Nauretaan Dissille

MinervaJoensuusta

Oli niin palstajeesus mutta akka toisensa perään lähtee kun ei kestä rasittavaa persereikää

17

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surkuhupaisaa

      Onko sinulla Dissistä joku pakkomielle? Näyttäis vaan vähän siltä.

      • Monella täällä tuntuu olevan jokin pakkomielle.


    • kateuseikannata

      Taidat aloittaja olla kateellinen kun Dissi on löytänyt mukavan sydänkäpysen ootko itte saanut häneltä pakit?

      • totanoinnii

        Meinaatko, että aloittaja on homo?
        Nainenhan hän ei ole, vaikka naisen nimeä nikkinään käyttääkin.


      • totanoinnii kirjoitti:

        Meinaatko, että aloittaja on homo?
        Nainenhan hän ei ole, vaikka naisen nimeä nikkinään käyttääkin.

        Persereiän kestämisestä ainakin puhelee. Ja liekö "rasittavakin" vain väärin kirjoitettu "rasvattava"(?)


    • nyyhnyyh

      Dissi on tehnyt ätmeihin lähtemättömän vaikutuksen ja nyt he jopa omistavat aloituksia hänelle. Kyllä tässä karskimmankin miehen silmänkulma kastuu ätmien eleen edessä.

      • kuten.näkyy

        Joku trolli ottanut kohteekseen, koska hänen ihonalle on niin helppo päästä.


      • sairastunut.mielikö

        Noin muuten. Miksi esität monilla nimimerkeillä olevasi joku muu kuin dissi itse?


    • MinervaJoensuusta

      Miten voisin olla kateellinen sille, että 40 kymppis syntymäpäivillään hehkuttama "tyttönen" on jo joitakin aikoja sitten jättänyt Dissin oman onnensa nojaan!

      Juominen, taukoamaton "mä tiedän kaiken suhteista" läpätys karkottaa ainakin kaikki muut kuin elämän kaltoin kohtelemat juoppo/mielenterveys akat.

      • kateellisetveks

        Kyl Dissi on onnellisesti sydänkävynsä kanssa yhdessä. Onnea heille, ihanilta näyttävät 😍


    • järkikäteen

      Kateellisten panettelua. Onko Dissi ollut taas liian kiva Pöntölle, LadyZorrolle, Wuppikselle?

      Eihän hän enää ole edes aktiivisesti palstalla niin mistä moinen möyryäminen? Tällaiset ilmoitetaan ylläpidolle ja poistetaan.

    • stop.tykkänään

      Nyt on jollain pakkomielle mukavasta Dissistä.

    • on.se.pelle

      Dissi on varmaan tehnyt huomionhakuisuudessaan itse nämä kaikki dissi ketjut :D

      • villi.veikkaus

        Voiko olla, että taustalla on Ananias? Dissi on lähestynyt uudestaan Pönttöä ja siitähän tämä herra ei pidä. Nyt alkoi Dissin savustaminen?


      • sirkushuviaaa
        villi.veikkaus kirjoitti:

        Voiko olla, että taustalla on Ananias? Dissi on lähestynyt uudestaan Pönttöä ja siitähän tämä herra ei pidä. Nyt alkoi Dissin savustaminen?

        Uskoisin, että Ananias säikähti neidin toissapäiväistä rettelöintiä ja tuskin uskaltaa enää Pönttöneitiä lähestyä.


      • lisää.vauhtia
        villi.veikkaus kirjoitti:

        Voiko olla, että taustalla on Ananias? Dissi on lähestynyt uudestaan Pönttöä ja siitähän tämä herra ei pidä. Nyt alkoi Dissin savustaminen?

        Draamaa, draaamaaa! Siitähän tämä palsta elää.


      • Ananias.Palstamäki
        sirkushuviaaa kirjoitti:

        Uskoisin, että Ananias säikähti neidin toissapäiväistä rettelöintiä ja tuskin uskaltaa enää Pönttöneitiä lähestyä.

        Ei Pönttöneiti minua pelota, en vain jaksa hänen draamailuaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe