Mistä ystäviä?

Mistä löytää ystäviä vanhemmalla iällä? Olen +40 v naisihminen ja ystäviä, joiden kanssa nähdä livenä tiiviisti ei ole. Tosiystävää kaipailisin. Työkavereista ei ole ystäviksi vapaa-ajalla. Olen luonteeltani hiljainen ja rauhallinen, mikä varmaan on yksi syy, etten löydä ystäviä. Tykkään mennä ja touhuta vaikka itsekseen, vaikkakin ystävän/ystävien kanssa olisi mukavampaa. Mutta vinkkejä kaipaan ystävien löytämiseksi näin +40 v ikäisenä.
Ilmianna
Jaa

7 Vastausta

Kannattaisiko liittyä johonkin yhdistykseen, tai seuraan, tai lähteä vaikka seuramatkalle?
Siellä löytää aina ystäviä, kenenkään ei tarvitse olla yksin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Olen joissakin yhdistyksissä käynyt, mutta ei sieltä ole saanut ystäviä, kun vanhempaa porukkaa ja pelaan joukkuepeliä, mutta sieltäkään en ole saanut ystäviä vapaa-ajalle, mutta se on ollut mukavaa, kun näkee muitakin ihmisiä, hyvä henki ja moikataan. Ja en pysty työn vuoksi sitoutumaan yhdistyksiin ja harrastuksiin, käyn silloin tällöin, kun aikatauluuni sopii.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Missä päin asut ?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Oulussa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Missäpäin asut, asutko Espoossa? Olisin kiinnostunut tutustumaan. Yli 40 nainen.....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Oulussa, mutta käyn 1-2 krt vuodessa pääkaupunkiseudulla. Voidaan tutustua, jos haluat. Laita s-posti osoite tänne, niin kirjoitellaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Minäkin vailla ystävää ja asun Oulussa...voit viestitellä pirrepilvikki@gmail.com
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Mistä ystäviä?

Mistä löytää ystäviä vanhemmalla iällä? Olen +40 v naisihminen ja ystäviä, joiden kanssa nähdä livenä tiiviisti ei ole. Tosiystävää kaipailisin. Työkavereista ei ole ystäviksi vapaa-ajalla. Olen luonteeltani hiljainen ja rauhallinen, mikä varmaan on yksi syy, etten löydä ystäviä. Tykkään mennä ja touhuta vaikka itsekseen, vaikkakin ystävän/ystävien kanssa olisi mukavampaa. Mutta vinkkejä kaipaan ystävien löytämiseksi näin +40 v ikäisenä.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta