Taas on perjantai ja kohta voi aloitella pohjien ottamisen. Sitten voi lähteä yökerhoon tapaamaan naisia.
Raittiit miehet ovat tänäänkin yksin kotona eivätkä tapaa naisia.
Perjantaina juodaan viinaa
8
226
Vastaukset
- jokokohtahenkilähtee
Oletko tutkituttanut maksasi kuntoa viime aikoina?
Viinan juomisesta tulee p%C3%A4%C3%A4 pipiksi. Siksi ehdotan tervehenkisemp%C3%A4%C3%A4 harrastusta%2C joka saa yht%C3%A4 lailla hakeutumaan pelipaikoille%3A alkoholin kuvaaminen. Pelipaikoille siksi%2C ett%C3%A4 Markoboy lienee jo t%C3%A4ytt%C3%A4nyt sen ekologisen lokeron%2C joka t%C3%A4ss%C3%A4 some-maailmassa on kuohujuomille yksin yksi%C3%B6ss%C3%A4. Ihmisten pariin on hakeuduttava. Etsi kuvauksellinen viina%2C viini ja olut%2C t%C3%A4ydellinen tausta ja ikuista se taiteeksi.%3Cbr %2F%3E%3Cbr %2F%3Ehttps%3A%2F%2Ffi.wikipedia.org%2Fwiki%2FSuippumadonlakki%3Cbr %2F%3Ehttps%3A%2F%2Fpsilosybiini.info%2Fpaperit%2F%5BBOOK%5D Taika - Kentt%E4opas taikasienivalokuvaajille.pdf%3Cbr %2F%3E%3Cbr %2F%3ETuosta se ajatus l%C3%A4hti.
- Kaisanoasaa
Joskus join viinaa mutta en tykännyt sen mausta. Juon ainoastaan karjala olutta
Taas täytyy sanoa, ettei viinanjuonnista ole apua. Naiset keskustelevat mielummin miehen kanssa, jonka puheesta saa selvää. Kukaan ei halua örveltäviä känniääliöitä kumppanikseen.
- Raitismies-
En ole koskaa viinaa juonut ja olen yhä sinkku. Mitä vittua tässä pitää tehdä että saa tyttöystävän. Olen nähnyt kun raittiit naiset lähtee viinaa juovien matkaan.
- viinamies
Viinaa vaan naamaan ja yökerhoon bailaamaan. Harjoitus tekee mestarin ja kun bailaustaidot kehittyvät tarpeeksi hyviksi alkavat naisetkin kiinostua. Sitten voi löytää tyttöystävän ja perustaa oman perheen.
Jaha. Se on taas asiaton ketju siinä.
Nyt on kyl jo la. Laitetaanko siis porukalla korkit kiinni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1234621Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv702671Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801695Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91176- 46896
- 66892
- 21873
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122853Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N68828Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50799