Niinistö kuulemma palkitsi tuon vanhan pyromaanin.
Mitäs Hassan Zubierille nykyään kuuluu?
7
146
Vastaukset
- Moxey
Hassanilla on vanha 8 vuoden tuomiokin lusittuna. Tuhopoltoista tietenkin.
- tietojeni.varassa
Harjottelee maratoonia varten. Katsonut oikoreitit valmiiksi.
Hassan ajelee ympäri Ruotsia autolla, jonka osti vaasalaisten RKP:n ja Svenska Yle:n myötävaikutuksella kerätyillä rahoilla. Hän postailee FB seinälleen kuvia gourmet aterioista ja drinkeistä joita nauttii luxus hotelleissa. Hassulaisella menee hyvin, jopa niin hyvin että hyppii ilosta ylös åyörätuolistaan. Fyrkkaa tulee Pohjolan Hölmölästä.
- Uusiutuvaluonnonvara
Voi Vooi nyt taas yksi hyvä vaalitemppu meni kokoomuslaisilta nurin. Koittakaa kestää ei ole helppoa muillakaan. Kyllä niitä vaalivauvoja, pakolais-lapsia, koiran pentuja ja toisia moitittavia idiootteja vielä riittää että saadaan uusi voitto.
- täysinVäärin
luulisi että jos presidentti avaa raha hanat keräyksille ja antaa mitalia, hieman katsottaisiin, onko oikeasti syytä
nyt haluttu vain rauhoitella kansaa jollain nopealla äkkiväärällä teolla tuon kohun aikana - panuskelija
Hassan provoaa KennedyFaktoina. Hehhehehhe!
- PekkaVirtanen
HAHAHHAHHHAHHHAHHHHA!
Nyt se sitten selvisi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202091
- 1571984
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h281946Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue141202- 51997
- 85946
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23875- 114834
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell50811Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon33789