Miehettömät kotitaloudet

miestentöitä

Mietin joskus millaisia aikuisia tulee lapsista jotka ovat kasvaneet isättä ilman että on minkäänlaista miehen mallia vaan pelkkiä naisia ja tyttöjä keskenään, menee varmaan niin hirveäksi akkailuksi että en osaa edes kuvitella. Luultavasti hirveää kaakattamista mutta kukaan ei saa tehdyksi yhtään mitään...

6

254

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puke.pink

      Voin kuvitella että miehettömässä talossa kaikki on vaaleanpunaista ja pinkkiä ällösöpöä sokerikuorrutettua hattaraa... kääntyisin jo eteisessä kannoillani jos sellaiseen taloon erehtyisin... 🤮

    • Yhllekatkerako

      😂😂 monessa naisessa on enemmän miestä kun täällä palstan vinkujissa 💪

    • KyöstiKalevi

      Isäni kuoli työtapaturmaisesti kun olin 3 vuotias.
      Sen jälkeen lapsuuskodissani asui isän äiti = mummoni, äitini ja 4 vanhempaa sisarusta. Äitini huolehti tilasta, kylvi ja korjasi viljat, lypsi lehmät ja laittoi maidot meijerille, teki AIV:t elukoille, käytti koneita siinä kuin miehetkin. Siinä sivussa keitteli ruuat ja huolehti mummosta.
      Aina oli ruokaa pöydässä ja vaikkei paljon rahaa ollutkaan niin kaikki oleellinen oli, eikä rakkautta puuttunut, aina oli tukena ja turvana, siinä kuin isommat siskotkin.
      Siskoista tuli akateemisesti koulutettuja, minusta teknisen puolen ammattilainen.

      Itkun kanssa olen haudannut mummoni ja äitini enkä häpeä sitä yhtään.
      Mielestäni olen täysin normaali mies isättömyydestäni huolimatta.

    • onneksi-nainen.valitsee

      Minä olen kasvattanut kaksi lasta pienestä asti yksin. Toinen heistä oli poika joten ihan naisvaltaista ei ollut. Isästä ei ollut mihinkään, ja liukenikin hyvin äkkiä kuvioista. Ei sen jälkeen peräänsä kysellyt, edes lapsista.
      Silloin päätin että yksikään kaksilahkeinen ei huusholliini asetu, eikä asettunut. Lapset on nyt isoja ja omillaan. Avoliitossa kumpikin. Tytär työskentelee koodaajana ja tähtää ylöspäin. Poika kunnan palkkalistoilla tiehallituksessa.
      Joskus mietin, mitähän meistäkin olisi tullut ja missä katuojassa lapset olisivat jos se liero olisi saanut jäädä ja pilata kaikki!

    • miehenmallia

      Miehen malli? Ai se sohvalla makaava vätys? Lapset katsoo kun äiti käy vuorotyössä ja elättää perheen, vaihtaa räntäsateessa renkaat ja remontoi taloa. Isä makaa työttömänä ja kaikki tapahtuu huomenna paitsi oikeasti ei koskaan. Välillä isä käy pettämässä kun seksinhakupalstalta saa jonkun kapakkaruusun, äiti itkee ja on väsynyt, tekee sitä joka ilta, ottaa ylitöitä että saa hankittua miehen ja lapsien vaatimat lelut ja turhakkeet sekä maksettua kaikki laskut. Äiti lihoo ja rupsahtaa, nukkuu 4 tuntia yössä, syö masennuslääkkeitä mutta painaa eteenpäin, koska kaikki on hänen harteillaan. Äidillä ei ole välttämättä ainuttakaan vapaapäivää viikossa työstä,kotona ei ikinä, ihmiset arvostelee kun äiti on huono. Isä on hyvä kun on supliikki ja osaa naurattaa naisia. Isä saa paljon sääliä kun on huono vaimo joka ei näytä enää nätille ja on masentunut. Isällä on pakko olla vaikeaa ja rankkaa.

      Tämä on miehen malli nykyajan suomessa. Onneksi lapset on aikuisia ja minä ottanut eron.

    • Anonyymi

      Lieköhän tässäkin miehettömän kotitalouden tulos, ruohonleikkuri jäänyt huoltamatta, tytöt on ajaneet vaan ja lopulta moottori kokenut täystuhon, kone aivan säpäleinä, jopa nokka-akseli katkennut!
      https://youtu.be/qIQCO__G3xg?t=596

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe