Siis vaimo haaveet ymmärrän, mutta haaveita omista lapsista en. Mitä järkeä laittaa huonot geenit omalle lapselle?
Ätmin siittämä poika olisi
-kalju alle 30v
-kapea harteinen
-vyötärö lihava
-vähä älyinen
-purenta vikainen
luonteeltaan kunnianhimoton hiljainen hissukka. Alistuja tyyppi
-hyvin allerginen
-pieni munainen
ja listaahan voisi jatkaa vaikka kuinka
Älkää siis ätmit ajatelko lisääntyä. Olisihan se ristiriitaista, kun katsoisi vastasyntynyttä, jota ensi parkaisusta alkaen rakastaisi eniten, mitä ketään tai mitään ennen ja samalla tietäisit aiheuttaneesi hänelle paskan geeniperimän eli paskan elämän
Älkää haaveilko perheestä
12
292
Vastaukset
- ätminelämää
En ole kalju, en ole lihava, en ole allerginen millekkään, en ole pieni munainen. Ei ole pelkoa että pääsisin lapsia tekemään.
- Pikkupili
Mutta voisihan sitä harjoitella pullean rouvan kanssa aika ajoin kun omalla pieni eikä aina kykene...?
Ei mulla mitään allergioita ole..
Raaka porkkana saattaa alkaa kutittamaan vatsan pohjaa jos tyhjään vatsaan vetää.
Mulla on tarkotus jossaki välissä polkea joku nainen paksuksi. :D
Maailma tarvitsee lisää kettuja.- pitkä.matka
Jos nyt ensin pääsisit sinne haarojen väliin...
- m35veee
Onneksi en siis ole tämmönen ätmi :)
Ps. nykytiedon mukaanhan älykkyys periytyy naiselta, joten miehen ei edes tarvitse olla mikään välkky saadakseen fiksuja jälkeläisiä. Riittää siis, että on komea ja jännä :DIlimankos!! Meiänki muksut on niin viksuja, kun minuun on tulleet. Ulkonäkö tulee isältä, älykkyys äidiltä. Sopiihan se. 👍
LadyZorro kirjoitti:
Ilimankos!! Meiänki muksut on niin viksuja, kun minuun on tulleet. Ulkonäkö tulee isältä, älykkyys äidiltä. Sopiihan se. 👍
Nuo painotukset vaihtelee lapsesta toiseen mitä keneltäkin periytyy..
Jos perheellä on esim kaksi tyttöä, niin toinen on selkeesti äitinsä piirteillä ja toinen isänsä genetiikalla.
Toinen lapsi voi olla lihava kuten on isänsäkin ja toinen on tullut hoikkaan äitiinsä ja on timmi kroppainen. Tiedän useita esimerkkejä, missä tän näkee selvästi.CamelBoots kirjoitti:
Nuo painotukset vaihtelee lapsesta toiseen mitä keneltäkin periytyy..
Jos perheellä on esim kaksi tyttöä, niin toinen on selkeesti äitinsä piirteillä ja toinen isänsä genetiikalla.
Toinen lapsi voi olla lihava kuten on isänsäkin ja toinen on tullut hoikkaan äitiinsä ja on timmi kroppainen. Tiedän useita esimerkkejä, missä tän näkee selvästi.Juu olen huomannut, koitin olla vaan vitsikäs. 😊
Ainakin naisasialuuserin pojasta tulisi ihan takuuvarma ätmi ja incel-mies, mikäli vaan itse naisasialuuseri olisi itse poikansa OIKEA isä. Poika kuitenkin perisi isänsä ruman ulkonäön, huonot luonteenpiirteet, huonot sosiaaliset taidot ja autismin.
- TänÄtminMitat
Jaa.
Tämä ätmi on esimerkeistäsi:
-kalju alle 30v Vahvat on tummat hiukset eikä suvussa kaljuutta.
-kapea harteinen Hartiat leveät kiitos fyysisen työn ja liikunnan
-vyötärö lihava Ei löydy lihavuutta
-vähä älyinen Aika mainion elämän olen onnistunut itselleni rakentamaan että kai mul älyä on.
-purenta vikainen Hampaani ovat niin suora purentaiset että hlääkäri on kysynyt onko nämä oiottu joskus. Ei ole.
-luonteeltaan kunnianhimoton hiljainen hissukka. Alistuja tyyppi Hiljainen hissukka olen kyllä mutta en kunnianhimoton. Toteutan kaikki elämäni haaveet mihin rahkeet riittävät. Nainen ja lapsi ovat vaikeammat ja osin mahdottomatkin näemmä.
-hyvin allerginen En ole millekään allerginen
-pieni munainen Ei tuo nyt minusta pienikään ole. - Kfkfkfk
Mitä vikaa kaljuudessa on??? Naisethan tykkää kaljuista enemmän kuin naurettavista hiuspojista.
- Kranssista.kysymys
Puhumme sasikaljuudesta.
Esim. DarkFearilla on sellainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j654485Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all502491Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔622140- 741340
- 681130
Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."
Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja221130- 281075
Ihmisen todellinen tarkoitus, dharma on tehdä tietoinen valinta toimia muiden hyväksi.
Tällä polulla ei ole tappioita eikä häviöitä. Vaikka ihminen ei pääsisi tällä polulla loppuun asti, hän ei menetä mitä4171004- 73886
- 64798