Suomen naiset hurmannut A-J:kin vain kamuainesta

Vaikka aiempien lehtijuttujen mukaan sai naiset sekaisin livenä ei nappaakaan turhankin kunnollinen Antti-jussi, ei ole sitä "kipinää":

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201809172201202656_tw.shtml

" Odotin jotain ihastumisen tuntemuksia tai että kemiat saattaisivat kohdata. Mutta ei mulla ainakaan vielä toistaiseksi ole noussut sydäntä hetkauttavia tunteita. Varmasti olet tosi hyvää ystäväaineista, Julia paljastaa."

"Julia kertoo kameroille tuntevansa heti, jos toisen ihmisen kanssa klikkaa tai on kemiaa.

- Ei se tarvii kuin muutaman hassun sanan ja se on siinä. Mun mielestä meillä ole ole sitä, vaikka kivaa onkin, Julia analysoi."

Oikeastaan aika paljonhan tuo kertoo Suomen naisista. kun heppu on telkkarissa, siis julkkis, ne on kaikki että "ihquu" ja jokainen nainen haluaa sen mutta sitten kun livenä pääsee tapaamaan loppupelissä kuitenkin aika tavallista miestä ei ole sitä "kipinää". Kuvittelikohan Julia että sitä "kipinää" sitten varmaan on myöhemmin muka kun kuitenkin nyt kertoo että tuntee heti jos sitä on tai ei, eikö olisi ollult sitten reilua kertoa heti se "kipinän" puute niin Antti-jussi olis voinut valita jonkun muun naisen jatkoon?

108

935

Vastaukset 108

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ananias.Palstamäki

Noinhan se on, kemian tuntee heti.

• Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

Antti_jussin olis kannattanut ajaa se risuparta pois ja tilata tuolta Handsome-guy maski niin ois livenäkin kipinää syntynyt ihan itsestään:

http://www.spfxmasks.com/ourmasks.php

Vaikea arvioida vetoaisiko myös naisiin...

• harvinainenilmiö

Se on kyllä totta.

• Totuus-

Julialla klikkaa vain jännämiesten kanssa. Liian kiltti ja kunnollinen tupo maajussi ettei julian pillu kostu.

• lihavihatipunen

Mut on edelleenkin hurmannut Tuomo eikä A-J.

• Ananias.Palstamäki

En katso telkkaria ollenkaan, mutta tuli mieleeni ajatus että Tuomohan voi olla vaikka pleijeri.

• lihavihatipunen
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

En katso telkkaria ollenkaan, mutta tuli mieleeni ajatus että Tuomohan voi olla vaikka pleijeri.

Voihan se olla tai olla olematta. En mä sinne farmille ole änkeämässä joten sillä ei välttämättä ole väliä.

• Ananias.Palstamäki
        lihavihatipunen kirjoitti:

Voihan se olla tai olla olematta. En mä sinne farmille ole änkeämässä joten sillä ei välttämättä ole väliä.

Eikös noille ehdokkaille voi kirjoitella muutenkin? Näin muistelisin lukeneeni..

• 30jayksi

Tietenkin tykkäät. Olihan se pisin kai niistä. Kas kun live-elämässä kukaan nainen ei ole siitä kiinnostunut, joutuu etsimään seuraa hömppäohjelmista.

• lihavihatipunen
        30jayksi kirjoitti:

Tietenkin tykkäät. Olihan se pisin kai niistä. Kas kun live-elämässä kukaan nainen ei ole siitä kiinnostunut, joutuu etsimään seuraa hömppäohjelmista.

Pituus ei haittaa vaikka olen aina pitänyt suunnilleen oman pituisista koska silmät yms. on samalla korkeudella ja suuteleminenkin on helpompaa ku ei tarvi kurotella. Mutta Tuomossa on vaan jotain.

• lihavihatipunen

Mitähän tuosta Maunon farmiviikosta tulee kun valitsi Saritan sinne..Jännänainen näyttää kiinnostavan koska on niin pirteä ja räväkkä...No, hän varmaan "eliminoi" kilpailijat aika äkäseen...

• lihavihatipunen

• lihavihatipunen kirjoitti:

Luin tuon tänään ja siitäpä tulikin mieleen, että taitaa olla aika mustis se Sarita.

Jos se olis mies sillä varmaan naisia piisais kun on noin räväkät otteet.

• A-J on hurmaava. En kestä katsoa hymyilemättä :)

• Ananias.Palstamäki

Jotenkin arvasin että tulet hehkuttamaan A-Jiitä.

• Livekohtaamisessa varmaankaan ei silti olisi "kipinää".

• Ananias.Palstamäki kirjoitti:

Hän olisi mulle just sopiva mies.

Mistä muuten niin päättelit? Katsopa nyt miehenäkin sitä katsetta. Kyllä täytyy väristä sinullakin polvissa..

• Harmaaritari kirjoitti:

Livekohtaamisessa varmaankaan ei silti olisi "kipinää".

Ei niin. Se olisi roihua :D

Olen muuten sitten vielä kipeä, että ei mitään mekkalointia. Leukosyytit koholla, tämän päivän tarkistus, mutta kuitenkin lupailivat jo parempaa suuntaa. Vähänkös iloinen kuin pieni harakka!

• Ananias.Palstamäki
        misspönttöuuni kirjoitti:

Olen muuten sitten vielä kipeä, että ei mitään mekkalointia. Leukosyytit koholla, tämän päivän tarkistus, mutta kuitenkin lupailivat jo parempaa suuntaa. Vähänkös iloinen kuin pieni harakka!

Tuli eilen palstailtua liian myöhäiseen, tänään oli veto pois.

Ensi viikonlopulle on pari juttua kehitteillä, katsotaan jos saadaan palsta totaalisen sekaiseksi.

• Ananias.Palstamäki

Mistä muuten niin päättelit? Katsopa nyt miehenäkin sitä katsetta. Kyllä täytyy väristä sinullakin polvissa..

Vai tuo on miestyyppisi...olen arvioinut sinut väärin.

Tuli eilen palstailtua liian myöhäiseen, tänään oli veto pois.

Ensi viikonlopulle on pari juttua kehitteillä, katsotaan jos saadaan palsta totaalisen sekaiseksi.

uU jee...

Ei kun voimia keräilemään :)

Minut jätät laskuista pois, muuten, anna palaa Frank.
        Mitä tässä palstaa illasta katselin, täällä näyttää h.lvetin tylsältä.

Vai tuo on miestyyppisi...olen arvioinut sinut väärin.

Millaiseksi sen arvioit? Mikä vika A-J. Aitous on hänen valttikorttinsa, ja rauhallinen puhetapa. Minäkin niin kuin vähän tunnun rauhoittuvani...

Katso nyt hyvä mies, miten hän katsoo naista silmiin. Pojat oppia siitä.

Veikkaan että livenä sua häiritsis noi kulmakarvat:

https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770px_wide/s3/2018-09/ANTTI_JUSSI.jpg?itok=nxwfKtXA

Huomaatko yhdennäököisyyttä:

https://dogs.pedigreeonline.com/images/breeds/dogs/bloodhound.jpg

Älä viitsi (naurua)

Osaan nyppiä tarvittaessa tosi hyvin kulmat, laitan itellenikin, ne on millilleen nyt kohdillaan. Olen yhdeltä mieheltä nyppinytkin, luvan kanssa.

Sitten vähän pelleiltiin, ja värjäsin yhdeksi illaksi (vedellä lähtevällä). Sain pitää oppimateriaalina häntä ja harjoitella. Eihän siitä räkänauruitta selvitty :D

• Ananias.Palstamäki

uU jee...

Ei kun voimia keräilemään :)

Minut jätät laskuista pois, muuten, anna palaa Frank.
        Mitä tässä palstaa illasta katselin, täällä näyttää h.lvetin tylsältä.

Sinä olet ensi viikonloppunakin pääroolissa, ikävä kyllä.

Tämä palsta on kuolemassa, kituu henkitoreissaan. Jutut on paskoja, ja mielenkiintoiset tyypit loistavat poissaolollaan.

En usko että jaksan itsekään enää pitkään palstailla, oma viihtymiseni on jo lähes 100 prosenttisesti kiinni siitä kuinka viitsin kehitellä jotakin juonenkäänteitä. Asiajuttuja ei ole, ja huumori on kakkahuumoria.

Voi olla kyllä että pidän viikonloppuvapaata.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Älä viitsi (naurua)

Osaan nyppiä tarvittaessa tosi hyvin kulmat, laitan itellenikin, ne on millilleen nyt kohdillaan. Olen yhdeltä mieheltä nyppinytkin, luvan kanssa.

Sitten vähän pelleiltiin, ja värjäsin yhdeksi illaksi (vedellä lähtevällä). Sain pitää oppimateriaalina häntä ja harjoitella. Eihän siitä räkänauruitta selvitty :D

Vaikka noi kuinka nyppis ne ois ihmekulmassa silti, se häiritsis sua kuitenkin treffeillä ja päättäsit että ei ollu kemiaa, ei jatkoon ja odottasit sitten seuraavaa, suorakulmaista, prinssiä että kyllä se sieltä vielä tulee.

• Ananias.Palstamäki

Millaiseksi sen arvioit? Mikä vika A-J. Aitous on hänen valttikorttinsa, ja rauhallinen puhetapa. Minäkin niin kuin vähän tunnun rauhoittuvani...

Katso nyt hyvä mies, miten hän katsoo naista silmiin. Pojat oppia siitä.

En minä arvostele, ihan kivahan se on nähdä mitä haet miehestä.

Sinä olet ensi viikonloppunakin pääroolissa, ikävä kyllä.

Tämä palsta on kuolemassa, kituu henkitoreissaan. Jutut on paskoja, ja mielenkiintoiset tyypit loistavat poissaolollaan.

En usko että jaksan itsekään enää pitkään palstailla, oma viihtymiseni on jo lähes 100 prosenttisesti kiinni siitä kuinka viitsin kehitellä jotakin juonenkäänteitä. Asiajuttuja ei ole, ja huumori on kakkahuumoria.

Voi olla kyllä että pidän viikonloppuvapaata.

En ole. Sinä olet sanonut, että voin sanoa, mitä haluan ja mitä en. Ja varmasti sanon. Jos kiellän, sinä et sitä tee.

Joo p.ska palsta. Mutta siinä määrin menossa oikeaan suuntaan, että ihmiset tarttuvat kiinni normaaliin elämään, perheet yhdistyvät ja porukka tajuaa, mikä tässä maailmassa on totisinta totta ja tärkeintä. Jossain on jo tehty ajatustyötä, mikä on upeaa.

Elämä on liian kallisarvoista hukattavaksi tänne. Terveydestä ja läheisistä pitää pitää huolta. Tänne me emme ole mitään velkaa.

Vaikka noi kuinka nyppis ne ois ihmekulmassa silti, se häiritsis sua kuitenkin treffeillä ja päättäsit että ei ollu kemiaa, ei jatkoon ja odottasit sitten seuraavaa, suorakulmaista, prinssiä että kyllä se sieltä vielä tulee.

Ei kun just tuollasiahan tyttö haluaa hypistellä...mieti kuin kiva noita ois silittää..

Livenä menisin ihan sekaisin.

Joo, en minä A-J:tä tunne, mutta vaikuttais olevan perusarvoilla varustettu mies. YHDEN naisen mies. Ja tod.näk. loppuelämän.

En kaipaa krumeluureja, ihan tavallista maalaiselämää.

Playboy ei käy.

• Ananias.Palstamäki

En ole. Sinä olet sanonut, että voin sanoa, mitä haluan ja mitä en. Ja varmasti sanon. Jos kiellän, sinä et sitä tee.

Joo p.ska palsta. Mutta siinä määrin menossa oikeaan suuntaan, että ihmiset tarttuvat kiinni normaaliin elämään, perheet yhdistyvät ja porukka tajuaa, mikä tässä maailmassa on totisinta totta ja tärkeintä. Jossain on jo tehty ajatustyötä, mikä on upeaa.

Elämä on liian kallisarvoista hukattavaksi tänne. Terveydestä ja läheisistä pitää pitää huolta. Tänne me emme ole mitään velkaa.

Ei sulla ole lupaa ennakkosensuuriin. Puhe oli siitä että voit sanoa jos menin liian pitkälle. Mulla on siis mahdollisuus mennä liian pitkälle, ja pyydän tietenkin anteeksi menettelyäni mutta vahinko on jo tuossa vaiheessa tapahtunut.

Parran vois ehkä ajattaa pois...tykkään sellasesta jämäkästä armeijan mallista.

Ei sulla ole lupaa ennakkosensuuriin. Puhe oli siitä että voit sanoa jos menin liian pitkälle. Mulla on siis mahdollisuus mennä liian pitkälle, ja pyydän tietenkin anteeksi menettelyäni mutta vahinko on jo tuossa vaiheessa tapahtunut.

Olet tarkkailussa. Tulen kyllä sanomaan EI jos en tykkää.

Ei kun just tuollasiahan tyttö haluaa hypistellä...mieti kuin kiva noita ois silittää..

Livenä menisin ihan sekaisin.

On sulla huvit :D Entäs sitten se risuparta? "Jo alkukeittoa syödessä Antti-Jussissa metsäläisyys näkyi, alkuruuaksi tilattu savuporokeitto valui iljettävästi ruokkoamatonta parrantynkää pitkin....ja se ryystäminen, se oli jotain sanoinkuvaamatonta." inhosta värähdellen neiti Pönttöuuni muistaa ajatelleensa ettei koskaan enää suostuisi treffeille parrakkaan miehen kanssa."

• Ananias.Palstamäki

Joo, en minä A-J:tä tunne, mutta vaikuttais olevan perusarvoilla varustettu mies. YHDEN naisen mies. Ja tod.näk. loppuelämän.

En kaipaa krumeluureja, ihan tavallista maalaiselämää.

Aika moni mies on yhden naisen mies, kunnes iskee kyllästyminen.

Parran vois ehkä ajattaa pois...tykkään sellasesta jämäkästä armeijan mallista.

"Parran vois ehkä ajattaa pois...tykkään sellasesta jämäkästä armeijan mallista."

Eli siis leuan tulee olla jämäkkä? 121212 voisi tuohon jotain kommentoida :D

• Ananias.Palstamäki

Olet tarkkailussa. Tulen kyllä sanomaan EI jos en tykkää.

Muistutan sinua siitä, että liian tiukat reunaehdot tappavat kaiken hauskuuden. Voi olla, että alan viettämään enemmän aikaani elämänmyönteisten baarihutsujen seurassa.

Aika moni mies on yhden naisen mies, kunnes iskee kyllästyminen.

Ei pidä olla sitten niin tylsä mies. Miehillä on kumma taipumus siihen. He alkavat keski-iän korvilla luuhottamaan. Jotenkin näivettyvät niin kuin tomaatti auringossa. Sanoisin, että enemmän jumppaa.

• Ananias.Palstamäki

Ei pidä olla sitten niin tylsä mies. Miehillä on kumma taipumus siihen. He alkavat keski-iän korvilla luuhottamaan. Jotenkin näivettyvät niin kuin tomaatti auringossa. Sanoisin, että enemmän jumppaa.

Aikalisä!!!

Mitä on luuhottaa???

On sulla huvit :D Entäs sitten se risuparta? "Jo alkukeittoa syödessä Antti-Jussissa metsäläisyys näkyi, alkuruuaksi tilattu savuporokeitto valui iljettävästi ruokkoamatonta parrantynkää pitkin....ja se ryystäminen, se oli jotain sanoinkuvaamatonta." inhosta värähdellen neiti Pönttöuuni muistaa ajatelleensa ettei koskaan enää suostuisi treffeille parrakkaan miehen kanssa."

Joo, mut mä tykkään hypistellä miestä sillon kun koen sen ihanaksi. En nähnyt savuporokeittokohtausta. Onhan servietit olemassa? Myöhemmin voisin myönnytellä pikku hiljaa, että jos vähän klipattaisiin siinä ohella kun ajelen hevosen talvikarvaa pois...Sur rur, kantrimies myöntyy, kyllä naisella on oikeus fiksata miestään, sehän on vaan hellyyttä :)

"Parran vois ehkä ajattaa pois...tykkään sellasesta jämäkästä armeijan mallista."

Eli siis leuan tulee olla jämäkkä? 121212 voisi tuohon jotain kommentoida :D

Ei kun armeijan tyyli on jämäkkä :) Miten se leuka aina tuleekin kuvioihin...

P.s. Siitä puheen ollen: Mä muuten näin, sulla oli KOMIA leuka. Jos se oli sun ; ) Aijai...

"Jotenkin näivettyvät niin kuin tomaatti auringossa"

Itseasiassa muten naiset varmaan enemmän luuhottaa auringossa, ainakin tarkoituksellisesti, ja se tosiaankin vanhentaa ihoa enneaikaisesti.

Joo, mut mä tykkään hypistellä miestä sillon kun koen sen ihanaksi. En nähnyt savuporokeittokohtausta. Onhan servietit olemassa? Myöhemmin voisin myönnytellä pikku hiljaa, että jos vähän klipattaisiin siinä ohella kun ajelen hevosen talvikarvaa pois...Sur rur, kantrimies myöntyy, kyllä naisella on oikeus fiksata miestään, sehän on vaan hellyyttä :)

Ahaa, se okin se länkkärihattu joka suhun on tehnyt vaikutuksen :D Joka mies voi hankkia countryhatun niin olis aika lyhytnäköistä kipinöittää vaan sen perusteella :)

Ei kun armeijan tyyli on jämäkkä :) Miten se leuka aina tuleekin kuvioihin...

P.s. Siitä puheen ollen: Mä muuten näin, sulla oli KOMIA leuka. Jos se oli sun ; ) Aijai...

pitäähän miehellä leuka olla :)

Muistutan sinua siitä, että liian tiukat reunaehdot tappavat kaiken hauskuuden. Voi olla, että alan viettämään enemmän aikaani elämänmyönteisten baarihutsujen seurassa.

Joo. Mun kanssa on liian eloveenamansikkamaito-meininkiä. Sinä olet offroad-mies (joka voi raapaista tupakan parransängestään), tarvitset ehkä vähän enemmän elämää nähnyttä naista niihin teehetkiin vai mitä ; )

Aikalisä!!!

Mitä on luuhottaa???

No niin kuin tulee vähän sellaiseksi altavastaajaksi. Ajattelisin.

"Jotenkin näivettyvät niin kuin tomaatti auringossa"

Itseasiassa muten naiset varmaan enemmän luuhottaa auringossa, ainakin tarkoituksellisesti, ja se tosiaankin vanhentaa ihoa enneaikaisesti.

Näin kerran yhden kuvan, jostain kuninkaallisesta, olisiko ollut Kaarle Kustaan sisko. Hän oli ollut kovin viehättynyt Espanjan(?) auringosta.

No liika on liikaa kenelle tahaan. Minä otan aurinkoa ja rusketun hemmetin hyvin, mutta se ainoa ryppy on tullut Ananiaksen takia. Vasen silmäkulma.

(katsoo peilistä, kyllä, siinä se sitkeästi on)

pitäähän miehellä leuka olla :)

No oliko se sinun? Vai isoisoisoukin? Aikamoiset pusuhuuletkin osin näkyi... :D

Ahaa, se okin se länkkärihattu joka suhun on tehnyt vaikutuksen :D Joka mies voi hankkia countryhatun niin olis aika lyhytnäköistä kipinöittää vaan sen perusteella :)

Voi sitäkin vaihteluksi kokeilla. Jos olisin ollut terveenä, olisin tuossa yhteen rivitanssi-iltaan jo lähtenytkin. Niissä on kiva fiilis, kokeilkaa joskus.

Raveissa mä käytän ite sellasta mustaa.

• Ananias.Palstamäki

Joo. Mun kanssa on liian eloveenamansikkamaito-meininkiä. Sinä olet offroad-mies (joka voi raapaista tupakan parransängestään), tarvitset ehkä vähän enemmän elämää nähnyttä naista niihin teehetkiin vai mitä ; )

Elämänkokemus ei ole tarpeen jos on asenne kohdillaan.

No oliko se sinun? Vai isoisoisoukin? Aikamoiset pusuhuuletkin osin näkyi... :D

Saatto hyvinkin olla, nuoruusleuka, sitähän siinä ketjussa muistaakseni haettiin :D

• Ananias.Palstamäki

No niin kuin tulee vähän sellaiseksi altavastaajaksi. Ajattelisin.

Luuhottaminen on sitä kun joutuu alakynteen(kö)?

Veikkaan että misspönttiksen kanssa nuo jussitkin aika pina paljastuisivat luuhottajiksi.

• Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

Veikkaan että misspönttiksen kanssa nuo jussitkin aika pina paljastuisivat luuhottajiksi.

Onko luuhottaja sama kuin vässykkä?

Luuhottaa on vähän keksimällä keksityn kuuloinen sana.

• Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

Saatto hyvinkin olla, nuoruusleuka, sitähän siinä ketjussa muistaakseni haettiin :D

Onko Harmis laittanut kuvaansa palstalle?

Jäänyt näkemättä, kai laitat uudelleen?

No miehestä tulee vaan semmonen luuhake, että jossain vaiheessa se kyllästyy jo itse itseensä. Sitten se kyllästyy koko elämään ja naiseen pikku hiljaa. Yleensä se alkaa sellaisesta luuhottamisesta. Ja sitten yks kaks mies ei enää muistakaan olla yhden naisen mies kun ei enää tiedä, mikä mies on.

Tuure Kilpeläisellä saattaisi olla...

https://www.youtube.com/watch?v=eqzbNROGgqY

..hyvä kappale tähän:)

Elämänkokemus ei ole tarpeen jos on asenne kohdillaan.

Entäs suuri ego?

Onko luuhottaja sama kuin vässykkä?

Luuhottaa on vähän keksimällä keksityn kuuloinen sana.

Hmmm...vois melkolailla olla. Luuhottaa on murresana. Sen on kuule voinu jo vaikka Väinämöinen keksiä, älä minua syyttele.

Enpä tietenkään laita :D

Aika hot leuka vilahti ; )

Saatto osin mennä A-J: ohikin.

No miehestä tulee vaan semmonen luuhake, että jossain vaiheessa se kyllästyy jo itse itseensä. Sitten se kyllästyy koko elämään ja naiseen pikku hiljaa. Yleensä se alkaa sellaisesta luuhottamisesta. Ja sitten yks kaks mies ei enää muistakaan olla yhden naisen mies kun ei enää tiedä, mikä mies on.

Tuure oli pölliny sun ravistetsonin :D

Saako siitä tehdä julisteen?

(kurkur)

Tuure oli pölliny sun ravistetsonin :D

Tuuressakin on särmää, niinku Reinissä.

• Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

Eli kyseessä on joku palstapoikien linkkaama kuva jonka vihjataan olevan kuva leuastasi, mutta et vahvista sitä koska se ei ole sinun kuvasi? Näin oletan, sopisi toimintatapoihin.

• Ananias.Palstamäki

Hmmm...vois melkolailla olla. Luuhottaa on murresana. Sen on kuule voinu jo vaikka Väinämöinen keksiä, älä minua syyttele.

En syytä sinua enkä Väinämöistä. Luuhottaa on aika tuntematon sana, enkä ihmettele asiaa, sillä sanahan ei tuo mitään mielleyhtymiä ihmiselle joka ei ole koskaan kuullut sitä.

• Ananias.Palstamäki

Entäs suuri ego?

Iso ego ilman katetta on huono.

• Ananias.Palstamäki

Haaskaat aikaani noilla linkeilläsi, en ole kiinnostunut kuuntelemaan musiikkivideoita joilla joku selventää mielipiteitään.

Mutta nyt on laitettava maate. Illanjatkoja palstalle, minä alan goisimaan.

Saako siitä tehdä julisteen?

(kurkur)

Aika pieni juliste siitä saattaa tulla kun oli niin pieni kuva mutta tee vaikka ladonovi jos arvelet että matksu riittää :D

Eli kyseessä on joku palstapoikien linkkaama kuva jonka vihjataan olevan kuva leuastasi, mutta et vahvista sitä koska se ei ole sinun kuvasi? Näin oletan, sopisi toimintatapoihin.

Voit olettaa ihan mitä haluat :D

On se Harmaaritari, minä uskon.

Iso ego ilman katetta on huono.

Katteet on näytetty. Tulkinta vaatii taitoa.

Haaskaat aikaani noilla linkeilläsi, en ole kiinnostunut kuuntelemaan musiikkivideoita joilla joku selventää mielipiteitään.

Mutta nyt on laitettava maate. Illanjatkoja palstalle, minä alan goisimaan.

Se linkki olikin mulle itelleni viihdykkeeksi, teki mieli laulaa. Olen käynyt Tuuren konserteissakin.

Guten nacht vaan sinne.

Aika pieni juliste siitä saattaa tulla kun oli niin pieni kuva mutta tee vaikka ladonovi jos arvelet että matksu riittää :D

Riittää, hyvä plakaatti tulee :), se oli vähän samalla rajauksella tehty kun mun lähettämä.

• ei.ou

On se Harmaaritari, minä uskon.

Kuka luottaa hamsteriin?

Voit olettaa ihan mitä haluat :D

Ananias-setä väsyi..

• ei.ou kirjoitti:

Kuka luottaa hamsteriin?

Kui?

Riittää, hyvä plakaatti tulee :), se oli vähän samalla rajauksella tehty kun mun lähettämä.

Jopas sattu, ku laittas vierekkäin niistä varmaan sais söpön ovikoristeen meidän ulko-oveen :)

Ananias-setä väsyi..

Juu, pitäs varmaan ihtekin lähtä nukkumaan kun malttas.

Jopas sattu, ku laittas vierekkäin niistä varmaan sais söpön ovikoristeen meidän ulko-oveen :)

Sitä minäkin kattelin, olivat vielä mustavalkoisia. Aika hyvin rimmasi. Sulla on sommittelusilmää selvästi. Antaa sopivasti muttei liikaa.

Juu, pitäs varmaan ihtekin lähtä nukkumaan kun malttas.

Niin kai pitäs, mutta kun ei just malta. Ja päivä oli niin jännä taas tohtoreineen, että pitää saada tämä hermostuminen pois, liikaa ärsykkeitä ja hulinaa, niin vähän tässä rauhottuu/rentoutuu nyt:)

Mutta hyvää yötä jos patja kutsuu. :)

Sitä minäkin kattelin, olivat vielä mustavalkoisia. Aika hyvin rimmasi. Sulla on sommittelusilmää selvästi. Antaa sopivasti muttei liikaa.

Joo, ei kai me ny liikaa lähdetä täällä jakelemaan, julkisella torilla mutta joo, vois saada hyvän ovimerkin, täällä asuu leuka ja toinenkin leuka :D Jos mentäs naimisiin voitas laittaa palstalle hääkuva joka on leikattu leuan kohdalta poikki, kyllä tirkistelijöitä harmittais :D häämäatkaltakin laitettas palstalle tunmnelmakuva jossa kaks leukaa ja sun saparot heiluu jossain andien rinteillä :D No joo, eipäs nyt innostuta, pitää mennä nukkumaan tosiaan :) hyviä öitä misspönttikselle :) ai niin, melkatoniinijutskat muuten toimii ihan hyvin unensaantiin jos valpastuttaa, ite otan joskus aina.

Joo, ei kai me ny liikaa lähdetä täällä jakelemaan, julkisella torilla mutta joo, vois saada hyvän ovimerkin, täällä asuu leuka ja toinenkin leuka :D Jos mentäs naimisiin voitas laittaa palstalle hääkuva joka on leikattu leuan kohdalta poikki, kyllä tirkistelijöitä harmittais :D häämäatkaltakin laitettas palstalle tunmnelmakuva jossa kaks leukaa ja sun saparot heiluu jossain andien rinteillä :D No joo, eipäs nyt innostuta, pitää mennä nukkumaan tosiaan :) hyviä öitä misspönttikselle :) ai niin, melkatoniinijutskat muuten toimii ihan hyvin unensaantiin jos valpastuttaa, ite otan joskus aina.

Heheh, no joo...Andeilta voidaan laittaa laamasta ja alpakasta koko kuvat jos muu puolitetaan :D

Meehän nyt nukkuu, muut ootte varmaan töissä, mie ku saikutan ni ei oo niin suurta hoppua, mutta kyllä melatoniini auttaa, se on totta.

Sweet dreams makkeita unia Mr. KomiaLeuka :D

• pananias

Luulen että p.a,lla jalkojen välissä roihuaisi, ei polvissa.

• yhdennäköisyys

• Pillujen--asiantuntija

Kukaan noista jusseista ei löydä naista tuossa ohjelmassa. Naiset vaan esittää tykkäävänsä mutta lopulta näette miten tavis miehen on vaikea saada naista.

• Kaisanoasaa

Suurin osa seurustelevista on taviksia.

• Hyvä jos eivät löydä. Tyrkkään itteni sinne A-J:lle tai Rantasalmen pojalle : )

• Tämä-selvä

Tuossa ohjelmassa pitäisi olla palstan naisia että maajussit saisi pillua. Nuo nykyiset naiset ohjelmassa on pihtareita varmaan kaikki jotenmaajussit kärvistelee edelleen seksin puutteessa. Pillun antaminen tekee vaikutuksen maajussiin joten niitä päätöksiä voisi tehdä sitten nopeampaa sen kumppanin löytymiseksi.

• ohjelmassa

Niin se varmaan on.

• lihavihatipunen

Aijaa. Multa ei ole saanut yli kuuteen vuoteen. Mutta voisin mä ehkä Tuomolle antautua.

• lihavihatipunen kirjoitti:

Aijaa. Multa ei ole saanut yli kuuteen vuoteen. Mutta voisin mä ehkä Tuomolle antautua.

Tuomo alkoi selvästi lämpenemään siellä spa-hieronnassa :)

Tänä vuonna on tosi aidon oloiset jussit liikenteessä, mukava heitä on seurata. Nämä ihan puhuukin nytten eikä ole niin vaivautunutta menoa kun joskus takavuosina.

Tuomo alkoi selvästi lämpenemään siellä spa-hieronnassa :)

Tänä vuonna on tosi aidon oloiset jussit liikenteessä, mukava heitä on seurata. Nämä ihan puhuukin nytten eikä ole niin vaivautunutta menoa kun joskus takavuosina.

Voisin mennä siihen ohjelmaan, jos sinä, peppupupu, ja lihavihatipunen olisitte morsian ehdokkaita, vai mitä ne nyt on

• pujotteIija kirjoitti:

Voisin mennä siihen ohjelmaan, jos sinä, peppupupu, ja lihavihatipunen olisitte morsian ehdokkaita, vai mitä ne nyt on

Hirveä ryminä pujiksen tilalla :D

Mahtasitko kestää farmiviikon? Loppuajasta viskeltäs toisiamme perunoilla, sinä viheltäisit erotuomarin pilliin, ja juontaja sanois ettei tästä nyt kerta kaikkisesti tule enää edes editoimalla mitään.

(kikatusta)

Hirveä ryminä pujiksen tilalla :D

Mahtasitko kestää farmiviikon? Loppuajasta viskeltäs toisiamme perunoilla, sinä viheltäisit erotuomarin pilliin, ja juontaja sanois ettei tästä nyt kerta kaikkisesti tule enää edes editoimalla mitään.

(kikatusta)

Ehkä kestäsin, ehkä en, mutta vaatisin että lällyjä pitää saada laittaa

• pujotteIija kirjoitti:

Ehkä kestäsin, ehkä en, mutta vaatisin että lällyjä pitää saada laittaa

"Elämme kovia aikoja Pujodeemukseni" :)

"Elämme kovia aikoja Pujodeemukseni" :)

Minähän en tuota sarjaa ole kattonut juuri ollenkaan, tietystä syystä

• pujotteIija kirjoitti:

Minähän en tuota sarjaa ole kattonut juuri ollenkaan, tietystä syystä

Maajussille morsian? Mistä syystä?

Maajussille morsian? Mistä syystä?

No kun kaikki aina sanoo....siehän voisit mennä siihen maajussille morsian sarjaan, ärsyttävää

• pujotteIija kirjoitti:

No kun kaikki aina sanoo....siehän voisit mennä siihen maajussille morsian sarjaan, ärsyttävää

Meinaat vai? Katohan kerran ne sinut sinne ilmottaa! Onhan siinä ollut monta miestä ja naista mukana, olisko se niin hirveen paha? Voihan ne ilmottaa salaa...

Mä katon sun vastauksen päivällä, nyt pitää lepuuttaa ruotoa.
        Hyvää yötä mahd.maajussikanditaatille :)

Meinaat vai? Katohan kerran ne sinut sinne ilmottaa! Onhan siinä ollut monta miestä ja naista mukana, olisko se niin hirveen paha? Voihan ne ilmottaa salaa...

Mä katon sun vastauksen päivällä, nyt pitää lepuuttaa ruotoa.
        Hyvää yötä mahd.maajussikanditaatille :)

Tuo ois kosintaan hyvä kommentti....mä katon sun vastauksen päivällä :D

• pujotteIija kirjoitti:

Tuo ois kosintaan hyvä kommentti....mä katon sun vastauksen päivällä :D

Hahah, ois aika tyly :'D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      134
      1447
    2. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1288
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      81
      766
    4. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      28
      707
    5. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      11
      700
    6. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      19
      565
    7. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      553
    8. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      34
      536
    9. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      45
      530
    10. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      115
      519
    Aihe