Siksi ovat sinkkuja vielä koska tarpeeksi jännää jännämiestä eivät ole löytäneet. Palstalla on kunnollisia miehiä mutta ne eivät kelpaa palstan naisille koska ei olisi kemiaa.
Palsta naiset haluaa jännämiehiä
42
413
Vastaukset
- Tämänkinselvä
Hyppää koskeen urvelo!
Mä määritän karhunmetsästäjän jännäksi; sellaisen voisi halutakin kun ei siihen hommaan joka poika lähde.
- pian.kuollut.perhe
entä korkeastikoulutettu jännämies jolla kokemusta thai ladybojista ja poika ja tyttö lapsista ja matkustelee paljon ja hyvä palkkainen työ ja huumeistakin tietää jotakin samoin alkoa kuluu ja äkkiä voi surmata perheensä kun tieto tulee että on maannut miesten kanssa jo opiskeluaikoina ja juuri maannut toisen korkeastikoulutetun kanssa
pian.kuollut.perhe kirjoitti:
entä korkeastikoulutettu jännämies jolla kokemusta thai ladybojista ja poika ja tyttö lapsista ja matkustelee paljon ja hyvä palkkainen työ ja huumeistakin tietää jotakin samoin alkoa kuluu ja äkkiä voi surmata perheensä kun tieto tulee että on maannut miesten kanssa jo opiskeluaikoina ja juuri maannut toisen korkeastikoulutetun kanssa
No hyi sentään. Mitä sinä tuommosia kirjottelet. Yhh..:(
- puhuvat.viisasta
misspönttöuuni kirjoitti:
No hyi sentään. Mitä sinä tuommosia kirjottelet. Yhh..:(
jännämies on jännämies niin tavikset on tylsiä no kai niissä jännissä sitten jotain on joka vetoaa naisiin niin kai nainen on samanlainen jännäjenna viiniä ja huumeita kuluu ja mielellään matkustelee niin kai jännät yhteen sopii
puhuvat.viisasta kirjoitti:
jännämies on jännämies niin tavikset on tylsiä no kai niissä jännissä sitten jotain on joka vetoaa naisiin niin kai nainen on samanlainen jännäjenna viiniä ja huumeita kuluu ja mielellään matkustelee niin kai jännät yhteen sopii
No olkoot sitten keskenään.
pian.kuollut.perhe kirjoitti:
anteeksi mutta...hahahaaaaa XD mitä??:D miten sä keksit noita juttuja??:D miksi pitää olla kokemusta ladyboyista?? ^_^
- väli.merkitöntä.kaikki
peppupupu kirjoitti:
anteeksi mutta...hahahaaaaa XD mitä??:D miten sä keksit noita juttuja??:D miksi pitää olla kokemusta ladyboyista?? ^_^
Koska minullakin on kokemusta ja ihmettelin mitenkä vaan tarjosi pyllyä minulle vaikka halusinkin etupuolta mutta siellä olikin isompi temmi kuin minulla ja siksi en kirjoita enää pilkkuja väliin ja minusta tuli pikkuisen vajavainen muutenkin mutta haluan naisille arabimiehen tai tinderistä miehen minusta ei ole kuin hipelöimään omaa pikkunaperoa mutta palstanaisille kunnon miehet sitten
- Tahvo53
Jaa, minun harrastuksiin kuluu myös tuo karhunkaato ja olen sellaisen kaatanutkin. Olen kyllä visusti pitänyt turpani kiinni asiasta koska jotkut pitävät kyseistä hommaa viattomien elukoiden murhaamisena kun minä taas perustelen sitä kannan hoitona.
En kyllä koe olevani enemmän tai vähemmän mies tämän osalta, kunhan harrastan lajia. Tahvo53 kirjoitti:
Jaa, minun harrastuksiin kuluu myös tuo karhunkaato ja olen sellaisen kaatanutkin. Olen kyllä visusti pitänyt turpani kiinni asiasta koska jotkut pitävät kyseistä hommaa viattomien elukoiden murhaamisena kun minä taas perustelen sitä kannan hoitona.
En kyllä koe olevani enemmän tai vähemmän mies tämän osalta, kunhan harrastan lajia.No kannanhoitoahan se on, mutta kaiken maailman susien silittelijät kun ovat luonnosta vieraantuneet, niin pitää viherpipertää hysteerisenä ympäriinsä. Hoh hoijaa sanon minä.
Ole vain rinta rottingilla aito metsästäjä. Siinä ei ole mitään pahaa. Se on nimenomaan kannan hoito , että biodiversiteetit on balanssissa. Riistakantaa lasketaan ja sen mukaan hoidetaan.
Mun silmissä sinä olet MIES. Metsästys on järjellistä hommaa. Sitä paitsi kaikki ruhon osatkin hyödynnetään. Metsästystä on ollut aina ja tulee olemaan vaikka muuta vinkuisivat. Pitäisi saada vain nuoria asian pariin, ja naiset kans rohkeasti.Mie olen käyny karhumettällä. :D
Mökilläki otso tuli joen rantaan kun olin fisustamassa.
Ne pelkää ihmistä..KonnaKettu kirjoitti:
Mie olen käyny karhumettällä. :D
Mökilläki otso tuli joen rantaan kun olin fisustamassa.
Ne pelkää ihmistä..Pelkäähän ne jos ehtivät haistamaan, karhu väistää. Riippuu, millä puolella tuulta olet.
Onko tullu kaatia? Kuulutko johonkin seuraan aktiivisesti (nimeä älä sano)?
Ei sinne metälle ihan nyhveröt lähde. Hirveen vielä menevät ku se elukka ei niin herkästi päälle tule, mutta karhun kanssa ku hutiloit, niin saattaa olla skalppi vaarassa eli takatukka silmillä. Kyllä siellä on tiedettävä, mitä tekee.misspönttöuuni kirjoitti:
Pelkäähän ne jos ehtivät haistamaan, karhu väistää. Riippuu, millä puolella tuulta olet.
Ei sinne metälle ihan nyhveröt lähde. Hirveen vielä menevät ku se elukka ei niin herkästi päälle tule, mutta karhun kanssa ku hutiloit, niin saattaa olla skalppi vaarassa eli takatukka silmillä. Kyllä siellä on tiedettävä, mitä tekee.Aikasemmin meinasin sanoa,että kun katellaan sitä söpöä karhu streamiä,voi miten sulosia ja lutusia ne on,löllivät vaan siellä..Mutta todellisuudessa juoksemalla et pääse karkuun ja yksi sivallus,sulla on nahat silmillä. Mä oon monesti miettiny miten vaarallinen se kiikalan karhu voi olla niissä meidän metissä..olihan se käyny siinä autotallin takana,mä meen yleensä kerää suppiloita sieltä.
peppupupu kirjoitti:
Aikasemmin meinasin sanoa,että kun katellaan sitä söpöä karhu streamiä,voi miten sulosia ja lutusia ne on,löllivät vaan siellä..Mutta todellisuudessa juoksemalla et pääse karkuun ja yksi sivallus,sulla on nahat silmillä. Mä oon monesti miettiny miten vaarallinen se kiikalan karhu voi olla niissä meidän metissä..olihan se käyny siinä autotallin takana,mä meen yleensä kerää suppiloita sieltä.
Karhu menee metsässä viittäkymppiä. Kömpelö olemus vain hämää. Että ei tosiaankaan kannata juoksukilpasille alkaa eikä kiivetä puuhunkaan.
Ihminen siinä on heikoilla.
Ota radio mukaan metsään. Silleen mekin ollaan marjastettu ja sankkojakin kolisteltu. Kolmas on tulitikut. Karhu ei rikin hajua eikä tulen rätinää siedä.misspönttöuuni kirjoitti:
Pelkäähän ne jos ehtivät haistamaan, karhu väistää. Riippuu, millä puolella tuulta olet.
Ei sinne metälle ihan nyhveröt lähde. Hirveen vielä menevät ku se elukka ei niin herkästi päälle tule, mutta karhun kanssa ku hutiloit, niin saattaa olla skalppi vaarassa eli takatukka silmillä. Kyllä siellä on tiedettävä, mitä tekee.On.. Ja kuulun hirviseuraan.
Täällä nyt on karhuvaara kun lähet vaikka lenkkipolulle.
Pitää olla aika ernesti että pääsee yllättämään..
Nykyäänhän päästetään kaikenlaisia tomppeleita metästyshommiin..misspönttöuuni kirjoitti:
Karhu menee metsässä viittäkymppiä. Kömpelö olemus vain hämää. Että ei tosiaankaan kannata juoksukilpasille alkaa eikä kiivetä puuhunkaan.
Ihminen siinä on heikoilla.
Ota radio mukaan metsään. Silleen mekin ollaan marjastettu ja sankkojakin kolisteltu. Kolmas on tulitikut. Karhu ei rikin hajua eikä tulen rätinää siedä.Se on niin nopee..no kun kattoo kun se lähtee juoksee,niin aika lujaa se menee..joku minä ei kyllä kovin pitkälle juoksis. Mä olen ajatullet että kun se on jo vanha,se ei olis niin ärhäkkä? Enemmän aina pelottaa mutsi,sehän menee pitkin poikin sitä sysimetsää,saattaa olla 6 tuntiakin,72-vuotias mummo:) Mut joo,ehkäpä toi radio ja kolistelu olis se juttu! Kerron ton mutsillekkin kun mennään seuraavaks..tarkotus olis kerätä paljon sieniä. Oli sinne somerniemelle kuulemma ilmestyny pari suttakin,ne ei kyllä hermostusta. Hetkinen,jos polttaa vaikka röökin,karhu ei voi sietää sitä hajua?:)
KonnaKettu kirjoitti:
On.. Ja kuulun hirviseuraan.
Täällä nyt on karhuvaara kun lähet vaikka lenkkipolulle.
Pitää olla aika ernesti että pääsee yllättämään..
Nykyäänhän päästetään kaikenlaisia tomppeleita metästyshommiin..Ok.
Mutta onhan se karhukoe käytävä ampumassa. Oon silti sitä mieltä, että yläikärajakin sais olla, liian moni siellä jo vanhuuttaan homeltaa...kurja sanoa, mutta kyllä ikä tarkkaavaisuuteen vaikuttaa vaikka kuinka olisi iänikuinen karhumies ollut. Pitäs tietyssä kohtaa suosiolla luovuttaa, mutta riistaverihän se niitä äijänkörmylöitä vetää ja se yhteistunnelma.
Niihän se on meilläkin karhuvaara; penteleet repivät pyykkinarut ja purivat pyykkipojat kappaleiksi kesäasunnolla. Riistakamera paljasti tihulaiset. Huussiinkin ku syksypimeällä lähet niin karhukello saa mukana olla.
Että viherhysteriaa en pysty ymmärtämään. Kyllä ihmisen henkikulta pitäs olla kalliimpi ku suojeluvouhkamiset.peppupupu kirjoitti:
Se on niin nopee..no kun kattoo kun se lähtee juoksee,niin aika lujaa se menee..joku minä ei kyllä kovin pitkälle juoksis. Mä olen ajatullet että kun se on jo vanha,se ei olis niin ärhäkkä? Enemmän aina pelottaa mutsi,sehän menee pitkin poikin sitä sysimetsää,saattaa olla 6 tuntiakin,72-vuotias mummo:) Mut joo,ehkäpä toi radio ja kolistelu olis se juttu! Kerron ton mutsillekkin kun mennään seuraavaks..tarkotus olis kerätä paljon sieniä. Oli sinne somerniemelle kuulemma ilmestyny pari suttakin,ne ei kyllä hermostusta. Hetkinen,jos polttaa vaikka röökin,karhu ei voi sietää sitä hajua?:)
Karhu on aina vaarallinen varsinkin kun tulee yllätetyksi tai survoonnut emon ja pentujen väliin vahingossa. Kerropa varsin radiosta ja muista mekastuksista sienestäjille, lehmänkellokin on hyvä väline. Ja tupakanhan se varmasti haistaa.
Sutta nyt en ite lähtis pelkäämään.misspönttöuuni kirjoitti:
Karhu on aina vaarallinen varsinkin kun tulee yllätetyksi tai survoonnut emon ja pentujen väliin vahingossa. Kerropa varsin radiosta ja muista mekastuksista sienestäjille, lehmänkellokin on hyvä väline. Ja tupakanhan se varmasti haistaa.
Sutta nyt en ite lähtis pelkäämään.joo,ei pitäis olla tota pentu emo probleemaa, kun pitäis olla se yks vaan ja taitaa olla uros. se käy joka vuosi tekemässä tuhoja läheisellä hunaja tilalla ^_^ koska alue on täynnä metsästäjiä(paljon peuroja ja hirviä,myös peltopyitä) ihmettelen ettei sitä karhua ole vielä kaadettu? mä kyllä näen kun kävelen metsässä missä se on römyny,isoja muurahaispesiä tohjona,isot käpälän jäljet,nirhittyjä puita tietyllä tavalla. Siellä on paljon marjastajia ja sienestäjiä tähän aikaan,(suppilo aarreaitta,mun lemppareita!) niin kukaan ei pidä mitään meteliä,sä et edes huomaa ketään ennenkuin lähellä. Nyt me otetaan ne radiot mukaan,varsinkin mutsi!: P
mä en enää muuten polta,veippailen sähköröökillä mutta mökillä aina haluan polttaa muutaman,fiilistellä..istun oman minimökin portailla,ihan metsän reunassa,isö mökki on vähän matkan päässä,jos mulle sattuu jotain kukaan ei kuule..mulla on aina kättä pidempää siellä,teräs putki ja terävä vesuri: p monesti siinä yöllä kuulostelee kun kuuluu tuhahteluja ja risujen ratinaa pimeessä,eikai se karhu tule..niin hyvä jos röökin savu inhottaa sitä:)misspönttöuuni kirjoitti:
Ok.
Mutta onhan se karhukoe käytävä ampumassa. Oon silti sitä mieltä, että yläikärajakin sais olla, liian moni siellä jo vanhuuttaan homeltaa...kurja sanoa, mutta kyllä ikä tarkkaavaisuuteen vaikuttaa vaikka kuinka olisi iänikuinen karhumies ollut. Pitäs tietyssä kohtaa suosiolla luovuttaa, mutta riistaverihän se niitä äijänkörmylöitä vetää ja se yhteistunnelma.
Niihän se on meilläkin karhuvaara; penteleet repivät pyykkinarut ja purivat pyykkipojat kappaleiksi kesäasunnolla. Riistakamera paljasti tihulaiset. Huussiinkin ku syksypimeällä lähet niin karhukello saa mukana olla.
Että viherhysteriaa en pysty ymmärtämään. Kyllä ihmisen henkikulta pitäs olla kalliimpi ku suojeluvouhkamiset.Kyllä ne on ihan nuoria/keski-ikäsiä joiden kimppuun se karhu käy..
Kaupungista tulee urheilumetsästäjä Marlineineen ja vimosen päälle tekstiilit päällä. :D
Ohan se vaarallista hommaa jos on ihan untuvikko... Ampuu ohi ja se otso rynnii päälle.
Vaarallista mennä ees mettään jos ei osaa kulkea.
Viherpiipertäjät huutele sieltä kaupungin kuplasta..
Ottavat petoeläin kantojen kontrollin itsestäänselvyytenä joten eivät tajua miten käy jos metsästys lopetetaan..
Voitais eristää tuo kehä kolmosen sisäinen alue ihan omaksi valtioksi..
Katkassaan kaikki yhteydet.
- veressä.heroiinia
ja kun se juttelee korkeastikoulutettua ja älykästä ja viisasta niin näet kun sillä on laajentuneet pupillit
Yhtään miestä ei oteta.
- voit.ottaa
mikäs nyt sitten on eli miksi et ota iki omaa miestäsi
voit.ottaa kirjoitti:
mikäs nyt sitten on eli miksi et ota iki omaa miestäsi
Huomasin viikolla, että olen kyllästynyt.
Ja ärsyyntynyt.
Ukko v*tuttais vaan kumminkin. Ja pistäsin sen parin päivän päästä pihalle. Joten antaa olla.- kyllä.se.kiva.kaveri.on
Huomasin viikolla, että olen kyllästynyt.
Ja ärsyyntynyt.
Ukko v*tuttais vaan kumminkin. Ja pistäsin sen parin päivän päästä pihalle. Joten antaa olla.no kyllä se iki oma mies siihen lääkkeet löytää ja huomaat kiva se on ja ilman häntä et tule enään toimeen
kyllä.se.kiva.kaveri.on kirjoitti:
no kyllä se iki oma mies siihen lääkkeet löytää ja huomaat kiva se on ja ilman häntä et tule enään toimeen
No enpä usko.
- ja.se.on.sinun.iki.omasi
No enpä usko.
koita uskoa ystäväin no uskot vasta kun sinulla on se iki oma mies
ja.se.on.sinun.iki.omasi kirjoitti:
koita uskoa ystäväin no uskot vasta kun sinulla on se iki oma mies
Älä tuputa mulle miestä.
- hän.on.onnesi
Älä tuputa mulle miestä.
mutta et ole ennen onnellinen ja sen onnen tuo vain se iki oma miehesi
hän.on.onnesi kirjoitti:
mutta et ole ennen onnellinen ja sen onnen tuo vain se iki oma miehesi
Miksi en olisi?
- Ex---PUA
Palstan miehet haluaa huomiota naisilta. Keinot vaan on vähän rajalliset.
- Tämä-selvä
Ette kai nyt huvikseen ole sinkkuja. Kyllä te nyt jotain jännää odotatte vaikka kunnollisia miehiä on tarjolla.
- Marmatusukkoolet
Kaltaisesi urvelot ovat joutokamaa! Ei tuollaisesta kehtais keittää edes vaseliinia.
älä kuule viitti..te luulette että naisille se "jännä" on jotain upeeta ja mahtavaa,voi kun tietäisitte..^-^
- mahdotontaaaaa
Marmatusukkoolet kirjoitti:
Kaltaisesi urvelot ovat joutokamaa! Ei tuollaisesta kehtais keittää edes vaseliinia.
Eihän noin kuivista narisioista saa mitään nestettä? Kivestäkin helpompi puristaa vettä...
Miehillä loppuu kiinnostus lyhyeen.
Kunnolliset miehet ja miehille kunnolliset naiset ei kelpaa?:D- Kaisanoasaa
Oletko sä vieläkin palstalla. Sullahan oli jo kunnollinen jännämies minne se meni?
Kaisanoasaa kirjoitti:
Oletko sä vieläkin palstalla. Sullahan oli jo kunnollinen jännämies minne se meni?
Ai oliko mulla?
- atm-12
Annatte jännälle heti numeron kun tulee vastaan ja pyydätte soittamaan koska olette menossa pillu pesulle ennen naimista.
- lihavihatipunen
Ketkä ne palstan kunnolliset miehet ovat? Listaa kehiin niin naiset voivat valita mieluisan miehen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230