Haluat sanoa nämä sanat: sinä kiihotat minua.
Kenelle palstalaiselle
29
998
Vastaukset
- I_dunno_lol
Aina Norsu
- Yussuf
Mine sano sanat DarkFear <3
- Horny_jäbä
Peppupupun kakkonen 💋💋💋
Wwuwuw kirjoitti:
Miksei pikkukakkonen?
Hihiitrollol :D eikös se muuten ollut tyyppi täällä??:)
- gtyhjuikl
Ei yksikään nainen tällä palstalla ole ollut vielä niin kiihottava mutta eiväthän ole sitä yrittäneetkään olla.
Peppupun kaltaisia kuvia näkee joka puolella nykyään joten ei nekään kiihota riittävästi.
Tekstit ei kiihota yhtään, ainakaan tämän palstan tekstit.- hahhaahhaa
Sulta on jäänyt lukematta superatmin kiihottavat jutut.
- eikiihotustailmankuvaa
Miss pönttöuuni mököttää nyt kun anaa ei sitten kiihottanutkaan.
Jaahas.. Pitää miettiä. :D
En yleensä käytä tollasta ilmaisua.Peppupupu tieteski :P
- hähähhähä
Iso D ja KonnaKettu ovat sama henkilö :D
hähähhähä kirjoitti:
Iso D ja KonnaKettu ovat sama henkilö :D
ei ole. konna ei saa kiksejä mun lookista,varmaan pärstä joten noup :) mä olen kuin..kaukainen eno hänelle,jubaillaan äijämäisessä hengessä haha
Ei ole ei KonnaKettu alter egoni ei :) Hopeakettuna tosin minut kylläkin tunnetaan :D
Minulla on etäinen aavistus et jos neito nickiksi valitsee Peppupupun niin pepun täytyy olla silloin jotain ainutkertaista, Jotain joka saa mykiöni välittämään aivoille exstaasia, käteni vaeltamaan iholle, tarttumaan hiuksiin...Iso_D kirjoitti:
Ei ole ei KonnaKettu alter egoni ei :) Hopeakettuna tosin minut kylläkin tunnetaan :D
Minulla on etäinen aavistus et jos neito nickiksi valitsee Peppupupun niin pepun täytyy olla silloin jotain ainutkertaista, Jotain joka saa mykiöni välittämään aivoille exstaasia, käteni vaeltamaan iholle, tarttumaan hiuksiin...joo,toi konna on vähän erikoinen tapaus eikä varmasti ole sinä koska sua kiinnostaa mun peppu:) jos porukka lopettais ton konnan yhdistämisen muhun pikku hiljaa,eiks se nyt näy että kundi välttelee mua mutta lipsuttelee kaikkia muita: p sillä on omat naismakunsa,uskaltaako edes arvuutella,ei kannata: p
tämä peppupu nimi on tosi vanha,selostinkin siitä aikasemmin..jos haluaa vaihtaa nimen on pakko tehdä uusi profiili. etkö ole ikinä sit nähnyt mun peppukuvia??:)KonnaKettu kirjoitti:
En ole.. :D
see? mähän sanoin,heti siellä "hyi,en varmana ole!" ;) joo,et todella olekkaan ja hyvä niin senkin lipsuttelija lol : p
peppupupu kirjoitti:
see? mähän sanoin,heti siellä "hyi,en varmana ole!" ;) joo,et todella olekkaan ja hyvä niin senkin lipsuttelija lol : p
Lipsuttelija. :D
KonnaKettu kirjoitti:
Lipsuttelija. :D
lipsuttelija= henkilö joka lipoo kaikkien persusta saadakseen huomiota ja hyväksyntää : p
peppupupu kirjoitti:
lipsuttelija= henkilö joka lipoo kaikkien persusta saadakseen huomiota ja hyväksyntää : p
:D mie oon aina hyväksynnän perässä..
peppupupu kirjoitti:
joo,toi konna on vähän erikoinen tapaus eikä varmasti ole sinä koska sua kiinnostaa mun peppu:) jos porukka lopettais ton konnan yhdistämisen muhun pikku hiljaa,eiks se nyt näy että kundi välttelee mua mutta lipsuttelee kaikkia muita: p sillä on omat naismakunsa,uskaltaako edes arvuutella,ei kannata: p
tämä peppupu nimi on tosi vanha,selostinkin siitä aikasemmin..jos haluaa vaihtaa nimen on pakko tehdä uusi profiili. etkö ole ikinä sit nähnyt mun peppukuvia??:)Niin, näin Hopeakettuna voisin todeta että me kaikki kettujen lahkoon kuuluvat taidamme olla hivenen erikoisia tapauksia :D Niin vähän aikaa olen täällä ollut etten kyllä tiedä nickkisi syntytarinaa. Ja ei, en ole nähnyt pepasi kuvaa:) Mielenkiintoa olisi kylläkin aiheeseen, tiedä siitä sitten kestäisikö psyykeni moista, saatika sydämmeni koska tää Hopeakettu on niin vanha ja neitojen pepat ovat vallan lähellä sydäntä... ...tai sydänkohtausta :)
Iso_D kirjoitti:
Niin, näin Hopeakettuna voisin todeta että me kaikki kettujen lahkoon kuuluvat taidamme olla hivenen erikoisia tapauksia :D Niin vähän aikaa olen täällä ollut etten kyllä tiedä nickkisi syntytarinaa. Ja ei, en ole nähnyt pepasi kuvaa:) Mielenkiintoa olisi kylläkin aiheeseen, tiedä siitä sitten kestäisikö psyykeni moista, saatika sydämmeni koska tää Hopeakettu on niin vanha ja neitojen pepat ovat vallan lähellä sydäntä... ...tai sydänkohtausta :)
niin,ja yleensä ketut metsästää pupuja..yikes,täytyypä pomppia karkuun..ai niin.mähän olen taistelu pupu joten antaa palaa vaan,vanha kettuseni;D toi yks on härökettu,ihan viisas tyyppi mut sillä on omituisiakin puolia: p jaa,uusi tulokas siis..kuten olet varmaan huomannut,palsta on aika viihdyttävä mutta joskus on vaan pakko poistua vähäks aikaa kun ei jaksa:) nykyään jutut on hivenen parempia,ärsyttää vaan tää super sensuuri,ei saa ärräpäitä päästellä enää haha.
mä laitan nää linkit,kaikkihan on nää kuvat jo nähny,joskus pari oli mun profiilikuvana aikoja sitten..älä ny kuitenkaan slaagia saa katot silleen varovasti:D kyllähän sussa vielä täytyy virtaa virrata vanha kettu,miten muuten sä voisit iskeä hampaas tyttöpupujen peppuihin??;D
https://aijaa.com/uK3nNf
https://aijaa.com/yz3Heq
https://aijaa.com/ZbIisB
; ppeppupupu kirjoitti:
ja huomion ;)
Aika pepa peppupupulla :P Ei ihan tällä Hopeaketulla tullut infraktia mut syämmentäin kuumotti :) Jaa että iskeä hampaat tyttöpupujen pepaan? iskeäppä hyvinkin, jotenkin kuvistasi välittyi että kenties yhteisiä mielenkiinnon kohteita saattaisi meillä olla ;)
peppupupu kirjoitti:
ja huomion ;)
Niin ehkä on kiva että joku vastaa.. Mutta en nyt niin huomion perässä ole..
Ja hyväksyntäähän en kaipaa.. Oon yhen miehen armeija. :D
- hienoahienoa
Onko peppupupu oikeasti nainen? Ja hyvännäköinen sellainen? Jos on, niin sitten kyllä. Tosin ensiksi pitäisi laittaa se buttplug hänen peppuunsa nimimerkin mukaisesti ja sitten vähän myöhemmin jotain lihaisampaa. :D :D :D
- ei.ole.varmuutta
Voi olla mieskin. Keski-ikäinen?
ei.ole.varmuutta kirjoitti:
Voi olla mieskin. Keski-ikäinen?
voi videlis teirän kanssa..kandee varmaan epäillä sitä joka on eniten jakanut kuvia täällä ja aina esiintyy omalla pärställä muutenkin. ja ottaa sitä shittiäkin vastaan kun pärstä on vähän erinlainen..juu,mä olen feikeistä feikein : p
Itselleni
ja palstan ulkopuolelle(kin) ;D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946