Kuka on nimimerkki Edes unissa?

Miksi hän roikkuu minun perässä kuin perskärpänen ja yrittää toistuvasti moralisoida minua? Ja muitakin.

Yrittää esiintyä ytminä, mutta se nyt ei ole mulle mennyt ikinä läpi.

Ja muutenkin se omituinen vääristely, halu kinastella, ohipuhuminen ja naiskirjoittajien sanoihin takertuminen.

79

911

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla on vahva epäilykseni. Hän on varmasti tuttuakin tutumpi herra...
      Tyyli on niin identtinen.

• Ketä sä epäilet?

Mä epäilin Ananasta, mutta en enää. Mä luulen että se esiintyy välillä naisena..perusteena tuo kinastelun halu..

• Wwuwuw kirjoitti:

Ketä sä epäilet?

Mä epäilin Ananasta, mutta en enää. Mä luulen että se esiintyy välillä naisena..perusteena tuo kinastelun halu..

No A:ta? Mutta jompi kumpi tai yksi mies kahden nimimerkin takana myös naisena. Siitä on ihan sama fiilis.

• rekkapuska

Onanias Paskamäki se on, naisten huomiota epätoivoisesti kalasteleva setämies.

• yksikakkonen
        misspönttöuuni kirjoitti:

No A:ta? Mutta jompi kumpi tai yksi mies kahden nimimerkin takana myös naisena. Siitä on ihan sama fiilis.

Sinun jos kenen pitäisi erottaa EU ja Palstamäki, noilla kahdella on eroa kuin yöllä ja päivällä vaikka EU on kopioinut henkilönsä Palstamäeltä.

• yksikakkonen kirjoitti:

Sinun jos kenen pitäisi erottaa EU ja Palstamäki, noilla kahdella on eroa kuin yöllä ja päivällä vaikka EU on kopioinut henkilönsä Palstamäeltä.

No sitten se on pikkukakkosukko. Mutta sen minä uskon, että myös Ananiaksella on useampi tukinimimerkki.

EU on kyllä ollut jokseenkin kömpelömpi kuin Ananiaksen kirjoittaja.

• vähän.epäilen

No sitten se on pikkukakkosukko. Mutta sen minä uskon, että myös Ananiaksella on useampi tukinimimerkki.

EU on kyllä ollut jokseenkin kömpelömpi kuin Ananiaksen kirjoittaja.

Minä en ole kertaakaan törmännyt palstalla nikkiin joka tukisi Ananiasta, mielestäni tyyppi on täysin oman tiensä tallaaja.

Mainitse joku Ananiaksen tukinikiksi epäilemäsi nikki..

• vähän.epäilen kirjoitti:

Minä en ole kertaakaan törmännyt palstalla nikkiin joka tukisi Ananiasta, mielestäni tyyppi on täysin oman tiensä tallaaja.

Mainitse joku Ananiaksen tukinikiksi epäilemäsi nikki..

No heti tulis mieleen "vähän.epäilen".

Lähdetään siitä.

• vaihtuu

No heti tulis mieleen "vähän.epäilen".

Lähdetään siitä.

Onko vaihtuva nikki ylipäänsä joku nikki?

Mielestäni nikiksi, tai tukinikiksi kutsutaan sellaista nikkiä jolla kirjoitetaan säännällisesti.

• vaihtuu kirjoitti:

Mielestäni nikiksi, tai tukinikiksi kutsutaan sellaista nikkiä jolla kirjoitetaan säännällisesti.

Nämä kaikki kuuluvat samaan kasaan. Noh, onko se Ananias siinä?

• seonpikkis

Nämä kaikki kuuluvat samaan kasaan. Noh, onko se Ananias siinä?

Tietysti Palstamäki on paikalla, kun hänestä puhutaan ja todistamassa, että en se minä ole.

• vaihtuu kirjoitti:

Onhan se... :)

• Ja vielä yksi juttu : EU kirjoittaa jotain omia mielipiteitään faktoina. Joku sitten korjaa häntä, ja eu liukunee paikalta.

Soinin sanoin: Missä EU, siellä ongelma.

• Nuuska.UlosHeitettynä

.. Ja Missä Soini, siellä SelkäRangattomuus ja TakinKääntöKoppi.. ;D

• Nuuska.UlosHeitettynä kirjoitti:

.. Ja Missä Soini, siellä SelkäRangattomuus ja TakinKääntöKoppi.. ;D

Eikös se Soini jossain ilmoittanut, etttä nyt se EU onkin ihan jees...

• Wwuwuw kirjoitti:

Eikös se Soini jossain ilmoittanut, etttä nyt se EU onkin ihan jees...

.. Kommentoinkohan Taas EpäSelvästi?.. *Miettii Hän..*.. ;P

• niin.on

Sanoit jo muistaakseni kenen sivunikki se on.

• Fake-wuwwu

Mitäs sitten? Esiinnythän itsekin täällä perheellisenä ihmisenä mutta jokainen näkee mikä sinä oikeasti olet.

• Ei mulla ole lapsia.

• Pelkkä.paskanpuhuja
        Wwuwuw kirjoitti:

Ei mulla ole lapsia.

Ei toki miestäkään.

• Pelkkä.paskanpuhuja kirjoitti:

Ei toki miestäkään.

Tällä palstalla mä olen ensimmäisen kerran törmännyt sellaiseen ajatukseen, että sinkkuus olisi jotenkin vähemmän arvostettua kuin parisuhde. Etenkin miehillä. En ole edes koskaan ajatellut asiaa noin.

• ihan.selvää

Alusta asti on ollut selvää että 1212121212 kirjoittaa EdesUnessa pyrkien jäljittelemään Palstamäkeä.

• Jaaa...Saatta olla.

Ainakin se on feikki.

• No on siinä jotain mätää.

• Wwuwuw kirjoitti:

Jaaa...Saatta olla.

Ainakin se on feikki.

Alusta asti se on mun perässä roikkunut ja mua yrittänyt moralisoida.. ei riitä kun nätisti sanoo.

Perskärpänen perkele.

Viimeksikin kun mä Konnalle jotain takas kettuilin, niin tää perskärpänen säntää siihen mua sättimään ja psykiatrille mun kuulemma pitäis mennä sen mukaan.. Hah.

Konnakin jopa siinä mua puolusti..hehhe..vaikka mä just sitä lyttäsin..

• Wwuwuw kirjoitti:

Alusta asti se on mun perässä roikkunut ja mua yrittänyt moralisoida.. ei riitä kun nätisti sanoo.

Perskärpänen perkele.

Viimeksikin kun mä Konnalle jotain takas kettuilin, niin tää perskärpänen säntää siihen mua sättimään ja psykiatrille mun kuulemma pitäis mennä sen mukaan.. Hah.

Konnakin jopa siinä mua puolusti..hehhe..vaikka mä just sitä lyttäsin..

Oot semmonen villi tamma että.. :D

Tässä vaan silitän sun kaulaa ja kuiskuttelen korvaan..

• pelkkääpuhetta
        KonnaKettu kirjoitti:

Oot semmonen villi tamma että.. :D

Tässä vaan silitän sun kaulaa ja kuiskuttelen korvaan..

Yököttävää. Sä et ymmärrä edes antaa. Puhut vaan pehmeitä joka naiselle. Pitäs olla edes toiminnan mies, pelkät puheet ei lämmitä ketään. Yököttää. Joka naiselle sama laulu.

• tämäpäolihelppo

Selkeä tukinikki! Vois kuulua analle, 121212:lle.... Mutta sama haave yhdistää... Saada naista kaatumaan kuin ortta ja tämän EU väittää tekevänsäkin...

• Samaan settiin kuuluu MiesJokaTietääMitäHaluaa. En vaan pysty ottamaan vakavasti sitä nimimerkkiä. Tukinikkejä kaikki.

• surullinentotuus

Samaan settiin kuuluu MiesJokaTietääMitäHaluaa. En vaan pysty ottamaan vakavasti sitä nimimerkkiä. Tukinikkejä kaikki.

No selkeästi täällä osa vaan koittaa ajaa omaa agendaansa väkisin läpi. Ja keinoja ei kaihdeta. Aidoista keskusteluista ei voi kovinkaan monen miespuolisen kanssa pysty puhumaan.

• surullinentotuus kirjoitti:

No selkeästi täällä osa vaan koittaa ajaa omaa agendaansa väkisin läpi. Ja keinoja ei kaihdeta. Aidoista keskusteluista ei voi kovinkaan monen miespuolisen kanssa pysty puhumaan.

.. Kaikki "Persestelyt&Outoilut" koskee Molempi SukuPuolia Yhtä`Lailla.. Joka Muuta Väittää Valehtelee ja NarsuMarsuilee.. ;P

• surullinentotuus kirjoitti:

Se on harmillista. Haluaisin lähtökohtaisesti luottaa ihmiseen.

Mitä pidempään täällä on, tuntuu, että kaikki keskustelut ns. mieshahmojen kanssa ovat feikkejä. Itse he saavat sen aikaan.

Miksi on niin vaikeaa käyttää reilusti vain yhtä rekisteröityä merkkiä? Ja puhua rehellisesti ilman roolia?

Ei täällä ole mitään aitoa. Olen ollut vain naiivi.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Mitä pidempään täällä on, tuntuu, että kaikki keskustelut ns. mieshahmojen kanssa ovat feikkejä. Itse he saavat sen aikaan.

Miksi on niin vaikeaa käyttää reilusti vain yhtä rekisteröityä merkkiä? Ja puhua rehellisesti ilman roolia?

Diutsin minä tunnen (poistunut Dissident) ja sitten ehkä luotettavimpaan keskustelukärkeen kuuluu myös suht muuttumaton ja tyylinsä pitävä M184.

Muut voivat olla ihan mitä tahansa.

• näinsemeneevaan

Miesten puolella alkaa omatkin potkia. Huomaat varmaan...

Jatkuvaa kukkotappelua huomiostahan se on.... Muutama tästä poikkeava saa halveksuntaa toisilta miespuolisilta...

• rasittavatyyppiolet
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Kaikki "Persestelyt&Outoilut" koskee Molempi SukuPuolia Yhtä`Lailla.. Joka Muuta Väittää Valehtelee ja NarsuMarsuilee.. ;P

No mitä noita sinun juttuja lukee, niin niin tuntuu tekevän... Ei ole uutta tosiaan taivaan alla, että tulet jankuttamaan tuota skeidaa joka kohtaan....

• rasittavatyyppiolet kirjoitti:

No mitä noita sinun juttuja lukee, niin niin tuntuu tekevän... Ei ole uutta tosiaan taivaan alla, että tulet jankuttamaan tuota skeidaa joka kohtaan....

.. Sanoi Tunnettu Puskailija Ja NarsuMarsu, Kun Pallejaan Jälleen Kerran Puskassa Nuoleskeli.. ;D

• saliksenjapieriksenkamux

.. Sanoi Tunnettu Puskailija Ja NarsuMarsu, Kun Pallejaan Jälleen Kerran Puskassa Nuoleskeli.. ;D

No enpähän jankuta samaa litaniaa joka saakelin kohtaan kokoajan... Ja minusta todellakaan ei ole jokakohdassa narsumarsuja ja perseilijöitä. Itse tunnut perseilevän joka ketjun noilla jankutuksillasi...menisit jonnekin huuhaa-osastolle tuota mantraasi jauhamaan!

• saanenhuomauttaa

Puskatahan sinä huutelet itsekin, et sinäkään oikealla nimelläsi täällä esiinny.

• saliksenjapieriksenkamux kirjoitti:

No enpähän jankuta samaa litaniaa joka saakelin kohtaan kokoajan... Ja minusta todellakaan ei ole jokakohdassa narsumarsuja ja perseilijöitä. Itse tunnut perseilevän joka ketjun noilla jankutuksillasi...menisit jonnekin huuhaa-osastolle tuota mantraasi jauhamaan!

.. Arvasin.. Siellä Se Narsku Narskuttaa taas Hampaitaan.. Yksi Suurimmista Syistä Sun Puskaan menoon taisi olla se, että voit Palstailla Naiseltasi Piilossa.. Siinäpä Vasta Jantteri.. ;D

"Miesten puolella alkaa omatkin potkia. Huomaat varmaan...

Jatkuvaa kukkotappelua huomiostahan se on.... Muutama tästä poikkeava saa halveksuntaa toisilta miespuolisilta..."

.. Sut tunnisti Hyvin Tästä(kin).. Säälittävää Itsensä ProjiSoimista.. Tuohan on Just Sun Juttus.. Tosin Yleensä Kipität Äkkiä jonkun Naikkosen Helmoihin Outoilemaan ja "SelänTakana" Peiskaa Jauhamaan.. ;P

.. Oot KHyl.. Täys Spede.. ;D

• ätminkäinen.vain

Diutsin minä tunnen (poistunut Dissident) ja sitten ehkä luotettavimpaan keskustelukärkeen kuuluu myös suht muuttumaton ja tyylinsä pitävä M184.

