REISSUSSA PETTÄMINEN - KYSELY:

Petetty

Oletko pettänyt "omalla reissulla"
tai onko puolisosi pettänyt sinua omalla "roadtripillään"? Ei ole väliä, että oliko teko jo etukäteen suunniteltu vai ei.

Mikä reissu oli kyseessä:
Laivaristeily, laskettelumatka, työkeikka, baari/viihdeilta, konsertti/festarit, kylpyläreissu, opintomatka, kokousmatka/konferenssi, "kaverilla kyläily", metsästysreissu, muu harrastereissu(esim.musiikkiin tai urheiluun liittyvä), joku muu(mikä)?

Tämä kysely auttaa hahmottamaan niitä tilanteita, joissa pettämistä mm. tapahtuu. Jos haluat, voit vielä lyhyesti kommentoida, että kaduttiko/ yllättikö tapahtunut sinua.

Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille!

15

2111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hotellihuoneessa

      festareilla, olin yllättynyt, osasin kuitenkin aavistaa tapahtuneen

    • Eikaikkivaanpetä

      En ole koskaan pettänyt. Reissannut olen paljonkin.

      • Petetty

        Tiedän. Minua on jo kahdesti petetty. Eri parisuhteissa, vieläpä erityyliset miehet. Tästä syystä olen ruvennut ajattelemaan, että jospa se onkin jo ihan normaalia suhdekäyttäytymistä? Että petetään ja jatketaan vain elämää, kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan.


    • ikävämuisto

      Kyllä, puolisoni petti laivaristeilyllä, ei ollut kuulemma suunnitellut se vain tapahtui kuten nainen sen ilmaisi. Se kuulemma piristi kun kotona oli silloin hiljainen jakso seksissä ja niin kovasti kuulemma toinen mies sai haluamaan. Rumasti sanottuna huomasin heti kun nainen tuli kotiin että porattu on ja kunnolla, kävelystä huomasi että varovaista on, kuin norsu olis kävellyt yli. Oli tainnut saada kovaa käsittelyä kun sisäreidessäkin pieni mustelma, en kyllä tohtinut sanoa siitä mitään. Toki huomasin jo ennen puolison lähtöä että jotain mielessä kun matkalaukku oli "unohtunut"auki, pitsihepeniä oli mukana, mustaa stay up sukkaa ja toppia, kyllähän ne saa miehen kuumenemaan ja halut tappiin.

      • Petetty

        Onpa sinulla ollut halpa nainen, kun ollut noin vietävissä. Taisi kävellä siellä laivalla helmat korvissa ja haarat levällään.
        Erositteko?


      • Mitäpä sitä kärvistelet. Eikö ole mukavaa, kun sinunkin puoliso kelpaa muillekin? Vai toivoisitko oman puolisosi olevan sen näköinen, ettei hän kelpaisi enää kenellekään muulle kuin sinulle? Että sinäkin olisit sitten pelkkä jämämies, jolla muille kelpaamaton nainenkin vielä kelpaa.


      • Petetty
        Kattiakans kirjoitti:

        Mitäpä sitä kärvistelet. Eikö ole mukavaa, kun sinunkin puoliso kelpaa muillekin? Vai toivoisitko oman puolisosi olevan sen näköinen, ettei hän kelpaisi enää kenellekään muulle kuin sinulle? Että sinäkin olisit sitten pelkkä jämämies, jolla muille kelpaamaton nainenkin vielä kelpaa.

        Ja siinä ihminen kenellä ei ole minkäänalsita moraalia! Surullista. Olen pahoillani puolestasi.


      • Petetty kirjoitti:

        Ja siinä ihminen kenellä ei ole minkäänalsita moraalia! Surullista. Olen pahoillani puolestasi.

        Vai oletko pahoillasi enemmänkin itsesi puolesta, koska olet joutunut tyytymään aina siihen omaan valittuun, joka ei ole enää tyytynyt vain sinuun? Vain siksi, kun olet kerran "petetty" niinkuin nimimerkissäsi mainitset.

        Usko minua, vaihtelu virkistää. Myös silloin, kun olet pääsemässä eroon sen hetkisetä puolisostasi. Tiedän sen itse. Siksi niin olen tehnytkin.


    • NakitJaMuussi

      Tommoset reissujutut on sattuneet, festareilla, laivalla ja ihan normaalilla baarireissun jatkoilla.

      Akat on puolestaan (..siis ne mistä on jääneet kiinni..) käyttäneet omia ja minun työmatkoja hyväksi. Puuhaavat juttujaan matkoillaan tai kun minä olen matkoilla. Nää salarakkaat on olleet sellaisia vakiintuneempia kakkosia.

      Hirmuisen ikävää touhua. Toivottavasti ei tartte enää koskaan osallistua salarakkaisiin missään muodossa!

    • joeläkkeelläollaan

      vastaus molempiin kysymyksiin: en ole pettänyt - eikä ole pettänyt mieskään. Ja tämä on totta.
      Reissattu on yli 20 vuotta, pahimmillaan olimme työmatkoilla yli 150 päivää vuodessa.
      Parisuhteen kesto nyt 46 vuotta ja hienosti menee edelleen.

      • Kfhfifck

        Jos olet aina ollut uskollinen ja uskot kumppanisikin olleen, mitä sitten teet tällä palstalla? Koskettaako uskottomuus elämääsi muuten, vai kiinnostaako aihe muuten vain?


    • Petetty

      Ei ole tullut reissussa petettyä koskaan avovaimoa 12v. suhteen aikana, vaikka käytännössä aina olen viikot reissutöissä. Keväällä kuitenkin selvisi, että avovaimo on pettänyt ainakin vuoden mua kotosalla. Nyt sitten yritetään selvitellä eukon uskottomuutta ja saada parisuhde pelastettua pienen lapsemmekin takia. Eukko väittää pettämistä pelkäksi jännityksen ja seksin hakemiseksi meidän henkisen yhteyden katkeamisen takia, mutta saapa nyt sitten nähdä, että mikä on todellinen motiivi ollut. Aikamoinen henkisen shokkihan tuo oli, kun aina aikaisemmin on ollut 100% luotto omaan eukkoon ja on kuvitellut, että hän olisi sen verran suoraselkäinen ihminen, että puhuisi asioista, ennen kuin pettäisi. No, mutta koskaan sitä ei näköjään toista voi tarpeeksi hyvin tuntea.

      • koskaaneivoitietää

        Vähän samoilla sanoilla muija selitteli salasuhdettaan, henkisen yhteyden puuttuminen minuun, piti saada jännitystä toisen miehen sylissä, kerran viikossa kävi miehen luona. Sitenhän tuo kärähti kun ei pysynyt enää salasa eikä enää valehtelu onnoistunut. Ei ollut mahd. erota, uuden talon lainat niskassa, autokin vaihdettu lähes uuteen, pieni lapsi. Ihan selvästi muija suunnitellut jutun, tiesi etten ähtisi eroamaan vaikka ei naimisissa oltukkaan, olisi mennyt kaikki joten uskalsi pettää.


    • kiertokankievp

      Olen ja monesti. Vuosia sitten työnkuvaan kuului n 2 reisu viikkoa kuukaudessa (ma-pe). Alueena Pohjois-Suomi katkaistuma Jyväskylän korkeudelta. Päättyi Rvaniemelle. Useassa kaupunkissa oli misu odottamassa. Useasti naimisissa oleva. Jukulauta että oli hauskaa. Ei tarvinnut viinan kanssa läträtä. Nyt on eläkeläisenä kiva muistella kuinka vehkeet toimi nuorempana

      • HiiHaa

        Poikarakkaus on tommosta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe