Voihan Kamuxin ja Sakan ostopalvelu !

Kamuxsaka

Laitoin n. kaksi viikkoa sitten Kamuxin ostosivun kautta tarjouspyynnön autostani. Viikon verran odottelin, mutta mitään yhteydenottoa ei kuulunut. Sitten ajattelin, että jaaha ei kiinnosta joten laitoin sitten saman ostotarjouspyynnön Sakalle. Nyt on toinen viikko mennyt eikä tullut ainakaan nyt viikon sisään Sakaltakaan mitään yhteydenottoa ja Kamuxilta ei ole nyt siis kahteen viikkoon kuulunut mitään.
Mielestäni aika uskomatonta toimintaa molemmilta kun ajattelee, että molemmat suureen ääneen mainostaa, että ostamme autosi. Sitten kun sitä tarjoaa, niin mitään ei kuulu. Ymmärtäisin sen vielä jotenkin, jos tarjoaisin jotain loppuunajettua romua, mutta minun autoni on erittäin hyvää myyntikamaa autoliikkeille. Autoni on uudenkarhea ja vähän ajettu sekä täysin virheetön ja lisäksi varustettu vähäkulutteisella bensakoneella. Vielä ihmeellisemmäksi asian tekee se, että pari vuotta sitten kun olin edellistä autoani myymässä nettiautossa(saman merkkinen ja korimallinen kuin nykyinen), niin silloin ilman mitään yhteydenottoani Kamuxiin, heidän myyjä soitti minulle ja halusi ostaa autoni ja vielä pyytämääni hintaan.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia, että Kamux( ja Saka) ei vastaa ostotarjouspyyntöihin ? Vai onko kyseessä jokin palvelin ongelma eli ettei nettisivujen kautta tehdyt tarjouspyynnöt menisi perille? Joka tapauksessa tosi noloa molempien liikkeiden kannalta tämä on. Täytyy sitten vaan itse myydä kun ei kelpaa provikat.

7

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valitettavasti

      Niillä on hallit täynnä kuraa, joista pitäis päästä eroon. Ei ne halua enää lisää, vaikka kuinka oikeasti hyvä kampe ois kyseessä.

    • Vertailux

      Onhan niitä muitakin liikkeitä jotka ostavat autoja. Laita vaikka Googleen sanat ostetaan autoja.

    • FaktatLienee

      Ei ole vastattu, koska:
      "Autoni on uudenkarhea ja vähän ajettu sekä täysin virheetön ja lisäksi varustettu vähäkulutteisella bensakoneella. "

      => Oletusarvona uudenkarheasta autosta; olet siitä velkaa rahoitusyhtiölle niin paljon, ettei kenenkään järkevää liiketoimintaa harjoittavan autoliikkeen kannata sitä sinulta edes loppuvelkaosuudella pois lunastaa.
      => Jos "uudenkarhea" auto on poikkeuksellisesti sinun omaisuuttasi, olet sen unihinnoitellut haavehintaiseksi, eikä kelpaa toivehinnallasi mihinkään autoliikkeeseen; ei vaan ole liiketoiminnallisesti kannattava ostos.

      "Vielä ihmeellisemmäksi asian tekee se, että pari vuotta sitten kun olin edellistä autoani myymässä nettiautossa(saman merkkinen ja korimallinen kuin nykyinen), niin silloin ilman mitään yhteydenottoani Kamuxiin, heidän myyjä soitti minulle ja halusi ostaa autoni ja vielä pyytämääni hintaan."
      => Vuodessa "tilanteet muuttuu" paljonkin. Olettaisin, että vuosi sitten autosi oli "oikean hintainen" ja/tai ostotarjouksen tehneellä liikkeellä oli ns. "poka valmiina" juuri tuollaiselle autolle.

      "Joka tapauksessa tosi noloa molempien liikkeiden kannalta tämä on. Täytyy sitten vaan itse myydä kun ei kelpaa provikat."
      => Niin on. Lyhyt vastauskin olisi parempi, kuiin täyshiljaisuus. "EI KELPAA OSTETTAVAKSI, KIITOS." Olisi varmasti sinullekin mukavampi, kuin hiljaa oleminen?
      =>Onnea vaan "uudenkarhean" velkaisen auton edelleen myyntiin, perseaukisille, aina ja poikkeuksetta rahoituksen ostoon tarvitseville kuluttajille.

    • EiKiitosEdesIlmaiseksi

      Annas kun arvaan:
      Autosi kuuluu VAG konserniin, siinä on vähäkulutteinen 1.2 tai 1.4 TSI kone ja DSG automaattilaatikko.
      Ei mikään ihme, ettei kumpikaan liike kiinnostunut hyvästä autostasi :)

    • erikoist23

      Outoa.

      Aina toimiva vaihtoehto on lähettää suoraan liikkeen facebook sivulle "palautetta" toiminnasta, yleensä reagoidaan minuuteissa. Tai toinen on laittaa suoraan toimitusjohtajalle sähköpostia, miksei asiakaspalvelu kiinnosta?

    • VelttonakinIso

      Kannattaisko kysyä siitä facebookin tykätyimmästä liikkeestä?

    • Passat

      Kumpikin kauppa on ihan petkuttajia = lessuja

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe