Ensi vuotta ajatellen...

biisintekijät huom!

Tuskinpa tämä tavoittaa niitä ihmisiä, jotka suunnittelevat osalistuvansa ensi vuonna Suomen euroviisukarsintoihin, mutta kirjoitanpa kuitenkin. Olisiko mahdollista, että ensi vuonna edes yksi biisintekijä yrittäisi keksiä ihan jotain uutta!? Ei siis enää näitä tyypillisiä euroviisubiisejä vaan jotain sellaista, mitä ei yleensä euroviisuissa kuule. Etnistyylisten euroviisubiisien buumikin on jo mennyt, joten Suomen on ihan turha yrittää säväyttää jälkijunassa sellaisellakaan (esimerkiksi tämän vuoden Wäinötär?) Miten olisi love-tai heavymetal-tyylinen kappale, sitähän meillä osataan tehdä ja siitä meidät maailmalla tunnetaan? Nightwish olisi aikoinaan jäänyt ainakin ihmisten mieleen mitä tämänkään vuoden kappale ei tee. Siis jotain erilaista ja uutta kehiin, ettei aina oltaisi niitä perässähiihtäjiä...

4

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka jotain Raptori tyylistä pila musaa esim.Oi beibi biisi englanninkielisenä versiona!Euroviisuista puuttuu huumori!

• Viisuja seurannut

Onhan suomi yrittänyt ola erilainen, esim Huilumies, Reggea ok, ja muutama vuosi sitten Aava mutta ei se vain pure. Suurin syy huonoon menestykseen en usko olevan pelkästään kappale vaan se että tietyt maat aina äänestävät tiettyjä maita - ei biisiä - eli "Naapurilta naapurille" tyyliin. Valitettavasti pohjoismaat eivät seuraa samaa periaatetta; harvoin Norja, Ruotsi, Tanska ja Islanti antavat Suomelle pisteitä ja jos antavat niin ainoastaan hukkapisteet vaikka Suomi yleensä on aina antanut pisteitä muille pohjoismaille. Tähän tämä käytäntö on mennyt ja sitä on lähes mahdotonta mennä muuttamaan. Pidetään kuitenkin peukkuja Geir Rönningille, ehkä nyt tulisi sitten ne suuret pisteet ainakin Norjalta :)

• alkup.

Oikeassa olet. Kyllä se on varmaan raha, joka puhuu kulissien takana ja tietenkin naapurirakkaus (poikkeuksena kylläkin juuri Suomen naapurimaat..)mutta saataisiinpa viisuihin edes yleisöä säväyttävä biisi, vaikka pisteitä ei heruisikaan juuri kepulipelin vuoksi.

• naksu

Miksei joku jo kokemusta omaava laulaja/bändi yrittäisi euroviisuihin? Toki senkin ymmärtää etteivät suomalaiset jo suositut esiintyjät välttämättä halua ansiolistalleen euroviisuyritelmiä. Enkä osaa kyllä itsekään musiikkia tehdä, mutta jos joku joka osaa oikeasti, tekisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe