Liskolla on vihdoin kivi

Tein sen itse ja se oli kovin monimutkainen, hankala ja raskas urakka.
Mutta nyt se on paikalla ja kaikkien mielestä se on hieno ja sopiva (itse en ole silti ihan varma).
(en kuitenkaan julkaise siitä kuvaa)

4

110

Vastaukset

• Muistatko minun piti laittaa ranteeseen kuminauhan etten ajattele ikäviä.
      Pojan tuttava koulusta vastaavassa roolissa kuin opettaja teki itsarin mutta hän elää minun muistoissa mutta ei se estä sinua elämästä.

L olisi onneton, jos tekisit niin, ettet eläisi.

Muistatko ukkoseni se puhuu vaikka elämä menee hyvin itsensä tuhoamisesta aika aijoin olen turruttaneet itseni jos.. en aijo jättää elämästä.
      Yritän sit selviytyä yksin.

• Hienoa. Minun sukulaiset olis tosin repineet pelihousunsa jo aikapäiviä sitten, jos avokkini olis hommannut kiveä näin kauan. Viime kevättalvena olin sukulaisen hautajaisissa, ja jo alkukesästä osa sukulaisista päivitteli, kun haudalla ei vieläkään ole kiveä. Kuolleen sukulaisen lapset eivät olleet saaneet aikaiseksi kolmessa kuukaudessa?!?!? Mikä Skandaali!!

Muutenkin suvussamme tosin panostetaan kuolemaan. Tammiarkku ja sillee...

• .

"Ni mut lisko oli pyörivä kivi!!!!!1!!!!!!!!!1!!!! "

har

.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka maksaa ei-turvallisesta maasta tulevan pakkokatanteenin..

..eivät kai veronmaksajat Kelan ansiosidonnaisella päivärahalla? Vastuuton mokailija maksakoon mokiensa kulut itse! Se on Ruotsin risteilyltä tai Balk
      Maailman menoa
      209
      6511
    2. Heti alkoivat "asiantuntijat" sössöttämään

ettei hallituksella ole oikeus pistää ihmisiä pakkokaranteeniin https://yle.fi/uutiset/3-11487500
      Maailman menoa
      333
      3024