Onko muilla juoksijoilla onnistunut juoksutavoitteet viien päivän viikkoreenillä? Perjantai ja lauantaiehtoot tulee otettua aika railakkaasti viinaa. Nyttenkin olen piakkoin tunnelissa.
Vastaukset 17
- GS0
GS onko kuppi ollunna ääntä kohti
- Serentouttaa
On. Paras tulos tulee kovasa viinanhimossa. Kaikki kovimmat urheilijat lajista riippumatta ovat psyykeeltään alkoholisteja.
- KMT
Riippuu vähän tavoitteista, millä onnistuu. Kyllä kolmella lenkillä viikossa pärjää yleensä ihan hyvin. Tunneliin ei kannata koskaan mennä.
- Nylkky
Suatanpa kömpii yöpuulle. Mäni pitkäksi eilinen.
- Dunpo
Syyskuusta lähtien en ole ottanu napsun napsua. Ensi viikolla jääpi norttikin. Käyn ensin hakemassa enkan pois kuleksimasta.
- Anonyymi
Korona avittaa. Ei tarvitte olla selvin päin
- Anonyymi
Monelta Alkoon pääsee
- Anonyymi
Tänään talvikauven avaus minulla.
Eurokossu. - Anonyymi
Rentous on juoksussa ensiarvoisen tärkeää. Viina rentouttaa.
- Anonyymi
Kulaus pullosta ja rennosti lenkille.
- Anonyymi
Koulut ohi nuorisolla.
Korkkasin vodkapullon.
Hienoo viikonvaihetta - Anonyymi
Alko meni jo kiinni. Mites nyt lenkille menon käy. Ei ka sitä selvinpäin.
- Anonyymi
Tiistai on pikkukeskiviikko rodoksella. Varaan pyyhepaikan altaalla ja rairai.
- Anonyymi
Viikollakin käy ihan hyvin. Terassilla Vaporflyt jalassa kossuvissy tai kaksi, miksei useampikin. Nyt lämpenee.
- Anonyymi
allekirjottanut lenkille viikon päästä viikonvaihteessa. Siihen saakka loma.
- Anonyymi
Itsehän juon seitsemänä päivänä viikossa. Hörppy ennen lenkkiä rentouttaa.
- Anonyymi
Juksasin. Juon vain viikonloppuisin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t68888Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227793Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️64720- 49644
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59548Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh26523- 46487
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29479Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞24467- 31460