hekuman hetkellä?
Miehet, mistä tykkäätte että teitä kosketaan
12
547
Vastaukset
- Runqqariätmi
No yleensä mä kosketan hekuman hetkellä omaa tattiani.
- hyiyök
Hei nyt kysyttiin mistä MIES tykkää, ei sitä mistä rukkari tykkää. Me tiedetään mitä te runkkarit koskettelette.
Yhtä aikaa sekä jalkapohjista että päälaelta. Kaikki miehet pitävät siitä erittäin paljon!
- Tämä-selvä
En mistään, mua ei saa koskea. En tykkää edes naisista.
- kosketavaan
Sieluun.
- Yksinäinensinkkumies
Käsiin, ja kaulan seutuun.
- notietysti
Palleihin. Mihin muualle muka?
- ChadSchaftenburg
Toinen käsi palleihin, toinen alaselkään ja kieli suuhun. Kiihkeä katsekontakti on plussaa.
t. Chad - Kaisanoasaa
Kullista tietenkin.
Olis helppo vastaus että palleista mutta jos koskettaa sielusta se on varmaan vielä enemmän.
Hekumassa ei minua pidä kosketteleman vaan silloin pidetään tiukasti kiinni lakanan kulmista vedon hetkellä että mankeloitaessa ei sitten enää tarvitse oikoa.
- kihi
Entä mistä Te Naiset tykkäätte hekumanhetkellä.
Ajatteleppas kun Naisasialooseti tulisi juuri oikeaanaikaan selkäsi taakse sylki suupielestä valuen ja ohjaisi Sinut öljypataan. Tulisitko heti vai kohta tai ihanjust ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372415Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311383Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752