Tein sen itse ja se oli kovin monimutkainen, hankala ja raskas urakka.
Mutta nyt se on paikalla ja kaikkien mielestä se on hieno ja sopiva (itse en ole silti ihan varma).
(en kuitenkaan julkaise siitä kuvaa)
Liskolla on vihdoin kivi
4
181
Vastaukset
- RIP_lisko
.
R.I.P. lisko
har
Richard Wagner - Götterdämmerung - Twilight of the gods -
https://www.youtube.com/watch?v=N0PpTPvbr-4
. Muistatko minun piti laittaa ranteeseen kuminauhan etten ajattele ikäviä.
Pojan tuttava koulusta vastaavassa roolissa kuin opettaja teki itsarin mutta hän elää minun muistoissa mutta ei se estä sinua elämästä.
L olisi onneton, jos tekisit niin, ettet eläisi.
Muistatko ukkoseni se puhuu vaikka elämä menee hyvin itsensä tuhoamisesta aika aijoin olen turruttaneet itseni jos.. en aijo jättää elämästä.
Yritän sit selviytyä yksin.- väliaika
Hienoa. Minun sukulaiset olis tosin repineet pelihousunsa jo aikapäiviä sitten, jos avokkini olis hommannut kiveä näin kauan. Viime kevättalvena olin sukulaisen hautajaisissa, ja jo alkukesästä osa sukulaisista päivitteli, kun haudalla ei vieläkään ole kiveä. Kuolleen sukulaisen lapset eivät olleet saaneet aikaiseksi kolmessa kuukaudessa?!?!? Mikä Skandaali!!
Muutenkin suvussamme tosin panostetaan kuolemaan. Tammiarkku ja sillee...- Ou_JEA------
.
"Ni mut lisko oli pyörivä kivi!!!!!1!!!!!!!!!1!!!! "
har
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202650Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3432281Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262092Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o221973Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581678Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121222Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181209- 551060
- 631045
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?31022