Maailman kaunein nainen ylemmästä kerroksesta

MiesAlemmastaKerroksesta

Törmäsin vanhaan tuttuun työpaikalla. Katseemme kohtasivat vain sekunnin, mutta ihastuin sinuun sillä hetkellä uudelleen. Tiedän, ettei meitä ole todennäköisesti tarkoitettu yhteen, joten yritin pitää pääni kylmänä.

Kun törmäsin sinuun toisen kerran en voinut kuitenkaan olla uppoamatta uudelleen silmiisi. Halusin jutella sinulle ja kysellä kuulumisia, mutta en saanut mitään järkevää sanotuksi. Normaalisti olen aina varma itsestäni, mutta itseluottamukseni murenee kauneutesi edessä.

Tiesin tuolloin, että se on menoa taas. Sydämeni haluaa jatkuvasti lähellesi, eikä anna minulle rauhaa. Järkeni käskee pysymään sinusta kuitenkin erossa, sillä tiedän sisimmässäni etten pysty saamaan koskaan sinua itselleni. Haluaisin toivoa, että se mitä tunsit minua katsellessani oli sitä samaa rakkauden paloa mitä itsekin tunsin sinua katsellessani, mutta pahoin pelkään, että se on vain toiveajattelua.

16

1063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otanosaatiedäntunteen

      Oletko sinäkin menettänyt sydämesi E-naiselle?

      • Tuskinminäkuitenkaan

        Mitääh ?
        Kuka E nainen? :)


      • MiesAlemmastaKerroksesta

        Kiitoksia osanotoista. Ei ole E nainen tässä tapauksessa kyseessä. Toivottavasti sinua onnistaa henkilön E kanssa. Jos taas ei niin toivotan voimia kohtalontoverille.


      • Öitätoivotan

        Onko kerros vain kuvainnoillinen vertaus, että koet olevasi häntä huonompi? Milloin näitte viimeksi?


      • MiesAlemmastaKerroksesta

        Ei, kyllä se kerros viittaa todellisuuteen vaikka vertauskuva voisi tilanteeseen hyvin sopiakin. Maan päällä vieraileva enkeli ei esimerkiksi olisi tuohon ihanaan naiseen verrattuna lainkaan kaukaa haettu vertauskuva. Viimeisimmän kerran näimme toisemme viime viikolla.


      • Ettätykkään
        Tuskinminäkuitenkaan kirjoitti:

        Mitääh ?
        Kuka E nainen? :)

        Tietää kyllä :)


      • Jahäntietää

        Että minä tykkään :)


      • olensenkertonut
        Jahäntietää kirjoitti:

        Että minä tykkään :)

        Tuskinpa minulle, vaikuttaa että enemmänkin myötätuntoa kokee ihastunutta kohtaan. :-/


    • Hnainen

      Tuttu tunne menneisyydestäni. Ensi katseesta se alkoi

    • Owososododdo

      Kerro sille tunteistasi, se on joko varattu tai ottaa suoran lähestymisen tungetteluna. Näin pääset eroon tosta päätäs turhaan sekottavasta tunteesta ja voit taas keskittyä töihin

      • Vaihtoehto

        Tai sitten alkaa vuosisadan rakkaustarina :)


      • RakkauttasMäOottelen
        Vaihtoehto kirjoitti:

        Tai sitten alkaa vuosisadan rakkaustarina :)

        Mutta milloin se oikein vihdoin jo alkaa? Olen kyllästynyt odottelemaan jo?


      • Alkukaiken

        Heti, kun tuut ja otat omaksesi :)


      • JotainEdes
        Alkukaiken kirjoitti:

        Heti, kun tuut ja otat omaksesi :)

        Kunpa vain tietäisi että se kävisi hänellekin, edes jokin pieni vihje.


      • Katsohansilmiin

        Kyllä se näkyy, että olet haluttu


    • MiesAlemmastaKerroksesta

      Molemmat vaihtoehdot ovat käyneet kyllä mielessä.

      Pahinta tässä ainakin omalla kohdallani onkin juuri epätietoisuus siitä mitä toinen ajattelee. Jos osaisikin vain lukea toista riittävän hyvin ja tietäisi miten kannattaisi edetä niin tämä olisi niin paljon helpompaa. Kaikkein pahinta olisikin huomata, että toinen huomaa ja kokee ihailusi ahdistavana. Jos näin kävisi niin se särkisi sydämeni, sillä ennen kaikkea haluan, että hän olisi onnellinen, olkoot sitten jonkun muun kuin minun kanssani. En halua edes ajatella tätä vaihtoehtoa ja mielummin annan sydämeni salaa kärventyä tuhkaksi kuin tunkeilla väkisin tämän ihanan ihmisen seuraan. Tästä johtuen jos joskus päätän kohdata ihastukseni kohteen ja kertoa tunteistani niin haluan olla ennen kaikkea riittävän varma siitä, etten tee hänen oloaan epämukavaksi.

      Mikään ei tekisi minua niin onnellisemaksi kuin se, että voisin ottaa hänet omakseni, rakastaa häntä täysin estoitta ja tehdä hänen elämästään täydellistä. Toivon kovasti, että tästä tulisi loppujen lopuksi vuosisadan rakkaustarina, mutta olen nähnyt elämää sen verran, että elämä ei ole aina niin yksinkertaista.

      Kaikki on toki mahdollista, enkä tiedä miten tämän tapauksen kanssa loppujen lopuksi käy. Ei auta kuin seurata tilannetta ja kärvistellä vielä tunteideni kanssa. Vaikka jäisinkin yksin niin yritän kestää tämän loppuun kuin mies. Eri asia on unohdanko häntä koskaan. Luulen, että hän tulee, joka tapauksessa pyörimään mielessäni vielä pitkään... <3 <3 <3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1840
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1489
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      979
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      836
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe