Onks omassa nuoruudessa ei ollut beep-testejä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005829868.html
Oppilas kuoli liikuntatunnilla
9
206
Vastaukset
- seksihullu
Jokin menee vikaan kun tällaisia testejä tehdään! Kaikille oppilaille spirometriergometrikuntotesti-istunto valvottuna lääkärillä TAI EI MITÄÄN. EI tällaisia KESKITYSLEIRI KIDUTUSMETODEJA!
valtakunta kirjoitti:
Juuri noi kuntotestit lääkärin luona.
Kuin näkyy joku muukin on samaa mieltä
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201809162201202065_u0.shtml
- Kiltti-ätmi
On ollut ja pelasin salibandya ja sielläkin juostiin viivalta viivalle nopiaa.
- 333
Beep testit oli kiduttamista.
Samoin kuin kaikki muutkin. - lihavihatipunen
Mun nuoruudessa oli Cooperin-testi. Ja meillä oli hullu liikunnanopettaja. Vihasin liikuntaa koulussa mutta jossain vaiheessa liikuntahulluus iski minuunkin kunnes into hiipui ja lopahti kokonaan. Pitäisi löytää liikunnanilo uudelleen.
Voi kauheeta!
Lopetetaan liikuntatunnit kokonaan!- karsintavaihe
Heikot sortuu elon tiellä
- Lisäaineissa
Olen joskus lueskellut juttuja toisesta mahdollisuudesta, henkilö on poikennut kuoleman rajalla ja saanut uuden tilaisuuden palata ja aina muuttuneena. Uskoo näihin ken tahtoo mutta jos tuo oppilas saisi tilaisuuden palata, niin mitenkähän suhtautuisi edestakaisin juoksemiseen, mikä vei tai edesauttoi hengenmenon? Aloin ajatusleikkimään, kun nykyään hoetaan ja korostetaan tehokkuutta ja kiirettä vähän joka paikassa. Pystykkö tekee ton nopeemmin? Tuosta kun sais pari sekkaa pois. Ehdikkö vielä ton ja tän. Kiirekiirekiirekiire. Miten me voitais tehdä tää vielä paremmin. Ja huomenna on uusi päivä. Ja ylihuomenna on uusi päivä. Ja .................................tömähdys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6363287Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu982672Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211691Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771592Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔471510Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101500- 691444
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3421414- 271328
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901233