Kenelle palstalaiselle

NainenRuudunTakaa

Haluat sanoa nämä sanat: sinä kiihotat minua.

29

1087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • I_dunno_lol

      Aina Norsu

    • Yussuf

      Mine sano sanat DarkFear <3

    • Horny_jäbä

      Peppupupun kakkonen 💋💋💋

      • Miksei pikkukakkonen?

        Hihii


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Miksei pikkukakkonen?

        Hihii

        trollol :D eikös se muuten ollut tyyppi täällä??:)


    • gtyhjuikl

      Ei yksikään nainen tällä palstalla ole ollut vielä niin kiihottava mutta eiväthän ole sitä yrittäneetkään olla.
      Peppupun kaltaisia kuvia näkee joka puolella nykyään joten ei nekään kiihota riittävästi.
      Tekstit ei kiihota yhtään, ainakaan tämän palstan tekstit.

      • hahhaahhaa

        Sulta on jäänyt lukematta superatmin kiihottavat jutut.


    • eikiihotustailmankuvaa

      Miss pönttöuuni mököttää nyt kun anaa ei sitten kiihottanutkaan.

    • Jaahas.. Pitää miettiä. :D

      En yleensä käytä tollasta ilmaisua.

    • Peppupupu tieteski :P

      • hähähhähä

        Iso D ja KonnaKettu ovat sama henkilö :D


      • hähähhähä kirjoitti:

        Iso D ja KonnaKettu ovat sama henkilö :D

        ei ole. konna ei saa kiksejä mun lookista,varmaan pärstä joten noup :) mä olen kuin..kaukainen eno hänelle,jubaillaan äijämäisessä hengessä haha


      • Ei ole ei KonnaKettu alter egoni ei :) Hopeakettuna tosin minut kylläkin tunnetaan :D

        Minulla on etäinen aavistus et jos neito nickiksi valitsee Peppupupun niin pepun täytyy olla silloin jotain ainutkertaista, Jotain joka saa mykiöni välittämään aivoille exstaasia, käteni vaeltamaan iholle, tarttumaan hiuksiin...


      • Iso_D kirjoitti:

        Ei ole ei KonnaKettu alter egoni ei :) Hopeakettuna tosin minut kylläkin tunnetaan :D

        Minulla on etäinen aavistus et jos neito nickiksi valitsee Peppupupun niin pepun täytyy olla silloin jotain ainutkertaista, Jotain joka saa mykiöni välittämään aivoille exstaasia, käteni vaeltamaan iholle, tarttumaan hiuksiin...

        joo,toi konna on vähän erikoinen tapaus eikä varmasti ole sinä koska sua kiinnostaa mun peppu:) jos porukka lopettais ton konnan yhdistämisen muhun pikku hiljaa,eiks se nyt näy että kundi välttelee mua mutta lipsuttelee kaikkia muita: p sillä on omat naismakunsa,uskaltaako edes arvuutella,ei kannata: p
        tämä peppupu nimi on tosi vanha,selostinkin siitä aikasemmin..jos haluaa vaihtaa nimen on pakko tehdä uusi profiili. etkö ole ikinä sit nähnyt mun peppukuvia??:)


      • hähähhähä kirjoitti:

        Iso D ja KonnaKettu ovat sama henkilö :D

        En ole.. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        En ole.. :D

        see? mähän sanoin,heti siellä "hyi,en varmana ole!" ;) joo,et todella olekkaan ja hyvä niin senkin lipsuttelija lol : p


      • peppupupu kirjoitti:

        see? mähän sanoin,heti siellä "hyi,en varmana ole!" ;) joo,et todella olekkaan ja hyvä niin senkin lipsuttelija lol : p

        Lipsuttelija. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Lipsuttelija. :D

        lipsuttelija= henkilö joka lipoo kaikkien persusta saadakseen huomiota ja hyväksyntää : p


      • peppupupu kirjoitti:

        lipsuttelija= henkilö joka lipoo kaikkien persusta saadakseen huomiota ja hyväksyntää : p

        :D mie oon aina hyväksynnän perässä..


      • peppupupu kirjoitti:

        joo,toi konna on vähän erikoinen tapaus eikä varmasti ole sinä koska sua kiinnostaa mun peppu:) jos porukka lopettais ton konnan yhdistämisen muhun pikku hiljaa,eiks se nyt näy että kundi välttelee mua mutta lipsuttelee kaikkia muita: p sillä on omat naismakunsa,uskaltaako edes arvuutella,ei kannata: p
        tämä peppupu nimi on tosi vanha,selostinkin siitä aikasemmin..jos haluaa vaihtaa nimen on pakko tehdä uusi profiili. etkö ole ikinä sit nähnyt mun peppukuvia??:)

        Niin, näin Hopeakettuna voisin todeta että me kaikki kettujen lahkoon kuuluvat taidamme olla hivenen erikoisia tapauksia :D Niin vähän aikaa olen täällä ollut etten kyllä tiedä nickkisi syntytarinaa. Ja ei, en ole nähnyt pepasi kuvaa:) Mielenkiintoa olisi kylläkin aiheeseen, tiedä siitä sitten kestäisikö psyykeni moista, saatika sydämmeni koska tää Hopeakettu on niin vanha ja neitojen pepat ovat vallan lähellä sydäntä... ...tai sydänkohtausta :)


      • Iso_D kirjoitti:

        Niin, näin Hopeakettuna voisin todeta että me kaikki kettujen lahkoon kuuluvat taidamme olla hivenen erikoisia tapauksia :D Niin vähän aikaa olen täällä ollut etten kyllä tiedä nickkisi syntytarinaa. Ja ei, en ole nähnyt pepasi kuvaa:) Mielenkiintoa olisi kylläkin aiheeseen, tiedä siitä sitten kestäisikö psyykeni moista, saatika sydämmeni koska tää Hopeakettu on niin vanha ja neitojen pepat ovat vallan lähellä sydäntä... ...tai sydänkohtausta :)

        niin,ja yleensä ketut metsästää pupuja..yikes,täytyypä pomppia karkuun..ai niin.mähän olen taistelu pupu joten antaa palaa vaan,vanha kettuseni;D toi yks on härökettu,ihan viisas tyyppi mut sillä on omituisiakin puolia: p jaa,uusi tulokas siis..kuten olet varmaan huomannut,palsta on aika viihdyttävä mutta joskus on vaan pakko poistua vähäks aikaa kun ei jaksa:) nykyään jutut on hivenen parempia,ärsyttää vaan tää super sensuuri,ei saa ärräpäitä päästellä enää haha.
        mä laitan nää linkit,kaikkihan on nää kuvat jo nähny,joskus pari oli mun profiilikuvana aikoja sitten..älä ny kuitenkaan slaagia saa katot silleen varovasti:D kyllähän sussa vielä täytyy virtaa virrata vanha kettu,miten muuten sä voisit iskeä hampaas tyttöpupujen peppuihin??;D
        https://aijaa.com/uK3nNf
        https://aijaa.com/yz3Heq
        https://aijaa.com/ZbIisB
        ; p


      • KonnaKettu kirjoitti:

        :D mie oon aina hyväksynnän perässä..

        ja huomion ;)


      • peppupupu kirjoitti:

        ja huomion ;)

        Aika pepa peppupupulla :P Ei ihan tällä Hopeaketulla tullut infraktia mut syämmentäin kuumotti :) Jaa että iskeä hampaat tyttöpupujen pepaan? iskeäppä hyvinkin, jotenkin kuvistasi välittyi että kenties yhteisiä mielenkiinnon kohteita saattaisi meillä olla ;)


      • peppupupu kirjoitti:

        ja huomion ;)

        Niin ehkä on kiva että joku vastaa.. Mutta en nyt niin huomion perässä ole..

        Ja hyväksyntäähän en kaipaa.. Oon yhen miehen armeija. :D


    • hienoahienoa

      Onko peppupupu oikeasti nainen? Ja hyvännäköinen sellainen? Jos on, niin sitten kyllä. Tosin ensiksi pitäisi laittaa se buttplug hänen peppuunsa nimimerkin mukaisesti ja sitten vähän myöhemmin jotain lihaisampaa. :D :D :D

      • ei.ole.varmuutta

        Voi olla mieskin. Keski-ikäinen?


      • ei.ole.varmuutta kirjoitti:

        Voi olla mieskin. Keski-ikäinen?

        voi videlis teirän kanssa..kandee varmaan epäillä sitä joka on eniten jakanut kuvia täällä ja aina esiintyy omalla pärställä muutenkin. ja ottaa sitä shittiäkin vastaan kun pärstä on vähän erinlainen..juu,mä olen feikeistä feikein : p


    • Itselleni

      ja palstan ulkopuolelle(kin) ;D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe