Uusioperheen asuminen

Uusiomies

Miten olette saaneet sopeutettua uusioperheen elämän? Onko teillä molempien lapset yhtäaikaa ja miten olette saaneet kaikki mahtumaan vai onko teillä iso talo? Vai onko ollut parempi asua erillään kunnes lapset on isoja. Miten molempien lapset ovat tulleet keskenään toimeen?

Nämä kaikki riippuu tapauksesta, mutta mielellään kuuntelisin mielipiteitä.

21

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpötys

      Me asutaan erillään eri kaupungeissa, nähdään joka toinen viikonloppu kun kummallakaan ei ole lapsia. Näin on 3vuotta ollut enkä jaksaisi enää päivääkään kun ikävä on kroonista ja aiheuttaa riitoja, en suosittele!

      • AnteeksiMitä

        Kutsutulla tuota parisuhteeksi?


    • äitipuolipulassa

      Ei miehen lapsia voi ottaa tänne kun on omat. kauhee meteli, sotku ja miehen lapset kiusaa mun lapsia ja häiriköi jatkuvasti. Ei heillä ole mitään rajoja ja komentoa. Me asumme miehen talossa ja mies käy katsomassa omiaan aina kun meillä ei ole tärkeitä juttuja. Olemme uusioperhe sillai että miehen lapset eivät ole täällä, ja minä olen äitipuoli ja laitan äidilleen viestejä kasvatuksesta ja kaikesta, ja sitten kun olen tarpeeksi vakuuttunut siitä että heitä on kasvatettu oikein voin katsoa josko voisivat tulla meille. Olen vastuussa monesta lapsesta.
      Miehen talo on iso ja meillä on täällä paljon tilaa mutta ei monelle lapselle niin miehen lapset eivät tule ennenkuin osaavat käyttäytyä ja siivota.

      Hyvä systeemi, miehen oma ratkaisu, sillä rakastaa meitä ja minua ettei halua ongelmia meille.

    • aivotonapina

      Avokin poika vie multa hermot...täys kusipää. Ei ole rajoja. Minä en saa komentaa..kun hän on isän pikku lelli vauva.täyttää 8 v ja opetettu siihen ettei voi olla oikein yksinään. En kestä...viiituttaaa

      • minnateresamaija

        Mun miehen kersat on aikuisia 24 ja 22 v enkä saa komentaa. olen kuitenkin heille äitipuoli, ja minun sanani on laksi. Lellityt ovat hekin, harvoin onneksi käyvät, mutta silloin kun käytävt ovat tosi lapsellisia ja nuhjakkeita.
        En tajuu miten meis jaksaa heitä, multa menee hermo passaamisessa ja laiskottelussa kun mitään eivät osaa tehdä.
        Sanoin miehelle että laittaa kuriin tai antaa mun opettaa ja kasvattaa. Mutta lapset sanoo että olen pelkkä pesusieni! Kuluttaa tavaroitamme ja huonekaluja mutta mitään ruokaa ei koskaan tuo meille.
        Pois en lähde, olen miehen kanssa, ja jään tänne, lapset voivat jo muuttaa omilleen, mutta ne lapset lapset kun eivät präjää ilman mua.


      • Anonyymi
        minnateresamaija kirjoitti:

        Mun miehen kersat on aikuisia 24 ja 22 v enkä saa komentaa. olen kuitenkin heille äitipuoli, ja minun sanani on laksi. Lellityt ovat hekin, harvoin onneksi käyvät, mutta silloin kun käytävt ovat tosi lapsellisia ja nuhjakkeita.
        En tajuu miten meis jaksaa heitä, multa menee hermo passaamisessa ja laiskottelussa kun mitään eivät osaa tehdä.
        Sanoin miehelle että laittaa kuriin tai antaa mun opettaa ja kasvattaa. Mutta lapset sanoo että olen pelkkä pesusieni! Kuluttaa tavaroitamme ja huonekaluja mutta mitään ruokaa ei koskaan tuo meille.
        Pois en lähde, olen miehen kanssa, ja jään tänne, lapset voivat jo muuttaa omilleen, mutta ne lapset lapset kun eivät präjää ilman mua.

