Oletko koskaan seurannut instassa palstalaista?

ig-ja-palsta

Epäiletkö voisiko joku palstalainen seurata sinua ig:ssa? Entä tinderissä, oletko törmännyt koskaan palstalaiseen tai epäillyt törmänneesi?

56

818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .. En käytä mitään noista.. Enkä Seuraa(kaan).. Mut.. Joistakin on joskus tullut IRL sellainen olo, että olisivat ainakin palstalla joskus Pörränneet lukemassa juttuja jne.. Tosin.. SamanTapaisia juttuja käydään läpi kyllä muuallakin.. ;P

.. NimiMerkkiin Yhdistämis jutut on sitten taas ihan oma Juttunsa.. Jostain voinut tulla sellainen tunne, mutta sanoisin, että TodNäköisyys on Luultavammin Aikasta Pieni sille, että se Pitäisi Paikkaansa.. ;P

• Todella pieni todennäköisyys :D
        Jostain jutuista tullutkin mieleen että jos tunnenki ton mutta sitä ei voi sanoa koskaan 100% varmuudella. 😊

• AinaNorsu kirjoitti:

Todella pieni todennäköisyys :D
        Jostain jutuista tullutkin mieleen että jos tunnenki ton mutta sitä ei voi sanoa koskaan 100% varmuudella. 😊

.. Mieli Tekkee Syystä, jos Toisesta Monesti Omia Tepposiaan.. ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Mieli Tekkee Syystä, jos Toisesta Monesti Omia Tepposiaan.. ;P

Monesti vain tekee tepposiaan.
        Eikä pitäs antaa mielen tehdä niitä. 🤔
        Tulee vielä hulluksi :p

• AinaNorsu kirjoitti:

Monesti vain tekee tepposiaan.
        Eikä pitäs antaa mielen tehdä niitä. 🤔
        Tulee vielä hulluksi :p

.. Jeps.. Kun Tiedostaa/Tunnistaa Asian, niin sille on silloin jotain Tehtävissä.. ;P

.. InhiMillisiä Juttuja.. Ei Tartte Olla Huolissaan.. =)

.. Jeps.. Kun Tiedostaa/Tunnistaa Asian, niin sille on silloin jotain Tehtävissä.. ;P

.. InhiMillisiä Juttuja.. Ei Tartte Olla Huolissaan.. =)

Totta :D
        Kivahan on sillälailla yrittää tunnistella noita juttuja mutta parempi olis vaa jos ihmiset pystyis oikeasti sanomaan kasvotusten.

• AinaNorsu kirjoitti:

Totta :D
        Kivahan on sillälailla yrittää tunnistella noita juttuja mutta parempi olis vaa jos ihmiset pystyis oikeasti sanomaan kasvotusten.

.. Mitä Juttuja?.. ;P

.. Mitä Juttuja?.. ;P

Vähän kaikenlaisia juttuja 🤔😂

• AinaNorsu kirjoitti:

Vähän kaikenlaisia juttuja 🤔😂

.. Ai.. Sellaisia Juttuja.. Millaisia Ne On?.. ;P

.. Ai.. Sellaisia Juttuja.. Millaisia Ne On?.. ;P

Mysteeri juttuja 😂

• AinaNorsu kirjoitti:

Mysteeri juttuja 😂

.. Noh, Kait Sua on Nyt Kiusittu Tarpeeks.. ;D

.. IllanJatkoja.. =)

.. Noh, Kait Sua on Nyt Kiusittu Tarpeeks.. ;D

.. IllanJatkoja.. =)

Miksi se nuuskamuikkunen kiusii? 🤔
        Ihmeen utelias muikkunen xP

• AinaNorsu kirjoitti:

Miksi se nuuskamuikkunen kiusii? 🤔
        Ihmeen utelias muikkunen xP

.. Ei se Mun Vika Ole.. ;(.. Se on toi PikkuKujeilija, joka ottaa aina "välillä" Vallan.. ;D

• AinaNorsu
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Ei se Mun Vika Ole.. ;(.. Se on toi PikkuKujeilija, joka ottaa aina "välillä" Vallan.. ;D

Susta löytyy kujeilijan vikaa😀
        Ovela sellanen.😂

• AinaNorsu kirjoitti:

Susta löytyy kujeilijan vikaa😀
        Ovela sellanen.😂

.. Ei Vika.. Vuan Ominaisuus.. ;D

.. Vai, että on Se Sun Mielestä vielä Ovelakin.. Voi Olla.. Mut.. Se(kin) on Ihan KatsojanSilmis.. ;P

.. Ei Vika.. Vuan Ominaisuus.. ;D

.. Vai, että on Se Sun Mielestä vielä Ovelakin.. Voi Olla.. Mut.. Se(kin) on Ihan KatsojanSilmis.. ;P

Jokainen näköö erilailla asiat ;p
        Ehkä sussa on sitä :P

• AinaNorsu kirjoitti:

Jokainen näköö erilailla asiat ;p
        Ehkä sussa on sitä :P

.. Mitä Näkköö ja Mitä Mussa On?.. ;P

.. Mitä Näkköö ja Mitä Mussa On?.. ;P

.. Tsori.. Taas se Jatkoi Touhujaan.. ;D.. Läppäsin sitä Persauksille, joskos Se olis hetken Kunnol.. ;D

.. Tsori.. Taas se Jatkoi Touhujaan.. ;D.. Läppäsin sitä Persauksille, joskos Se olis hetken Kunnol.. ;D

Kiitos vain nauruista 😂
        Löitkös oikee kunnollaki peffaa?
        Mikäs sitä kujeilijaa nyt villitsee? 🤔

• AinaNorsu kirjoitti:

Kiitos vain nauruista 😂
        Löitkös oikee kunnollaki peffaa?
        Mikäs sitä kujeilijaa nyt villitsee? 🤔

.. Mulleko Sä Naureskelet?.. ;(

.. Hellästihän Mä Vain.. =).. SanSäSe?.. ;D

.. Mulleko Sä Naureskelet?.. ;(

.. Hellästihän Mä Vain.. =).. SanSäSe?.. ;D

Kujeilias pisti nauramaan syytä sitä kun
        heitteli ilmaan tollasia.🤔 [saan vielä sydänkohtauksen]
        Miksi mun pitää se sanoo?
        En kai mä nyt sitä villitse? 😂

• AinaNorsu kirjoitti:

Kujeilias pisti nauramaan syytä sitä kun
        heitteli ilmaan tollasia.🤔 [saan vielä sydänkohtauksen]
        Miksi mun pitää se sanoo?
        En kai mä nyt sitä villitse? 😂

.. Älä Vuan Saa.. ;P.. SyrämenSärkeminen Ei Ol Leikin Asia.. Täytyykin Antaa sille Noottia Tuosta(kin).. ;(

.. EmtTiä.. Kai Siks?.. ;P

.. "En Kai".. Kiusiks Sä?.. ;D

.. Älä Vuan Saa.. ;P.. SyrämenSärkeminen Ei Ol Leikin Asia.. Täytyykin Antaa sille Noottia Tuosta(kin).. ;(

.. EmtTiä.. Kai Siks?.. ;P

.. "En Kai".. Kiusiks Sä?.. ;D

Ei se olekkaan leikin asia.
        Särjet syrämmiä vai? :dddd
        Mähän en kiusi kettää....... 😊

• AinaNorsu kirjoitti:

Ei se olekkaan leikin asia.
        Särjet syrämmiä vai? :dddd
        Mähän en kiusi kettää....... 😊

.. Noh, Eks Sä Just Sanonut, että saat SydänKohtauksen?.. Eks Se Silloin(kin) Säry?.. ;P

.. Tarkoitiks Sä Jottain Muuta?.. ;P

.. Ai.. Et Vai?.. ;D

.. Noh, Eks Sä Just Sanonut, että saat SydänKohtauksen?.. Eks Se Silloin(kin) Säry?.. ;P

.. Tarkoitiks Sä Jottain Muuta?.. ;P

.. Ai.. Et Vai?.. ;D

Kyllähän se silloinkin särkyy.
        Mitä muuta jotain jossain? 🤔
        Hei! Äläs kiusi takas 😂

• AinaNorsu kirjoitti:

Kyllähän se silloinkin särkyy.
        Mitä muuta jotain jossain? 🤔
        Hei! Äläs kiusi takas 😂

.. Mitä, Missä?.. ;P

.. Se joka Leikkiin Lähtee.. Joko Kestää.. Tai Sannoo PelistäPoistumis TaikaSanan "PuhPahPelistäPois".. ;D

.. Mitä, Missä?.. ;P

.. Se joka Leikkiin Lähtee.. Joko Kestää.. Tai Sannoo PelistäPoistumis TaikaSanan "PuhPahPelistäPois".. ;D

Mitä mitä? 😂
        Kujeilias on nyt vauhdikkaalla päällä.
        Mitähän se hautoo siellä? 🤔

• AinaNorsu kirjoitti:

Mitä mitä? 😂
        Kujeilias on nyt vauhdikkaalla päällä.
        Mitähän se hautoo siellä? 🤔

.. Ai.. Mitä?.. ;P

.. Noh, Ei Ole Vuan ihan VäsyNyNy.. ;P

.. Oot Khyl Sellane PapuPata.. ;D

.. Ai.. Mitä?.. ;P

.. Noh, Ei Ole Vuan ihan VäsyNyNy.. ;P

.. Oot Khyl Sellane PapuPata.. ;D

Koskas muikkunen lähtee etelään? :P
        Sekin aika tulossa.
        Väsyny pitäs mennä lepää 😁
        Ehkä, ehkä en!

