllä siinä pikkis äkkiä löytää ulos, vaikka saranapuolelta...onneksi on solakkaMussa ja Justiinassa on jotain samaa..
https://aijaa.com/JmH4SI
Tsih.Wwuwuw kirjoitti:
Mussa ja Justiinassa on jotain samaa..
https://aijaa.com/JmH4SI
Tsih.Mä näin tämän kuvan toisessa ketjussa,aivan magee! En päässyt luurilla
kommentoimaan,oli taas niin pitkä ketju.. 🤣
Laita toi profiilikuvaksi, se on räyhee. 👍
- Kaisanoasaa
Ei mikään marttakerho ota kokematonta ätmiä vaan pitäisi olla kokenut jännämies joka lusinyt vuosia vankilassa. Ätmin vaihtoehdot on vähissä muutenkin kun ruma ätmi ei voi vaan mennä naisten seuraa tuosta vaan.
AinaNorsu kirjoitti:
Joo voisin ottaa semmosen jännä miehen ;D
Semmosen Hannibal tyyppisen kuonokoppa kasvoilla?😉😃
Tai suicide squad tyyppisen naamatatuoidun...
https://goo.gl/images/6HkJ6m
turilaan...LadyZorro kirjoitti:
Semmosen Hannibal tyyppisen kuonokoppa kasvoilla?😉😃
Tai suicide squad tyyppisen naamatatuoidun...
https://goo.gl/images/6HkJ6m
turilaan...Voisin ottaa tollasen naamatatuoidun 😉
AinaNorsu kirjoitti:
Voisin ottaa tollasen naamatatuoidun 😉
Hehe, selvä! Myyty! Saat kaupanpäällisiksi laatikollisen vielä niittejä ja neppareita naamaan. Kuonokopan ja sähköpannan. 😀👍
Käyttöohjeet...ps.muste on epävakautta aiheuttavaa ainetta, huipousalaisin ainesosin...hssss. Tästä ei saa hiiskua kelleen...voi nimittäin aiheuttaa vintillä vipotusta se aine...LadyZorro kirjoitti:
Hehe, selvä! Myyty! Saat kaupanpäällisiksi laatikollisen vielä niittejä ja neppareita naamaan. Kuonokopan ja sähköpannan. 😀👍
Käyttöohjeet...ps.muste on epävakautta aiheuttavaa ainetta, huipousalaisin ainesosin...hssss. Tästä ei saa hiiskua kelleen...voi nimittäin aiheuttaa vintillä vipotusta se aine...Paljos jouduinkaan nyt maksamaan jännä miehestä? XDD ei kuulosta ihan ilmaiselta huvilta
AinaNorsu kirjoitti:
Paljos jouduinkaan nyt maksamaan jännä miehestä? XDD ei kuulosta ihan ilmaiselta huvilta
Laskutus tulee viiveellä mutta...Luultavasti muutaman mustelman, pari hammasta tai kylkiluuta yms pientä. Mutta kansantalous kattaa kulut. Jälkiruokinnan yms.😃
Muistuttaisin vielä, että käsitektävä varoen, fragile!AinaNorsu kirjoitti:
Paljos jouduinkaan nyt maksamaan jännä miehestä? XDD ei kuulosta ihan ilmaiselta huvilta
Monet naiset maksaa jännämiehestä hengellään, oletko siihen valmis?
Harmaaritari kirjoitti:
Tiedä sitä🤔
Pitäs jännä miehiä alkaa kouluttaa.LadyZorro kirjoitti:
Laskutus tulee viiveellä mutta...Luultavasti muutaman mustelman, pari hammasta tai kylkiluuta yms pientä. Mutta kansantalous kattaa kulut. Jälkiruokinnan yms.😃
Muistuttaisin vielä, että käsitektävä varoen, fragile!😂 Todella fragile
Harmaaritari kirjoitti:
Jännämiehen saa rauhottumaan yhdellä keinolla..vetäsee sitä strap onilla persukseen;) sen valta alpha miehenä on murentunut;) tietty täytyy toivoa ettei se nisti sua sen jälkeen lol
- 1212121212121212
peppupupu kirjoitti:
Jännämiehen saa rauhottumaan yhdellä keinolla..vetäsee sitä strap onilla persukseen;) sen valta alpha miehenä on murentunut;) tietty täytyy toivoa ettei se nisti sua sen jälkeen lol
Nimimerkki "peppupupu" saa aina vain uusia ulottuvuuksia...
peppupupu kirjoitti:
Se kuuluu jompaan kumpaan ryhmään, joko siihen joka järkyttyy niin syvästi että tulee toimintakyvytön --- ei kosta. Tai se ärsyyntyy nöyryytyksestä ja kostaa...varsinaisesti kostaja ei murene, se särööntyy ja kykenee vielä kostamaan.
Säröillä toimintakyky säilyy, murentuneena ei toimintaa...🤔LadyZorro kirjoitti:
Se kuuluu jompaan kumpaan ryhmään, joko siihen joka järkyttyy niin syvästi että tulee toimintakyvytön --- ei kosta. Tai se ärsyyntyy nöyryytyksestä ja kostaa...varsinaisesti kostaja ei murene, se särööntyy ja kykenee vielä kostamaan.
Säröillä toimintakyky säilyy, murentuneena ei toimintaa...🤔Oikeesti mä luulen, että jännämiehet on jo kertaalleen olleet murusina ja he on rakentaneet itselleen uuden kovis identiteetin. Se on eräänlainen psyyken korjauspala vissiin?
