Galluppia naisille

flowersreally

(no, saa miehetkin vastata)

kell´ on komeimmat pyrstösulat, kuka on palstan korein riikinkukko, kenen pörhistelyt vakuuttavimmat?

65

979

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tääonhupaisaapuskista

Hauska aloitus!
      Minä olen mies, mutta minä pitäisin pujista palstan rehellisempänä pyrstösulkien esittäjänä... ne on todellisia ja pete pjn toinen hyvä. Pelkistä kirjoittajista ilman kuvaa m184 ja sergei. Harmis ei pörhistele, mutta kaikesta konservatiivisesta ajattelustaan huolimatta sydän on puhdasta hopeaa.

Huvittavimpia on pullisteliat kuvillaan ja sitten sioille.helmiä ja ananias. Nämä kaikki repii toksisen maskuliinisuuden nimiin päivästä toiseen juttuja. Miesmäröintiä ja naisien piiloalentamista.

• Unohdit tuosta toksisesta maskuliininsuudesta mainita konnaketun joka on vienyt pullistelun äärimmilleen ja ketun tapauksessa se näyttää myös toimivan, uppoaa palstan naisiin kuin mummo lumeen.

• Puhdasta hopeaa.. 🤣

• Touhistaastäällä
        Wwuwuw kirjoitti:

Puhdasta hopeaa.. 🤣

No kulta ois jo liikaa ja veis k&k-miehen flanellipaita-ajatuksesta gängstämoodiin. Hehe! 😂😂😂

• Itseasiassa muuten valtiksen jutuista täällä helposti syntyy väärä käsitys. Loppujen lopuksi jos katotaan pelkkiä faktoja niin valtis on kuitenkin ollut aina saman miehen kanssa uskollisesti, tehnyt sille samalle miehelle kaikki lapsensa ja pysynyt sen miehen kanssa vaikka elämä ollut aika niukkaakin välillä ja vaikka ottajia ois ehkä ollut muitakin valtiksella niin silti se on pysynyt miehensä kanssa.

• Kunhanmietinääneen
        Harmaaritari kirjoitti:

Itseasiassa muuten valtiksen jutuista täällä helposti syntyy väärä käsitys. Loppujen lopuksi jos katotaan pelkkiä faktoja niin valtis on kuitenkin ollut aina saman miehen kanssa uskollisesti, tehnyt sille samalle miehelle kaikki lapsensa ja pysynyt sen miehen kanssa vaikka elämä ollut aika niukkaakin välillä ja vaikka ottajia ois ehkä ollut muitakin valtiksella niin silti se on pysynyt miehensä kanssa.

No esimerkiksi välttelee alkoholijuomia, ettei sortuis pettämään. Että aikamoisella riskirajoilla siellä mennään vaan.

Mutta omapahan on elämänsä...

• Kunhanmietinääneen kirjoitti:

No esimerkiksi välttelee alkoholijuomia, ettei sortuis pettämään. Että aikamoisella riskirajoilla siellä mennään vaan.

Mutta omapahan on elämänsä...

No esimerkiksi nimenomaan tietää vaaranpaikat ja toimii niitä vältelläkseen. Moniko 2000-luvn nainen voi esittää yhtä historian ja on valmis tekemään uhrauksia sen eteen että se myös pysyy hyvänä? niinpä.

• Ihanesimerkkinä
        Harmaaritari kirjoitti:

No esimerkiksi nimenomaan tietää vaaranpaikat ja toimii niitä vältelläkseen. Moniko 2000-luvn nainen voi esittää yhtä historian ja on valmis tekemään uhrauksia sen eteen että se myös pysyy hyvänä? niinpä.

No tiedät mun mielipiteen... tunteistaan vastuunotto.
        Joku Ellu tai LiZ ei tarvii poppaakonsteja pitääkseen itsensä kurissa.

• jhksd
        Harmaaritari kirjoitti:

Itseasiassa muuten valtiksen jutuista täällä helposti syntyy väärä käsitys. Loppujen lopuksi jos katotaan pelkkiä faktoja niin valtis on kuitenkin ollut aina saman miehen kanssa uskollisesti, tehnyt sille samalle miehelle kaikki lapsensa ja pysynyt sen miehen kanssa vaikka elämä ollut aika niukkaakin välillä ja vaikka ottajia ois ehkä ollut muitakin valtiksella niin silti se on pysynyt miehensä kanssa.

Ukko ei uskalla lähteä kun peukalonhangallinen elareita odottaa.

• Touhistaastäällä kirjoitti:

No kulta ois jo liikaa ja veis k&k-miehen flanellipaita-ajatuksesta gängstämoodiin. Hehe! 😂😂😂

Kyllähän mä sut touhupehva jo tunnistan..

• Wwuwuw kirjoitti:

Kyllähän mä sut touhupehva jo tunnistan..

Mullakin tässä kaikenlaista touhua.. Nyt vasta on se pakastinkin sulamassa..jonkun kun piti se ensin syödä tyhjäks.

• Ihanesimerkkinä kirjoitti:

No tiedät mun mielipiteen... tunteistaan vastuunotto.
        Joku Ellu tai LiZ ei tarvii poppaakonsteja pitääkseen itsensä kurissa.

No toki nuokin paitsi liZhän kyllä on tainnut miehensä palstailun kautta vaihtaa silloin aikoinaan, nykyään tuskin semmoiseen tarvetta on. Kyllä kai kaikki palstan varatut vakkarinaiset uskollisia miehilleen ovat. Ehkä juuri siinä on palstan hyvyys heille että täällä saavat jutella muidenkin miesten kuin sen omansa kanssa, ei sitten ole tarvetta muualta hakea vieraiden miesten huomiota.

• Lazyass
        Wwuwuw kirjoitti:

Mullakin tässä kaikenlaista touhua.. Nyt vasta on se pakastinkin sulamassa..jonkun kun piti se ensin syödä tyhjäks.

Mä vaan öhnötän sohvalla ja palstaan... kävin mä suihkussa äsken. Yövuoroon lähettävä, niin en aio tehdä mitään järkevämpää.

Mä sulatin pikana itse pakastimen. Runttasin pesuhuoneeseen ja kuumalla suihkulla puottelin jäät arkkupakkasesta..mutta sulla olikin se ”tyttöjen mallinen” pakastin. 😂😂😂

• Lazyass kirjoitti:

Mä vaan öhnötän sohvalla ja palstaan... kävin mä suihkussa äsken. Yövuoroon lähettävä, niin en aio tehdä mitään järkevämpää.

Mä sulatin pikana itse pakastimen. Runttasin pesuhuoneeseen ja kuumalla suihkulla puottelin jäät arkkupakkasesta..mutta sulla olikin se ”tyttöjen mallinen” pakastin. 😂😂😂

Se on jääKAAPPIpakastin.

Siinä se nyt tipottelee ja kuulostaa kuin vettä satais..

• Harmaaritari kirjoitti:

No toki nuokin paitsi liZhän kyllä on tainnut miehensä palstailun kautta vaihtaa silloin aikoinaan, nykyään tuskin semmoiseen tarvetta on. Kyllä kai kaikki palstan varatut vakkarinaiset uskollisia miehilleen ovat. Ehkä juuri siinä on palstan hyvyys heille että täällä saavat jutella muidenkin miesten kuin sen omansa kanssa, ei sitten ole tarvetta muualta hakea vieraiden miesten huomiota.

Juu siinähän se..Ennen mäkin juoksin vieraissa minkä jaloiltani pääsin, mutta huh huh helpotusta kun löysin sitten tän palstan..jee.

• flowersreally
        Wwuwuw kirjoitti:

Juu siinähän se..Ennen mäkin juoksin vieraissa minkä jaloiltani pääsin, mutta huh huh helpotusta kun löysin sitten tän palstan..jee.

Ne on ne jatkuvat panorinkelit nääs.

• Lääkkeeksivaan
        Wwuwuw kirjoitti:

Niin, nyt kun vielä keksit, miten pääset juoksujesi juoksemisen lisäksi melomisen melomiseltasi, että olkapäät ei räjähdä... auttaisko joku seksipalsta siihen?

• Hihhistähii
        Wwuwuw kirjoitti:

Se on jääKAAPPIpakastin.

Siinä se nyt tipottelee ja kuulostaa kuin vettä satais..

Tyttöjenmalli, neppari ja mitäs niitä muita olikaan... ainiin äijä.

• xxxxxxxxxx
        Harmaaritari kirjoitti:

moniko kertoo rehellisesti miehen vaihdot

• Tyhmä sälli...

Miten niin? :D

Saattaa ne halutakki tutustua.. Oon suht ennalta arvaamattoman värikäs persoona. :D

• Harmaaritari kirjoitti:

Unohdit tuosta toksisesta maskuliininsuudesta mainita konnaketun joka on vienyt pullistelun äärimmilleen ja ketun tapauksessa se näyttää myös toimivan, uppoaa palstan naisiin kuin mummo lumeen.

Meän pitää levittää toksista maskuliinisuutta niin että koko Suomi saa tartunnan..

• hiljaa.hyvä
        xxxxxxxxxx kirjoitti:

moniko kertoo rehellisesti miehen vaihdot

LiZ kertoi ei olisi kannattanut kertoa.

• hupiakokorahalla
        KonnaKettu kirjoitti:

Tyhmä sälli...

Miten niin? :D

Saattaa ne halutakki tutustua.. Oon suht ennalta arvaamattoman värikäs persoona. :D

No siis ehkä en keksinyt siihen tarpeeksi hyvääkään sanaa...elä ota henkilökohtaisesti...

Mutta olet pieksänyt naisia ja miehiä ja vielä ylpeilet sillä. Sitten lauot kaikenlaista suoraan, mikä ei ole mitään huonoakaan, kun vaikuttaa aidolta, mutta siinä näkee vaan, ettet juurikaan mieti mikä on hyvää käyttäytymistä, olet kyllä aito suomalainen mehtäläinen...

Mutta mistäpä mäkään tiedän, vaikka joku kaheli löytyiskin, joka uskaltais kokeilla miten kävisi...

• hupiakokorahalla kirjoitti:

No siis ehkä en keksinyt siihen tarpeeksi hyvääkään sanaa...elä ota henkilökohtaisesti...

Mutta olet pieksänyt naisia ja miehiä ja vielä ylpeilet sillä. Sitten lauot kaikenlaista suoraan, mikä ei ole mitään huonoakaan, kun vaikuttaa aidolta, mutta siinä näkee vaan, ettet juurikaan mieti mikä on hyvää käyttäytymistä, olet kyllä aito suomalainen mehtäläinen...

Mutta mistäpä mäkään tiedän, vaikka joku kaheli löytyiskin, joka uskaltais kokeilla miten kävisi...

Parempi vaan sanoa suoraan ettei jää mitään epäselvyyksiä.. :D

• hupiakokorahalla kirjoitti:

Ei täällä sais ees elää jos rupeaa hyvä käytöksiseksi ja ottaa muiden tunteet huomioon..
        :D

• Aloitus kuulostaa ihan heikon lenkiltä ;D

• flowersreally

:D no niin tais käydä

• Mikäs se semmonen heikon lenkki on? :D

• KonnaKettu kirjoitti:

Mikäs se semmonen heikon lenkki on? :D

Hk sininen lenkki eikun mitä 😛

• AinaNorsu kirjoitti:

Hk sininen lenkki eikun mitä 😛

Punanen lenkki on sitten se vahvemman lenkki? :D

• KonnaKettu kirjoitti:

Punanen lenkki on sitten se vahvemman lenkki? :D

No punanen on aika vahva väri niin kait se pitää sit olla sen vahvemman väri. :P
        Sen kenellä komeet pers sulat on.

• AinaNorsu kirjoitti:

No punanen on aika vahva väri niin kait se pitää sit olla sen vahvemman väri. :P
        Sen kenellä komeet pers sulat on.

Tarkotit varmaan perskarvat?

Punanen lenkki saa perskarvat kasvamaan. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

Tarkotit varmaan perskarvat?

Punanen lenkki saa perskarvat kasvamaan. :D

Pitää sit punasen lenkin alkaa trimmaa karvojaan :D

• AinaNorsu kirjoitti:

Pitää sit punasen lenkin alkaa trimmaa karvojaan :D

Sie tollasia puhut vaikka on talvi tulossa.. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

Sie tollasia puhut vaikka on talvi tulossa.. :D

Ai nii joo.. Ei niitä kannatakkaa trimmaa nytte.
        Tuloo muuten kylmä. :D

• AinaNorsu kirjoitti:

Ai nii joo.. Ei niitä kannatakkaa trimmaa nytte.
        Tuloo muuten kylmä. :D

Se on tullu havaittua..

Karvoitus suojaa viimalta. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

Se on tullu havaittua..

Karvoitus suojaa viimalta. :D

Oot havainnu..
        Mitähän se nyt on huomioinu? :D
        Karvoituksia huomannu kait ;P

• AinaNorsu kirjoitti:

Oot havainnu..
        Mitähän se nyt on huomioinu? :D
        Karvoituksia huomannu kait ;P

Etelässä käydessäni huomasin että teillä on rehevämmät puskat kuin täällä..

Ilmasto on otollisempi sellaselle kasvulle.

• KonnaKettu kirjoitti:

Etelässä käydessäni huomasin että teillä on rehevämmät puskat kuin täällä..

Ilmasto on otollisempi sellaselle kasvulle.

Saattaa hyvinkin olla niin
        Tänne tulles saattaakin olla turkki päällä. ;D

• Propsittästä

Muuten!!! Yllätytkö Flow, jos et saa tähän juuri naisten mielipiteitä?

Ei haluta ehkä pahoittaa mielennostattajan mieltä???

Hauska keksintö silti tää aloitus! Toisenlaista turskallamätkimistä!

• flowersreally

No en ylläty, kuolee varmaan pian koko ketju pois.

Mut jotta tähän nyt ainakin yhden naisen mielipide saadaan, niin olen pääosin samaa mieltä sun kanssa. Paitsi Harmiksesta, se kuuluu tosi-tosi-toksisten ryhmään.

• Huoletontamätkintää
        flowersreally kirjoitti:

No en ylläty, kuolee varmaan pian koko ketju pois.

Mut jotta tähän nyt ainakin yhden naisen mielipide saadaan, niin olen pääosin samaa mieltä sun kanssa. Paitsi Harmiksesta, se kuuluu tosi-tosi-toksisten ryhmään.

No ota oikeesti Harmiksestakaan ihan selvää? Kyllähän sillä on ainakin välillä niin selkeesti kieli poskessa tehtyjä juttuja.

Mutta tää puskailu on kivaa... nyt voi tuumia mitä vaan. Vaikka kyllähän mun jutut helposti tunnistetaan, mutta toisaalta mitä väliä?

• flowersreally
        Huoletontamätkintää kirjoitti:

No ota oikeesti Harmiksestakaan ihan selvää? Kyllähän sillä on ainakin välillä niin selkeesti kieli poskessa tehtyjä juttuja.

Mutta tää puskailu on kivaa... nyt voi tuumia mitä vaan. Vaikka kyllähän mun jutut helposti tunnistetaan, mutta toisaalta mitä väliä?

Mun mielestä Ana on paljon enemmän kieli poskessa kuin Harmis, jonka pitää yrittää pönkittää itseään joka välissä.

• Minustanäin
        flowersreally kirjoitti:

Mun mielestä Ana on paljon enemmän kieli poskessa kuin Harmis, jonka pitää yrittää pönkittää itseään joka välissä.

Siis tarkoitan huumoria... ei analla ole huumoria oikein missään...

• flowersreally
        Minustanäin kirjoitti:

Siis tarkoitan huumoria... ei analla ole huumoria oikein missään...

Mä nään just päinvastoin.

• Hmmmmm
        flowersreally kirjoitti:

No jospa mä oon tietylle huumorille sokea? 🤔

• lihavihatipunen
        flowersreally kirjoitti:

Mäkin olen olen aina ajatellut, että Ananas on tosikko... Pitänee tutkailla ja pohtia uudelta kantilta asiaa.

• Pistifuntsimaan
        lihavihatipunen kirjoitti:

Mäkin olen olen aina ajatellut, että Ananas on tosikko... Pitänee tutkailla ja pohtia uudelta kantilta asiaa.

Niin. Huumorikin voi olla vaikeaselkoista, jos se ei tule suoraan vaikka asiassa, vaan on sarkastisuudessaan lyömätöntä. Sergeihän sarkastisoi paljon ja vaikka m184, mutta nekin huomaa.

Jännä juttu kyllä...

• Ananias.Palstamäki
        Hmmmmm kirjoitti:

No jospa mä oon tietylle huumorille sokea? 🤔

En ihmettele että et näe huumoria toimissani, koska minähän en kertoile kaskuja joista tietää helpostikin missä kohtaa pitää nauraa.

Flover taitaa ymmärtää palstailuani hivenen syvällisemmin kuin totiset palstapuurtajat, mutta toisaalta hän tarkkaileekin palstaa sen sijaan että reagoisi muiden antamiin ärsykkeisiin.

• :-D

Uskomattoman osuva ja naseva aloitus!

"kell´ on komeimmat pyrstösulat, kuka on palstan korein riikinkukko, kenen pörhistelyt vakuuttavimmat?"

Tosiaan, kuin parvi pörhisteleviä riikinkukkoja tepastelisi siinä ees taas. Tarkkaan kun nuuskisi, haistaisi varmaan testosteroninkin. Tulikin melkein niin kuin seurauksena mieleen metsot soidinmenoissaan.

Ei pahalla. Pojat on vain poikia. Jos ne ei olisi tuollaisia niin ei niitä miehiksi uskottaisikaan.

Mutta vastausta kysymykseen? Hmm.... En mä tiedä kuka on komein. Tai kuka on koreilivin. Tai vakuuttavin?

Ai, ai. Vastaan tähän diplomaattisesti nyt niin, etttä ehkä se on se, joka vähiten on tuonut itseään esille :)

• puskajussi

No aika ristiriitaista Elluseni... Pojat on poikia ja sitten toisaalta se joka vähiten tuo itseään esille...

Selventäisitkö?

On muuten aikaa, kun on päässyt sun kaa lätisemään...

• puskajussi kirjoitti:

No aika ristiriitaista Elluseni... Pojat on poikia ja sitten toisaalta se joka vähiten tuo itseään esille...

Selventäisitkö?

On muuten aikaa, kun on päässyt sun kaa lätisemään...

Kaikki palstapojat ovat niitä koreilevia kukkoja. Myös vähemmän esillä olevat. Tai viimeaikoina incocnito esiintyvät. Kuten sinäkin.

Kymmenen pisteen vihje: Kuka salaperäinen henkilö tuo vähiten itseään esille?

Joo, vähiinpä on jutut käynyt kanssasi (elä minua syytä :-D). Tuossa kun luin noita ketjuja niin tuli yksi juttu mieleen, mistä olisi (ehkä) syytä keskustella. Mutta edellyttäisi sitä, että laitat postia. Oma on asiasi laitatko, vai jätätkö laittamatta.

• Arvuuttelija
        elisakettu kirjoitti:

Kaikki palstapojat ovat niitä koreilevia kukkoja. Myös vähemmän esillä olevat. Tai viimeaikoina incocnito esiintyvät. Kuten sinäkin.

Kymmenen pisteen vihje: Kuka salaperäinen henkilö tuo vähiten itseään esille?

Joo, vähiinpä on jutut käynyt kanssasi (elä minua syytä :-D). Tuossa kun luin noita ketjuja niin tuli yksi juttu mieleen, mistä olisi (ehkä) syytä keskustella. Mutta edellyttäisi sitä, että laitat postia. Oma on asiasi laitatko, vai jätätkö laittamatta.

No jotain alkukantaistahan ei saa edes ajattelulla pois...ei kai kaikkea tarvitsekaan...

Hmmn. Noita on montakin, mutta jos tämä on Kettumainen kompa, niin se ei kirjoita ainakaan täällä, vaan on yksin jossain? Heh...

No mun posti hävis kyllä nikin poistumisella, mutta tekaisen uuden. Käypä sit tarkistaa laaris...

• Mitä minä yhtä ketjua miesten osalta katsoin, niin se sammakko-juttu oli kaamea.
        Myöhemmin sitä onneksi lievenneltiin...

Siinä oli ilmassa pientä suokukkoilua ja jokseenkin testosteronia.

• Karkaajoillainkäsistä
        misspönttöuuni kirjoitti:

Mitä minä yhtä ketjua miesten osalta katsoin, niin se sammakko-juttu oli kaamea.
        Myöhemmin sitä onneksi lievenneltiin...

Siinä oli ilmassa pientä suokukkoilua ja jokseenkin testosteronia.

No kaikkea ei tarvitse sietää...

En tiedä, että miten sanoisin sen kauniisti, mutta tässä kukkoilussakin on oikeasti kaksi osapuolta. Se kenen vuoksi kukkoillaan, on hiukan myös vastuussa siitä vaikutuksesta... Mä oon verrannut sitä siihen, että kun yleisesti on selvää, että varastaminen on rikos ja rangaistava asia, niin silti pitäisi muistaa jättää vaikkapa auton ovet lukkoon ja avaimet ottaa mukaansa, eikä jättää virtalukkoon....

Ymmärrätkös mitä tarkoitan? Flirttailu palstalla aiheuttaa myös oletuksia kukkomaisemmissa miespuoleisissa... Kaikki ei ihan osaa ohjata mopoaan vaan se keulii yli....

• Karkaajoillainkäsistä kirjoitti:

En tiedä, että miten sanoisin sen kauniisti, mutta tässä kukkoilussakin on oikeasti kaksi osapuolta. Se kenen vuoksi kukkoillaan, on hiukan myös vastuussa siitä vaikutuksesta... Mä oon verrannut sitä siihen, että kun yleisesti on selvää, että varastaminen on rikos ja rangaistava asia, niin silti pitäisi muistaa jättää vaikkapa auton ovet lukkoon ja avaimet ottaa mukaansa, eikä jättää virtalukkoon....

Ymmärrätkös mitä tarkoitan? Flirttailu palstalla aiheuttaa myös oletuksia kukkomaisemmissa miespuoleisissa... Kaikki ei ihan osaa ohjata mopoaan vaan se keulii yli....

No kyllä minä ymmärrän. Osasyy on minussakin...mitäs rupesin keväällä vouhkamaan, mutta kun se on tämä ilkikurinen luonne. Se on sisäsyntyistä, mitä tutummaksi tulee, sitä enemmän flirttaa.
        Ei sitä pysty kytkemään pois päältä. Itepähän kärsin...

• Karkaajoillainkäsistä kirjoitti:

P.s. Jos muuten haluat jostain tilanteesta kirjoittaa, minun vanha postini toimii. Ihan vaan sillä jos on asiaa tai tuntuu, että haluat elämästä jotain sanoa. Niinku ystävänä.

• kirjoitanvarmasti

P.s. Jos muuten haluat jostain tilanteesta kirjoittaa, minun vanha postini toimii. Ihan vaan sillä jos on asiaa tai tuntuu, että haluat elämästä jotain sanoa. Niinku ystävänä.

No voinhan mä kirjoitellakin, eihän siinä ole mitään. :o)

Ja ei sun tarvitse itseäsi ruoskia eletystä elämästä. Ei silti tarvitse kaikkea sietää ja sehän pitää osatakin sanoa ääneen. Mä töissä sain kesällä kunnon kilarit ja mietin, että mistä hitosta, niin piti kaivella kokonainen 12 tuntia, ennenkuin selvitin, että se johtuu työnjohdosta...vielä mietin koko 12 päivää lomalla, että miten sen selvitän projektipäällikölle, että asia menee oikein perille, mutta niin vaan sain sanottua asian niin, että meillä vaihtui työnjohto ja saatiin asiat muuttumaan ja ihan hyvässä hengessä, ettei entinenkään työnjohto saanut kintuilleen....

Asioihin voi vaikuttaa...ja kaikkeen löytyy aina syy ja konstit... Loppujen lopuksi elämän pitää toimia..ihan joka osa-alueella... ja kaikki vaan lähtee itsestä...en ole joutunut nielemään tuota väitettä vieläkään. :o)

• kirjoitanvarmasti kirjoitti:

No voinhan mä kirjoitellakin, eihän siinä ole mitään. :o)

Ja ei sun tarvitse itseäsi ruoskia eletystä elämästä. Ei silti tarvitse kaikkea sietää ja sehän pitää osatakin sanoa ääneen. Mä töissä sain kesällä kunnon kilarit ja mietin, että mistä hitosta, niin piti kaivella kokonainen 12 tuntia, ennenkuin selvitin, että se johtuu työnjohdosta...vielä mietin koko 12 päivää lomalla, että miten sen selvitän projektipäällikölle, että asia menee oikein perille, mutta niin vaan sain sanottua asian niin, että meillä vaihtui työnjohto ja saatiin asiat muuttumaan ja ihan hyvässä hengessä, ettei entinenkään työnjohto saanut kintuilleen....

Asioihin voi vaikuttaa...ja kaikkeen löytyy aina syy ja konstit... Loppujen lopuksi elämän pitää toimia..ihan joka osa-alueella... ja kaikki vaan lähtee itsestä...en ole joutunut nielemään tuota väitettä vieläkään. :o)

Onnittelut, että olette saaneet pyörät pyörimään. Onhan se ehkäpä ottanut vähän henkistä energiaa kun on mielessä pistänyt sanoja järkestykseen, mutta näyttää siltä, että homma on alkanut toimimaan. Kukaan ei menettänyt kasvojaan kun tyylillä on tehty. Jospa päivistä sitä myöten tulee iisimpiä ja sujuvampia. Mikään ei kuluta niin paljoa kun päässä pyörivät negatiiviset ajatukset ja jos niitä ei saa kuuluville. Hienoa.

Oonpa iloinen sinun arjen muutoksista. Kyllä se on kiva mennä töihin kepeämmällä askeleella. Mun läheiset sanoi, että mun pitäs ottaa just nyt hatkat. Mutta olen vielä löysässä hirressä. Tämä vie aikaa. Joo, joka osa-alueelle pitää saada rauha ja tyytyväisyys. Jollain tavalla sitä kohti mennään vaikka hitaasti. Olen jo muutoksessa, kyllä se tuntuu. Pariin asiaan olen jo sanonut rohkeasti ei. Pikkusen olen mustalla listalla, mutta en enää välitä siitä. Ystävät on ravistellu. Ne on huolissaan.

Hei, palataan, jossakin...olen kuulolla.
        Hyvää yötä nyt sinulle..:)

• uniparaslääkeon

Onnittelut, että olette saaneet pyörät pyörimään. Onhan se ehkäpä ottanut vähän henkistä energiaa kun on mielessä pistänyt sanoja järkestykseen, mutta näyttää siltä, että homma on alkanut toimimaan. Kukaan ei menettänyt kasvojaan kun tyylillä on tehty. Jospa päivistä sitä myöten tulee iisimpiä ja sujuvampia. Mikään ei kuluta niin paljoa kun päässä pyörivät negatiiviset ajatukset ja jos niitä ei saa kuuluville. Hienoa.

Oonpa iloinen sinun arjen muutoksista. Kyllä se on kiva mennä töihin kepeämmällä askeleella. Mun läheiset sanoi, että mun pitäs ottaa just nyt hatkat. Mutta olen vielä löysässä hirressä. Tämä vie aikaa. Joo, joka osa-alueelle pitää saada rauha ja tyytyväisyys. Jollain tavalla sitä kohti mennään vaikka hitaasti. Olen jo muutoksessa, kyllä se tuntuu. Pariin asiaan olen jo sanonut rohkeasti ei. Pikkusen olen mustalla listalla, mutta en enää välitä siitä. Ystävät on ravistellu. Ne on huolissaan.

Hei, palataan, jossakin...olen kuulolla.
        Hyvää yötä nyt sinulle..:)

No mulla on monta monituista tarinaa sulle vaikkahan mistä. Tässä on tullut oivallettua vaikka sun mitä, ihan vähällä aikaa....
        Mutta taidan itsekin kohtapuoliin pikkuisen torkahtaa...sen verta voin.....

Palataan takuulla ja öitä sinnekin. Unta sä tarvitsetkin ja hillittömän paljon huilia. Myös henkiseltä puolelta, vaikka se painaakin päälle...

• vähän.outoa

Sori vaan pönttis ja dissi, nyt tuli mokattua.

Palstatarinan mukaan olette tavanneet ja tutustuneet, mutta siitä huolimatta ette vaihtaneet edes puhelinnumeroa joka mahdollistaisi yhteydenpidon.

Palstatarinat on aina vaan palstatarinoita.

• vähän.outoa kirjoitti:

Sori vaan pönttis ja dissi, nyt tuli mokattua.

Palstatarinan mukaan olette tavanneet ja tutustuneet, mutta siitä huolimatta ette vaihtaneet edes puhelinnumeroa joka mahdollistaisi yhteydenpidon.

Palstatarinat on aina vaan palstatarinoita.

No onhan silloin varmaan ollut s24 sähköpostit molemmilla joilla on kiihkeitä viestejä vaihdeltu niin eihän tuo sikäli mitään kumoa.

Minua tuossa epäilyttää vaan toi:
        "Ihan vaan sillä jos on asiaa tai tuntuu, että haluat elämästä jotain sanoa. Niinku ystävänä."
        "No voinhan mä kirjoitellakin, eihän siinä ole mitään. :o)"
        Joo'op, miltähän mahtaa dissin morsiamesta tuntua jos/kun mies raapustelee kamunaisilleen "ihan vaan ystävänä". Ite jos jonkun naisen kanssa alkasin vakavissaan olemaan niin tuollanen vastaava tilanne, jossa nainen sitten vaan x määrän kanssa kamumiehiä jatkuvasti viestittelis "ihan vaan ystävänä", kyllä varmaan laittas miettimään ettei ¨se taida olla oikein tosissaan mun suhteen. Varmaan sanosin sille että eiköhän tää ollu tässä kun ei yhtään huvittais alkaa kyttäilemään toista mutta kun ei yhtään tietäis niiden "vaan kavereita" tyyppien motiiveja niin ei vois täysin kyllä luottaakaan yhteiseen tulevaisuuteen.

• palstatarinoita
        Harmaaritari kirjoitti:

No onhan silloin varmaan ollut s24 sähköpostit molemmilla joilla on kiihkeitä viestejä vaihdeltu niin eihän tuo sikäli mitään kumoa.

Minua tuossa epäilyttää vaan toi:
        "Ihan vaan sillä jos on asiaa tai tuntuu, että haluat elämästä jotain sanoa. Niinku ystävänä."
        "No voinhan mä kirjoitellakin, eihän siinä ole mitään. :o)"
        Joo'op, miltähän mahtaa dissin morsiamesta tuntua jos/kun mies raapustelee kamunaisilleen "ihan vaan ystävänä". Ite jos jonkun naisen kanssa alkasin vakavissaan olemaan niin tuollanen vastaava tilanne, jossa nainen sitten vaan x määrän kanssa kamumiehiä jatkuvasti viestittelis "ihan vaan ystävänä", kyllä varmaan laittas miettimään ettei ¨se taida olla oikein tosissaan mun suhteen. Varmaan sanosin sille että eiköhän tää ollu tässä kun ei yhtään huvittais alkaa kyttäilemään toista mutta kun ei yhtään tietäis niiden "vaan kavereita" tyyppien motiiveja niin ei vois täysin kyllä luottaakaan yhteiseen tulevaisuuteen.

Jos tavataan, niin kyllä toisesta haluaisi tietää etukäteen muutakin kun s24-sähköpostin.

• palstatarinoita kirjoitti:

Jos tavataan, niin kyllä toisesta haluaisi tietää etukäteen muutakin kun s24-sähköpostin.

Onhan siellä s24 postissa voinut paljonkin infoa vaihtua ja voihan noilla olla puhelinnumerotkin vaihdettuna, spa vaan on paras yhteydenpitoväline silloin kun ei oikein tiedä missä toinen on menossa yms., ei häiritse ja vastapuoli voi vastata sitten kun ehtii ja se omaan aikatauluun sopii.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3732
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3114
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      97
      2719
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2410
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2388
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2357
    7. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      125
      2335
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2264
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2203
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe