Onko tällä palstalla mitään merkitystä?

Niin. Sitä voitte vaikka pohtia. Voisiko uudistuksen myötä poistaa Sinkut-osion kokonaan? Se ei palvele mitään eikä täytä asiaansa sisällön puolesta. Turhaa internetin täytettä ilman keskustelua ohjaavaa moderointia.

Väärät puheenaiheet ja väärä kohderyhmä hengaa kuvioissa. Mitä Sinkut-osion tilalle?
Asioilla on tapana tulla tiensä päähän ja uusia kuvioita kaivataan.

195

1707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöntttöhyväjavalitsee

      No itsehän sen merkityksen jokainen päättää itse... Ei ole pakko kirjoittaa tai lukea tätä palstaa... On niitä muitakin.

      • No joku taso vois olla. Ei se ole kyllä yhtään parempi missään muualla. Pitäiskö koettaa nyt vähän ryhdistäytyä? Kun kirjoittaa, voi miettiä.


      • iloirtijahymyähuuleen
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No joku taso vois olla. Ei se ole kyllä yhtään parempi missään muualla. Pitäiskö koettaa nyt vähän ryhdistäytyä? Kun kirjoittaa, voi miettiä.

        Huumoria peliin vaan ja unohtaa muitten kikkailut... Ei tämä niin vakavaa saa olla..


      • iloirtijahymyähuuleen kirjoitti:

        Huumoria peliin vaan ja unohtaa muitten kikkailut... Ei tämä niin vakavaa saa olla..

        Elämä on joskus vakavaa.


      • pönttöhöpöilee
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Elämä on joskus vakavaa.

        Eipähän ole...siitä voi itse tehdä vakavan....


      • pönttöhöpöilee kirjoitti:

        Eipähän ole...siitä voi itse tehdä vakavan....

        Joo, mutta haluaisitko sinä aina syödä pelkkää hernekeittoa? Jos elämässä on miljoona muuta makua?


      • viimeinenpieru
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Joo, mutta haluaisitko sinä aina syödä pelkkää hernekeittoa? Jos elämässä on miljoona muuta makua?

        No kukapa pakottaakaan syömään hernaria aina? Elämässä on vaan yksi pakko ja sekin vaan kerran...


      • viimeinenpieru kirjoitti:

        No kukapa pakottaakaan syömään hernaria aina? Elämässä on vaan yksi pakko ja sekin vaan kerran...

        No palstailu on pahimmassa luokassa sitä. Sitä hernekeittoa. Tätä paikkaa ei olisi pitänyt koskaan löytääkään..


      • eikiukutasaa
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No palstailu on pahimmassa luokassa sitä. Sitä hernekeittoa. Tätä paikkaa ei olisi pitänyt koskaan löytääkään..

        No jopas on nyt... Mikä se oikeasti noin kiukuttaa?

        Ainahan voi olla tätä seuraamatta...


      • eikiukutasaa kirjoitti:

        No jopas on nyt... Mikä se oikeasti noin kiukuttaa?

        Ainahan voi olla tätä seuraamatta...

        Ei voi olla seuraamatta!

        En minä tiedä, mitä ne muhun sairaalassa pisti,
        v.ttu adrenaliinipiikin varmaan.

        Ärsyttää koko palsta ja sen sisällöllinen toimimattomuus. Ontuu koko homma. Tässä niinkun rammalla hevosella ratsastetaan.

        Ja kukaan ei yritä tehdä mitään. Kaikille käy peruspulla.


      • istuhankertomaan
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei voi olla seuraamatta!

        En minä tiedä, mitä ne muhun sairaalassa pisti,
        v.ttu adrenaliinipiikin varmaan.

        Ärsyttää koko palsta ja sen sisällöllinen toimimattomuus. Ontuu koko homma. Tässä niinkun rammalla hevosella ratsastetaan.

        Ja kukaan ei yritä tehdä mitään. Kaikille käy peruspulla.

        No ainahan löytyy joitain, jotka eivät tykkää sisällöstä, mutta jokainen kai voi itse vaikuttaa myös sisältöön?

        Mitä sinä toivot tänne, että tämä toimisi? Onko tämä joskus toiminut, vai miten sä tänne ajauduit?


      • istuhankertomaan kirjoitti:

        No ainahan löytyy joitain, jotka eivät tykkää sisällöstä, mutta jokainen kai voi itse vaikuttaa myös sisältöön?

        Mitä sinä toivot tänne, että tämä toimisi? Onko tämä joskus toiminut, vai miten sä tänne ajauduit?

        "vai miten sä tänne ajauduit?"
        Mistä minä tiedän. Vahingossa.

        Sisällön kannalta se, että kirjoitettaisiin tosissaan asiaa eikä idiotismia. Lisäksi pakollinen ikäraja.
        Vois alkaa 25 v. ylöspäin.

        Kertokaapa itse kauemmin olleet, onko tämä koskaan toiminut? Minähän tulin vasta viime lokakuussa-tammikuussa, jossain siinä välissä.


      • älä.pilaa.elämääsi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        "vai miten sä tänne ajauduit?"
        Mistä minä tiedän. Vahingossa.

        Sisällön kannalta se, että kirjoitettaisiin tosissaan asiaa eikä idiotismia. Lisäksi pakollinen ikäraja.
        Vois alkaa 25 v. ylöspäin.

        Kertokaapa itse kauemmin olleet, onko tämä koskaan toiminut? Minähän tulin vasta viime lokakuussa-tammikuussa, jossain siinä välissä.

        lopeta sinäkin tai sinustakin tulee paatunut kehäraakki eli paatunut palstalainen eli täytät joskus 70v ja huomaat olis voinu muutakin tehdä kuin olla 24/7 palstalla ym netti touhuissa


      • puskapirulainen
        misspönttöuuni kirjoitti:

        "vai miten sä tänne ajauduit?"
        Mistä minä tiedän. Vahingossa.

        Sisällön kannalta se, että kirjoitettaisiin tosissaan asiaa eikä idiotismia. Lisäksi pakollinen ikäraja.
        Vois alkaa 25 v. ylöspäin.

        Kertokaapa itse kauemmin olleet, onko tämä koskaan toiminut? Minähän tulin vasta viime lokakuussa-tammikuussa, jossain siinä välissä.

        Aina tämä on toiminut, miten on toiminut.... Joitain ahistaa aina...


      • älä.pilaa.elämääsi kirjoitti:

        lopeta sinäkin tai sinustakin tulee paatunut kehäraakki eli paatunut palstalainen eli täytät joskus 70v ja huomaat olis voinu muutakin tehdä kuin olla 24/7 palstalla ym netti touhuissa

        Se kai se on pahin pelko. Ei soisi kenellekään. Somemaailma pitäisi lopettaa ylipäätään. Ihmiset eivät ajattele enää itse vaan uskovat kaiken maailman netin roskaan kyseenalaistamatta.


      • puskapirulainen kirjoitti:

        Aina tämä on toiminut, miten on toiminut.... Joitain ahistaa aina...

        Ei tuo nyt ollut vastaus.

        Saa sen kuvan ettei tosiaankaan ole toiminut. Eli koko touhu on suotta olemassa.


      • maailmannapako
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei tuo nyt ollut vastaus.

        Saa sen kuvan ettei tosiaankaan ole toiminut. Eli koko touhu on suotta olemassa.

        Ei ole toiminut ikinä sinun mieliksesi. Eikä kenenkään muunkaan..


      • maailmannapako kirjoitti:

        Ei ole toiminut ikinä sinun mieliksesi. Eikä kenenkään muunkaan..

        Olen harvoin sanonut mielipidettä, mutta tänään sanon. Liikaa hyssyttelyä eikä mitään suuntaa.


      • hehehehehehehe
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Olen harvoin sanonut mielipidettä, mutta tänään sanon. Liikaa hyssyttelyä eikä mitään suuntaa.

        No eikös Ananias koittanut laittaa tälle palstalle suuntaa? Sinun pitää ottaa Ananias völjyyn ja laittaa palsta kerralla kuntoon.


      • hehehehehehehe kirjoitti:

        No eikös Ananias koittanut laittaa tälle palstalle suuntaa? Sinun pitää ottaa Ananias völjyyn ja laittaa palsta kerralla kuntoon.

        No mitä luulet, mitä siitäkin tulee. Mä hoidan hommat yksin. Nainen ei miestä kaipaa. Miehet ylipäätään yrittävät vain rajoittaa naista ja kahlita mielipiteitä, mitä saa sanoa ja mitä ei.

        Tähän nyt ei muiden tarvitse sotkeentua kun minulla on kerrankin omaa asiaa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No mitä luulet, mitä siitäkin tulee. Mä hoidan hommat yksin. Nainen ei miestä kaipaa. Miehet ylipäätään yrittävät vain rajoittaa naista ja kahlita mielipiteitä, mitä saa sanoa ja mitä ei.

        Tähän nyt ei muiden tarvitse sotkeentua kun minulla on kerrankin omaa asiaa.

        "Miehet ylipäätään yrittävät vain rajoittaa naista ja kahlita mielipiteitä, mitä saa sanoa ja mitä ei."

        .. Hmmm.. Ironiaa(ko)?.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        "Miehet ylipäätään yrittävät vain rajoittaa naista ja kahlita mielipiteitä, mitä saa sanoa ja mitä ei."

        .. Hmmm.. Ironiaa(ko)?.. ;D

        Ei kun käytännön kokemusta. Mikä vois olla vähättelevämpää kuin mies, joka nostaa etusormen suunsa eteen fyysiseksi merkiksi, että ole sinä nainen nyt hiljaa ja pyörittelee silmiään provosoivasti.

        Aivan nollatoleranssi siihen. Enää ei yksikään ukko minua komentele ja sanon mitä haluan.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei kun käytännön kokemusta. Mikä vois olla vähättelevämpää kuin mies, joka nostaa etusormen suunsa eteen fyysiseksi merkiksi, että ole sinä nainen nyt hiljaa ja pyörittelee silmiään provosoivasti.

        Aivan nollatoleranssi siihen. Enää ei yksikään ukko minua komentele ja sanon mitä haluan.

        .. Nyt Tairat Kujeilla Mun Kans.. Et voi olla Tosissas ja Väittää, ettet huomaa Ironiaa ja KaksiNaisMoralismin Kukkasia nyt Sun Jutuissas.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Nyt Tairat Kujeilla Mun Kans.. Et voi olla Tosissas ja Väittää, ettet huomaa Ironiaa ja KaksiNaisMoralismin Kukkasia nyt Sun Jutuissas.. ;P

        Enkä. Mulle on tehty noin. Miksi sitä on vaikea uskoa? Tuollainen saa raivon nousemaan. Ihan kuin joku olisi mitään määrittämään mun mielipiteitä. Ihan tosi Nuuska.

        Olisikin pelleilyä...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Enkä. Mulle on tehty noin. Miksi sitä on vaikea uskoa? Tuollainen saa raivon nousemaan. Ihan kuin joku olisi mitään määrittämään mun mielipiteitä. Ihan tosi Nuuska.

        Olisikin pelleilyä...

        .. Tekisi mieli Nostaa.. EiKu.. Ei Mittää.. ;D

        .. JatkaKaa.. =)


      • Nimimerkkixxw
        misspönttöuuni kirjoitti:

        "vai miten sä tänne ajauduit?"
        Mistä minä tiedän. Vahingossa.

        Sisällön kannalta se, että kirjoitettaisiin tosissaan asiaa eikä idiotismia. Lisäksi pakollinen ikäraja.
        Vois alkaa 25 v. ylöspäin.

        Kertokaapa itse kauemmin olleet, onko tämä koskaan toiminut? Minähän tulin vasta viime lokakuussa-tammikuussa, jossain siinä välissä.

        Suomi24:n keskustelupalstan lopettaminen ei auta vaan se, että joku ottaa asiakseen perustaa keskustelufoorumin sinkuille, joka vaatii kirjautumisen. Ja sen markkinointiin, rakentamiseen pitäisi jonkun niin paljon sitoutua että sinne alkaisi rakentumaan sisältöä. Itse olen ainakin nähnyt useampia palstateemoja, joissa on se rekkautumisen vaativa ja toisaalta sitten tämä suomi24-versio. Ihan hyvä ratkaisu. Jotkut saavat rauhassa ladella anonyymisti pieruvitsejä ja muuta hömppää. Ja toiseen foorumiin voi rakentua aidompaa vertaistukea. Mutta siihen pitäisi saada se aktiiviporukka tekemään ja itselläni ei ole niin suurta intressiä koko aiheeseen. Ehkä tarvetta ei sitten kuitenkaan ole riittävästi.


    • trollikka

      Minulle aivan sama, jos rekistöröityminen tulee pakolliseksi, minä voin jo tässä kohtaa lopettaa palstailun kokonaan. Rekistöröityneen tiedot kun voi aina joku mode helposti kaivaa esille.

      • Rekisteröinti on ihan hyvä uudistus. Luottamuksellistahan se on. Pikkusen putsaa hommia.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Rekisteröinti on ihan hyvä uudistus. Luottamuksellistahan se on. Pikkusen putsaa hommia.

        Samaa mieltä. Rekisteröityneenä jo vuodesta 2014


    • Eipä tuolla sinkut osiolla tee juurikaan mitään.
      Laittaa vaikka sit ''Varattujen ongelmia''
      Niitäku näyttää olevan paljon mutta joo heitin vain. :D

      • Sitähän minäkin. Ihmiset, jotka ovat Sinkut-osiossa, pitäisi oikeasti olla sinkut-asenteella ja järki päässä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sitähän minäkin. Ihmiset, jotka ovat Sinkut-osiossa, pitäisi oikeasti olla sinkut-asenteella ja järki päässä.

        Totta mutta joutuu kyl niitten trollien kimppuun kun sinne pistää jotain :D


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Totta mutta joutuu kyl niitten trollien kimppuun kun sinne pistää jotain :D

        Sen takia täällä pitäisi olla joku roti. Täällä ollaan ku siat vatukossa (vanha itäsuomalainen sanonta).


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sen takia täällä pitäisi olla joku roti. Täällä ollaan ku siat vatukossa (vanha itäsuomalainen sanonta).

        No sepä mutta mitenkäs pistät kuriin sen osion?:D


      • kuka.aikoo.lopettaa
        AinaNorsu kirjoitti:

        No sepä mutta mitenkäs pistät kuriin sen osion?:D

        mitä jos tänään lopetetaan kaikki palstailut ja etsitään jokainen uutta ajanvietettä tai toimintaa ja kirjoitellaan tänään viimeisen kerran tai ensi viikolla lopetellaan ja voidaan keskustella ja antaa vinkkejä mitä muuta voisi tehdä ja joku voi saada eri vinkeistä kipinän uusiin juttuihin ja onhan moni jo lopettanutkin tai vähentänyt kirjoittelua ja hienoa että löytää jotain järkevämpää touhua a paras olisi kun jokainen löytäisi kumppanin ja rakkauden


      • AinaNorsu kirjoitti:

        No sepä mutta mitenkäs pistät kuriin sen osion?:D

        Pakkorekisteröitymisellä ja vain yhteen merkkiin. Ja lisäksi aktiivinen moderointi, ei vain tietokonepohjainen.


      • kuka.aikoo.lopettaa kirjoitti:

        mitä jos tänään lopetetaan kaikki palstailut ja etsitään jokainen uutta ajanvietettä tai toimintaa ja kirjoitellaan tänään viimeisen kerran tai ensi viikolla lopetellaan ja voidaan keskustella ja antaa vinkkejä mitä muuta voisi tehdä ja joku voi saada eri vinkeistä kipinän uusiin juttuihin ja onhan moni jo lopettanutkin tai vähentänyt kirjoittelua ja hienoa että löytää jotain järkevämpää touhua a paras olisi kun jokainen löytäisi kumppanin ja rakkauden

        No se on kyllä hienoa jos on löytäny muuta tekemistä. ;)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Pakkorekisteröitymisellä ja vain yhteen merkkiin. Ja lisäksi aktiivinen moderointi, ei vain tietokonepohjainen.

        Se olis kyllä hyvä sais sen varmaan tuolla järkevämmäksi.


      • kuka.aikoo.lopettaa kirjoitti:

        mitä jos tänään lopetetaan kaikki palstailut ja etsitään jokainen uutta ajanvietettä tai toimintaa ja kirjoitellaan tänään viimeisen kerran tai ensi viikolla lopetellaan ja voidaan keskustella ja antaa vinkkejä mitä muuta voisi tehdä ja joku voi saada eri vinkeistä kipinän uusiin juttuihin ja onhan moni jo lopettanutkin tai vähentänyt kirjoittelua ja hienoa että löytää jotain järkevämpää touhua a paras olisi kun jokainen löytäisi kumppanin ja rakkauden

        Tuossa nyt oli jo jotain järkeä. Pikku hiljaa voisi miettiä, että lopettaa.


      • ei.sinkkuna.ole.kivaa
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Tuossa nyt oli jo jotain järkeä. Pikku hiljaa voisi miettiä, että lopettaa.

        itse olen kanssa miettinyt että lopetan ja miettinyt mitä muuta voisi tehdä ei keksi mitään mitä voisi tehdä yksin ja miettii lopettaako kylmästi heti vai kirjoitteleeko tämän viikon vielä tai vähentäen ja ensi kuun alussa lopettaa vai yrittääkö tässä vitkastella eli täytyisikö ottaa kylmästi niskasta kiinni ja lopettaa tänään tai heti


      • ei.sinkkuna.ole.kivaa kirjoitti:

        itse olen kanssa miettinyt että lopetan ja miettinyt mitä muuta voisi tehdä ei keksi mitään mitä voisi tehdä yksin ja miettii lopettaako kylmästi heti vai kirjoitteleeko tämän viikon vielä tai vähentäen ja ensi kuun alussa lopettaa vai yrittääkö tässä vitkastella eli täytyisikö ottaa kylmästi niskasta kiinni ja lopettaa tänään tai heti

        Mitä nopeammin, sen parempi. Saat tolkullisen elämän. Se veneily-idea oli hyvä. Tai fillarointi. Tai täytä vaikka sanaristikoita, sekin kehittää ihmistä enemmän kun tyhjänpäiväisen soopan lukeminen.

        Niin, ja kirjallisuus. Tai kokkaus.

        Mutta tämä ei kyllä tee hyvää kenellekään notkua täällä.


      • totta.sanot
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Mitä nopeammin, sen parempi. Saat tolkullisen elämän. Se veneily-idea oli hyvä. Tai fillarointi. Tai täytä vaikka sanaristikoita, sekin kehittää ihmistä enemmän kun tyhjänpäiväisen soopan lukeminen.

        Niin, ja kirjallisuus. Tai kokkaus.

        Mutta tämä ei kyllä tee hyvää kenellekään notkua täällä.

        oikeassa olet


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Pakkorekisteröitymisellä ja vain yhteen merkkiin. Ja lisäksi aktiivinen moderointi, ei vain tietokonepohjainen.

        rekatuissa voi vaania vaara myös..oikeastaan vielä enemmän koska se antaa "luotettavamman" kuvan. ihanaa kun myöhemmin selviää että tyyppi vaan vedätteli kaikkia luomallaan profiililla,kuvitteli varmaan pelaavansa wow:ia lol.


      • netit.on.nettejä
        peppupupu kirjoitti:

        rekatuissa voi vaania vaara myös..oikeastaan vielä enemmän koska se antaa "luotettavamman" kuvan. ihanaa kun myöhemmin selviää että tyyppi vaan vedätteli kaikkia luomallaan profiililla,kuvitteli varmaan pelaavansa wow:ia lol.

        totta netti on aina netti eli kuka vaan voi keksiä nimimerkin jos toisenkin eikä siihen auta edes puhelin numero kun prepaiddeja kyllä saa niin monta kuin ostaa ja samoin on tinderit yms eli eikö ole parhain kun lopettaa kaikki netti touhut ja tinderit ja keskittyy oikeaan elämään eli liveen niin netti on aina netti


      • peppupupu kirjoitti:

        rekatuissa voi vaania vaara myös..oikeastaan vielä enemmän koska se antaa "luotettavamman" kuvan. ihanaa kun myöhemmin selviää että tyyppi vaan vedätteli kaikkia luomallaan profiililla,kuvitteli varmaan pelaavansa wow:ia lol.

        Kaikessa vaanii. Kunhan nyt ei ole liian sinisilmäinen...


      • netit.on.nettejä kirjoitti:

        totta netti on aina netti eli kuka vaan voi keksiä nimimerkin jos toisenkin eikä siihen auta edes puhelin numero kun prepaiddeja kyllä saa niin monta kuin ostaa ja samoin on tinderit yms eli eikö ole parhain kun lopettaa kaikki netti touhut ja tinderit ja keskittyy oikeaan elämään eli liveen niin netti on aina netti

        Mutta helpompi seurata keskustelussa jos keskustella ylipäätään aikoo.


      • asfsfsd
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Sitähän minäkin. Ihmiset, jotka ovat Sinkut-osiossa, pitäisi oikeasti olla sinkut-asenteella ja järki päässä.

        Eli varatut poisko?


      • asfsfsd kirjoitti:

        Eli varatut poisko?

        No siihen profiiliin voidaan panna sitten isolla VARATTU.


    • koska.alkaa

      koska uudistus tulee tai alkaa

      • En tiedä. Sais tulla jo tänään ja raskaalla kädellä.


      • tai.lopettaa.palstailut
        misspönttöuuni kirjoitti:

        En tiedä. Sais tulla jo tänään ja raskaalla kädellä.

        ketä haluaisit että täältä lähtisi pois tai lopettaisi palstailut ja järkevintä olisi jos etsisit ja ottaisit ja löytäisit sen iki oman miehesi niin ei ole palsta murheita


      • tai.lopettaa.palstailut kirjoitti:

        ketä haluaisit että täältä lähtisi pois tai lopettaisi palstailut ja järkevintä olisi jos etsisit ja ottaisit ja löytäisit sen iki oman miehesi niin ei ole palsta murheita

        Haluan, että porukka on rekisteröitynyt ja että vain yhteen merkkiin on mahdollisuus. Ja että tiedostavat. että ovat Sinkut-palstalla.

        Ja lopetapa nyt se miehen tyrkyttäminen.


      • se.tuo.rakkauden.ja.onne
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Haluan, että porukka on rekisteröitynyt ja että vain yhteen merkkiin on mahdollisuus. Ja että tiedostavat. että ovat Sinkut-palstalla.

        Ja lopetapa nyt se miehen tyrkyttäminen.

        mutta sinä tarvitset sen iki oman miehesi sen näkee selvästi


      • se.tuo.rakkauden.ja.onne kirjoitti:

        mutta sinä tarvitset sen iki oman miehesi sen näkee selvästi

        Etkö sinä nyt usko?


      • heti.kun.sinulla.on.mies
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Etkö sinä nyt usko?

        en jätä rauhaan ennen kuin olet löytänyt unelmasi eli sen herra oikean ja tietäen että olet onnellinen


      • eikötuonäymuka
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Etkö sinä nyt usko?

        Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia...


      • heti.kun.sinulla.on.mies kirjoitti:

        en jätä rauhaan ennen kuin olet löytänyt unelmasi eli sen herra oikean ja tietäen että olet onnellinen

        Se ei tule löytymään, että nyt on sulla kyllä toivoton sarka.
        Ukko lentää tuvasta kuin leppäkeihäs.

        Menepäs nyt iltapäiväkahville siitä.


    • Kaisanoasaa

      Minne palstan nirsot naiset sitten menee kun niillä ei ole ketään kelle jutella jos sinkut palsta loppuu.
      Palstan naiset niin hyvin viihtyy palstalla ätmien kanssa ettei palstaa voi niin vaan lopettaa jotta naisilla olisi edes joku joka juttelee koska ovat muuten tosi yksinäisiä.

      • No voivat miettiä vaikka syntyjä syviä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No voivat miettiä vaikka syntyjä syviä.

        Internet tyhmentää. Ethän sinä edes tiedä, kenen kanssa juttelet täällä. Puhukaa oikeiden ihmisten kanssa. Suullinen keskustelu on kehittävämpää.


      • ihmisolio
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Internet tyhmentää. Ethän sinä edes tiedä, kenen kanssa juttelet täällä. Puhukaa oikeiden ihmisten kanssa. Suullinen keskustelu on kehittävämpää.

        Me kirjoittajat olemme oikeita ihmisiä, emme robotteja.


    • .. Uskaltaakohan tähän ketjuun Sanoa Mithään?.. ;D

      .. Lueskelin hieman ketjujen TämänPäiväisiä Juttuja ja Nyt Näyttää "hieman" siltä, että JonkunNäköinen NaisHysteriaPöpö on Liikentees.. ;D

      • .. Noh.. Naiset.. Ei Mittään uutta Tämän Pallon Kamaralla.. ;D


      • Mikä pöpö?

        Totta kai uskaltaa sanoa, siksi avauskin. Nuuska, suu auki, mitä on mielen päällä?


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh.. Naiset.. Ei Mittään uutta Tämän Pallon Kamaralla.. ;D

        Joskus tuppaa vaan olemaan asiaa.


      • niinnähtyonjo
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Mikä pöpö?

        Totta kai uskaltaa sanoa, siksi avauskin. Nuuska, suu auki, mitä on mielen päällä?

        Nuuskan aivoitukset on vaan HöPönPöPöä ja JanKuJanKuTusTa. Sieltä ei tule mitään järkevää ikinä...


      • niinnähtyonjo kirjoitti:

        Nuuskan aivoitukset on vaan HöPönPöPöä ja JanKuJanKuTusTa. Sieltä ei tule mitään järkevää ikinä...

        .. Sanoi Puska, Kun Pallejaan Nuoli.. ;D


      • niinnähtyonjo kirjoitti:

        Nuuskan aivoitukset on vaan HöPönPöPöä ja JanKuJanKuTusTa. Sieltä ei tule mitään järkevää ikinä...

        Tuleepas. Seuraa tarkemmin. Monesti hänellä on niin paljon asiaa, mutta kukaan ei keskity lukemaan. Kirjoitustyyli hämää.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mikä pöpö?

        Totta kai uskaltaa sanoa, siksi avauskin. Nuuska, suu auki, mitä on mielen päällä?

        .. Näyttäisi olevan JonkinSortin KiukkuPöpö.. ;P

        .. Tällä Hetkellä Piällimmäisenä on Varmaan, että Mikä Pöpö muhun on Iskenyt.. Toivottavasti joku Kevyt Versio.. Eikä Mikään Pahempi.. Tuskin On Kovin Paha.. Kun ei Tunnu ainakaan Älyttömän Kuumeiselta, vaikka Keuhkoissa Asti tuntuu ja Paikkoja hieman Särkee.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Näyttäisi olevan JonkinSortin KiukkuPöpö.. ;P

        .. Tällä Hetkellä Piällimmäisenä on Varmaan, että Mikä Pöpö muhun on Iskenyt.. Toivottavasti joku Kevyt Versio.. Eikä Mikään Pahempi.. Tuskin On Kovin Paha.. Kun ei Tunnu ainakaan Älyttömän Kuumeiselta, vaikka Keuhkoissa Asti tuntuu ja Paikkoja hieman Särkee.. ;P

        kaikenlaisia pöpöjä tuntuu olevan liikenteessä, osa suoranaisia viruksia lol


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Näyttäisi olevan JonkinSortin KiukkuPöpö.. ;P

        .. Tällä Hetkellä Piällimmäisenä on Varmaan, että Mikä Pöpö muhun on Iskenyt.. Toivottavasti joku Kevyt Versio.. Eikä Mikään Pahempi.. Tuskin On Kovin Paha.. Kun ei Tunnu ainakaan Älyttömän Kuumeiselta, vaikka Keuhkoissa Asti tuntuu ja Paikkoja hieman Särkee.. ;P

        No niin. Joko se virus on sullakin? :(

        Älä odota kolmea päivää pidempään jos henki ei ala kulkea. Minä sain tohtorissa nuhteet, että viimetinkaan jätetään.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No niin. Joko se virus on sullakin? :(

        Älä odota kolmea päivää pidempään jos henki ei ala kulkea. Minä sain tohtorissa nuhteet, että viimetinkaan jätetään.

        .. Kyllä Mä Sen Päihitän.. ;D.. Noh, Ok.. Lupaan&Vannon.. Jos Se Meinaa Alkaa HankaLaks.. =)


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Kyllä Mä Sen Päihitän.. ;D.. Noh, Ok.. Lupaan&Vannon.. Jos Se Meinaa Alkaa HankaLaks.. =)

        (tempaisee viltin Nuuskan päälle)


      • Sanos muuta, joku virus on vallannut palstan naiset :( Viisainta ois varmaan olla hiljaa ja oottaa että tasaantuvat, niinhän ne viisaat aviomiehetkin aina tekee :D Mutta onhan tässä se hyvää että tiedetään ettei misspönttis kuoleman kielissä enää ole ja varmaan paranee kun jaksaa raivota palstan tasosta :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sanos muuta, joku virus on vallannut palstan naiset :( Viisainta ois varmaan olla hiljaa ja oottaa että tasaantuvat, niinhän ne viisaat aviomiehetkin aina tekee :D Mutta onhan tässä se hyvää että tiedetään ettei misspönttis kuoleman kielissä enää ole ja varmaan paranee kun jaksaa raivota palstan tasosta :D

        Liian kauan nielty p.skaa. Kyllä kai täällä saa vaatiakin?

        En pidä siitä, että ollaan vaan hiljaa. Mitään muutosta ei koskaan tapahdu jos tyytyy vaan mutisemaan kauluksiinsa. Joo joo-toiminta on pahinta. En ole mikään kumileimasin.

        Sinä sanot kuin tuttava mies oikeassa elämässä etten varmaan kipeä ole kun jaksan mesota joka asiasta, mutta se ei ole totta. En ole lähellekään vielä kunnossa ja olo on *.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Liian kauan nielty p.skaa. Kyllä kai täällä saa vaatiakin?

        En pidä siitä, että ollaan vaan hiljaa. Mitään muutosta ei koskaan tapahdu jos tyytyy vaan mutisemaan kauluksiinsa. Joo joo-toiminta on pahinta. En ole mikään kumileimasin.

        Sinä sanot kuin tuttava mies oikeassa elämässä etten varmaan kipeä ole kun jaksan mesota joka asiasta, mutta se ei ole totta. En ole lähellekään vielä kunnossa ja olo on *.

        Joo tottakai saa vaatia ja minusta se on oikein hienoa kun te palstan naiset näytätte vähän särmää ja tuette toisianne. ikäänkuin järjestäydytte vähän ja olen ollut huomaavinaan että keskenännekin juttelette asioista hyvässä sovussa otatte kantaa asioihin, niin sen pitääkin olla.

        Joo no varmaan tuosta olosta osittain ainakin sun kipakkuus kumpuaa, mieli kaipais liikentees mutta kroppa ei päästä. Eiköhän se siitä, aika korjaa ja susta tulee vielä lujempi kuin ennen.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo tottakai saa vaatia ja minusta se on oikein hienoa kun te palstan naiset näytätte vähän särmää ja tuette toisianne. ikäänkuin järjestäydytte vähän ja olen ollut huomaavinaan että keskenännekin juttelette asioista hyvässä sovussa otatte kantaa asioihin, niin sen pitääkin olla.

        Joo no varmaan tuosta olosta osittain ainakin sun kipakkuus kumpuaa, mieli kaipais liikentees mutta kroppa ei päästä. Eiköhän se siitä, aika korjaa ja susta tulee vielä lujempi kuin ennen.

        Ei meitä naisia tarvitse tarkkailla. Teimme sitten mitä hyvään..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei meitä naisia tarvitse tarkkailla. Teimme sitten mitä hyvään..

        .. Tarkkailu Just on Kaiken Tutkimuksen Perusta.. Varsinkin Oikean NaisTutkiMuksen.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Tarkkailu Just on Kaiken Tutkimuksen Perusta.. Varsinkin Oikean NaisTutkiMuksen.. ;D

        En pidä siitä, että minua tai jotain muutakaan naista yritetään miesten toimesta selittää. Kun ei se vaan onnistu.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        En pidä siitä, että minua tai jotain muutakaan naista yritetään miesten toimesta selittää. Kun ei se vaan onnistu.

        .. Ei Mulla ole Mitään ToimeksiAntoa.. Jos ei Omaa Sisäistä Pikku Ihmettelijää&Kummastelijaa Lasketa.. ;P

        .. SitäPaitsi.. Olisko se Susta Parasta, kun NaarasNarsuMarsut Huijais&Puijais SiniSilmää sen Elämänsä Loppuun Asti VaiksKuinPal.. Niin Pal kuin Niit vain Sattuis HuVituttamaan?.. ;(

        .. En Olis Susta(kaan) Halunnut Sellaista Uskoa.. ;(


      • trollikka
        Harmaaritari kirjoitti:

        Joo tottakai saa vaatia ja minusta se on oikein hienoa kun te palstan naiset näytätte vähän särmää ja tuette toisianne. ikäänkuin järjestäydytte vähän ja olen ollut huomaavinaan että keskenännekin juttelette asioista hyvässä sovussa otatte kantaa asioihin, niin sen pitääkin olla.

        Joo no varmaan tuosta olosta osittain ainakin sun kipakkuus kumpuaa, mieli kaipais liikentees mutta kroppa ei päästä. Eiköhän se siitä, aika korjaa ja susta tulee vielä lujempi kuin ennen.

        Joo, palstan naiset TUKEVAT toisiaan... tosiaan!
        Hyvästi; Elisa Kettunen, LadyZorro ja minä ainakin, kun sinkut palstalle saavat kirjoittaa vain rekkautuneet sinkut! Sitähän misspönttöuuni koko ajan ajanut takaa, siinä teil nyt on palstan uus mode. Onnitteluni koko äijä köörille, saitte mitä pyysitte! (kurr)


      • trollikka kirjoitti:

        Joo, palstan naiset TUKEVAT toisiaan... tosiaan!
        Hyvästi; Elisa Kettunen, LadyZorro ja minä ainakin, kun sinkut palstalle saavat kirjoittaa vain rekkautuneet sinkut! Sitähän misspönttöuuni koko ajan ajanut takaa, siinä teil nyt on palstan uus mode. Onnitteluni koko äijä köörille, saitte mitä pyysitte! (kurr)

        Mutta älä lähde mulle huutelemaan. Mun profiilista sinä ainakin olet ihan ulalla, ettäs tiedät. En pidä semmoisesta ollenkaan. Keskity omiin asioihisi. Mua ei tarvitse tietämättömien analysoida.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ei Mulla ole Mitään ToimeksiAntoa.. Jos ei Omaa Sisäistä Pikku Ihmettelijää&Kummastelijaa Lasketa.. ;P

        .. SitäPaitsi.. Olisko se Susta Parasta, kun NaarasNarsuMarsut Huijais&Puijais SiniSilmää sen Elämänsä Loppuun Asti VaiksKuinPal.. Niin Pal kuin Niit vain Sattuis HuVituttamaan?.. ;(

        .. En Olis Susta(kaan) Halunnut Sellaista Uskoa.. ;(

        Jokainen tietää itse, millainen on. Älä sinäkään lähde vääristelemään.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Jokainen tietää itse, millainen on. Älä sinäkään lähde vääristelemään.

        .. Mitä Mä Nyt Muka olen Vääristellyt?.. ;P

        .. Eikä Jokainen Oikeasti Tierä edes Itse.. Koska Itsekkyys&ItsePetostelu.. Ja se Ettei ole Oikeasti Tutustunut Syvästi edes Itseensä Tai ei edes Osaa&Pysty Siihen.. ;P


      • trollikka kirjoitti:

        Joo, palstan naiset TUKEVAT toisiaan... tosiaan!
        Hyvästi; Elisa Kettunen, LadyZorro ja minä ainakin, kun sinkut palstalle saavat kirjoittaa vain rekkautuneet sinkut! Sitähän misspönttöuuni koko ajan ajanut takaa, siinä teil nyt on palstan uus mode. Onnitteluni koko äijä köörille, saitte mitä pyysitte! (kurr)

        .. Aww.. Vai Tästä oli Kyse.. Nyt Alkaa olla "NaisEnerGiaa" näemmä taas Liikaa IlmaSa.. Puolin, jos Toisin.. ;P

        .. Naiset.. ;(


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sanos muuta, joku virus on vallannut palstan naiset :( Viisainta ois varmaan olla hiljaa ja oottaa että tasaantuvat, niinhän ne viisaat aviomiehetkin aina tekee :D Mutta onhan tässä se hyvää että tiedetään ettei misspönttis kuoleman kielissä enää ole ja varmaan paranee kun jaksaa raivota palstan tasosta :D

        .. Aluksi Huvitti.. Mut.. Jooh.. "Taitaa" Mennä ihan DraamaSirkukSeks nyt Tää(kin) Touhu.. ;P

        .. Naiset.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Aluksi Huvitti.. Mut.. Jooh.. "Taitaa" Mennä ihan DraamaSirkukSeks nyt Tää(kin) Touhu.. ;P

        .. Naiset.. ;P

        Eikö ole sinun nukkumaanmenoaikasi. Tuu tuu tupakkarullaa, annapa Nuuska unen tulla.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Eikö ole sinun nukkumaanmenoaikasi. Tuu tuu tupakkarullaa, annapa Nuuska unen tulla.

        .. JaaHans.. ;D.. Vai, että "joku" ei näemmä Halua Mua tänne Tarkkailijaks ja AnalySoijaks.. ;D

        .. "Laita Simmut Kii.. Tiällä ei ole mitään nähtävää.. Sun Silmilles jne..".. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Aluksi Huvitti.. Mut.. Jooh.. "Taitaa" Mennä ihan DraamaSirkukSeks nyt Tää(kin) Touhu.. ;P

        .. Naiset.. ;P

        Läpiveto tekee joskus hyvää. Te ummehtuisitte muuten tänne. Nyt on otettu asiat asioina eikä sitä pidä nähdä sirkuksena.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Läpiveto tekee joskus hyvää. Te ummehtuisitte muuten tänne. Nyt on otettu asiat asioina eikä sitä pidä nähdä sirkuksena.

        .. JoopaJoo.. ;D

        .. SataaSataaRopisee.. PiliPiliPom.. ;P


    • Kaisanoasaa

      Tää on hylättyjen ja syrjäytyneiden palsta. Ei teilläkään ole ketään kelle jutella palstan ulkopuolella.

      • Onpas, mutta tämä palsta sotkee kaiken.
        Oikeat ihmiskontaktit kehiin sullekin ja huomaat eläväsi. Ja huomaat, että kyllä susta oikeassa maailmassa pidetään. Älä piilodu tänne hyvä ihminen. Se on oma valinta.


    • Viinamies--

      Kyllä palstalaisten pitää alkaa juomaan viinaa että teistä tulee oikeasti sosiaalisia ja tapaatte oikeita ihmisiä tuolla baarissa. Käykö kukaan tiellä kylässä edes joskus jotta voitte jutella ihmiselle ettekä tietokoneelle?

      • Just näitä "pitää alkaa juomaan viinaa."

        Ei v.ttu vois olla väsyneempää juttua.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Just näitä "pitää alkaa juomaan viinaa."

        Ei v.ttu vois olla väsyneempää juttua.

        .. ViinaMies(kin) on Luultavasti "Atm32" Kynän Tuotoksia.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. ViinaMies(kin) on Luultavasti "Atm32" Kynän Tuotoksia.. ;D

        Niin. Siis sylkästään jotain ilman ajatusta, sitähän se nykyelämä on kaikkinaisuudessaan. Nuokin päivästä toiseen jankkaavat viina-aiheet pitäisi panna kerrasta poikki. Ihmismoderaattorit vaan kerralla töihin jos tämmöstä mikään taho yrittää kunnialla pyörittää.
        Aika inflaatio menossa...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Niin. Siis sylkästään jotain ilman ajatusta, sitähän se nykyelämä on kaikkinaisuudessaan. Nuokin päivästä toiseen jankkaavat viina-aiheet pitäisi panna kerrasta poikki. Ihmismoderaattorit vaan kerralla töihin jos tämmöstä mikään taho yrittää kunnialla pyörittää.
        Aika inflaatio menossa...

        .. Noh, Eiköhän Tämä(kin) asia koske IRL ihan siinä kuin PalstaaKin.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh, Eiköhän Tämä(kin) asia koske IRL ihan siinä kuin PalstaaKin.. ;P

        Ei ihminen ihan näin paljon oikeassa elämässä höperehdi. Täällä siihen on kultaistakin kultaisempi mahdollisuus. Tuskinpa jos oma naamarustinki nimimerkkiin pannaan, niin eiköhän se vähän suitsia kiristä.

        Mun pitäis olla moderoinnissa. Johan alkaisi tapahtumaan.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei ihminen ihan näin paljon oikeassa elämässä höperehdi. Täällä siihen on kultaistakin kultaisempi mahdollisuus. Tuskinpa jos oma naamarustinki nimimerkkiin pannaan, niin eiköhän se vähän suitsia kiristä.

        Mun pitäis olla moderoinnissa. Johan alkaisi tapahtumaan.

        .. AivoPiereskely jne. On Ihan Yhtä Yleistä Ainakin, jos ei Jopa Yleisempää.. Ja Kana&Sopuli Touhut ja Vaiks Mitkä Jutut, joita ei Vuan Kauheesti Jaksa.. Ainakaan Isompina Annoksina.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. AivoPiereskely jne. On Ihan Yhtä Yleistä Ainakin, jos ei Jopa Yleisempää.. Ja Kana&Sopuli Touhut ja Vaiks Mitkä Jutut, joita ei Vuan Kauheesti Jaksa.. Ainakaan Isompina Annoksina.. ;P

        Eli sinäkin olet kyllästynyt?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Eli sinäkin olet kyllästynyt?

        .. Noh, Täällä on Helpompi Kiertää jne. MonenMonet Jutskat, jos/kun Haluu, jos/kun ei Jaksa jotain jne.. ;P

        .. IRL se on Monesti Hankalampaa.. Monenkin Syyn Takia.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh, Täällä on Helpompi Kiertää jne. MonenMonet Jutskat, jos/kun Haluu, jos/kun ei Jaksa jotain jne.. ;P

        .. IRL se on Monesti Hankalampaa.. Monenkin Syyn Takia.. ;P

        Totta tuokin.


    • Ei minkäänlaista merkitystä. Perseilen täällä lähinnä silloin, kun vietän aikaa työni puolesta hotellissa jossain päin Eurooppaa, enkä voi mennä aulabaariin drinksulle, kun aamulla pitää olla pää skarppina ja promillet nollassa. Voin oikein hyvin perseillä muuallakin.

      • "Voin oikein hyvin perseillä muuallakin."

        No teepä se. Just tuolla pilataan tämmöset chatit. Jokaisen pitäisi nyt pikkuisen peräänkuuluutta sitä omaakin tasoa.

        En vaan pidä tyhmyydestä, oli se sitten oikeaa tai tekaistua.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        "Voin oikein hyvin perseillä muuallakin."

        No teepä se. Just tuolla pilataan tämmöset chatit. Jokaisen pitäisi nyt pikkuisen peräänkuuluutta sitä omaakin tasoa.

        En vaan pidä tyhmyydestä, oli se sitten oikeaa tai tekaistua.

        Vedäpäs neitiseni pönttö ulos uunista ja relaa vähän. Huumoriahan tuo "perseily". 😁 Vaikka ehkä joku syntyjään ryppyotsainen sen tosissaan ottaa, mutta ongelma ei ole mun.

        Eksyin sivustolle (siis tänne sinkut-osiolle) ekan kerran ehkä pari vuotta sitten, ja aina silloin tällöin täällä esiintyy todella hulvattomia kirjoittajia, joista jokainen vähääkään itsenäiseen ajatteluun kykenevä heti oivaltaa, että eivät he ole tosissaan, vaan viihdyttävät itseään ja siinä sivussa meitä muitakin. Sain makeat naurut ja silloin tällöin tulee itsekin jotakin heitettyä. Joskus tulee jotakin vakvampaakin sanottua, jos on kiinnostava keskustelu. Usein tänne kirjoittelujen välissä on kuukausien tauko. Viihdearvo ennen kaikkea siis, silloin kun olen josssakin, missä ei ole mitään muuta järkevää tekemistä. Tai ei viitsi.

        Mutta joo periaatteessa tän koko Suolikaksnelosen voisi lopettaakin. Parempi, jos ihmiset vaikka enemmän ulkoilisivat. Kävisivät kalassa tai jotakin. Kai tästäkin joku kuitenkin hillot käärii ja liksansa saa, kun tuossa sivussa noita mainoksia roikkuu. Enemmän kulutan aikaani muilla keskustelufoorumeilla, joilla on ihan oikeasti järkevää keskustelua (esim. Flight Forum, Tähdet ja avaruuden keskustelufoorumi, Tiede-lehden keskustelut...). Mutta onhan täällä välillä ihan helevetin hauskaa keskustelua, sitä sinäkään tuskin voit kieltää.


      • SirCucco kirjoitti:

        Vedäpäs neitiseni pönttö ulos uunista ja relaa vähän. Huumoriahan tuo "perseily". 😁 Vaikka ehkä joku syntyjään ryppyotsainen sen tosissaan ottaa, mutta ongelma ei ole mun.

        Eksyin sivustolle (siis tänne sinkut-osiolle) ekan kerran ehkä pari vuotta sitten, ja aina silloin tällöin täällä esiintyy todella hulvattomia kirjoittajia, joista jokainen vähääkään itsenäiseen ajatteluun kykenevä heti oivaltaa, että eivät he ole tosissaan, vaan viihdyttävät itseään ja siinä sivussa meitä muitakin. Sain makeat naurut ja silloin tällöin tulee itsekin jotakin heitettyä. Joskus tulee jotakin vakvampaakin sanottua, jos on kiinnostava keskustelu. Usein tänne kirjoittelujen välissä on kuukausien tauko. Viihdearvo ennen kaikkea siis, silloin kun olen josssakin, missä ei ole mitään muuta järkevää tekemistä. Tai ei viitsi.

        Mutta joo periaatteessa tän koko Suolikaksnelosen voisi lopettaakin. Parempi, jos ihmiset vaikka enemmän ulkoilisivat. Kävisivät kalassa tai jotakin. Kai tästäkin joku kuitenkin hillot käärii ja liksansa saa, kun tuossa sivussa noita mainoksia roikkuu. Enemmän kulutan aikaani muilla keskustelufoorumeilla, joilla on ihan oikeasti järkevää keskustelua (esim. Flight Forum, Tähdet ja avaruuden keskustelufoorumi, Tiede-lehden keskustelut...). Mutta onhan täällä välillä ihan helevetin hauskaa keskustelua, sitä sinäkään tuskin voit kieltää.

        Minä relaan silloin kun haluan ja minua on turha komennella. Joskus täällä onnistutaan pääsemään hyvän huumorin asteelle. Silloin se parhaimmassa tapauksessa on nauruhermoja kutittavaa, siis aitoa naurua.

        Mutta loppuaika onkin soopaa. Et sinäkään sitä pysty kieltämään, että suurin osa on diipadaapaa. Hyvä, että olet käynyt muillakin foorumeilla vertailemassa. Siinäs näet.

        Kannatan ulkoilulauseketta. Ja siinä olet oikeassa, että joku tällä rahansa tekee. Hyvinkin tekee.

        Ehdottaisin, että edes huumoriin panostettaisiin.


    • sopii-mulle

      Eli haluat savustaa kaikki varatut pois; LadyZorron, Dissidentin, Wuhwelin, BEM:in , RennostiM:n, yksinkertaisen.blondin, elisaketun jne.

      Kun penäsit, että pitää olla Sinkku.asenteella?

      • Minä en savusta, mutta kehotan niin itseänikin kuin muita miettimään, mitä tekee ja missä. Ja mistä puhuu. Ja pitääkö tarkastaa, mikä palsta itselle kuuluu. Jos ei ole aiheeseen sanottavaa ja oikeaa agendaa, niin mitä siitä tulee -sotkua.

        Enhän minäkään lähde auditorioon pitämään luentoa kammiovärinästä kun en ole kardiologi. Väärät aiheet väärässä paikassa.

        Sinkut-palstalla lähtökohtaisesti oletetaan, että ihmiset ovat SINKKUJA. Jos on esim. yksinäinen, niin eikun yksinäisten keskustelupalstalle.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Minä en savusta, mutta kehotan niin itseänikin kuin muita miettimään, mitä tekee ja missä. Ja mistä puhuu. Ja pitääkö tarkastaa, mikä palsta itselle kuuluu. Jos ei ole aiheeseen sanottavaa ja oikeaa agendaa, niin mitä siitä tulee -sotkua.

        Enhän minäkään lähde auditorioon pitämään luentoa kammiovärinästä kun en ole kardiologi. Väärät aiheet väärässä paikassa.

        Sinkut-palstalla lähtökohtaisesti oletetaan, että ihmiset ovat SINKKUJA. Jos on esim. yksinäinen, niin eikun yksinäisten keskustelupalstalle.

        .. Entäs, jos on YksinäinenSinkku?.. Pitääkö Jakaantua Eri Yksiköihin?.. ;P


      • fdfsdfs
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Minä en savusta, mutta kehotan niin itseänikin kuin muita miettimään, mitä tekee ja missä. Ja mistä puhuu. Ja pitääkö tarkastaa, mikä palsta itselle kuuluu. Jos ei ole aiheeseen sanottavaa ja oikeaa agendaa, niin mitä siitä tulee -sotkua.

        Enhän minäkään lähde auditorioon pitämään luentoa kammiovärinästä kun en ole kardiologi. Väärät aiheet väärässä paikassa.

        Sinkut-palstalla lähtökohtaisesti oletetaan, että ihmiset ovat SINKKUJA. Jos on esim. yksinäinen, niin eikun yksinäisten keskustelupalstalle.

        "Sinkut-palstalla lähtökohtaisesti oletetaan, että ihmiset ovat SINKKUJA. Jos on esim. yksinäinen, niin eikun yksinäisten keskustelupalstalle. "

        Et ole ainoa joka tästä on valittanut, ei ne varatut välitä. Tosin ei ne kyllä itseäni edes haittaa. Täällä olis aika hiljaista jos nekin puttuis.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Entäs, jos on YksinäinenSinkku?.. Pitääkö Jakaantua Eri Yksiköihin?.. ;P

        Eihän siinä ole silloin mitään epäselvää -hän on SINKKU. Tietäähän tuon, minne sitten kuuluu...

        Ja noista varatuista vielä. He ovat mukavia, ei mulla heitä vastaan mitään ole, mutta joku merkki siitä pitää profiiliin tulla. Vaikka eri värillä. Ja rehellisesti ilmoitettava tänne tultaessaan.


      • fdfsdfs kirjoitti:

        "Sinkut-palstalla lähtökohtaisesti oletetaan, että ihmiset ovat SINKKUJA. Jos on esim. yksinäinen, niin eikun yksinäisten keskustelupalstalle. "

        Et ole ainoa joka tästä on valittanut, ei ne varatut välitä. Tosin ei ne kyllä itseäni edes haittaa. Täällä olis aika hiljaista jos nekin puttuis.

        Ks. vastaus Nuuskalle.


      • yksinrannallakaksinaisen
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Minä en savusta, mutta kehotan niin itseänikin kuin muita miettimään, mitä tekee ja missä. Ja mistä puhuu. Ja pitääkö tarkastaa, mikä palsta itselle kuuluu. Jos ei ole aiheeseen sanottavaa ja oikeaa agendaa, niin mitä siitä tulee -sotkua.

        Enhän minäkään lähde auditorioon pitämään luentoa kammiovärinästä kun en ole kardiologi. Väärät aiheet väärässä paikassa.

        Sinkut-palstalla lähtökohtaisesti oletetaan, että ihmiset ovat SINKKUJA. Jos on esim. yksinäinen, niin eikun yksinäisten keskustelupalstalle.

        Sinkut palstalle sinkkuja mutta yksinäinen ei voi olla moninaisesti yksinäisyys palstalla jos tällain ajatellaan eli sinne pääsisi yksi kerralla ineen ja saisi pitää monologeja ja hänen kirjauduttua ulos sitten seuraava. Jos siellä olisi useampi kerralla se ei palvelisi Yksinäisyys periaatetta kuten ei sinkut palstakaan näinollen varattujen intressejä.


      • asdfdfsdf
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ks. vastaus Nuuskalle.

        "Sinkut-palstalla lähtökohtaisesti oletetaan, että ihmiset ovat SINKKUJA. Jos on esim. yksinäinen, niin eikun yksinäisten keskustelupalstalle. "

        no tuossahan sanot epäsuoraan että varatut ei kuulu. Jso on parisuhteessa niin parisuhdepalstalle.


      • asdfdfsdf kirjoitti:

        "Sinkut-palstalla lähtökohtaisesti oletetaan, että ihmiset ovat SINKKUJA. Jos on esim. yksinäinen, niin eikun yksinäisten keskustelupalstalle. "

        no tuossahan sanot epäsuoraan että varatut ei kuulu. Jso on parisuhteessa niin parisuhdepalstalle.

        Varatuilla merkintä profiiliin. Lue tarkemmin. Sanoin sen jo kerran enkä mielelläni toistele asioita.
        Merkintä profiiliin jos on halu tänne tulla.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Minä en savusta, mutta kehotan niin itseänikin kuin muita miettimään, mitä tekee ja missä. Ja mistä puhuu. Ja pitääkö tarkastaa, mikä palsta itselle kuuluu. Jos ei ole aiheeseen sanottavaa ja oikeaa agendaa, niin mitä siitä tulee -sotkua.

        Enhän minäkään lähde auditorioon pitämään luentoa kammiovärinästä kun en ole kardiologi. Väärät aiheet väärässä paikassa.

        Sinkut-palstalla lähtökohtaisesti oletetaan, että ihmiset ovat SINKKUJA. Jos on esim. yksinäinen, niin eikun yksinäisten keskustelupalstalle.

        Minä olen tuo tässä kommentoijan mielestä samaa mieltä. Minusta on kiva, että moni tuossa mainittu kirjoittaja (joka ei ole sinkku) kirjoittelee tänne. LazyZorro oli aikanaan toisella nimimerkillä sinkku, joka kirjoitteli jonnekin tänne sinkkupalstalle. Jostain täältä hän löysi nykyisen miehensä, jonka kanssa hänellä on kaksi pientä lasta. Minusta hän saa edelleen kirjoitella Sinkut-palstalle, vaikka ei ole enää sinkku. Itsekään en täysin yksin ole, vaikka voisi minut määritellä seurustelijan sijaan sinkuksi. Saa täällä kirjoittavalla olla kumppani. Kyllä naimisissa oleva tai seurustelija saa tänne kirjoittaa. Samoin ikähaitari saa olla laaja. Kaikkien ei tarvitse olla mitään 20-luvullaan olevia sinkkuja, jotka etsivät juuri sitä oikeaa. Joukkoon saa kuulua, vaikka minkäikäisiä, sillä palstat ovat vapaita kaikille, jotka noudattavat sääntöjä. Jotkut lukevat täällä syrjäsilmin mainoksia, joten sivuston ylläpitäjä saa jotain mainostuloja? Kyllä kaiken ikäiset varatut saavat kirjoittaa minusta tänne - vai oletko tosisaan eri mieltä? En kannata mitään profiilimerkintää siitä, että on varattu tai naimisissa?


    • jotainrakentavaataiei

      Itsestäänselvyys.... alkaaaaa aa a a a a a a a a nyt !

      Tietoisena, eli hereillä = on hyvä, paha tai jotain siltä väliltä merkitys
      Tai
      Tiedottomana, eli syvässä unessa tai kuolleena = ei mitään merkitystä

      itsestäänselvyys.. Loppu

      • Jassoo. Jos sulla toimii tuollanen ni kokeile ihmeessä.


    • Ihan hyvä tää on

      • Vai niin. Mikä on hyvää?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Vai niin. Mikä on hyvää?

        Sinä ja muut ihanat naiset, mutta toisaalta....olette myös jumittaneet minut tänne


      • pujotteIija kirjoitti:

        Sinä ja muut ihanat naiset, mutta toisaalta....olette myös jumittaneet minut tänne

        "olette myös jumittaneet minut tänne"

        Sinä sen sanoit. Tästä pitää päästä irti. Et sinäkään siten koe tätä hyvänä. Jumittaminen ja kehän kiertäminen on ongelma eikä terveellistä kenellekään.

        Miksi tällaisia palveluita sitten saa olla olemassa? Näillä ei edes pyritä mihinkään vaan mainosrahan tuottoon. Ihmiset ovat pelinappuloita. Kirjoittelu on muka harmitonta, mutta huomaa miten ihmiset ovat riippuvaisia tällaisesta.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        "olette myös jumittaneet minut tänne"

        Sinä sen sanoit. Tästä pitää päästä irti. Et sinäkään siten koe tätä hyvänä. Jumittaminen ja kehän kiertäminen on ongelma eikä terveellistä kenellekään.

        Miksi tällaisia palveluita sitten saa olla olemassa? Näillä ei edes pyritä mihinkään vaan mainosrahan tuottoon. Ihmiset ovat pelinappuloita. Kirjoittelu on muka harmitonta, mutta huomaa miten ihmiset ovat riippuvaisia tällaisesta.

        Sinähän taidat olla ihan tosissaan?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Sinähän taidat olla ihan tosissaan?

        Kyllä mä olen tänään ollut. Rupesi k.rpimään jostain syystä.


      • taivai
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllä mä olen tänään ollut. Rupesi k.rpimään jostain syystä.

        Taisit säikäyttää pujottelijan?


      • taivai kirjoitti:

        Taisit säikäyttää pujottelijan?

        Maalaismiehet eivät näin pienestä säiky, he kaatavat isoja petäjiäkin. Tämän päivän touhu muistuttaa lähinnä vain tikkuista katajaa. Hän halusi tietää tilanteen, ja vastasin siihen.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Maalaismiehet eivät näin pienestä säiky, he kaatavat isoja petäjiäkin. Tämän päivän touhu muistuttaa lähinnä vain tikkuista katajaa. Hän halusi tietää tilanteen, ja vastasin siihen.

        Juu ei, piti vaan pieni lenkki heittää


    • ÄtmienOmaPalsta

      Ätmit, Rumat, Parisuhteeseen kelpaamattomat.........Siinä sinkut palstan korvaajalle nimi ehdotuksia.

    • ajattelinvaan

      Menkäähän vaikka pyöräilemään välillä.

    • Onko tällä palstalla mitään merkitystä?

      joo, tuntuu olevan aika moenlle kohderyhmään kuulumattomallekin kun tänne tulevat ja se on vaan hyvä juttu. En kannata minkäänlaisia rajoituksia, korkeintaan jäähynappijuttua, koska ne vaan sitten tappais tämänkin palstan. Miesten logiikastahan voi käydä muuta kaipaavat katsomassa miten vilkasta siellä on nykyään? nekin tuli sieltä tänne kun meni tylsäksi ja niin käy tällekin jos aletaan kovin rajaamaan käyttäjäkuntaa. Yrittihän se pertsakin saada tasoteoriat täältä kitkettyä, ei onnistunut eikä olisi pitänytkään onnistua.

      Ymmärrän kyllä että perseilyt, trollit ym. ärsyttää mutta ei niitä ikinä saada pois kitkettyä täysin, aina voi trollikin tehdä valeprofiilin ym. jäynää. Joo, en kannata tässä asiassa rajat kiinni -politiikkaa, se on niin monesti nähty että vain pelkkiä kivoja sinkkujuttuja kaipaavat eivät itse niitä juurikaan saa tuotetuksi. Olisko sitten hyvä jos ois vaikka yksi avaus päivässä jotain sinkkublaablaata? tänne kukaan sitten tulis.

      Luten aikoinaan ePertsalle ehdotin että avaa pyytää ylläpidolta oman asiallisten sinkkiujuttujen palstan avaamista niin nyt täytyy sitä samaa ehdottaa, en usko että menestyy jos asiallisena pysyy. Mihin kohtaan siihen muuten sitten rajat vedettäisiin, onko myös avioliitosta eronneet ja karanneet sinkkuja? minusta ei kun ne on ertonneita, niille pitäis olla sitten oma palstansa. Entäs sitten pujiksen ruokakyselyt, mihin ne ajettaisiin? tai trollikan ruokaohjeistukset? minusta on just hyvä näin kun täällä voi ja sa olla vähän muutakin kuin pelkkää kovaa sinkkuuden ydinasiaa.

      • Suomi24 pitäisi lopettaa, että ihmiset saisivat oikean elämän. Tämä ei ole mitään. Mitä sanot, onko tänne pakko päästä joka päivä?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Suomi24 pitäisi lopettaa, että ihmiset saisivat oikean elämän. Tämä ei ole mitään. Mitä sanot, onko tänne pakko päästä joka päivä?

        Tämä on loistavaa viihdettä ja mitä olisi se "oikea elämä" vaihtoehto sitten? Moni ätmi saattaisi palstallaoloajan sijaan pelata vaikka nettipelejä, istuskella kaljalla tms. joka voisi vähävaraisen ätmin ajaa talousvaikeuksiin, kyllä minä pidän tätä suhteellisen vaarattomana hupina.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Tämä on loistavaa viihdettä ja mitä olisi se "oikea elämä" vaihtoehto sitten? Moni ätmi saattaisi palstallaoloajan sijaan pelata vaikka nettipelejä, istuskella kaljalla tms. joka voisi vähävaraisen ätmin ajaa talousvaikeuksiin, kyllä minä pidän tätä suhteellisen vaarattomana hupina.

        Pystytkö olemaan ilman?

        Vaihtoehto on reaalielämä. Ei voi olla niin etteikö tämän tilalle pysty ottamaan muuta. Minusta se alkaa kuulumaan vaaralliseen addiktioon.

        Hallitsetko mieltäsi palstan suhteen.

        Viihde voi olla, että käyt elokuvissa, luontokävelyllä, liikunta-aktiviteetissa jne. Ei hemmetissä tämä voi olla sinunkaan elämäsi. Äläs sano niin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Pystytkö olemaan ilman?

        Vaihtoehto on reaalielämä. Ei voi olla niin etteikö tämän tilalle pysty ottamaan muuta. Minusta se alkaa kuulumaan vaaralliseen addiktioon.

        Hallitsetko mieltäsi palstan suhteen.

        Viihde voi olla, että käyt elokuvissa, luontokävelyllä, liikunta-aktiviteetissa jne. Ei hemmetissä tämä voi olla sinunkaan elämäsi. Äläs sano niin.

        Niin mutta niin se voi tämä palstakin olla ihan vastaavasti viihde, ainakin pitäisi olla eikä saisi ottaa liian vakavasti asioita täällä kenenkään, jotkut ottaa vaikkei ois pakko, voi suhtautua tosiaan vähän niin kuin elokuviin.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin mutta niin se voi tämä palstakin olla ihan vastaavasti viihde, ainakin pitäisi olla eikä saisi ottaa liian vakavasti asioita täällä kenenkään, jotkut ottaa vaikkei ois pakko, voi suhtautua tosiaan vähän niin kuin elokuviin.

        Montako tuntia tämä vie ihmisen elämästä? Laske nyt minunkin tämän päivän kommentit. Ei se ihan oikeaa toimintaa ole vaikka ottaisi miltä kantilta.

        Mietitkö koskaan, että jos vaan jättäisit tämmöisen huuhaan? Pystyisitkö?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Montako tuntia tämä vie ihmisen elämästä? Laske nyt minunkin tämän päivän kommentit. Ei se ihan oikeaa toimintaa ole vaikka ottaisi miltä kantilta.

        Mietitkö koskaan, että jos vaan jättäisit tämmöisen huuhaan? Pystyisitkö?

        Joo pystyisin mutta miksi ihmeessä pitäisi? Tekisinkä sitten vastaavasti jotain muuta? No varmaan jos alkaisin seurustelemaan palsta jäisi ihan itsestään mutta näin sinkkuna tämä on minusta ihan hyvä kanava olla kuitenkin jollain tavalla kosketuksissa naisiin(kin). olisko parempi jos sitten saman ajan jossain tuolla treffipuolella kirjoittelisin naisille puutaheinää, houkttelisin treffeille ja uskottelisin olevinani vakavissani vaikka oikeasti olis vaan lähinnä ajantappoa. Minusta se ois huijaamista, Tämä on hyvä kun voit rupatella muiuden sinkkujen kanssa ilman että olet hjakemassa mitään.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo pystyisin mutta miksi ihmeessä pitäisi? Tekisinkä sitten vastaavasti jotain muuta? No varmaan jos alkaisin seurustelemaan palsta jäisi ihan itsestään mutta näin sinkkuna tämä on minusta ihan hyvä kanava olla kuitenkin jollain tavalla kosketuksissa naisiin(kin). olisko parempi jos sitten saman ajan jossain tuolla treffipuolella kirjoittelisin naisille puutaheinää, houkttelisin treffeille ja uskottelisin olevinani vakavissani vaikka oikeasti olis vaan lähinnä ajantappoa. Minusta se ois huijaamista, Tämä on hyvä kun voit rupatella muiuden sinkkujen kanssa ilman että olet hjakemassa mitään.

        En käsittänyt kyllä yhtään. Ehkä pitäisi tietää paremmin, mitä haluaa? Ehkä palsta palveleekin niitä, jotka eivät tiedä, mitä haluavat? Eli kaikki on epämääräistä ja siksi mikään ei muutukaan?

        Kyllä minä suosittelisin oikeaa elämää.

        Miksi sitten olet sinkkupalstalla jos et hae mitään? Mitä hyödyttää rupatella puuta heinää? Voihan puhelimessakin puhua.

        Kyllä tämä touhu täällä pidemmän päälle ihmetyttää.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        En käsittänyt kyllä yhtään. Ehkä pitäisi tietää paremmin, mitä haluaa? Ehkä palsta palveleekin niitä, jotka eivät tiedä, mitä haluavat? Eli kaikki on epämääräistä ja siksi mikään ei muutukaan?

        Kyllä minä suosittelisin oikeaa elämää.

        Miksi sitten olet sinkkupalstalla jos et hae mitään? Mitä hyödyttää rupatella puuta heinää? Voihan puhelimessakin puhua.

        Kyllä tämä touhu täällä pidemmän päälle ihmetyttää.

        Miksi pitäisi haluta yhtään mitään? Eikö saa olla tyytyväinen siihen mitä on? Ei minusta ole pakko tavoitella mitään välttämättä.

        Miksi en olisi? jos hakisin olisin varmaan sitten jossain seuranjhakujutuissa mutta se tutnuis jotenkin väärältä jos/kun ei ois kuitenkaan sitten ihan satavakavissaan hakemassa jotain toista puoliskoa. Mukava on vaan rupatella puuta heinää, ei tarvii kaikkee ottaa hirveän vakavasti. Ja juu, rupattelen minä puhelimessakin.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Miksi pitäisi haluta yhtään mitään? Eikö saa olla tyytyväinen siihen mitä on? Ei minusta ole pakko tavoitella mitään välttämättä.

        Miksi en olisi? jos hakisin olisin varmaan sitten jossain seuranjhakujutuissa mutta se tutnuis jotenkin väärältä jos/kun ei ois kuitenkaan sitten ihan satavakavissaan hakemassa jotain toista puoliskoa. Mukava on vaan rupatella puuta heinää, ei tarvii kaikkee ottaa hirveän vakavasti. Ja juu, rupattelen minä puhelimessakin.

        Ihmisillä on yleensä päämäärä. Elämässä pitää olla päämäärä. Ei voi olla ajopuuna ja seilailla miten sattuu.

        Siksi minä ihmettelen montakin asiaa. Jos elämässä on tyhjiä kohtia, ne pitäisi täyttää hyödyllisillä asioilla. Nyt sairaslomalla minä näen entistä selvemmin, mitä tällaiset palstasijaistoiminnot tekevät. Täällä luodaan vahva rinnakkaismaailma.

        Luulen, että tulevaisuudessa psykologeilla on töitä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ihmisillä on yleensä päämäärä. Elämässä pitää olla päämäärä. Ei voi olla ajopuuna ja seilailla miten sattuu.

        Siksi minä ihmettelen montakin asiaa. Jos elämässä on tyhjiä kohtia, ne pitäisi täyttää hyödyllisillä asioilla. Nyt sairaslomalla minä näen entistä selvemmin, mitä tällaiset palstasijaistoiminnot tekevät. Täällä luodaan vahva rinnakkaismaailma.

        Luulen, että tulevaisuudessa psykologeilla on töitä.

        Tuosta kyllä ollaan eri mieltä. Miksi ihmeessä pitää olla päämäärä kun kuitenkin kuollaan kaikki. Tokihan sitä voi heilua pää märkänä niiden päämääriensä eteen mutta se saattaa käydä rankaksi itselle ja muille. Jossain taisit itsekin kirjottaa että sulla oli osittain stressin vuoksi tuo sairastuminen ehkä tullut? niinpä. Aika moni on haastatteluissa sanonut että sitten vasta tajus hidastaa vauhtia kun se päämäärin perässä heiluminen kävi terveyden päälle, toivottavasti sinäkin nyt hoksaat ettei liikaa pidä riehua minkään vuoksi, paree kun höllää välillä ja antaa päämäärien siirtyä vaikka sitten.

        Niin ja minäpä luulen että se on just tämä länsimainen elämäntapa ja päämäärät jotka tuottaa psykologeille töitä ja syötättää ihmisillä masennuslääkkeitä valtavasti.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Tuosta kyllä ollaan eri mieltä. Miksi ihmeessä pitää olla päämäärä kun kuitenkin kuollaan kaikki. Tokihan sitä voi heilua pää märkänä niiden päämääriensä eteen mutta se saattaa käydä rankaksi itselle ja muille. Jossain taisit itsekin kirjottaa että sulla oli osittain stressin vuoksi tuo sairastuminen ehkä tullut? niinpä. Aika moni on haastatteluissa sanonut että sitten vasta tajus hidastaa vauhtia kun se päämäärin perässä heiluminen kävi terveyden päälle, toivottavasti sinäkin nyt hoksaat ettei liikaa pidä riehua minkään vuoksi, paree kun höllää välillä ja antaa päämäärien siirtyä vaikka sitten.

        Niin ja minäpä luulen että se on just tämä länsimainen elämäntapa ja päämäärät jotka tuottaa psykologeille töitä ja syötättää ihmisillä masennuslääkkeitä valtavasti.

        Ihmiset pakenevat itseään nettiin, yksi osasyy onkin länsimainen elämäntapa. Kun oma maailma ei miellytä, luodaan keinotekoinen ja aletaan elää sitä. Katsopa esimerkiksi Sara Siepin EVS-haastattelu, jossa puhuttiin instagramista ja siitä ettei se olekaan oikeaa elämää, mitä kuvataan, mutta että miten paljon sekin lopulta Sieppiä alkoi määrittämään. Siitä imusta ei pääse pois.

        Kohta ei muisteta, keitä oikeasti ollaan. Netti on kuin tupakka tai alkoholi. Kun vaan kovin moni heräis ajoissa tajuamaan, että jalka ottaa vielä maakosketusta.

        Se on niin, että tuli on huono isäntä, mutta hyvä renki.

        Tuota...kauanko olet ollut palstalla? Minä vuonna tulit?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ihmiset pakenevat itseään nettiin, yksi osasyy onkin länsimainen elämäntapa. Kun oma maailma ei miellytä, luodaan keinotekoinen ja aletaan elää sitä. Katsopa esimerkiksi Sara Siepin EVS-haastattelu, jossa puhuttiin instagramista ja siitä ettei se olekaan oikeaa elämää, mitä kuvataan, mutta että miten paljon sekin lopulta Sieppiä alkoi määrittämään. Siitä imusta ei pääse pois.

        Kohta ei muisteta, keitä oikeasti ollaan. Netti on kuin tupakka tai alkoholi. Kun vaan kovin moni heräis ajoissa tajuamaan, että jalka ottaa vielä maakosketusta.

        Se on niin, että tuli on huono isäntä, mutta hyvä renki.

        Tuota...kauanko olet ollut palstalla? Minä vuonna tulit?

        No niinpä ne pakenee tv-kanavapaketteihin, netflikseihin sun muihinkin, ei tämä ole yhtään huonompi ja täällä sentään on vastavuoroisuutta mitä ei noissa kaupallisissa viihdepalveluissa ole.

        No minusta tässä voidaan lainata ystävämme dissidentin palstalla kuolemattomaksi tekemää' lausetta "Pitää ottaa vastuuta omista tunteista", pätee tähänkin eli jos jostakusta tuntuu ettei tämä itselle sovi sitten pitää keksiä jotain muuta, ei silti pitäisi lähteä muille julistamaan kun niidenkin pitää se ratkaisu tehdä ihan itse. Et voi muiden puolesta päättää onko tämä niille hyväksi vai huonoksi, itsekunkin omakohtainen kokemus ratkaisee.

        En muista tarkkaan, ehkä nelisen vuotta vois olla, max. 5.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No niinpä ne pakenee tv-kanavapaketteihin, netflikseihin sun muihinkin, ei tämä ole yhtään huonompi ja täällä sentään on vastavuoroisuutta mitä ei noissa kaupallisissa viihdepalveluissa ole.

        No minusta tässä voidaan lainata ystävämme dissidentin palstalla kuolemattomaksi tekemää' lausetta "Pitää ottaa vastuuta omista tunteista", pätee tähänkin eli jos jostakusta tuntuu ettei tämä itselle sovi sitten pitää keksiä jotain muuta, ei silti pitäisi lähteä muille julistamaan kun niidenkin pitää se ratkaisu tehdä ihan itse. Et voi muiden puolesta päättää onko tämä niille hyväksi vai huonoksi, itsekunkin omakohtainen kokemus ratkaisee.

        En muista tarkkaan, ehkä nelisen vuotta vois olla, max. 5.

        Ihmisiä on pakko herättää ajattelemaan. Ihan oikeasti. Miksi minua pitäisi siinä kieltää? On hienoa jos joku tämän päivän jutuista sai jotain irti ja ajatusta omaan elämään. Tämmösestä on puhuttu ihan livessäkin. Jos on itsellä terveet taustavaikuttimet, tämän ei pitäisi pelottaa tai saada niskavilloja pystyyn.

        Mä olen maanläheinen ihminen ja inhorealisti.

        Vaikuttava määrä palstavuosia. Mutta ei se mitään jos se ei tunnu pahalta. Joo, omakohtainen kokemus ratkaisee.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No niinpä ne pakenee tv-kanavapaketteihin, netflikseihin sun muihinkin, ei tämä ole yhtään huonompi ja täällä sentään on vastavuoroisuutta mitä ei noissa kaupallisissa viihdepalveluissa ole.

        No minusta tässä voidaan lainata ystävämme dissidentin palstalla kuolemattomaksi tekemää' lausetta "Pitää ottaa vastuuta omista tunteista", pätee tähänkin eli jos jostakusta tuntuu ettei tämä itselle sovi sitten pitää keksiä jotain muuta, ei silti pitäisi lähteä muille julistamaan kun niidenkin pitää se ratkaisu tehdä ihan itse. Et voi muiden puolesta päättää onko tämä niille hyväksi vai huonoksi, itsekunkin omakohtainen kokemus ratkaisee.

        En muista tarkkaan, ehkä nelisen vuotta vois olla, max. 5.

        Mikä sinut ajoi tänne? Muistatko?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ihmisiä on pakko herättää ajattelemaan. Ihan oikeasti. Miksi minua pitäisi siinä kieltää? On hienoa jos joku tämän päivän jutuista sai jotain irti ja ajatusta omaan elämään. Tämmösestä on puhuttu ihan livessäkin. Jos on itsellä terveet taustavaikuttimet, tämän ei pitäisi pelottaa tai saada niskavilloja pystyyn.

        Mä olen maanläheinen ihminen ja inhorealisti.

        Vaikuttava määrä palstavuosia. Mutta ei se mitään jos se ei tunnu pahalta. Joo, omakohtainen kokemus ratkaisee.

        Ei tässä kukaan ole kieltänyt, saahan sitä mielipiteitä esittää mutta toi että aletaan muille sanomaan että tämä on huono sulle on minusta väärä tapa kun itsekunkin pitäisi se itse omalla kohdallaan tietää. Minusta parempi jos toteaa että tämä ei toimi mulla nyt/enää, niin kuin disse teki. no näkyyhän hän täällä vieläkin käväisevän mutta se oli varmaan ok päätös hänelle tässä kohtaa.

        Joo, ei tämä minua ahdista, jos ahdistais en olis täällä.

        Yhden etäsuhteen päättyminen kai se oli että tuli tultua vilkaisemaan mitä täältä löytyy, sitten jäin vaan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei tässä kukaan ole kieltänyt, saahan sitä mielipiteitä esittää mutta toi että aletaan muille sanomaan että tämä on huono sulle on minusta väärä tapa kun itsekunkin pitäisi se itse omalla kohdallaan tietää. Minusta parempi jos toteaa että tämä ei toimi mulla nyt/enää, niin kuin disse teki. no näkyyhän hän täällä vieläkin käväisevän mutta se oli varmaan ok päätös hänelle tässä kohtaa.

        Joo, ei tämä minua ahdista, jos ahdistais en olis täällä.

        Yhden etäsuhteen päättyminen kai se oli että tuli tultua vilkaisemaan mitä täältä löytyy, sitten jäin vaan.

        Harva minua kestää. Ajattelin kerrankin tuoda oikean puolen esille. Vieraskoreus alkaa kadota. Nyt näen, että jopa sinä olet varpaillasi. Se on ihan luonnollinen reaktio.

        Joskus on sanottava kovemmin. Jos sä lepertelet missä asiassa hyvään, kukaan ei ota sinua tosissaan. Musta se on vaan hymistelyä.

        Aa..ai sellainen tulotarina. No se kuulostaa aika loogiselta. Yksinäisyyden tunnetta. Otit suhteen tilalle tämän. Vähän niin kuin...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Harva minua kestää. Ajattelin kerrankin tuoda oikean puolen esille. Vieraskoreus alkaa kadota. Nyt näen, että jopa sinä olet varpaillasi. Se on ihan luonnollinen reaktio.

        Joskus on sanottava kovemmin. Jos sä lepertelet missä asiassa hyvään, kukaan ei ota sinua tosissaan. Musta se on vaan hymistelyä.

        Aa..ai sellainen tulotarina. No se kuulostaa aika loogiselta. Yksinäisyyden tunnetta. Otit suhteen tilalle tämän. Vähän niin kuin...

        Niin no miksei kestä? No ehkä liveän vois olla vaikeempaa mutta ei mulla ainakaan ole ongelmaa näitä palstajutskailuja kestää, saahan täällä välillä vähän höyryjä päästellä jos siltä tuntuu. Joo , no varpaillaan ja varpaillaan, no en nyt ehkä niin pal viiti yrittää lisää ärsyttää mutta en minä mitenkään hirveän varpaillaan oo, jos möksähdät se on sun oma vika sitten. Enkä minä niin kovin koe leperteleväni, aikalailla samoin oon kuin muutenkin.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin no miksei kestä? No ehkä liveän vois olla vaikeempaa mutta ei mulla ainakaan ole ongelmaa näitä palstajutskailuja kestää, saahan täällä välillä vähän höyryjä päästellä jos siltä tuntuu. Joo , no varpaillaan ja varpaillaan, no en nyt ehkä niin pal viiti yrittää lisää ärsyttää mutta en minä mitenkään hirveän varpaillaan oo, jos möksähdät se on sun oma vika sitten. Enkä minä niin kovin koe leperteleväni, aikalailla samoin oon kuin muutenkin.

        Livenä livenä kun suu käy. Kunpa vaan kirjoittaisinkin yhtä nopeasti.

        Enkä minä asioiden suoraan sanomista pidä "vikana". Kumma kun se monesti miesten mielestä pitää torpata heti alkuunsa.

        Tuollakin taas toisaalla sanottiin, että fyysistä kokoa pitäs kunnioittaa, wtf?

        Kyllä miehessä pitäisi olla sen verran omaa luonnetta ettei mielipiteitä kavahda. Minusta ihminen, joka on hajuton, väritön, mauton on...no se on semmosta ettei sitä just kestä.

        Olis hyvä, että jokainen sanois asiansa noin niin kuin ylipäätään ihan suoraan. Liikaa mennään vastapuolen mukaan. Ja monesti se on nainen kun alistuu miehen esittämään mitätöintiin ja komennuksiin, ja tiettyyn muottiin. "Hieno nainen ei noin käyttäydy" silleen sitä paheksutaan.

        Pah.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Livenä livenä kun suu käy. Kunpa vaan kirjoittaisinkin yhtä nopeasti.

        Enkä minä asioiden suoraan sanomista pidä "vikana". Kumma kun se monesti miesten mielestä pitää torpata heti alkuunsa.

        Tuollakin taas toisaalla sanottiin, että fyysistä kokoa pitäs kunnioittaa, wtf?

        Kyllä miehessä pitäisi olla sen verran omaa luonnetta ettei mielipiteitä kavahda. Minusta ihminen, joka on hajuton, väritön, mauton on...no se on semmosta ettei sitä just kestä.

        Olis hyvä, että jokainen sanois asiansa noin niin kuin ylipäätään ihan suoraan. Liikaa mennään vastapuolen mukaan. Ja monesti se on nainen kun alistuu miehen esittämään mitätöintiin ja komennuksiin, ja tiettyyn muottiin. "Hieno nainen ei noin käyttäydy" silleen sitä paheksutaan.

        Pah.

        Niin no nyt sä oot ristiriitanen että tuosta ota mikään selvää. Toisaalta sanot että minun aika asiallinen tyyli keskustella on lepertelyä ja toisaalta joku konnaketun uhkailukaan ei maistu? No varmaan sitten joku ana-tyylinen ryöpsähtely kiukuttelu/oikeanlainen lepertely vuoronpäätä on sulle sitten kuitenkin se mieleisin tapa viestiä? No siihen ei vaan kaikki kykene kun ei heilahtele mielialat niin voimakkaasti.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin no nyt sä oot ristiriitanen että tuosta ota mikään selvää. Toisaalta sanot että minun aika asiallinen tyyli keskustella on lepertelyä ja toisaalta joku konnaketun uhkailukaan ei maistu? No varmaan sitten joku ana-tyylinen ryöpsähtely kiukuttelu/oikeanlainen lepertely vuoronpäätä on sulle sitten kuitenkin se mieleisin tapa viestiä? No siihen ei vaan kaikki kykene kun ei heilahtele mielialat niin voimakkaasti.

        No kiitos kauheasti. Metsään meni, että rysähti. Olisiko parempi ettet tulkitse kun nyt ei oikein lähde sielläkään puolella?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin no nyt sä oot ristiriitanen että tuosta ota mikään selvää. Toisaalta sanot että minun aika asiallinen tyyli keskustella on lepertelyä ja toisaalta joku konnaketun uhkailukaan ei maistu? No varmaan sitten joku ana-tyylinen ryöpsähtely kiukuttelu/oikeanlainen lepertely vuoronpäätä on sulle sitten kuitenkin se mieleisin tapa viestiä? No siihen ei vaan kaikki kykene kun ei heilahtele mielialat niin voimakkaasti.

        "Toisaalta sanot että minun aika asiallinen tyyli keskustella on lepertelyä "

        Puhuinko sinusta? En valitettavasti aina puhu sinusta.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        "Toisaalta sanot että minun aika asiallinen tyyli keskustella on lepertelyä "

        Puhuinko sinusta? En valitettavasti aina puhu sinusta.

        Niin no jos vastauksena minun viestiin kirjotetaan:

        "Joskus on sanottava kovemmin. Jos sä lepertelet missä asiassa hyvään, kukaan ei ota sinua tosissaan. Musta se on vaan hymistelyä."

        Niin ihan vaan tuon "sä" sanan perusteella helposti kuvittelen että siinä minua tarkoitetaan. Anteeksi erehtyväisyyteni , iilmankos meni metsään muutenkin kun putkiaivomies ei voi ymmärtää että jos kirjoitetaan että "sä" se onkin sitten ihan joku muu jota tarkoitettiin :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin no jos vastauksena minun viestiin kirjotetaan:

        "Joskus on sanottava kovemmin. Jos sä lepertelet missä asiassa hyvään, kukaan ei ota sinua tosissaan. Musta se on vaan hymistelyä."

        Niin ihan vaan tuon "sä" sanan perusteella helposti kuvittelen että siinä minua tarkoitetaan. Anteeksi erehtyväisyyteni , iilmankos meni metsään muutenkin kun putkiaivomies ei voi ymmärtää että jos kirjoitetaan että "sä" se onkin sitten ihan joku muu jota tarkoitettiin :D

        Se tarkoitti itseäni. Oli analyysi tästä päivästä. Ei sanaakaan sinusta.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Se tarkoitti itseäni. Oli analyysi tästä päivästä. Ei sanaakaan sinusta.

        Tjaa, no kuten sanoin että ristiriitasta, ei sitä putkivaivoilla tajua kun siinä puhuit myös "kyllä miehessä pitää olla..." No joo tämä kyllä selvensi ja saa sitä toki mielipiteensä nainenkin sanoa, ei kai siinä mitään kunhan ei jatkuvasti räyhää, semmonen voi olla rasittavaa, olen kuullut.

        Juu, no lähen pitkälleen, öitä misspönttikselle ja tuosta voimaantumismusat:

        https://www.youtube.com/watch?v=UxZH9lRdLD0


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Tjaa, no kuten sanoin että ristiriitasta, ei sitä putkivaivoilla tajua kun siinä puhuit myös "kyllä miehessä pitää olla..." No joo tämä kyllä selvensi ja saa sitä toki mielipiteensä nainenkin sanoa, ei kai siinä mitään kunhan ei jatkuvasti räyhää, semmonen voi olla rasittavaa, olen kuullut.

        Juu, no lähen pitkälleen, öitä misspönttikselle ja tuosta voimaantumismusat:

        https://www.youtube.com/watch?v=UxZH9lRdLD0

        Mjahas...se oli hyvä kappale, kiitos, ja hyvää yötä sinnekin...


      • Norsunluutorninvahti
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Harva minua kestää. Ajattelin kerrankin tuoda oikean puolen esille. Vieraskoreus alkaa kadota. Nyt näen, että jopa sinä olet varpaillasi. Se on ihan luonnollinen reaktio.

        Joskus on sanottava kovemmin. Jos sä lepertelet missä asiassa hyvään, kukaan ei ota sinua tosissaan. Musta se on vaan hymistelyä.

        Aa..ai sellainen tulotarina. No se kuulostaa aika loogiselta. Yksinäisyyden tunnetta. Otit suhteen tilalle tämän. Vähän niin kuin...

        Eilinen se toinen ketju aiheutti uteliaisuutta. Täällähän on oikein kunnolla rytistelty.

        Mähän sut tänne oikeistaan kaappasin tuolta eetteristä ja kannustin rekkautumaan. Mä varmaan ajattelin samoin kun sä nyt, On kivempaa puhella jonkun tiedostetun kanssa, ilman mitään ketunhäntiä kainalossa. No nyt tavallaan tiedän toisenkin puolen, kun olen kuopannut Dissin. Nyt olen nobody taas...ei mikään dissin ja kaapin haamu ole olkapäillä, vaikka kyllä mut osa tunnistaakin, mutta toisaalta näen, että osalle olen vaikka missä täällä. Inhoan itsekin sitä tavallaan, että minut paketoidaan täällä ja irl:kin tietynlaiseksi, vaikka ei minua tunne oikeasti kuin minä itse. Harmiskin tuossa sanoi aika oikein, että ne minun omat tunteet on vaan minun omia, eikä niitä voi kukaan tietää...ei edes minun oma nainen. Toisaalta se on minun oikeus, toisaalta minun vastuunikin, että minun pitää tajuta sekin, ettei muut niitä oikeasti tiedä. Sellaisille kerron ne tunteet, mitkä ovat läheisiä ja tärkeitä, eikä muille tarvitsekaan olla tilivelvollinen.

        Toi Harmiksen mainitsema mun "kuolematon" sanonta, että jokainen vastaa omista tunteistaan, kyllä sopii moneen asiaan elämässä. Vaikka tähän palstailuunkin. Sinä kun itse tiedät mikä sulle on parasta, niin sä viet elämäsi ihan sitä kohti, eikä muilla ole mitään nokankoputtelua sitä vastaan. Mutta itse otat myös vastaan omat tunteesi siitä... Niitähän sinun pitää osata tulkita, eikä odottaa, että muut elävät elämänsä niin, että saat paremmat tuntemukset.

        Mutta elä säikähdä näitä tälläisiä purskahduksia... niitä tulee ja ne oikeastaan kertovat, että haluat parempaa elämää... Kyllä sä vielä opit, miten "pönttöuunilla kirjoittajaa" ajetaan oikein. :oD

        Luikinkin tästä kohta takas puskiin....ja odotan hetkeä piipahtaa takas...


      • Norsunluutorninvahti kirjoitti:

        Eilinen se toinen ketju aiheutti uteliaisuutta. Täällähän on oikein kunnolla rytistelty.

        Mähän sut tänne oikeistaan kaappasin tuolta eetteristä ja kannustin rekkautumaan. Mä varmaan ajattelin samoin kun sä nyt, On kivempaa puhella jonkun tiedostetun kanssa, ilman mitään ketunhäntiä kainalossa. No nyt tavallaan tiedän toisenkin puolen, kun olen kuopannut Dissin. Nyt olen nobody taas...ei mikään dissin ja kaapin haamu ole olkapäillä, vaikka kyllä mut osa tunnistaakin, mutta toisaalta näen, että osalle olen vaikka missä täällä. Inhoan itsekin sitä tavallaan, että minut paketoidaan täällä ja irl:kin tietynlaiseksi, vaikka ei minua tunne oikeasti kuin minä itse. Harmiskin tuossa sanoi aika oikein, että ne minun omat tunteet on vaan minun omia, eikä niitä voi kukaan tietää...ei edes minun oma nainen. Toisaalta se on minun oikeus, toisaalta minun vastuunikin, että minun pitää tajuta sekin, ettei muut niitä oikeasti tiedä. Sellaisille kerron ne tunteet, mitkä ovat läheisiä ja tärkeitä, eikä muille tarvitsekaan olla tilivelvollinen.

        Toi Harmiksen mainitsema mun "kuolematon" sanonta, että jokainen vastaa omista tunteistaan, kyllä sopii moneen asiaan elämässä. Vaikka tähän palstailuunkin. Sinä kun itse tiedät mikä sulle on parasta, niin sä viet elämäsi ihan sitä kohti, eikä muilla ole mitään nokankoputtelua sitä vastaan. Mutta itse otat myös vastaan omat tunteesi siitä... Niitähän sinun pitää osata tulkita, eikä odottaa, että muut elävät elämänsä niin, että saat paremmat tuntemukset.

        Mutta elä säikähdä näitä tälläisiä purskahduksia... niitä tulee ja ne oikeastaan kertovat, että haluat parempaa elämää... Kyllä sä vielä opit, miten "pönttöuunilla kirjoittajaa" ajetaan oikein. :oD

        Luikinkin tästä kohta takas puskiin....ja odotan hetkeä piipahtaa takas...

        Niin, täällä oli vielä tämä sinun kommentti. Sinähän se tavallaan olet minun "palsta-ankkuri" ollut. Ja "misspönttöuuni" tehtiin tavallaan yhdessä kun sinun jutuistasihan sain romantiikka-ketjussa alkuidean nimimerkkiin. Voi siitä onkin jo aikaa ja kaikkea on tapahtunut...

        Minä komensin sinua jättämään palstan ja sitten jään itse tänne hillumaan; eikö ole tragikoomista?
        Sinä olet jo paremmalla reitillä ja yritä pitää se. Huomasin sinussa muutoksen ja se oli se, että nyt ole oikeassa elämässä kiinni. Palsta on sijaistoiminto, ajattelen yhä niin.

        "Kyllä sä vielä opit, miten "pönttöuunilla kirjoittajaa" ajetaan oikein. "

        Haluaisin oppia tästä pois. Lokakuussa tulee vuosi.

        Mulle tulee mukava tunne kun joku tuttu ajautuu siihen...kiva, käy joskus, mutta älä liikaa :)


    • notavallaan

      Asuntovaunupuistolaisille oma Trailer park-palsta jonne entiset ja nykyiset miehenlogiikkalaiset voisivat siirtyä.

    • helmiä_sioille

      Ei ole. Eikä ole tämän palstan palstalaisillakaan... :D

      • Arvostan, että sanotaan rehellisesti.


      • lopettakaa

        No minkä hiton takia te sitten käytte täällä...


      • lopettakaa kirjoitti:

        No minkä hiton takia te sitten käytte täällä...

        Mm. sitähän tässä on kyselty...

        Kukaan ei tunnu tietävän. Mutta pakko on vaan käydä? Huolestuttavaa. Ja juttujen taso sitä myöten.


      • helmiä_sioille
        lopettakaa kirjoitti:

        No minkä hiton takia te sitten käytte täällä...

        No juuri siksi, että voin kertoa teille kuin vähän te ja palsta mulle merkitsette... :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        No juuri siksi, että voin kertoa teille kuin vähän te ja palsta mulle merkitsette... :D

        Onhan täällä joku tolkuissaan. Sinä olet ainakin oikeassa elämässä kiinni.


    • KokkelinKivettäjä

      Parempi, että ihmiset lähtisivät ulos luolistaan ja kohtaisivat toisensa IRL.

      Mutta joku tekee tälläkin schaiballa fyrkkaa.

      • Nyt päästiin asiaan. Niin tekee, ja ihmiset eivät tajua. Syntyy vaan riippuvuutta vuosiksi.


      • No kyllä ril kohtamisistakin joku tekis fyrkkaa ja paljon rajummin, ravintolat ym. tienais muhkeita summia jos kaikki sinkut jalkautuis irl hakemaan epätoivoisesti mutta käytännössähän siinä kävis niin että naiset juoksis yksinäisinä lenkkejä kuulokkeet korvilla ja kiristäisivät vaan vauhtiajos joku mies hymyilee, miehet taas jalkautus baareihin joissa jo ennestäänkin 98% väestä on miehiä, harvemmin sinkut kuitenkaan oikeesti kohtais.


    • ystävänituttavani

      no täällähän moni on jo tuttavia varmaan toistensa takia käyvät
      juttelut palstalaisten kanssa ei sii ole merkanneet sulle mitään

      • Oikeat tuttavat ovat oikeassa elämässä. Ei täällä tiedä (paitsi yhden) kenen kanssa juttelee.

        Mikä pitäisi merkata ja kuinka paljon? Miten siihen pitää panostaa? Minä kunnioitan vastakeskustelijaa, mutta hän on minulle tuntematon nimimerkki. Se ei voi korvata oikeita ystävyyssuhteita. Jokainen järkevä olento tajuaa sen tai sitten elää satumaailmassa.

        En halua olla ilkeä, mutta asia on vain näin.


    • Pillujen--asiantuntija

      Palstan ainoa hyöty on että naiset saavat jutella rumille miehille kun muuten niille ei kukaan juttele.

      • Tuo "rumat miehet"-termikin voitais unohtaa samantien. Itsesääli on kaameaa. Nyt siitä niskasta kiinni.


    • No jos ihan uudistuksiin mennään ja tänne tulee pakkorekisteröityminen niin olisi mukava sellainen palkki jossakin reunassa josta näkisi ketä on paikalla. Jos meinaan ihan ajatellaan termiä keskustelu niin yksi elementti siinä on kai nopeahko vastavuoroisuus. Tieto ketä on paikalla ehkä palvelisi sitä asiaa.
      Siinä mielessä itse olen huono keskustelija kun käyn laittamassa kommentin ja lähden vastaamaan live-elämän vaatimuksiin joten vastaustani mahdolliseen kommenttiin saa odotella niin kauan että innokkaimmat kirjoittelijat joutuvat miettimään että mihin aloitukseen tämä taas liittyi.

      Itse en haluaisi mitään merkkejä tai merkintöjä kenellekkään. Vaikka palstan nimi nyt ei tarkasti kirjoittajien parisuhdestatusta edusta niin minusta näihin pohdintoihin on hyvä saada myös heiltä näkemystä jotka eivät nyt teknisesti sinkkuja ole. Jos minä hyppään kolmiloikkaa 10 metriä ja haluisin loikkia pidemmälle niin turha on neuvoja pyytää niiltä jotka laskeutuvat hiekalle myös kympin kohdalle. Jos he osaisivat neuvoa miten hypätään pidemmälle niin kyllähän he silloin sinne hyppäisivät. Kannattaa myös kuunnella niitä jotka ovat pidemmälle onnistuneet hyppäämään.

      Itselleni palstalla on kyllä ollut merkitystä, oikeinkin hyviä neuvoja ja näkökulmia olen saanut esimerkiksi treffailuun. Lisäksi tämä on pikkaisen oma juttunsa ja sille löytyy kyllä paikkansa. Jos nyt miettii että käy töissä, tekee kotityöt ja opiskelee sekä pitää fyysisestä kunnosta huolta niin palsta on vähän kuin sellainen vastapaino kaikelle hääräämiselle; vähän kuin kirja jollekin toiselle. Käväisen katsomassa aloitukset ja ehkä luen vähän kommentteja ja jos minulla ei oikein ole asiaan annettavaa niin kone kiinni.

      Toki nyt on vähän eri tilanne kun olen työkomennuksella ja koitan vältellä hotellikuolemaa kun kotitöitä ei ole.

      • Kiitos asiallisesta kommentoinnista. Hyvä, että tulit mukaan ja sanomaan sanasen tästäkin.

        "sellainen palkki jossakin reunassa josta näkisi ketä on paikalla."

        Siinä; käytännön hyvä kehitysidea.

        Voin sanoa kyllä, että joskus on sinun kanssasikin proput meinannu hiilestyä kun vastaus on kestänyt sata vuotta ja saanut miettiä, minne se ukko hävisi.

        Palstalla jos on, pitää olla reipas.


    • fhhfgdsh

      Dissidentin keski-iän kriisi syvenee. Katsopa sinne peiliin vain jos ahdistaa.

    • Tahtoo olla niin, että väkijoukko kerää väkijoukkoa. Ihmiset menee sinne missä on muita ihmisiä.

      On mukavaa jos saa kirjoituksiinsa reaktioita nopeammin kuin viikossa. Siksi täällä väki pyörii.

      Itselle tämä palsta oli suuri apu eron jälkeen. Opin, etteivät miehet olekaan epäonnistuneita ja syytä maailman kaikkeen pahuuteen ja naistenkin käytös toteuttaa aika pitkälle samaa kaavaa, puhumattakaan tietysti MAT sta

    • kyssäri

      Onko tämän ketjun tarkoituksena purkaa pönttiksen omaa palsta-addiktiota?

    • Onko misspönttöuuni floppaillu pareja tai jopa settejä viime aikoina? Ainakin tässä ketjussa sulla näyttäisi käyvän tosi huono tuuri :I

      • Täh? Mitä ihmettä sinä puhut? Huono tuuri? Älä käytä tuollaista slangia vaan kakista ulos ihan suomeksi.

        Ja kerropa nyt, mikä se sinun vakinikkisi on. Sinä olet täällä niin monella. Onko reilua?

        Minä avasin vain ääntä. Miksi siitä pitää nalkuttaa?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Täh? Mitä ihmettä sinä puhut? Huono tuuri? Älä käytä tuollaista slangia vaan kakista ulos ihan suomeksi.

        Ja kerropa nyt, mikä se sinun vakinikkisi on. Sinä olet täällä niin monella. Onko reilua?

        Minä avasin vain ääntä. Miksi siitä pitää nalkuttaa?

        Ei mitään slangia vaan pokeritermistöä. "Huonosta tuurista" puhuminen oli lähinnä sarkasmia.

        Miksi oletat mulla olevan jokin valtaisa pakkomielle vetää erinäisiä rooleja täällä?


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Ei mitään slangia vaan pokeritermistöä. "Huonosta tuurista" puhuminen oli lähinnä sarkasmia.

        Miksi oletat mulla olevan jokin valtaisa pakkomielle vetää erinäisiä rooleja täällä?

        Mitä sä nyt multa ensinnäkin kysyit, vastaa.

        Susta tulee mieleen feikki, siksi.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mitä sä nyt multa ensinnäkin kysyit, vastaa.

        Susta tulee mieleen feikki, siksi.

        "Ja kerropa nyt, mikä se sinun vakinikkisi on. Sinä olet täällä niin monella. Onko reilua?"
        Kiistän lähtökohtaisen olettamuksesi paikkansapitävyyden.

        "Minä avasin vain ääntä. Miksi siitä pitää nalkuttaa?"
        En ymmärrä kysymystä koska se on aseteltu niin kummallisella tavalla.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        "Ja kerropa nyt, mikä se sinun vakinikkisi on. Sinä olet täällä niin monella. Onko reilua?"
        Kiistän lähtökohtaisen olettamuksesi paikkansapitävyyden.

        "Minä avasin vain ääntä. Miksi siitä pitää nalkuttaa?"
        En ymmärrä kysymystä koska se on aseteltu niin kummallisella tavalla.

        En rupee nyt näitä lastentarhaleikkejä. Samaa virutusta ja vanutusta niinku aina. Juttele jonkun muun kanssa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        En rupee nyt näitä lastentarhaleikkejä. Samaa virutusta ja vanutusta niinku aina. Juttele jonkun muun kanssa.

        No, ehkä kuitenkin vielä joskus vaihdamme sanan tai kaksi. Joka tapauksessa toivotan hyvää jatkoa sinulle niin lähitulevaisuudessa kuin myös pidemmälläkin tähtäimellä.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        No, ehkä kuitenkin vielä joskus vaihdamme sanan tai kaksi. Joka tapauksessa toivotan hyvää jatkoa sinulle niin lähitulevaisuudessa kuin myös pidemmälläkin tähtäimellä.

        Se oli kohteliasta. Sitä samaa sinullekin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Se oli kohteliasta. Sitä samaa sinullekin.

        :)


      • 87y69876
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        "Ja kerropa nyt, mikä se sinun vakinikkisi on. Sinä olet täällä niin monella. Onko reilua?"
        Kiistän lähtökohtaisen olettamuksesi paikkansapitävyyden.

        "Minä avasin vain ääntä. Miksi siitä pitää nalkuttaa?"
        En ymmärrä kysymystä koska se on aseteltu niin kummallisella tavalla.

        Älä välitä. Typerä ämmä. Kyllä noita on nähty.

        Itse olen ollut täällä about 5v, Konnakettu oli täällä jo ennen minua -ja moni muu.

        Huvittavaa joidenkin ihmisten tarve kontrolloida tätä palstaa, ja yrittää päättää siitä, kuka täällä "saa" olla, ja kuka ei.

        Jos pää ei kestä, voi facessa lisätä kavereiksi vaan ne, jotka tuntee.


      • raukkako
        87y69876 kirjoitti:

        Älä välitä. Typerä ämmä. Kyllä noita on nähty.

        Itse olen ollut täällä about 5v, Konnakettu oli täällä jo ennen minua -ja moni muu.

        Huvittavaa joidenkin ihmisten tarve kontrolloida tätä palstaa, ja yrittää päättää siitä, kuka täällä "saa" olla, ja kuka ei.

        Jos pää ei kestä, voi facessa lisätä kavereiksi vaan ne, jotka tuntee.

        Samanlainen kuin trollikka. Trollikalla vaan ei kantti pidä. Pönttö pöyhäytti ämmää nin johan alkoi leuat käymään. Häpeä itseäsi.


    • gbthb65656

      Minkä helvetin uudistuksen? Onko tästä jotain tietoa jossakin?

      • Siihenhän se kyselylappu ruudulle pomppaa kun Suomi24:een tulet. Lue se. Tulee mm. rekisteröitymispakko.


      • gbthb65656
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Siihenhän se kyselylappu ruudulle pomppaa kun Suomi24:een tulet. Lue se. Tulee mm. rekisteröitymispakko.

        Ei ole koskaan tullut minulle tuollaista! Ehkä selain itsestään ja kysymättä poistaa ponnahdusikkunat.

        Googlellakaan ei löydy mistään tietoa tästä.

        Milloin tulee voimaan?


      • omatoimisuutta
        gbthb65656 kirjoitti:

        Ei ole koskaan tullut minulle tuollaista! Ehkä selain itsestään ja kysymättä poistaa ponnahdusikkunat.

        Googlellakaan ei löydy mistään tietoa tästä.

        Milloin tulee voimaan?

        Ota suoraan yhteyttä saitin pitäjään ja kysy. Mullekin on tullut tuollainen kyselykaavake ruudulle.


    • keskenään

      Jutteleeko täällä omat nikit

    • Tämä-selvä

      Ei ole mitään merkitystä jotuuko rekisteriin vai ei. E täällä kukaan puhu totta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe