Miten isoa olette kokeilleet peppuun

nautintoa2

Niin kysynpä kuinka paksua ja pitkää olette kokeillut peppuun. Löylykauha tämä ei koske sinua!

14

1710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole koskaan mitannut mutta aina on mahtunut. Joskus on pitänyt lämmitellä lisää ja varovasti venyttää.
      -
      Itse arvostan kyllä Löylykauhan aktiivisuutta.

    • Öhöhhöh

      Parhaimillaan 6 löylykauhaa kerrallaan,öhöhhöö

    • poikapillu

      Isoin on ollut noin 5cm halkaisijaltaan. Isompaa ei haluta kokeilla kun mulla ei ole tarkoitus venyttää sulkijalihasta löysäksi. Jos poikaystävällä olisi vielä isompi kalu niin sitten täytyisi totutella. Kaikki kalut on kyllä tähän mennessä luiskahtaneet mukavasti sisään:)

      • Ähähähähähää

        Ja varsinkin löylykauha


    • Anne33

      Kyllä sitä melkoisia soiroja on anaaliin otettu
      Mukavaa sekin on

      • Ööhöhööö

        Ja lopuksi työnnät löylykauhan perseesees paskakorven antti


      • Haluaisitko nyt?Mulla mukavan paksu...
        Ota yhteyttä niin vaihdetaan sanaa..
        Pete


    • pötsi

      Emännälle menee hyvin pyllyyn tommonen kulli mikä ei mahu talouspaperi hylsyyn sisään. ja nauttii ja saa hurjia orgasmeja kakkosen kautta.

      • Hyihelvata

        Ja lopuksi työnnät löylykauhan perseesees kaappihomo runkkari


    • pötsi

      Ja sinä pyyhi kätes leppään, kun et osaa asiasta puhua.

    • Hiltunen94

      Isoin mitä oon saanut perseeseen, niin on ollut jotain paksuudeltaan 4,5cm ja pituus jotain 20cm ja se oli vielä ekakerta
      16-kesäsenä.

      • Buaahaha

        Ja lopuksi työnsit löylykauhan rectumiis paskaperse.


    • anus

      ( 26CM )- 22CM SISÄÄN, 7.6CM

    • kyllästyttää

      Voisiko ylläpito vihdoin ja viimein estää nämä jatkuvat löylykauha kommentit, niistä ei ole mitään iloa eikä hyötyä kellekään ja pilaavat vain ketjut kun joka toinen kommentti on "löylykauhu öhö öhö" juttua. Samoin nuo spämmit rahastavista deittisivustoista voi jättää aivan hyvin julkaisematta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1010
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      899
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      35
      744
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe