Onko suunnitelmia?
Mitä meinaatte tehdä tänään?
21
345
Vastaukset
Jos lähtis Janni Hussia kattomaan
- Ananias.Palstamäki
Käyn tapaamassa vanhaa ystävääni. Ei olla sovittu mitä tehdään, mutta eiköhän tossa iltapäivän kuluessa jotakin keksitä.
Jutustelua ainakin ja käydään syömässä. - Sinnunfillari
Töistä suoraan lenkille. Tietysti aika tarkennus
🚲
🐺 - SoliterniuM1977
Ihan yksikseen kämpillä vaan. Pelailen uutta Shadow Of Tomb Raider -peliä sekä joitakin vanhempia Tomb Raider -pelejä. Otan rennosti vaan. Huomenna sit töihin.
- Lenkillekentieskimpassa
Nähdäänkö töissä heti aamusta. HyviäPyhiä, ellei tänään huvita nähä työpaikalla
Viedä lapset luisteleen ja käydä kylässä.
Minua väitettiin valehtelijaksi lähetin linkin ylläpidolle ja lähti ketjusta. En valehdellut.
Minä en valehtele ja on eritoten tärkeätä ihmisten käyttäytyvän oikein.- aitoriitta
Äsken tilattiin tyttären kanssa liput Antti Railion joulukonserttiin. Pian alan tehdä makkarakeittoa lounaaksi. Se oli tyttären toive tämän päivän lounaaksi. Odotan miestä mökkimatkalta kotiin tulevaksi. Minä olen lomalla seuraavat pari viikkoa. Ihanaa! Aion myös siivota tänään vielä. Ulkoilen joko pyöräilemällä tai kävelemällä. Siinä päivän ohjelma.
Eipä yllätä tuo konserttivalinta. Väkivaltainen naistenhakkaaja ilman muuta saa teidän lippurahat kun on niin ihqu. Sen sijaan pitkän linjan artisti joka ei varmaan koskaan ole ollut otsikoissa noissa merkeissä saakin kärsiä nahoissaan, oma syynsä kun ei osaa hakata naisia eikä miehiä:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201809142201198290_vd.shtmlHarmaaritari kirjoitti:
Eipä yllätä tuo konserttivalinta. Väkivaltainen naistenhakkaaja ilman muuta saa teidän lippurahat kun on niin ihqu. Sen sijaan pitkän linjan artisti joka ei varmaan koskaan ole ollut otsikoissa noissa merkeissä saakin kärsiä nahoissaan, oma syynsä kun ei osaa hakata naisia eikä miehiä:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201809142201198290_vd.shtml.. Eks Tapsa(kin) ole Aika Jännis.. ;D
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Eks Tapsa(kin) ole Aika Jännis.. ;D
Ei niin jännä kuitenkaan että täysin tuntemattomia naisia alkaisi murjomaan sairaalakuntoon, kyllä mun roposet menis Tapsalle jommankumman joulukonsertti pitäis valita:
https://hymy.fi/uutiset/vof-voittaja-antti-railio-pahoinpidellyt-kaksi-tuntematonta-naista/Harmaaritari kirjoitti:
Ei niin jännä kuitenkaan että täysin tuntemattomia naisia alkaisi murjomaan sairaalakuntoon, kyllä mun roposet menis Tapsalle jommankumman joulukonsertti pitäis valita:
https://hymy.fi/uutiset/vof-voittaja-antti-railio-pahoinpidellyt-kaksi-tuntematonta-naista/.. Noh, En mä Niin Väittänytkään.. Enkä mä tiedä/muista kovinkaan tarkkaan, että kuka on tehnyt mitäkin, kun en niitä seuraamalla seuraa ja tutki.. ;D
https://www.voice.fi/viihde/a-25300
.. Mutta kyllä näitä varmaan löytää yhdestä, jos toisesta, jos alkaa Guuggeloimaan.. En tiedä mitä kaikkea Tapsasta(kin) löytyisi.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Noh, En mä Niin Väittänytkään.. Enkä mä tiedä/muista kovinkaan tarkkaan, että kuka on tehnyt mitäkin, kun en niitä seuraamalla seuraa ja tutki.. ;D
https://www.voice.fi/viihde/a-25300
.. Mutta kyllä näitä varmaan löytää yhdestä, jos toisesta, jos alkaa Guuggeloimaan.. En tiedä mitä kaikkea Tapsasta(kin) löytyisi.. ;PJoo no en itse edes googlannut tapsaa kuna en muistanut mitään negatiivista nähneeni. Tuossa lukee "Laulaja ei myöskään riehunut tai käyttänyt väkivaltaa. Häiriköinti oli pääosin musiikin keskeyttämistä ja suun soittamista. " niin aika harmitonta, varmaan stressin aiheuttamaa toimintaa. Vähän eri juttu kuitenkin kuin hyökätä tuntemattomien vastaantulijoiden kimppuun ja murjoa pitkälle sairaslomalle.
- hienoahienoa
Ehkä lenkkeilemässä voisi käydä. Ja pelata tietokone-pelejä. Mitään järkevää ei keksi, kun siivottukin on kämppä yms.
- Tänäänköhö
Työpaikallako
🐺
🐘-🚲
.. Levätä.. Levätä.. ;P
En mitään. :D
- aitoriitta
Voi Antti Railiota mutta pahoinpitelyistä on aikaa. Ihminen voi muuttua ja siihen on annettava mahdollisuus. Konsertoi kuitenkin kirkoissa. On syyllisyydet jo kärsinyt. Muita joulukonsertteja, joissa olen ollut: Carola Häggvist, Katri-Helena, Anna Eriksson, Johanna Vuorela ja muita mm. Paavalin kirkossa järjestettyjä konsertteja. Ai niin vielä Ylioppilaskunnan laulajien parikin konserttia.
Joo, anna sä vaan anteeksi mutta muista että naisen hakkaaja ei oikeasti koskaan parane, se voi näytellä parannuksen tehnytttä mutta samaa p...kaa se on sisältä mitä ennenkin, oppinut ehkä vaan olemaan jäämättä kiinni. Sinun kannattais perua liput ja vaihtaa jonkun muun konserttiin. Ihan turhaan täällä naiset aina lässyttää tuomitsevansa väkivallan kun käytännön teot aina osoittaa täysin päinvastaista.
- mitä.teki.missä
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, anna sä vaan anteeksi mutta muista että naisen hakkaaja ei oikeasti koskaan parane, se voi näytellä parannuksen tehnytttä mutta samaa p...kaa se on sisältä mitä ennenkin, oppinut ehkä vaan olemaan jäämättä kiinni. Sinun kannattais perua liput ja vaihtaa jonkun muun konserttiin. Ihan turhaan täällä naiset aina lässyttää tuomitsevansa väkivallan kun käytännön teot aina osoittaa täysin päinvastaista.
Onko Antti Railio muka naistenhakkaaja?? Mitä tapahtui? Ihan uutta tietoa tuo!
- Plaaahhh
Pitkästä aikaa täällä 😊 josko hetken selailisi tätä hörhöilyä ja sitten päikkärit.
Sitä mitä tulee eteen, koskaan ei oo mitää suunnitelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2151449- 961286
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan41088Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171076Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86900Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.61852- 32840
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37778Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii45770