Oulussa ihmisroskia.Entä Soankylässä?äänestäkää te kepua ja rukoilkaa anteeksi sipilältä olemassaoloanne
Onko näkyny ihmisroskia
7
294
Vastaukset
- joohhh
Kyllä me napapiirin yläpuolelaiset taidetaan olla kaikki ihmisroskia noille poliitikoille riippumatta käydäänkö töissä vai ei.
- Pähkinäsaari
Taitaa se raja kulkea Raahesta Lappeenrantaan. Sen lounaispuolella asuu skandinaavisemman perimän omaavat suomalaiset ja sen koillispuolella siperialaisemman perimän omaavat suomalaiset.Sellaista se on elämä täällä Siperian länsireunalla.
- 90100
Asuuko Oulun pohjoispuolella ihmisiä? No ehkä Ritaharjussa..
- halpaLääkeTeillekin
paskannus kirjastoon vapauttaa teidätkin paineestanne ja peloistanne.
- Tsingis
Samoja puolimongooleja neki on sielä niinku tääläki.
- näinMeilläRiipissä
Riipissä ei kyllä pyhitä pyllyjä koskaan. me paskannetaan vaan.
oli monkooli tai ei.
- savenvalajat
Riipissä löysätään housuun, haju sen mukainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1233867
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232932Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122471- 462031
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2451650Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt441585- 321547
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201376- 281370
- 951201