Jos ei hyvällä, pahalla sitten maailmankatsomus...tai synnynnäinen kyvyttömyys empatiaan..en tiedä kai psykopaatit ja muutkin vastaavat voi jalostua kahta kautta..
Elämänkokemuskaari tai synnynnäiset mustat aukot aivoissa..LadyZorro kirjoitti:
Oikeesti mä luulen, että jännämiehet on jo kertaalleen olleet murusina ja he on rakentaneet itselleen uuden kovis identiteetin. Se on eräänlainen psyyken korjauspala vissiin?
Jos ei hyvällä, pahalla sitten maailmankatsomus...tai synnynnäinen kyvyttömyys empatiaan..en tiedä kai psykopaatit ja muutkin vastaavat voi jalostua kahta kautta..
Elämänkokemuskaari tai synnynnäiset mustat aukot aivoissa..Tai kolmas sekäettä...
1212121212121212 kirjoitti:
Nimimerkki "peppupupu" saa aina vain uusia ulottuvuuksia...
kyllä maar..peppupupu tykkää pepuista;D
LadyZorro kirjoitti:
Säröillä toimintakyky säilyy, murentuneena ei toimintaa...🤔mut katos mä aattelin niin että super jännämiehet aina meuhkaa siitä kuinka kaikki on homoa ja on homoa edes hipaista omaa pebaa..mietippä kun sellasta tuuppaa persukseen ja se vielä luultavasti nauttii siitä..oih mikä sisäinen myllerrys ja parku,tuliko siitä..homostelija??;D tietty jos jänniksellä on kirves tai vastaava en suosittele haha.
En mä ole mikään maahanmuuton puolestapuhuja..
- Ananias.Palstamäki
Etkös sinä ole sellainen kukkahattutäti?
Ananias.Palstamäki kirjoitti:
Etkös sinä ole sellainen kukkahattutäti?
Sellaiselta se tällä palstalla vain vaikuttaa .. johtuu persuätmien ja natsien itseään suuremmasta määrästä.
- Ananias.Palstamäki
Wwuwuw kirjoitti:
Sellaiselta se tällä palstalla vain vaikuttaa .. johtuu persuätmien ja natsien itseään suuremmasta määrästä.
Ehkäpä näin.
Täällä näyttäisi olevan naisissakin persunatsienemmistö. - Berliner
KonnaKettu kirjoitti:
Se on kuule nykyään niin että oot joko puolesta tai vastaan.. :D
Jös tää maailman meno menee tämmöseks, nii mä joudun antaa munkkilupauksen.)
KonnaKettu kirjoitti:
Se on kuule nykyään niin että oot joko puolesta tai vastaan.. :D
Näin putkiaivoilla.
- Tämä-selvä
Kun nyt olette valitsemassa morsianta siellä niin muistakaa että morsian on tuote joka vanhenee eikä takuu ole voimassa sitten enää kun pappi sanoo aameen joten vaihtaa ei voi toiseen.
Joo, seksi loppuu kuin seinään kun avioliiton arki alkaa:
https://www.episodi.fi/uutiset/87-vuotias-nayttelija-eroaa-27-vuotiaasta-vaimostaan-morsiamella-huonot-seksihalut/
Ehkä vaimo tuli liian vanhaksi niin sitä ei enää seksi kiinnosta, kannattaa Ivanin vaihtaa nuorempaan kun itse on vielä viriili.
Niin, minusta tuntuisi että tää Iso D ja Peppupupu saattas olla katsojaystävällinen vaihtoehto. Perusteluna seuraavat: Isolla Deellä peppuaddiktio ja kun peppupupulla jo nimessäkin peppu mainittu niin tähtien asennot olisivat suotuisat vaikka mihin. Tähdistä saadaan hyvä aasinsilta seuraavaan perusteluun. Peppupupulla profiilissa mainittu sana tökkääminen ja valomiekka.... ...nooh... ...tällä tyypillä ois tuolla kaapissa pölyttymässä valomiekka... ...loput mahdatte arvata :P
Iso D?? mutta jätät kyllä sen iänikuisen farkkuliivin kotiin;D hyi sua,kuulostaa siltä että meidän jakso sensuroitaisiin,ei se ole mikään "red night show with Bunny D" ;D
peppupupu kirjoitti:
Iso D?? mutta jätät kyllä sen iänikuisen farkkuliivin kotiin;D hyi sua,kuulostaa siltä että meidän jakso sensuroitaisiin,ei se ole mikään "red night show with Bunny D" ;D
Lähinnä nyt aattelin että kun tykkäät valomiekoista, niin tää vois olla Darth Vader ja sää voisit olla prinsessa Leia. Tää sitten vois valomiekkansa avustuksella prinsessaa johdatella dark side'lle, tiedäthän, hyvä vastaan paha teemalla :)
Niin ja ei, roolien vaihto ei sitten mulle käy :D Eli minä pahis kaavussaan ja sinä prinsessa nutturan kera :)
- Kumpaanpäähän
Lihavatipunen ja salamimakkara.
- mmjuytr
Tuo Rosa on oikea kiukkupussi. Millaisen miehen se uskoo saavansa. Kuka mies kehtaa katsella kiukuttelevaa muijaa. Mikään ei ole hyvä. Eetu yrittää kaikkensa ja emäntä mököttää.
Pitikö Rosan ohjelmaan lähteä, kun kaikki mättää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901999
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141691- 971643
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931326Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31146Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1731073- 64906
- 76880
- 53855
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123848