Voi että naurattaa. Liityin VM:iin kolme kuukautta sitten ja laitoin sinne todella epämääräisen kuvan josta ei taatusti minua tunnista. Heti tuli kymmeniä viestejä joihin en tietenkään voinut vastata koska en ollut vielä maksanut mitään. Kun sitten maksoin 3kk ja vastasin tulleisiin viesteihin niin yksikään ei enää vastannut. Nyt kun kaksi kuukautta mennyt tuli yhden päivän aikana 20 viestiä. Sama viesti monelta eri profiililta. Ilmiselvästi alkaa maksettu aika olla lopuillaan.
Vastaukset 6
- Ällöttävää
Kehtaattekin tuonne vielä maksaa. Sivujen tekijällä rahastussivut pelaa ja seksin hakutreffit pilaa vain ihmissuhteita. Kuinka kukaan lähtee tuohon. Luusereita p...kerjääjiä tulvillaan.
- VAROKAAAAAAAAAA
100% HUIJARI SIVUSTO. ÄLÄKÄÄ KÄYTTÄKÖ TÄTÄ SIVUA!
- eimaksavaivaa
Useat Treffi operaattorit keksii, olemattomia profiileja, että saisivat maksavia asiakkaita,myös ne joitten ilmoituksia on paikkallis-lehdissä,, ei niistä mitään seuraa saa,,turhaa rahoittaa noita huijari yrityksiä
- eimaksavaivaa
Useat Treffi operaattorit keksii olemattomia profiiileja, saadakseen maksavia asiakkita ,,myös ne joitten ilmoituksia on paikkallis-lehdissä , ei niistä mitään seuraa saa,,turhaa rahoittaa noita huijari yrityksiä.
- ViktorMilani
Näin se menee..Hetken mielijohteesta että pääse juttelemaan maksaa ja koko homma on humpuukia.. Tsekkasin tuossa tilannetta kun lähes vuosi mennyt..ihan saman naamat siellä. ÄLÄ MAKSA SUOSITUS Helppoo maksaa sit ei peruta kun 3kk maksun menee hölmöyttään maksaa. Sähköpostin laitoin tyyliin pekkapoika suomi 24 et voi kyllä kiroitella spostiin, mutta eipä suoraan ole lähestynyt.
varokaa maksoin kakvuottasit kuukauden jäsenyyden. varasti tililtä 252e eikä ikinä saanut takas.. ei ikinä mihinkaan kortin numeroa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161625Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14733- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498