ja kuluttaisitte siten aikaanne ja voisi vähentää palstailua tai lopettaa kokonaan eli esim kalastusta ja samalla voisi löytää kumppaninkin eli mitä harrastusta olet miettinyt tai tekisi mieli kokeilla
oletteko miettineet uutta harrastusta
7
160
Vastaukset
- Ky__i
Joo, olen kyllä miettinyt 🤔 .. ja sitten heräsin ja tulin tänne 🤪
- viinamies
Jaa että kumppani löytyy kalastuksen parista? Ylipäätään ajatus että kumppani löytyisi harrastusten parista on sellaisten ihmisten haaveilua jotka eivät haluaisi tunnustaa elämän karuja tosiasioita.
Kumppani löydetään lähes poikkeuksetta silloin kun ollaan ryyppäämässä ja bailaamassa. Alkoholi on Amorin nuoli joka liittää naisen ja miehen kiinni toisiinsa yökerhon värivalojen loisteessa. Sitten kun kumppani on löytynyt voikin harrastaa kaikkea yhdessä.- hyppimään
melkein hetikö pitäis mennä
- kalja.harrastus
harrastus sekin on eli harrastaa juopottelua ja bilettämistä totta eli harrastuksesta voi löytää kumppanin
No jos harrastais kynsien nakertamista. Oisko se kehittävää?
Ainahan mulla on ollut runsaasti kaikenlaista muutakin mielekästä tekemistä täällä hengailemisen lisäksi. Mutta miksi kokonaan pitäisi lopettaa? Eikö kohtuudella voisi jatkaa?
- Rumasinkkumies-
Olen harrastanut vaikka mitä. 20 vuotta salibändyä, siihen vielä jalista ja pesistä ja jäkistä nuorena. Yhtään naista en ole tavanntu harrastusten kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433117- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082356- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851425- 391300
- 821159