• AinaNorsu kirjoitti:

Koskas muikkunen lähtee etelään? :P
        Sekin aika tulossa.
        Väsyny pitäs mennä lepää 😁
        Ehkä, ehkä en!

.. Se on Se MuumiLaakson Serkku, joka Tuollaisia Harrastaa.. ;P

.. Jooh.. Niin Meninkin.. Nukahdin "Pystyyn".. ;D

.. Se on Se MuumiLaakson Serkku, joka Tuollaisia Harrastaa.. ;P

.. Jooh.. Niin Meninkin.. Nukahdin "Pystyyn".. ;D

Niin väsyneenä kirjoittelit?
        Mä kun luulin että säkin harrastat sellasia. ;D

• 3455666

Turkulainen trollitehtailija mies_86 on Tinderissä. Ja kyllä, hänrllä on sasikalju, kuten eräällä herkästipahastuvalla trollihahmollaan

• tarkennusta

Mistä tunnistit hänet mies_86:ksi? Vai oliko tämä vain arvailua?

• ei.arvausta
        tarkennusta kirjoitti:

Mistä tunnistit hänet mies_86:ksi? Vai oliko tämä vain arvailua?

mies_86 paljasti itsestään aikoinaan tietoja, joiden perusteella hänet oli helppo etsiä ja tunnistaa.

• En seuraa instaa enkä muitakaan vastaavia kindereitä...joten ei ole tullut edes mieleen.

• En osaa sanoa onko seuraajissa tai seurattavissa, koska en tiedä riittävästi palstalaisista enkä juuri kenenkään ulkonäköäkään. Tosin että tiedä läheskään kaikkien seurattavien ja seuraajienkaan ulkonäköä, koska se ei ole oleellista heissä. Olen saattanut törmätä kyllä instassa kerran miehenlogiikkalaiseen, kun tein hakua eräästä aihealueesta. Naama näytti tutulta :) Ihan varma en asiasta ole.

Tinderissä en ole ollut, enkä varmaan tule koskaan olemaan. En ymmärrä sen toimintaperiaatetta. Ihan oikeastiko ihmiset menee treffeille jonkun kanssa vain siksi että ulkonäkö miellyttää? Minusta olisi tosi vaivaannuttavaa olla treffeillä jonkun kanssa, josta en tiedä muuta kuin että toi tykkää mun ulkonäöstä. En edes nykyistä kumppania varmaan "huolisi" Tinderissä, jos siellä olisi. Se kun ei juuri koskaan onnistu kuvissa, eikä sillä ole mitään käsitystä, mikä on hänestä hyvä ja mikä huono kuva :D Tämä todistaa minusta hyvin sen, että siellä saattaa tosi hyvätkin parit mennä toistensa ohi, noin vain, pyyhkäisyllä (ja mikä se on?).

• hähh

Minkä ikäinen olet?Eikö noi instat sun muut ole nuorille.

• hähh kirjoitti:

48v. :D

Kyllä monet mun seurattavat ja seuraajat on mua vanhempia. Voihan siellä seurata vaikka "sukkienkutomis"-profiileja :D Ja monissa työpaikoissa suositellaan ig:in menemistä. Meilläkin oli perehdyttämis-ilta instagramin saloihin vanhemmille työntekijöille tuossa yksi ilta. Tosin minähän olin muihin verrattuna lähes konkari ja sain neuvoa muita :P

• lihavihatipunen
        hähh kirjoitti:

No häh? Eihän siellä mitään yläikärajaa ole.

Minä olen aktiivinen Instagramin käyttäjä 47 v.

• hävetkää
        lihavihatipunen kirjoitti:

No häh? Eihän siellä mitään yläikärajaa ole.

Minä olen aktiivinen Instagramin käyttäjä 47 v.

No toi on jo noloa... omien kuvien laittelu on teineille.

• lihavihatipunen
        hävetkää kirjoitti:

En mä sinne mitään selfieitä laittele vaan maisemakuvia, tapahtuma kuvia yms. Mulla on ehkä 3 selfietä ja kuvia on vajaa 200. Ainoa teini, joka mua seuraa, on kavereiden tytär.

• hävetkää kirjoitti:

Enimmäkseen laitan kyllä ihan muita kuvia kuin kuvia itsestäni. Ja seuraan myös sellaisia, joista en välttämättä ole koskaan nähnyt kuvaa tilin pitäjästä itsestään. Kaikista seuraajista ja seurattavista en tiedä edes sukupuolta.

• mikäidea
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Enimmäkseen laitan kyllä ihan muita kuvia kuin kuvia itsestäni. Ja seuraan myös sellaisia, joista en välttämättä ole koskaan nähnyt kuvaa tilin pitäjästä itsestään. Kaikista seuraajista ja seurattavista en tiedä edes sukupuolta.

En taida uskoa. Niin hanakasti olet halunnut palstallakin kuviasi näytellä. Vähän outoa koska olet käsittääkseni varattu. En pidä kovin älykkäänä sellaista.

• mikäidea kirjoitti:

En taida uskoa. Niin hanakasti olet halunnut palstallakin kuviasi näytellä. Vähän outoa koska olet käsittääkseni varattu. En pidä kovin älykkäänä sellaista.

Mitä et taida uskoa? Että mulla ei ole mitään selfie-tiliä? Ei tarvi uskoa sitten, ei haittaa. On siellä kuvia joukossa myös minusta itsestä, mutta lähinnä tulee otettua kuvia muista kohteista. Kuten jossain muualla sanoin, minusta on itsestänikin kiva nähdä kuvia myös tilin pitäjistä itsestään välillä, Mutta enpä usko, että seuraajat mua niiden joukossa olevien omakuvien takia seuraa. Tai jos, pettyvät, kun niitä tulee harvakseltaan ja lopettavat seuraamisen.

Juu, laitoinhan mä tänne yhden aijaa-kuvan, jossa oli osa minusta. Arvuuteltavaksi, kuten olivat aika monet muutkin jo mua ennen tehneet. En pitänytkään sitä älykkäänä, ihan oli hetken päähänpisto.

• mikäidea kirjoitti:

Tuli vielä mieleen, että aika moni selfie-tilin pitäjistä on kyllä varattu. Ei mulla se siihen liity, etten ole tehnyt sellaista tiliä, jossa olen joka päivä itse kuvassa, vaan ihan vain siksi, että sellaiset tilit on itsestä vähän tylsiä, enkä seuraa sellaisia muuta kuin jos on joku tuttu kyseessä. (Nekin mun tutut, joilla on selfie-tili on muuten varattuja, tuli mieleen)

• fdsfsfdsfsf

Atm32 yritti ostaa multa treffipalstalla seksiä. Tunnistin jutuista, asutaan samalla alueella.

• lihavihatipunen

Et sitten myynyt? Paljon olisi maksanut?

Olisit ny uhrautunu, että se olis saanut hetkeksi jotain muuta ajateltavaa, ni ei tarvis trollailla täällä monella nimimerkillä.

• fdsfsfdsfsf

Et sitten myynyt? Paljon olisi maksanut?

Olisit ny uhrautunu, että se olis saanut hetkeksi jotain muuta ajateltavaa, ni ei tarvis trollailla täällä monella nimimerkillä.

"Ihan mitä tahansa". En.

• fdsfsfdsfsf
        fdsfsfdsfsf kirjoitti:

"Ihan mitä tahansa". En.

Uhrautunut. :)

Miks ihmeessä multa? Paikka kuitenkin täynnä ammattilaisia, ja mulla asiallinen kuva.

• lihavihatipunen
        fdsfsfdsfsf kirjoitti:

Uhrautunut. :)

Miks ihmeessä multa? Paikka kuitenkin täynnä ammattilaisia, ja mulla asiallinen kuva.

Yrittäähän se täälläkin välillä ostaa joiltain randomeilta vaikka ei tiedä ulkonäköäkään. Mutta ei ole kukaan ole vielä myynyt vaikka naisten pitäis olla rahan perään.

• fdsfsfdsfsf

Yrittäähän se täälläkin välillä ostaa joiltain randomeilta vaikka ei tiedä ulkonäköäkään. Mutta ei ole kukaan ole vielä myynyt vaikka naisten pitäis olla rahan perään.

No huh.. En voisi kuvitellakaan, että tekisin mitään tuollaista mistään hinnasta.

Mitä niillä rahoilla tekisi? Muistaisin kuitenkin aina, mistä ne ovat tulleet.

• Ananias.Palstamäki

Hahhaa. Mikäs siinä jos on valuuttaa millä mällätä, mutta pitää tietenkin tajuta mihin riittää rahkeet...

• En käytö noita.

• entunnekirjoittajia

En.

• nobodyknows

Ei sitä voi tietää. En tiedä kirjoittajien nimiä enkä ulkonäköä, saati kuvaustaitoa, harrastuksia, mielenkiinnonkohteita. Minulla on paljon seurattavia ja seuraajia joita en tunne irl. Joten teoriassa mahdollista.

• EdesUnissa

Enpä seuraa igssä tahi Tinderissä. Jos joku ihminen kiinnostaisi minua kovasti niin etsisin hänet, enkä seuraisi Tinderissä tai muissa some-kanavissa.
      Minuakaan ei seurata, koska en ole Instassa, Facebookissa enkä Tinderissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      205
      7054
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4652
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      40
      4353
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3292
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1955
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1716
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1680
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1583
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1469
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1247
    Aihe