        Buhahaaa ,buhaaaa blaaaa kyllä on vitsikästä buhaaaaa


    • ncmvnmcnvmcvncm

      Häh? Ei kunnon mies tuo omia lapsiaan sutturansa näkyville! heh... ihan järkyy jos niin tekisi, silloin ei ole isä ollenkaan jos pakottaa lapsensa näkemän suttuoitaan.
      Ei kukaan järkeävä mies tuo lapsiaan sutturoilleen.

      Naikkosen lapset kuitenkin kiusaa miehen lapsia ja saa huonoja vaikutieta, ettei mitenkään mies voi lapsiaan viedä sinne.

      Suttura kakaroineen piois miehen luota kun mies haluaa omaiaan nädhä. Meilä ei olla koskaan nähty sutturoita kun laitoin esteen siihen ettei meille tulla emmekä me mene sutturoita katsomaan. Ihan järkky ajatus. Miksi niitä olisi pitänyt kotiamme kutsua? Miksi ihmeessä, naikkonen joka rikkoo toisten perheen?

      En jaksa käsittää että suttura voisi pakottaa miehen tuomaan omat lapset hänen kynsiin.

      • Anonyymi

        Blaaa trolli


    • Miehen

      Seurustelen naisen kanssa jolla on edellisestä suhteesta kaksi lasta.

      Kun olette muuttaneet yhteen niin nämä lapset tietenkin syövät samasta jääkaapista. Murrosikää lähentelevä lapsi voi syödä aikuisen ihmisen verran. Miten tämän olette järjestelleet? Tuleeko miehestä Yh-naisen lapsien rahottaja?

      • äitipuolikäskee

        Meillä mun miehen kakarat tuovat omat eväät ja ruuat, vuodevaatteet, vaihtovaatteet, lelut ym mukanaan. Minä en aio miehen kersojen asioita rahoittaa, ei kuulu mulle.

        Komennan ja käskytän kyllä mielin määrin, mutta en maksele ruokia ym.

        Syövät ja likaavat sen verran paljon että ei pysty makseleen. Ei onneksi käy paljoo, aina sillon kun itse niin päätän, haluamme olla perheemme kesen lomat ja vapaat. Toukka pitää olla muuten asiat menee holtittomaksi eikä ole kenenkään käsissä.

        komento on meillä se tärkein.


      • Anonyymi

        voi kauhia... miten voi nuin joku tehdä?! lapset ovat aina syyttömiä tilanteeseen. sinä olet aikuinen, näytät esimerkkiä...
        mitäs luulet että lapset oppivat sun käytöksestä? ei ainakaan mitään hyvää. minä olen äitipuoli ja äiti. minä maksan myös kaikkien lasten tarpeelliset asiat osaksi. en laske mikä ei kuulu mulle. ja meillä asuu kaikki puolisoni lapset meillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi kauhia... miten voi nuin joku tehdä?! lapset ovat aina syyttömiä tilanteeseen. sinä olet aikuinen, näytät esimerkkiä...
        mitäs luulet että lapset oppivat sun käytöksestä? ei ainakaan mitään hyvää. minä olen äitipuoli ja äiti. minä maksan myös kaikkien lasten tarpeelliset asiat osaksi. en laske mikä ei kuulu mulle. ja meillä asuu kaikki puolisoni lapset meillä.

        Mikä on äitipuoli? Oletko puolikas ihminen?

        Vai onko miehen lasten äiti kuollut? Vai oletko omin luvin alkanut kutsumaan itseäsi äidiksi kaktkerana ja kateellisena kun miehellä on parmmat lapset kuin sulla???
        Miksi olet katkera kun miehellä on lapsia?

        Mene hakemaan apua ennenkuin ryhdyt miehesi äitdiksi tai äitipuoleksi tai pulikkaaksi! On niinhauska juttu että nauran varmaan viikon sun katkeraa ulsoantia.

        Minä olen onneksi kokonainen ihminen, ei ole puolikasta korvaa eikä nenää eikä kättä, vaan kaikki on kokonaisia.


      • Anonyymi
        äitipuolikäskee kirjoitti:

        Meillä mun miehen kakarat tuovat omat eväät ja ruuat, vuodevaatteet, vaihtovaatteet, lelut ym mukanaan. Minä en aio miehen kersojen asioita rahoittaa, ei kuulu mulle.

        Komennan ja käskytän kyllä mielin määrin, mutta en maksele ruokia ym.

        Syövät ja likaavat sen verran paljon että ei pysty makseleen. Ei onneksi käy paljoo, aina sillon kun itse niin päätän, haluamme olla perheemme kesen lomat ja vapaat. Toukka pitää olla muuten asiat menee holtittomaksi eikä ole kenenkään käsissä.

        komento on meillä se tärkein.

        Trolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on äitipuoli? Oletko puolikas ihminen?

        Vai onko miehen lasten äiti kuollut? Vai oletko omin luvin alkanut kutsumaan itseäsi äidiksi kaktkerana ja kateellisena kun miehellä on parmmat lapset kuin sulla???
        Miksi olet katkera kun miehellä on lapsia?

        Mene hakemaan apua ennenkuin ryhdyt miehesi äitdiksi tai äitipuoleksi tai pulikkaaksi! On niinhauska juttu että nauran varmaan viikon sun katkeraa ulsoantia.

        Minä olen onneksi kokonainen ihminen, ei ole puolikasta korvaa eikä nenää eikä kättä, vaan kaikki on kokonaisia.

        TROLLI


    • Anonyymi

      Tommoseksko sitä muuttuu, kun eroaa. Nää on niitä pelottavia juttuja eroamisessa.

      • Anonyymi

        Jos joku rikkoo perheen, niin mitä muuta voi kun puolusta aomia lapsia ja omaa miestä. Joku kumma siinä on että eivät voi ottaa miestä puistoista joissa niitä on varaa valita, vaan pitää rikkoa ja veidä perheestä mies ja lasten isä?

        Mik kumma siinä on että ollaan niin katellisia toisille kun itsellä ei ole mitään niin ei toisillakaan saa olla.


      • Anonyymi

        No ei sinulla ainakaan omaa miestä ole, viisaasti teki kun lähti paremman perään


    • Anonyymi

      Höh??? Mikä on uusioperhe? Oletko juuri saanut vauvan ja se on sun ja miehen yteinen? Se on uusioperhe. Miten sitten perutit perheen jos et osaa sovitettua sitä omaan elämääsi?

      inä olen neljän äiti eikä koskaan ollut ongelmaa että en osaisi sitä sovittaa omaan elämään.

      Hoida se uusi vauva hyvin ja ensisijaisesti jätä omat harrastukset vähksi aikaa niin siinä sulle paras ohje ensimmäisen lapsen saatuasi. Ei yksi lapsi tarvi isoa taloa kyllä te kolme siellä pienemässäkin talossa mahdutte olemaan, jos tulee lisää lapsia niin sitten on eri asia, kolme mahtuu hyvin pienessä talossa.

      Voi kuule ennenkuin tuo lapsi on iso siihen menee vuosia.

    • Anonyymi

      Siis häh? Perustat perheen etkä tiedä miten perhe toimii? Olette muka perhe ja olette tehneet eri ihmistenkanssa lapset ja nyt puhutte että pitääkö lapset olla ja asua teidän kanssa? Siis mitä ihmettä? Eikö lapset tehdä sen kanssa jonka kanssa asutana, vai tehdäänkö teillä lapset muiden kanssa ? Aika ovelaa.

      Iso talo, joo pitää olla jos kaikkien kanssa joita tapaa tehdään lapsia. En kyllä oikeesti ymmärrä sun juttuas...

      Meki asutaan yhdessä ja meillä on yhteiset lapset, mutta emme me käy muiden kanssa tekemässä lapsia.... heheee.... teillähän melkonen show on!

      • Anonyymi

        Kolme viimeistä lukihäiriöisen trolleja, tai katkeran humalaisen trolleja.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe