Lyhyestä virsi kaunis...

Dodii - nyt tuli oltua yhdessä firmassa töissä hurjat kaksi päivää (ne tosin oli vasta perehdytyspäiviä eli itse varsinaista työtä en päässyt edes tekemään. Kyseessä siis telemyyjän provisiopalkkainen työ, jossa palkka olisi perustunut tehtyihin kauppoihin ja työaika 9-16.00 arkipäivinä. Kyseinen työ ei tutkintoja vaadi.

Sain sitten tänään kutsun työhaastatteluun työhön, johon minulla on koulutus sekä työkokemusta. Kyseessä siis 2-vuorotyö ja palkka TES:in mukainen eikä siis ole edes saman alan yrityksiä, mistä siis irtisanouduin (ei siis kilpaileva yritys).

Kerroin asiasta esimiehelleni ja vastaus oli, että jos heillä on töissä, niin muita töitä ei saa hakea. Olin siis vähän, että "häh?". Kävin työsopimuksen läpi, eikä siellä mainittu tästä mitään (telemyyjän sopimus ei siis noudata mikään alan työsopimusta). Päivän lopuksi kävin irtisanoutumassa, koska mielestäni en ollut oikea henkilö kyseiseen työhön (eikä siis palkalla, jos sitä olisi edes kuukaudessa saanut, olisi oikeasti edes elänyt.

Yritin vielä vaihtaa haastattelun päivää ja aikaa, mutta heille ei taas se käynyt.

Olin siis kaksi päivää tuossa työssä ja antaa kyllä erittäin huonon kuvan yrityksestä, jos esimies ei jousta yhtään. Firma kasvaa ja uusia työntekijöitä otetaan sisään - ilmaistyövoimalla (provisiolla)

"Life is life"

0

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
        Maailman menoa
        226
        9023
      2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
        Jyväskylä
        46
        6922
      3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
        Maailman menoa
        174
        4934
      4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
        Nurmijärvi
        127
        3107
      5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
        Ikävä
        104
        1895
      6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
        Hybridi- ja sähköautot
        268
        1851
      7. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
        Ikävä
        8
        1578
      8. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
        Ikävä
        77
        1317
      9. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
        Viihde ja kulttuuri
        19
        1307
      10. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
        Ikävä
        87
        1302
      Aihe