mutta selvinpäin ei löydy ikinä. Naiset ei lähde selvänä treffeille eivätkä muutenkaan halua selvänä mitään tutustua. Kännissä kun naiselle soittaa perjantaina iltana niin nainen heti suostuu tapaaamaan.
Kännissä löytyy seuraa
12
293
Vastaukset
- ryyppymies
Kannattaa alkaa ryypätä jo teini-ikäisenä niin saa jo yläasteikäisenä naisseuraa ja tulee kokemusta seurustelusta.
Raittiit pojat eivät naisia saa eivätkä opi seurustelemaan. Sitten ollaan täysi-ikäisenä ihmeissään kun perhettäkin pitäisi perustaa.- Viinamies
Jos en olisi koskaan ryypännyt, olisi se ensimmäinen seksikertakin jäänyt saamatta.
Viinamies kirjoitti:
Jos en olisi koskaan ryypännyt, olisi se ensimmäinen seksikertakin jäänyt saamatta.
Mutta koska olit kännissä, et voi tietää, mikä oli kohde. Voi olla takapihan marjakuusiaitakin. Menepäs sanomaan.
- Tyypillinen.ikä
misspönttöuuni kirjoitti:
Mutta koska olit kännissä, et voi tietää, mikä oli kohde. Voi olla takapihan marjakuusiaitakin. Menepäs sanomaan.
Kännissä se olet sinäkin neitsyytesi menettänyt. Oliko ikää vielä kahtatoistakaan?
- Totuus-
Oon ryypännyt liikaakin enkä ole pillua saanut.
- Viinamies
Koska et "osaa" juoda oikein! Pitää juoda "sammumispiteeseen" asti.
Kännissä ei löydy teille muuta kuin valtion keltainen patja.
- Viinamies
Olen kihloissa tällä hetkellä.
Se seuran laatu onki sitten eri asia.. :D
- Viinamies--
Viinaa pitää juoda että saa naisia. Ihan selvä asia kysykää vaikka vanhemmiltanne.
- Vatarakastunut
Sä olet väärässä , mist kolost olet kattelems
Kyllä nainen on parhaimmillaan ,, ilman viinan päihtymystä !
Avara silmäisyyttä sullekkin .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all462085Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔571829- 361534
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j331489- 781238
- 631142
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?193993- 58963
- 49923
- 24904