M184 on myös jonkun tukinikki, jutut on ihan skeidaa.

• rupeaaaukeamaantämäkin

.. Arvasin.. Siellä Se Narsku Narskuttaa taas Hampaitaan.. Yksi Suurimmista Syistä Sun Puskaan menoon taisi olla se, että voit Palstailla Naiseltasi Piilossa.. Siinäpä Vasta Jantteri.. ;D

"Miesten puolella alkaa omatkin potkia. Huomaat varmaan...

Jatkuvaa kukkotappelua huomiostahan se on.... Muutama tästä poikkeava saa halveksuntaa toisilta miespuolisilta..."

.. Sut tunnisti Hyvin Tästä(kin).. Säälittävää Itsensä ProjiSoimista.. Tuohan on Just Sun Juttus.. Tosin Yleensä Kipität Äkkiä jonkun Naikkosen Helmoihin Outoilemaan ja "SelänTakana" Peiskaa Jauhamaan.. ;P

.. Oot KHyl.. Täys Spede.. ;D

Ja sinusta hyvin huomaa, että suollat tuota samaa jargonias muuallakin. Tuo nimimerkkisi on vaan yksi niistä. Toinen rekattukin löytyy takavuosilta. MGTOW. Ja rätkytät ympäri palstaa sitä ja tätä...

Että kyllä tästä taidetaan löytää se todellinen trollien trolli...

Eikös se niin ole, että rikollinen palaa rikospaikalle? Kovin tuntuu kaikki tälläiset kiinnostavan?

Ja minulla ei ole mitään salattavaa, mutta itselläsi tuntuu olevan? Ainakin tällä nikillä et osaa selostaa yhtään mitään järkevää perustelua...

• rupeaaaukeamaantämäkin kirjoitti:

Ja sinusta hyvin huomaa, että suollat tuota samaa jargonias muuallakin. Tuo nimimerkkisi on vaan yksi niistä. Toinen rekattukin löytyy takavuosilta. MGTOW. Ja rätkytät ympäri palstaa sitä ja tätä...

Että kyllä tästä taidetaan löytää se todellinen trollien trolli...

Eikös se niin ole, että rikollinen palaa rikospaikalle? Kovin tuntuu kaikki tälläiset kiinnostavan?

Ja minulla ei ole mitään salattavaa, mutta itselläsi tuntuu olevan? Ainakin tällä nikillä et osaa selostaa yhtään mitään järkevää perustelua...

.. Yritätkö Esittää, että Väittäisin ettei tuo Ole mun Aikaisempi Nikki ja Salailisin Jotain?.. Mä olen Sen Itse nostanut Esiin Monen Monta Kertaa.. Oot Khyl AlimmistaAlin AlleeliKyhäelmä.. ;D

.. Mitä Syntyy, kun Yhdistetään LappionPuun, NarsuMarsun, KopioKissan jne. Alleelit?.. ;P

.. Jotain Just Tuollaista.. ;D

Piti muuten lisätä, että pujottelija on kolmas. En usko hänen pelleilevän. Hän on se mies, minkä kertoo olevansakin.

• daavid_ja_goljat

Onneksi miss pönttöuuni ei ole yhtään muuttunut (hykertelee)

• daavid_ja_goljat kirjoitti:

Onneksi miss pönttöuuni ei ole yhtään muuttunut (hykertelee)

Oikeastaan mitä se teitä paljoa liikuttaa jos välillä olenkin ärhäkämpi. Minusta se on vaan rehellistä. Kaikki puolet saa näyttää. Sellanen olen elävässäkin maailmassa.

Kyllästyn helposti ja vanhan jankkaaminen on kuin vanikkaa purisi.

Hah, osahan on jopa kiittänyt, että särmää on tullut, niin...

• ätminkäinen.vain kirjoitti:

M184 on myös jonkun tukinikki, jutut on ihan skeidaa.

Minusta hän on ihan tavallinen järkevä mieskirjoittaja.

• agendaa

Minusta hän on ihan tavallinen järkevä mieskirjoittaja.

Ätmikirjoittaja jonka tehtävänä on todistella että kiltti ja kunnolinen ätmi ei kelpaa naisille.

Piti muuten lisätä, että pujottelija on kolmas. En usko hänen pelleilevän. Hän on se mies, minkä kertoo olevansakin.

Heh, jokseenkin kyllä ennalta arvattavaa että nimeät luotettavimmiksi aina kivat naisia kohtaan täysin kritiikittömät kirjoittajat vaikka jos järjellä ajattelisit niillä juurikin on eniten syytä puskailla kun on se "puhtoinen" nikki jota ei saa tahrata. No sehän on ihan oma asias mihin ja kehen luotat, itse en oikein jaksa uskoa että nuo jantterit ihan täysin puskailematta täällä pyörii. niin no dissihän nyt näyttääkin innostuneen vaihtuvalla nikillä kirjoittelemaan, eihän se kai väärin ole mutta mukavampaa olisi jos pitäisi edes saman rekkaamattoman niin olis jollain tavalla kartalla siitäkin.

• Harmaaritari kirjoitti:

Heh, jokseenkin kyllä ennalta arvattavaa että nimeät luotettavimmiksi aina kivat naisia kohtaan täysin kritiikittömät kirjoittajat vaikka jos järjellä ajattelisit niillä juurikin on eniten syytä puskailla kun on se "puhtoinen" nikki jota ei saa tahrata. No sehän on ihan oma asias mihin ja kehen luotat, itse en oikein jaksa uskoa että nuo jantterit ihan täysin puskailematta täällä pyörii. niin no dissihän nyt näyttääkin innostuneen vaihtuvalla nikillä kirjoittelemaan, eihän se kai väärin ole mutta mukavampaa olisi jos pitäisi edes saman rekkaamattoman niin olis jollain tavalla kartalla siitäkin.

No voitko sinä sanoa rehellisesti, että kirjoittaisit VAIN "Harmaaritarina" ???

Mieti nyt tarkkaan ennen kuin vastaat.

Kun minä en koe tarvetta kirjoittaa kuin tällä yhdellä. Nytkin ihan surutta lokasin tätä "puhtoista" räyhähengellä.

Mutta mitä se ketään haittaa? Olenpahan ainakin rehellinen.

No voitko sinä sanoa rehellisesti, että kirjoittaisit VAIN "Harmaaritarina" ???

Mieti nyt tarkkaan ennen kuin vastaat.

Joo, voin sanoa. Ihan jotain yksittäisiä kuitteja joskus heittänyt tunnistamattomalla. Niin ja pari kokeilua olen tehnyt, näistä jo aikaa, luomalla"palstahahmon", toinen johti heti muiden palstalaisten keskinäiseen riitelyyn niin piti kuopata alkuunsa kun halunnut mitään harmia kenellekään, toinen ois varmaan kestänyt mutta totesin työlääksi, saatu hupi ei vastaisi panostettua energiaa niin ei vaan huvittanut alkaa sitä ylläpitämään.

Kun minä en koe tarvetta kirjoittaa kuin tällä yhdellä. Nytkin ihan surutta lokasin tätä "puhtoista" räyhähengellä.

Mutta mitä se ketään haittaa? Olenpahan ainakin rehellinen.

No niinpä, ei haittaakaan ja on itselle kuitenkin se vaivattomin tapa kirjoitella sillä samalla.

Joo, voin sanoa. Ihan jotain yksittäisiä kuitteja joskus heittänyt tunnistamattomalla. Niin ja pari kokeilua olen tehnyt, näistä jo aikaa, luomalla"palstahahmon", toinen johti heti muiden palstalaisten keskinäiseen riitelyyn niin piti kuopata alkuunsa kun halunnut mitään harmia kenellekään, toinen ois varmaan kestänyt mutta totesin työlääksi, saatu hupi ei vastaisi panostettua energiaa niin ei vaan huvittanut alkaa sitä ylläpitämään.

Jahhas...no ok sitten...Semmoseenhan kanssakirjoittelijat haluais uskoa aina.
        Mukavaa jos olit rehti, kiitos siitä.

Jahhas...no ok sitten...Semmoseenhan kanssakirjoittelijat haluais uskoa aina.
        Mukavaa jos olit rehti, kiitos siitä.

Milläs muulla sitten kuvittelit mun kirjoittelevan? ei kai anan vainoharhailut ole suhunkin vaikuttaneet? Muuten olen sitä mieltä että eniten multinikkiläisiksi muita epäilevät juurikin ne joilla itsellä on sitä tapana harjoittaa.

Milläs muulla sitten kuvittelit mun kirjoittelevan? ei kai anan vainoharhailut ole suhunkin vaikuttaneet? Muuten olen sitä mieltä että eniten multinikkiläisiksi muita epäilevät juurikin ne joilla itsellä on sitä tapana harjoittaa.

Onko se vähän niin kuin sama, että pettäjät epäilee eniten?

Kyllä minä yhdessä vaiheessa ajattelin että olet 1212121212-heppu. Tietysti tässähän voi nyt ruudun takaa jokainen vihellellen vastailla, että eiiii....en sinä minä ollut, se oli Pirkka.

Mutta nyt minä en jaksa enää riidellä. Piste.

Mistään.

Herra musiikkimaisteri sai minut hyvälle tuulelle :D

Onko se vähän niin kuin sama, että pettäjät epäilee eniten?

Kyllä minä yhdessä vaiheessa ajattelin että olet 1212121212-heppu. Tietysti tässähän voi nyt ruudun takaa jokainen vihellellen vastailla, että eiiii....en sinä minä ollut, se oli Pirkka.

No sehän on sentään hienoa että kuvittelit mahdolisen multinikin olevan yhden palstan fiksuimmista kirjoittajista, pojot siitä. Monessa asiassa toki ollaan ykskakkosen kanssa samoilla linjoilla, minä vaan en niitä tasoteoriajuttuja silleen jaksa selittää kuin hän.

Muilla nikeillä kyllä käy vähän työlääksi - on kokemusta. Joskus jossain hankalassa tilanteessa silloin tällöin voi olla ok, mutta sanoisin, että pääsääntöisesti usealla nikillä tulee liikaa vaivaa. Jos esittää mielipiteen, joka ei vastaa sitä kuvaa, minkä on antanut, sekin tosiasia on vaan hyvä kestää. Kritiikkiä varmaan tulee, mutta mitä sitten - kritiikistä voi aina myös oppia.

• todellavaikeeta kirjoitti:

Muilla nikeillä kyllä käy vähän työlääksi - on kokemusta. Joskus jossain hankalassa tilanteessa silloin tällöin voi olla ok, mutta sanoisin, että pääsääntöisesti usealla nikillä tulee liikaa vaivaa. Jos esittää mielipiteen, joka ei vastaa sitä kuvaa, minkä on antanut, sekin tosiasia on vaan hyvä kestää. Kritiikkiä varmaan tulee, mutta mitä sitten - kritiikistä voi aina myös oppia.

Tosin myönnän kyllä, että maltti on tullut tällä palstalla joskus menetettyä :D

• seonvakaanikki
        Harmaaritari kirjoitti:

Harmis on vakaimpia nikkejä täällä, ei hirveästi puskaile. Syistä, jotka tässä ja aikaisemmin on kertonutkin. Myös analyysit menee oikein, puhtoisista janttereistakin, vaikkei ole tarvetta esiintyä minään besserwisserinä eikä ole tarvetta rehvastella naisilla tai muillakaan asioilla. Siksi hänellä varmasti on naisiakin tarjolla, vaan tarjolla olevat eivät kelpaa niin kuin on kertonutkin.

Siinä menee kyllä Harmiksellakin metsään, että kaikki naiset muka pitäisivät jännämiehistä tai sitten sekin on vain tahallista ärsyttämistä, mitä täällä harrastelee.

• Tiedän vaan että minä se en ole

• Mä oonkin sanonut aiemmin, että satavarma ei täällä voi olla kuin itsestään.

(Täytyy leikata etusormen kynsi, kun kuuluu ihme napsutusta kirjoittaessa jakirjaimtrtuleeiensattuu) 😊

• s4rgb

Palstamäen nikki sekin on, yksi monista.
      Ja on täällä pari muutakin täysipäivästä sisällöntuottajaa.

• yksikakkonen

Miksi Palstamäki kirjoittelisi kahden noin samankaltaisen setämiesnikin nimissä? UdesUnissa on selkeästi tasoteorioiden nimiin vannovan kirjoittajan tuotos, ei yhtään Palstamäen tyyliä.

• s4rgb
        yksikakkonen kirjoitti:

Miksi Palstamäki kirjoittelisi kahden noin samankaltaisen setämiesnikin nimissä? UdesUnissa on selkeästi tasoteorioiden nimiin vannovan kirjoittajan tuotos, ei yhtään Palstamäen tyyliä.

Kaikki nuo aktiiviset multinikkaajat luovat samankaltaisia hahmoja, että saisivat tukea mielipiteilleen ja keskustelevat itsensä kanssa. Ovat välillä myös vähän eri mieltä, ettei niin helposti huomattaisi sivunikiksi. Luovat myös naishahmoja, jotka tukevat heidän naiskuvaansa, mutta siitä ne on helppo tunnistaa feikeiksi.

• ei.epäselvyyttä
        s4rgb kirjoitti:

Kaikki nuo aktiiviset multinikkaajat luovat samankaltaisia hahmoja, että saisivat tukea mielipiteilleen ja keskustelevat itsensä kanssa. Ovat välillä myös vähän eri mieltä, ettei niin helposti huomattaisi sivunikiksi. Luovat myös naishahmoja, jotka tukevat heidän naiskuvaansa, mutta siitä ne on helppo tunnistaa feikeiksi.

Palstamäki ei taida kannattaa tasoteoriaa, mutta EU on selkeästi sen todisteluun tehty nikki. Tyypeillä on samankaltaisuudestaan huolimatta eri agenda, EU on ykskakkonen.

• ei.epäselvyyttä kirjoitti:

Palstamäki ei taida kannattaa tasoteoriaa, mutta EU on selkeästi sen todisteluun tehty nikki. Tyypeillä on samankaltaisuudestaan huolimatta eri agenda, EU on ykskakkonen.

Mä muuten olen ajatellut vähän samoin..

• d5lörkr
        ei.epäselvyyttä kirjoitti:

Ykskakkonen olisi tehnyt hahmosta hohdokkaammaan, ei mitään yhdyssanavirheitä ja noloja juttuja, vaan joku investointipankkiiri.

• d5lörkr kirjoitti:

Ykskakkonen olisi tehnyt hahmosta hohdokkaammaan, ei mitään yhdyssanavirheitä ja noloja juttuja, vaan joku investointipankkiiri.

Ne yhdyssanavirheet on mun mielestä selkeesti tehty hämäyksen vuoksi.

• ykskakkosen.feikki
        d5lörkr kirjoitti:

Näyttäisi vähän siltä, että EU on luotu Palstamäen henkilöhahmoa mukaillen. Miestyyppi on näennäisesti sama, mutta EU:n tehtävänä on todistaa tasoteorian olemassaolo kun Palstamäki kyseenalaistaa sen.

• n4ölsk
        Wwuwuw kirjoitti:

Ne yhdyssanavirheet on mun mielestä selkeesti tehty hämäyksen vuoksi.

Niin on. Oli miten oli, niin tavanomainen sisällöltään EU, että ei sillä suurta väliä ole minkä verran kannattaa tasoteoriaa tai ei. Joka tapauksessa täällä on yhtenäiset mielipiteet naisiin liittyen. Siksi nämä palstan miehet viihtyvät täällä, koska ovat samanmielisiä.

• helmiä_sioille

Yks palstapersekärpänen muiden joukossa. On ne jo aika nähtyjä... :D

• Mulla on vaan tää yks..

• helmiä_sioille
        Wwuwuw kirjoitti:

Mulla on vaan tää yks..

Olet tehnyt vaikutuksen... :)

• Eikös joskus ana myöntänyt tuolla EU:lla joskus kirjoittavansa? no en ole ihan varma siitä mutta jos arvata pitäisi veikkaisin anaa mutta eiköhän se ole aikalailla sama onko vaiko eikö.

• Myönsi juu, mutta luulen että teki sen vitsillä.

• Jokukaiymmärtää

Jos on jäätäväspede uniseks-asussa.

• 8979878

EU on yksi palstan fiksuimmista kirjoittajista.

Ei se ole perseessä roikkumista, jos omat jutut ovat niin typeriä, että joku haluaa sanoa niistä oman mielipiteensä.

Nainen39v tekee samoin. Hyvä niin.

• En tiedä kuka EU on,harmittaa jos se on kuitenkin feikki:/ Mutta hiton hyvä musamaku sillä on..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      670
      3524
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      100
      2738
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1731
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1622
    5. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      51
      1575
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      80
      1540
    7. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1510
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      369
      1508
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      28
      1369
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1263
    Aihe