Vauvakysely naisille

Olette, olette olleet tai pystytte kuvittelemaan olevanne raskaana. Synnytätte lapsen.

Missä vaiheessa alatte pitämään teitä kahta eri yksilöinä? Silloin kun napanuora katkeaa?

27

433

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outo kysymys.

      Silloin varmaan kun vauva on syntynyt, elää ja hengittää riippumatta minun elintoiminnoista.

      Kai nyt mieskin voi kuvitella kyseisen asian..

      • miehet.ei.synnytä

        eka miehet ei synnytä mutta täällä oli tänään jännämies joka ennemmin vaihtaa vaipat ja imettää vauvaa kun laittaa porakoneeseen poranterän ja sama tyyppi leikki pienenä tarhassa nukeilla ja leikki että synnyttää lapsen ja sanoi että hänestä tulee hyvä vaimo ja pienestä pitäen tyttöjen kanssa jutelleet että mies rakastelisi heitä ja hänen äitinsä vaati että muut pojat joutuisi lopettamaan leikkinsä ja pakotetaan leikkimään synnyttäjää ja kotileikkejä ja imettää lapsia pussailla poikia yms no hänestä tuli jännämies ja muista pojista ätmejä eli hän varmasti osaa sanoa koska ovat eri yksilöitä ja hänestä suhteessa tarvitaan äitiä ja äitiä ja sama tyyppi vaatii että ei ole poikia eikä tyttöjä vaan kaikki on naisia no naiset ymmärtää häntä ja rakastavat häntä hän on jännämies


      • välitönmies
        miehet.ei.synnytä kirjoitti:

        eka miehet ei synnytä mutta täällä oli tänään jännämies joka ennemmin vaihtaa vaipat ja imettää vauvaa kun laittaa porakoneeseen poranterän ja sama tyyppi leikki pienenä tarhassa nukeilla ja leikki että synnyttää lapsen ja sanoi että hänestä tulee hyvä vaimo ja pienestä pitäen tyttöjen kanssa jutelleet että mies rakastelisi heitä ja hänen äitinsä vaati että muut pojat joutuisi lopettamaan leikkinsä ja pakotetaan leikkimään synnyttäjää ja kotileikkejä ja imettää lapsia pussailla poikia yms no hänestä tuli jännämies ja muista pojista ätmejä eli hän varmasti osaa sanoa koska ovat eri yksilöitä ja hänestä suhteessa tarvitaan äitiä ja äitiä ja sama tyyppi vaatii että ei ole poikia eikä tyttöjä vaan kaikki on naisia no naiset ymmärtää häntä ja rakastavat häntä hän on jännämies

        Nosesamamiesosaakirjoittaayhteenkinilmanvälimerkkejämuttamyösilmanvälejäkinjotenonoikeinsupermiesjanaistenmiestoisinkunjotkutjotkalaittaatyhmiävälejämistämuutentiedätettähäntykkäsileikkiänukeillakinonkoseväärinpojalleoletkoravistanutylikolmekertaapipukkatakusenjälkeenseonrunkkaustajosettiennyt


      • >Kai nyt mieskin voi kuvitella kyseisen asian..

        Mä en ainakaan pysty kuvittelemaan. Olen elämänmuoto, jonka ainoa kontribuutio lisääntymiseen ja elämän jatkamiseen on siittiöiden tuottaminen. Voin tietysti ottaa osaan elämän synnyttämiseen esim. valmistelemalla ruukun hedelmäistä maata ja kylvämällä timjaminsiemenen, huolehtia sen kastelusta ja seurata sen kasvua. Siitä huolimatta alusta lähtien on selvää ettei timjami ole osa minua vaan täysin erillinen olio. Timjamin elämä on riippuvainen minun elämästäni, koska minun kuolemani väistämättä koituu myös timjamin kuolemaksi.


      • miltä.tuntuu
        scrg kirjoitti:

        >Kai nyt mieskin voi kuvitella kyseisen asian..

        Mä en ainakaan pysty kuvittelemaan. Olen elämänmuoto, jonka ainoa kontribuutio lisääntymiseen ja elämän jatkamiseen on siittiöiden tuottaminen. Voin tietysti ottaa osaan elämän synnyttämiseen esim. valmistelemalla ruukun hedelmäistä maata ja kylvämällä timjaminsiemenen, huolehtia sen kastelusta ja seurata sen kasvua. Siitä huolimatta alusta lähtien on selvää ettei timjami ole osa minua vaan täysin erillinen olio. Timjamin elämä on riippuvainen minun elämästäni, koska minun kuolemani väistämättä koituu myös timjamin kuolemaksi.

        Miltä sitten tuntuu laittaa alulle?


      • miltä.tuntuu kirjoitti:

        Miltä sitten tuntuu laittaa alulle?

        Kumpi? Timjamia kylväessä voi ajatella elämää. Siittiöitä valloilleen päästäessä verta ei riitä aivoihin saakka ja sitten kun hetki on ohi, niin se todellakin on ohi kuten on myös poissa kaikki valta asiaan.


      • olisipitänyttietää
        scrg kirjoitti:

        Kumpi? Timjamia kylväessä voi ajatella elämää. Siittiöitä valloilleen päästäessä verta ei riitä aivoihin saakka ja sitten kun hetki on ohi, niin se todellakin on ohi kuten on myös poissa kaikki valta asiaan.

        Aivan niin, aivan niin, eli päässä ei liiku mitään.


      • Olipakerranelämä
        scrg kirjoitti:

        Kumpi? Timjamia kylväessä voi ajatella elämää. Siittiöitä valloilleen päästäessä verta ei riitä aivoihin saakka ja sitten kun hetki on ohi, niin se todellakin on ohi kuten on myös poissa kaikki valta asiaan.

        Nainen saa fyysisuuden kautta koskutuksen lapseensa, mutta miehellä on mahdollisuus kokea se muuten. Itse itkin holtittomasti kun eka muksu rääkäs ekaa kertaa. Ja siitä lähtien olen tajunnut olevani mahdollistaja tuon eläjän kohdalla.

        Itseasiassa hiljakkoin tajusin, että tuolla eläjällä on ihka oma elämä ja olen vaan tärkeä ihminen hälle siinä vierellä.

        Kaikki äiditkään ei tätä tiedosta... heidän lapsellaan on ihan oma elämä, joka hänelle on oikeutettu, vaikka hän oli sen 9kk ”loinen”. Ei tämä ole sitä itse valinnut, vaan hänen vanhempansa.


      • olisipitänyttietää kirjoitti:

        Aivan niin, aivan niin, eli päässä ei liiku mitään.

        Mitä sillä hetkellä sitten pitäisi liikkua? Tuota ennen on voinut olla paljonkin ajatuksia siitä mihin ja milloin siittiöitään päästää, miten hoitaa ehkäisyä jne.

        Mutta miehen kivekset tuottaa lukemani perusteella noin 1500 siittiötä sekunnissa, joten kovin henkilökohtaista suhdetta kaikkien kanssa ei voi muodostaa. Jokainen yksittäinen siittiö on yli 99,999% :n todennäköisyydellä joka tapauksessa kuolemaan tuomittu. Tässä on iso ero siihen, että nainen kantaa sisällään sikiötä, jonka tietää olevan elinkelpoinen.


      • Olipakerranelämä kirjoitti:

        Nainen saa fyysisuuden kautta koskutuksen lapseensa, mutta miehellä on mahdollisuus kokea se muuten. Itse itkin holtittomasti kun eka muksu rääkäs ekaa kertaa. Ja siitä lähtien olen tajunnut olevani mahdollistaja tuon eläjän kohdalla.

        Itseasiassa hiljakkoin tajusin, että tuolla eläjällä on ihka oma elämä ja olen vaan tärkeä ihminen hälle siinä vierellä.

        Kaikki äiditkään ei tätä tiedosta... heidän lapsellaan on ihan oma elämä, joka hänelle on oikeutettu, vaikka hän oli sen 9kk ”loinen”. Ei tämä ole sitä itse valinnut, vaan hänen vanhempansa.

        Kysymys tietty lähti siitä pohdinnasta milloin sikiöllä tai vauvalla on oma elämä. Jostain syystä lainsäätäjä on aborttilainsäädäntöön määritellyt erilaisia aikarajoja eri tilanteisiin: 12 viikkoa, 20 viikkoa, 24 viikkoa... Miksi ja ketä varten tällaisia rajoja on pitänyt määritellä?

        Jos kysymys on naisen oikeudesta vartaloonsa, niin eikö abortti pitäisi saada tehdä koska tahansa? Koska pieni vauva ei tule toimeen ilman ulkopuolisia, niin eikö äidillä voisi olla vielä jonkinlainen aika synnytyksen jälkeenkin surmata vauva niin että toimenpide lasketaan abortiksi. Kun kaikki ovat aina niin huolissaan ihmisoikeuksien toteutumisesta, niin pitäisihän se selvästi määritellä koska nuo ihmisoikeudet saadaaan: ensimmäisestä henkäyksestä vai rääkäisystä?


      • scrg kirjoitti:

        Kysymys tietty lähti siitä pohdinnasta milloin sikiöllä tai vauvalla on oma elämä. Jostain syystä lainsäätäjä on aborttilainsäädäntöön määritellyt erilaisia aikarajoja eri tilanteisiin: 12 viikkoa, 20 viikkoa, 24 viikkoa... Miksi ja ketä varten tällaisia rajoja on pitänyt määritellä?

        Jos kysymys on naisen oikeudesta vartaloonsa, niin eikö abortti pitäisi saada tehdä koska tahansa? Koska pieni vauva ei tule toimeen ilman ulkopuolisia, niin eikö äidillä voisi olla vielä jonkinlainen aika synnytyksen jälkeenkin surmata vauva niin että toimenpide lasketaan abortiksi. Kun kaikki ovat aina niin huolissaan ihmisoikeuksien toteutumisesta, niin pitäisihän se selvästi määritellä koska nuo ihmisoikeudet saadaaan: ensimmäisestä henkäyksestä vai rääkäisystä?

        Totahan mä vähän pelkäsinkin. Jossain vaiheessa alkio katsotaan muuttuneen sikiöksi ja sitten vauvaksi. Oman kantani jo sanoinkin.


      • Kukakysyimitä
        scrg kirjoitti:

        Kysymys tietty lähti siitä pohdinnasta milloin sikiöllä tai vauvalla on oma elämä. Jostain syystä lainsäätäjä on aborttilainsäädäntöön määritellyt erilaisia aikarajoja eri tilanteisiin: 12 viikkoa, 20 viikkoa, 24 viikkoa... Miksi ja ketä varten tällaisia rajoja on pitänyt määritellä?

        Jos kysymys on naisen oikeudesta vartaloonsa, niin eikö abortti pitäisi saada tehdä koska tahansa? Koska pieni vauva ei tule toimeen ilman ulkopuolisia, niin eikö äidillä voisi olla vielä jonkinlainen aika synnytyksen jälkeenkin surmata vauva niin että toimenpide lasketaan abortiksi. Kun kaikki ovat aina niin huolissaan ihmisoikeuksien toteutumisesta, niin pitäisihän se selvästi määritellä koska nuo ihmisoikeudet saadaaan: ensimmäisestä henkäyksestä vai rääkäisystä?

        No mä oonkin sanonut joskus, että naisille on luonto pistänyt kovan vastuun. Hänhän se on joka viimekädessä vastaa elämästä. Sen joka ei valitse itse elämäänsä.

        Ja täällä vlalitetaan sen vastuunoton vaikeudesta turhana. Onpa vitun kiva edustaa miehiä...

        Mutta onneksi on bortti, moraali ja viisaita itämaan miehiä....


    • aivokysely_miehille

      Miehillä on ilmeisesti myös aivot, mutta milloin he mahtavat alkaa käyttää niitä?

      • tietävätaho

        Ne on siksi, ettei niistäessä mee pää ruttuun!


      • tietävätaho kirjoitti:

        Ne on siksi, ettei niistäessä mee pää ruttuun!

        Suomalaista suosikkirjailijaa lainaten, joillekin mieheille pää on luotu vain sen takia, että voimme niistää nenämme.


      • tietävätaho kirjoitti:

        Ne on siksi, ettei niistäessä mee pää ruttuun!

        🤣🤣


      • Kylämuutennäio
        scrg kirjoitti:

        Suomalaista suosikkirjailijaa lainaten, joillekin mieheille pää on luotu vain sen takia, että voimme niistää nenämme.

        Pää on kuules sitä varten, ettei selkäranka valu housuun!


      • Kylämuutennäio kirjoitti:

        Pää on kuules sitä varten, ettei selkäranka valu housuun!

        Eikun selkäranka on sitä varten ettei pää tipahda perseeseen.


    • xzc

      Pidin meitä kahta erillisinä yksilöinä siitä lähtien, kun aavistin (en siis vielä ollut varma) olevani raskaana.

      • Kiitos. Jo nämä vastaukset riittävät vahvistamaan epäilyni, että asia ei ole lopulta mitenkään yksiselitteinen.


    • rautalangasta.vääntö

      No otetaas miehelle samaistumiskohde. Mies, jos kuulet lääkäriltä suolistossasi elävän lapamadon tai heisimadon, joka saa ravintonsa sinusta kasvaakseen ja jonka elämän mahdollistat ihan vain elämällä ja olemalla sinä, mistäs lähtien sinä pidät sitä heisimatoasi sinusta erillisenä olentona?

    • yybeenhaamu

      Mulla alkoi siinä vaiheessa, kun vanhempi laps täytti 14 tai 15v. tuntuu siltä, että nyt vois jo napanuoran leikata poikki. Alko ahistamaan, molempia. Nuoremman lapsen kanssa tää tapahtui vähän aikaisemmin.

    • lazyz

      Ihan alusta saakka. Mä ajattelin niin jo, kun huomasin olevani raskaana. "Sisälläni kasvaa uusi pieni ihminen ja yksilö", minkähänlainen ihminen sieltä tulee.

      Minähän olin kasvualusta. Hän minussa kasvava ihmisen taimi.

      Minun kaikessa ajattelussa korostuu muutenkin aikalailla yksilö.

    • Se on kokoajan erillinen yksilö se on mun vaavi. Se ihan omasta tahdosta potkii kylkiluita, virtsa rakkoa ja sykkii on omansa syke. Se voi kuolla kohtuun vaikka minä en kuolisi tai minä kuolisin sen voi pelastaa.

    • Narttu_

      Kyllä se uusi elämä on oma yksilönsä heti raskauden alusta lähtien, oma toiminta tähtää toisen hyvinvointiin. Kyllä se vastuu toisesta elämästä pukkaa heti päälle, vaikkei toista ole vielä nähnytkään, vaikka ei tiedä edes sukupuolta.

    • Elluhalloyb

      ÄIDIN JA LAPSEN SUHDE EI KATKEA IKINÄ....
      Kun syntyy äidiksi..
      On sitä hautaan saakka...
      Silloin katkeaa....🐇🐇👁👁❤

      • arabi.nuora

        kyllä katkee ja lapsi ei ole äidille mitään kun tapaa arabimiehen ja arabimies tulee elämään mukaan niin äiti haluaa tappaa lapsensa ellei se ole toisen arabimiehen lapsi niin sitten äiti rakastaa lastaan ja uutta arabimiestä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe