Onko muilla juoksijoilla onnistunut juoksutavoitteet viien päivän viikkoreenillä? Perjantai ja lauantaiehtoot tulee otettua aika railakkaasti viinaa. Nyttenkin olen piakkoin tunnelissa.
Juovuksissa viikonvaihde haittaako?
17
524
Vastaukset
- GS0
GS onko kuppi ollunna ääntä kohti
- Serentouttaa
On. Paras tulos tulee kovasa viinanhimossa. Kaikki kovimmat urheilijat lajista riippumatta ovat psyykeeltään alkoholisteja.
- KMT
Riippuu vähän tavoitteista, millä onnistuu. Kyllä kolmella lenkillä viikossa pärjää yleensä ihan hyvin. Tunneliin ei kannata koskaan mennä.
- Nylkky
Suatanpa kömpii yöpuulle. Mäni pitkäksi eilinen.
- Dunpo
Syyskuusta lähtien en ole ottanu napsun napsua. Ensi viikolla jääpi norttikin. Käyn ensin hakemassa enkan pois kuleksimasta.
- Anonyymi
Korona avittaa. Ei tarvitte olla selvin päin
- Anonyymi
Monelta Alkoon pääsee
- Anonyymi
Tänään talvikauven avaus minulla.
Eurokossu. - Anonyymi
Rentous on juoksussa ensiarvoisen tärkeää. Viina rentouttaa.
- Anonyymi
Kulaus pullosta ja rennosti lenkille.
- Anonyymi
Koulut ohi nuorisolla.
Korkkasin vodkapullon.
Hienoo viikonvaihetta - Anonyymi
Alko meni jo kiinni. Mites nyt lenkille menon käy. Ei ka sitä selvinpäin.
- Anonyymi
Tiistai on pikkukeskiviikko rodoksella. Varaan pyyhepaikan altaalla ja rairai.
- Anonyymi
Viikollakin käy ihan hyvin. Terassilla Vaporflyt jalassa kossuvissy tai kaksi, miksei useampikin. Nyt lämpenee.
- Anonyymi
allekirjottanut lenkille viikon päästä viikonvaihteessa. Siihen saakka loma.
- Anonyymi
Itsehän juon seitsemänä päivänä viikossa. Hörppy ennen lenkkiä rentouttaa.
- Anonyymi
Juksasin. Juon vain viikonloppuisin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600